بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

۸۰ بازديد

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه عمده اينترنتي تقريبا از زمان دسترسي عمومي و فراگير شدن آن وجود داشته اند و تقريبا از 20 سال گذشته به بعد جزيي از روابط تجاري و از موقعيت هاي بالقوه فروش به شمار مي روند.. در واقع بستري را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده به وجود آورده تا مانند بازار هاي سنتي موجود رفتار كنند كالاي خود را بازاريابي كرده و بتوانند فروش همانند بازار سنتي و حتي بيشتر به صورت اينترنتي انجام دهند.در مدل هاي پلتفرمي خريد و فروش عمده به صورت مستقيم انجام نشده و صرفا به صورت بازاريابي كالا عمل مي كنند و پلي براي ارتباط مستقيم خريدار و فروشنده به وجود مي آورند. تنها وظيفه‌ي سيستم هاي آنلاين پلتفرمي مانند سايت جهاني علي بابا به ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران و حتي خدمات مالي آن است و فروشندگان عمده به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه به استفاده از اين خدمات مي پردازند. در برخي از سيستم هاي آنلاين درصدي از فروش محصولات به عنوان حق كميسيون به بازار آنلاين پرداخت مي شود. اين بازارهاي عمده اينترنتي در دسته بندي هاي مختلفي مانند محصولات كشاورزي و مواد غذايي، كالاهاي الكترونيكي، مواد خام معدني و… به ارايه خدمات به فروشندگان مي پردازند. سايت جهاني علي بابا، 1688سايت  و Ebay, و آمازون Amazon نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند. نمونه ايراني اين سايت ها مي توان به سايت ديوار و شيپور اشاره كرد.

 

شركت آمازون

 

شركت آمازون در سال ???? توسط جف بزوس بنيان گذاري شد و فعاليت رسمي خود را با فروش كتاب آغاز كرد و امروزه به عنوان يكي از بزرگ ترين شركت هاي خرده فروشي جهان شناخته مي شود. به علاوه در اين سال ها مزاياي خريد از آمازون مانند قيمت ها و تخفيفات مناسب، زمان تحويل سريع و ضمانت اصالت كالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است. در حال حاضر آمازون بزرگ ترين سايت خريد و فروش خرده در جهان است و از با ارزش ترين آن ها! محصولات عرضه شده در آمازون از كتاب به انواع محصولات الكترونيكي و پوشاك ارتقا پيدا كرده است و حتي در سال هاي اخير به بخش مواد غذايي مانند ميوه و برنج و سبزيجات نيز رسيده است كه خدمات اين فروشگاه را از هر لحاظ تكميل كرده است.

kgog_z5.jpg

امروزه در رقابت تجاري ميان شركت ها و افراد، يكي از مهم ترين دلايل سود و رونق معاملات تجاري، دسترسي به فروشنده دست اول و با كمترين ميزان واسطه براي رسيدن به پايين ترين قيمت مي باشد، به همين علت خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده با كمترين قيمت ميزان سود شما در آينده را مشخص مي كند. داشتن قيمت كمتر تكيه گاه رقابتي بسيار خوبي براي حضور در بازار رقابتي فروش كالا بوده و وجود يا عدم وجود آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و يا از دست دادن آن بيانجامد.

با استفاده از بازار عمده كشاورزي مشابه بازار علي بابا يا آمازون خريداران و صادركنندگان مي توانند با فروشندگان عمده به راحتي ارتباط برقرار كنند و به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه صادراتي، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش  بپردازند كه در نهايت باعث گسترش شبكه ي مشتريان و رشد اين صنعت مي شود.

 

استفاده از سايت هاي خريد و فروش اينترنتي يكي از راه ها و كانال هاي فروش بيشتر در بسياري از كشور هاست. در سال هاي اخير با افزايش استفاده از اينترنت در ايران و بالا رفتن فرهنگ خريد اينترنتي بازار هاي خريد و فروش آنلاين نيز رشد خوبي داشته و به آينده ي اين صنعت در ايران نيز مي توان اميد فراواني داشت.

در بسياري از صنايع به خصوص صنعت كشاورزي هنوز كار هاي فراواني براي آشنايي با بازار هاي عمده آنلاين مي توان انجام داد كه در نهايت باعث افزايش بهره وري در زمينه ي خريد و فروش عمده مواد غذايي و كشاورزي مي شود.

 

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

۱۰۸ بازديد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

  • چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

    تا بحال به اين موضوع انديشيده اي كه چرا در بيشتر  سايت ها بخشي براي وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در اين مقاله ميخواهيم علت اين نوع طراحي سايت را براي شما بازگو كنيم.

    به چند دليل وجود وبلاگ براي سايت مفيد است:

    1. افزايش ترافيك سايت

    افزايش ترافيك سايت از جمله مراحل مهم تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي است. با ايجاد انواع محتواي آموزشي ، سرگرم كننده، اخباري وغيره در وبلاگ ها  باعث افزايش ترافيك سايت مي شوند چرا كه مي توان آنرا در گوگل Search  كرد و در شبكه ها ي اجتماعي به اشتراك گذاشت ، مي توان آن را Email  كرد. پس تعداد بازديد كنندگان را زياد مي كند و باعث افزايش مشتري مي شود.

    2. ارتباط با مشتريان ويا كاربران

    ايجاد وبلاگ و بهره بري آن يك طرفه نيست از طرفي  راهي است راي يافتن مشتري جديد و از طرف ديگر نياز مشتريان و كاربران فعلي را رفع كرده و مي توانند از مطالب مفيد بهره مند شوند.

    3.ارسال سيگنال هاي مثبت به گوگل

    هرچه كاربر زمان بيشتري در سايت شما حضور داشته باشد سيگنال مثبتي به گوگل فرستاده مي شود براي اين كار اصلا نبايد به هنگام ورود كاربر از آن طلب هزينه كنيم چرا كه به احتمال زياد سايت را ترك خواهد كرد. و اين يك سيگنال منفي به گوگل ميفرستد. راه ديگري كه باعث ايجاد سيگنال مثبت مي شود و گ.گل آن را دريافت مي كند نرخ خروج پس از ورود به سايت است. بس راه حل هوشمندانه براي جلب كاربر براي ورود به سايت و ماندن در سايت  بروز كردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

راديو اينترنتي بهترين راديو

۷۷ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

نقشه هاي كامل تاسيسات مكانيكي يك بيمارستان

۱۰۸ بازديد

فروشگاه پروژه - نقشه هاي كامل تاسيسات مكانيكي يك بيمارستان

  • فروشگاه پروژه - نقشه هاي كامل تاسيسات مكانيكي يك بيمارستان

    نقشه هاي كامل تاسيسات مكانيكي يك بيمارستان

    در اين فايل تمامي نقشه هاي تاسيسات مكانيكي يك بيمارستان به همراه جزئيات آورده شده است. در هر شيت نقشه، آيتم هاي تاسيسات مكانيكي مربوطه ذكر شده است و جزئيات لوله كشي آورده شده است. بيمارستان داراي تاسيسات مكانيكي پيچيده اي است و لذا نقشه هاي تاسيسات مكانيكي مربوط به بيمارستان بايستي كامل باشد.


    تگ ها: تاسيسات مكانيكي نقشه بيمارستان

    توضيحات دمو: نمايي از شيت هاي كامل نقشه ها
    حجم دمو:53 كيلوبايت
    دانلود دمو

    نام: Moshir
    ايميل: ghasemmoshir@gmail.com
    مدرك تحصيلي: فوق ليسانس
    نام دانشگاه: مالك اشتر
    رشته: هوافضا
    جنسيت: مرد
    تخصص: ديناميك سيالات محاسباتي
    تاريخ تولد: 1398/11/18
    رزومه:

    پروژه هاي ديگر كاربر


    مشاهده ي همه ي پروژه ها

    نام فايل توضيحات اندازه
    Mechanical.rar نقشه هاي كامل تاسيسات مكانيكي يك بيمارستان 2 مگابايت

    حجم فايل هاي پروژه: 2 مگابايت
    نوع فايل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص هاي لازم: مهندسي مكانيك تاسيسات

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

نقشه هاي كامل تاسيسات مكانيكي يك بيمارستان

 

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد

۶۹ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

تداوم خون فروشي در سازمان محيط زيست به خارجي‌ها!

۱۰۳ بازديد

تداوم خون فروشي در سازمان محيط زيست به خارجي‌ها! - تابناك

  • تداوم خون فروشي در سازمان محيط زيست به خارجي‌ها! - تابناك
    علي رغم دستور كلانتري مبني بر توقف صدور مجوز شكار براي اتباع خارجي، همچنان شاهد كشتار حيات وحش توسط اين شكارچيان با مجوز سازمان محيط زيست هستيم.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، يك ماهي است كه فعالان محيط زيست و رسانه‌ها خبر از كشتار حيات وحش در زيستگاه‌هاي شاخص كشور توسط شكارچيان خارجي مي‌دهند؛ كشتاري كه در ۱۲ استان كشور با مجوز سازمان حفاظت محيط زيست و با برنامه‌ريزي شركت‌هاي برگزار كننده تور‌هاي شكار انجام مي‌شود.


    با اين حال سازمان حفاظت محيط زيست تا كنون از ارائه اخبار مربوط به اين شكارفروشي خودداري كرده و اعلام نمي‌كند كه چه تعداد جانور از چه گونه‌هايي در كدام زيستگاه‌هاي كشور با گلوله شكارچيان خارجي از پاي در‌آمده‌اند.
    البته از آنجا كه انتشار تصاوير شكار براي شكارچيان اهميت بسيار دارد و در واقع تكميل‌كننده هيجان شكار است، هر از گاه مي‌توان با جست‌وجويي در شبكه‌هاي مجازي به تصاويري از حيات وحش شكار شده در ايران دسترسي پيدا كرد.


    تصاويري كه در ادامه مشاهده مي‌كنيد كشتار يك كل كويري، يك قوچ اوريال در خراسان شمالي و يك قوچ ارمني در آذربايجان غربي را به نمايش مي‌گذارد كه در برابر گلوله يك شكارچي مكزيكي تلف شده‌اند.


    نكته جالب در خصوص شكار‌هاي فوق اين است كه بر خلاف وعده مسئولان سازمان حفاظت محيط زيست مبني بر اينكه مجوز‌هاي فوق صرفا براي شكار جانوران پير صادر شده و به شكار جانوران بالاي ۹ سال منجر مي‌شود، عكس‌هاي فوق حكايت از شكار جانوراني جوان با سن ۷ سال دارد.


    هماهنگي‌هاي اين سه شكار را يك شركت برگزار كننده تور شكار به نام «سياحان طبيعت» به مديريت محمد نجم الدين انجام داده كه طبيعتا در درآمد حاصل از فروش مجوز شكار اين سه جانور با سازمان حفاظت محيط زيست شريك است.


    بر اساس نرخ‌هايي كه سال گذشته توسط يكي از شركت‌هاي شكارفروشي بين‌المللي براي چهارپايان ايران اعلام شد، بابت فروش كل كويري ۱۴۰۰۰ يورو و بابت فروش مجوز شكار قوچ‌ها هر يك ۲۷۵۰۰ يورو يعني در مجموع حدود يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان نصيب سازمان حفاظت محيط زيست و شركت برگزار كننده اين تور شكار شده است.

    مبلغي كه به اعتقاد دوستداران حيات وحش و بسياري از متخصصان اين حوزه و بر خلاف ادعاي مسئولان سازمان حفاظت محيط زيست در راه حفاظت از زيستگاه‌ها هزينه نشده و حاصل آن تنها ترويج شكار در مناطق و برانگيختن انگيزه شكار در ميان شكارچيان بومي است.


    اين در حالي است كه در پي انتقادات دانشگاهيان، فعالان محيط زيست و نمايندگان مجلس نسبت به شكارفروشي سازمان حفاظت محيط زيست، عيسي كلانتري، رئيس اين سازمان، چندي پيش با صدور حكمي دستور داد كه صدور مجوز شكار براي اتباع خارجي تا اطلاع ثانوي متوقف شود.


    با اين فرض كه مجوز اين شكار‌ها پيش از دستور كلانتري صادر شده باشد، آيا مي‌توان اميد داشت كه صدور مجوز شكار اتباع خارجي در ايران از اين پس متوقف شود يا ذي‌نفعان شكارفروشي، مانند سال‌هاي پيش، با اعمال نفوذ در بدنه كارشناسي سازمان حفاظت محيط زيست خواهند توانست راهي جديد براي تاراج سرمايه‌هاي ملي كشور باز كنند؟


    تا كنون متخصصاني صاحب‌نام از جمله بهرام كيابي، اصغر عبدلي، مجيد مخدوم، اسماعيل كهرم، مرتضي شريفي، حسين آخاني، اكبر همدانيان، عليرضا جورابچيان و بسياري از نمايندگان مجلس از جمله اغلب اعضاي كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي، شكارفروشي سازمان حفاظت محيط زيست را مورد نقد قرار داده و خواهان توقف صدور مجوز شكار به ويژه براي اتباع خارجي شده‌اند.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تداوم خون فروشي در سازمان محيط زيست به خارجي‌ها!

 

از سفيدبرفي تا كدبانوهاي كهن

۷۵ بازديد

خريد آنلاين كتاب از كاواك

كتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست كه از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با كتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع كرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست كه در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني كتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يك زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در كارآگاهان پليس ايجاد مي‌كند كه مرگ او مشكوك به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهكده‌اي در حومه فرانكفورت هدايت مي‌كند،جايي كه ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهكده ناپديد شده‌اند…

كتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان كتابي داستاني است كه به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان كتاب مي‌پردازد. نويسنده كتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه كتاب نوشته كه اين كتاب شرح زندگي فردي است كه به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه كرده‌است، اما اعتقاد بر آن است كه نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاك‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان كه در جواني به خدمت يك تاجر ترك درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد كتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت كه در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

كتاب كدبانوهاي كهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيكا پاركر و گريزلدا پولوك | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين كتاب پژوهشي انتقادي است درباره كم‌وكيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيك هنر كه مي‌كوشد مكانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا كند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

۱۰۰ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال هم گناه

يكي از سريال هايي كه همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه كنندگي و نويسندگي محسن كيايي است برادر مصطفي كيايي و علي كوچكي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است كه در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm  اين سريال را با بهترين كيفيت براي دانلود خدمت كاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب كرامتي، محسن كيايي، مهدي پاكدل و حبيب رضايي مي باشند. از نكات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series

 

 

سفر به كيش، مشهد و كرمان در تورهاي داخلي

۱۰۷ بازديد

 

سفر به كيش، مشهد و كرمان در تورهاي داخلي

بريم مقاله جديد سايت آرمان كرمان تحت عنوان سفر به كيش، مشهد و كرمان را با هم بررسي كنيم

مسافرت و گردش يكي از لازمه هاي زندگي جهت بالا بردن روحيه افراد جهت بهتر انجام دادن كارهاي روزمره است. به صورت معمول هر شخص مي بايست دو بار در سال يك مسافرت طولاني مدت را داشته باشد و چه بهتر است كه اين شخص قبل از انتخاب مقصد مسافرتي خود اطلاعاتي كامل در زمينه تورهاي مسافرتي پيدا كند. در اين مقاله قصد داريم درباره مقاله سايت خواندني تحت عنوان تور كيش از تهران  سه مسافرت عالي در تورهاي داخل كشور تور مشهد هوايي و تور كرمان صحبت كنيم كه از بهترين تورهاي مسافرتي كه در حال حاضر در ايران وجود دارد هستند و اتفاقا جزو  پرتقاضا ترين آن ها.

تور كيش از تهران

ابتدا مي خواهيم به تور كيش از تهران بپردازيم. اولين نكته مناسب ترين فصل جهت سفر به كيش مي باشد، معمولا آب و هواي كيش از اوايل دي الي اواخر فروردين براي سفر بهترين گزينه است. پس شما اگر به فكر تور كيش از تهران و يا از هر شهر ديگر هستيد بايستي در اين فصل از سال به فكر سفر كردن به اين جزيره زيبا باشيد.

حتي ممكن است در فروردين ماه نيز هوا به شدت گرم و مناسب سفر نباشد ولي به هر حال حد متوسطي را جهت سفر به اين جزيره شگفت انگيز در نظر گرفته ايم و شما مي بايست جهت رفتن به كيش اين نكات را بلد باشيد. نكته اي كه در اين جا مهم است آب و هواي كيش مي باشد كه معمولا در طول سال گرم و مرطوب است ولي به هر حال در اين بازه زماني آب و هواي آن قابل تحمل تر است.

تور كيش از تهران

قيمت تورهاي داخلي

قيمت تور كيش از تهران از درجه اهميت بسيار زيادي برخوردار است. معمولا هزينه تور كيش از تهران به نسبت شهرهاي ديگر كمي بيشتر است هم چنين در اين جزيره زيبا از هتل بسيار لوكس 5 ستاره اي داريم تا مسافرخانه هاي عادي و اين مساله هم در بالا يا پايين رفتن قيمت تور كيش از تهران تاثير گذار است.

از بهترين هتل هايي كه در كيش وجود دارد و اكثر مسافران از اقامت در آن جا لذت برده اند مي توان به هتل شايگان، هتل پارميس، داريوش، ترنج، مارينا و هتل ويدا اشاره كرد كه هر كدام از آن ها زيبايي هاي خاص خود را دارند و قيمت هاي مختلفي جهت اقامت در آن جا تعيين شده است.

تور هوايي مشهد

تور مشهد هوايي

اما يكي ديگر از پيشنهادهاي جذاب ما جهت گشت و گذار و مسافرت، تور مشهد هوايي است. مشهد مقدس يكي از آن شهرهايي است كه ساليانه هزاران گردشگر خارجي و داخلي را به خود جذب مي كند. اين شهر هم اكنون يكي از مهم ترين شهرهاي ايران در زمينه گردشگري به حساب مي آيد. چون علاوه بر مرقد امام رضا در اين شهر داراي اماكن گردشگري و تفريحي بسيار زيادي است كه هر ساله هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كند.

به دليل اين كه اين شهر از بسياري از شهرهاي مهم ايران دور است مناسب ترين گزينه براي رفتن به آن جا، تور هوايي مشهد است. اگر شما هم از اين شهر دور هستيد حتما براي يك بار هم كه شده به بهانه زيارت به اين شهر مسافرت كنيد و علاوه بر فيض بردن از زيارت خود مي توانيد از اماكن گردشگري و تفريحي اين شهر نيز نهايت استفاده را ببريد و بهترين سفر را براي خود و خانواده تان رقم بزنيد.

در حال حاضر پارك آبي مشهد مشهور ترين پارك آبي ايران به حساب مي آيد. باغ وحش مشهد نيز به جرات مي توان گفت بهترين باغ وحش ايران به حساب مي آيد. از تمامي امكانات اين شهر مي توانيد نهايت استفاده و بهره را ببريد.

وجود تعداد زيادي هتل لوكس و نيمه لوكس در اين شهر در تور مشهد هوايي، كار را جهت اقامت گردشگران بسيار ساده كرده است. در حال حاضر تور مشهد هوايي يكي از مهم ترين گزينه هاي مسافرت داخلي بعد از تور كيش از تهران به حساب مي آيد و پيشنهاد مي كنيم جهت دريافت اطلاعات و قيمت هاي مربوط به اين تور با كارشناسان ما در اين زمينه تماس بگيريد.

از مهم ترين نكات سفر به مشهد مي توان به آب و هواي آن اشاره كرد كه مناسب تري فصل جهت رفتن به آن جا، بهار است. در اين فصل از سال آب و هواي اين شهر بي نظير است و شما عزيزان مي توانيد در اين فصل، مشهد را براي سفر خود برگزينيد و لذت سفر خود را چندين برابر كنيد. نكته مهم ديگري كه در اين زمينه وجود دارد خلوت بودن مشهد در اين فصل از سال است و شما عزيزان مي توانيد انواع تورهاي هوايي و زميني مشهد را در اين بازه زماني با قيمت ارزانتري انتخاب كنيد.

bryd_f5.jpg

تور كرمان

تور كرمان

اگر علاقمند به فرهنگ و تاريخ ايران هستيد و از قدم زدن در دل بيابان لذت مي بريد تور كرمان يكي از مناسب ترين گزينه ها در اين زمينه به حساب مي آيد. كوير شهداد در فاصله بسيار كمي از كرمان قرار دارد و يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر به حساب مي آيد. هم چنين بناهاي تاريخي بسياري در اين شهر كهن كه قبلا  گواشير نام داشته وجود دارد و با ديدن اين اماكن تاريخي و گردشگري لذت سفر شما چندين برابر مي شود. از مهم ترين اين اماكن مي توان به كتابخانه و موزه شاه نعمت اله، حمام وكيل و باغ شاهزاده ماهان مي توان اسم برد كه يكي از باغ هاي ايراني است كه ثبت جهاني شده.

در تور كرمان شما عزيزان مي توان تمامي مكان هاي ديدني اين شهر و نقاط اطراف آن را ببينيد به همين دليل در حال حاضر برنامه سفر حرفه اي شما براي امسال مي توان به حساب آيد.

برنامه سفر حرفه اي امسال شما

با توجه به اطلاعاتي كه در بالا و در ارتباط با تور كيش از تهران، تور هوايي مشهد برنامه سفر حرفه اي امسال شما و تور كرمان ديدني تر ميشود، تورهاي داخلي داديم به نظر مي رسد كه اين سه گزينه مي تواند يكي از برنامه هاي سفر حرفه اي امسال شما باشد و بسياري از ما ايراني ها حداقل به يكي از اين 3 مناطق در حال حاضر سفر نكرده ايم. به پيشنهاد جذاب ما در اين زمينه فكر كنيد و مي توانيد از اين گزينه ها را به دلخواه انتخاب كنيد و در برنامه سفر حرفه اي خود به كار بگيريد.

اين سه شهر نامبرده از بهترين تورهايي هستند كه ميتوانيد در تور داخلي از آنها ديدن كنيد، جاهاي ديدني زياد تاريخي و فرهنگي، به همراه اقامت در هتلهاي لوكس و خوش قيمت و همراهي ليدرهاي محلي تحصيلكرده از دلايل اصلي شما براي انتخاب اين مسله ميتواند باشند و به شما پيشنهاد ميكنيم زودتر براي رزرو اين سفرهاي كرمان و مشهد و كيش اقدام كنيد.

 

رزرو هتلهاي مشهد، كيش و كرمان از ديگر خدماتي است كه در تورها واجب است تا تورهاي بصورت كاملتر و حرفه اي تري اجرا شوند و سرو غذا نيز در اين هتلها از نظر تغذيه خيالها راحت ميشود. البته بهتر است براي بهتر شدن شرايط گشت در هتل فقط صبحانه ميل نماييد و وعده هاي نهار و شام را در رستورانها معرفي شده توسط راهنما را انتخاب كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به لينكهاي قرار گرفته در اين مقاله مراجعه كنيد و برنامه سفر حرفه اي امسالتان را هماهنگ كنيد.

منبع: www.armanekerman.ir

 

تحصيل در اسپانيا و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

۱۰۱ بازديد

تحصيل در اسپانيا  و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

 

كانادا و اسپانيا به دو قطب اصلي مهاجرت تحصيلي تبديل شده اند و دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي تحصيل در اسپانيا و همچنين تحصيل در كانادا راهي اين دو كشور مي شوند. اما واقعا چرا اين دو كشور تا اين حد مورد توجه دانشجويان قرار گرفته اند و چرا افراد بسياري براي تحصيل در اسپانيا و كانادا اينقدر مشتاقند؟ در اين گزارش مي خواهيم پاسخ اين پرسش ها را بدهيم و از شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. 


تحصيل در اسپانيا

شهرهاي بزرگ اسپانيا همچون مادريد، والنسيا و همچنين بارسلونا داراي دانشگاه هايي هستند كه از نظر علمي، در رتبه هاي كمتر از 550 جهاني قرار گرفته اند و همين امر باعث شده دانشجويان بسياري راهي اين شهرها شوند و قصد تحصيل در اسپانيا را داشته باشند. 
جالب است بدانيد علاوه بر كيفيت دانشگاه هاي اين كشور، هزينه تحصيل در اسپانيا نيز آنقدر اندك است كه شما به راحتي مي توانيد با گرفتن بورسيه، تحصيل خود را ادامه دهيد و با آرامش در اين كشور زيبا و منحصر به فرد زندگي كنيد. اما چگونه مي تواند از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كرد؟
مدارك مورد نياز جهت دريافت بورسيه تحصيلي اسپانيا
براي آن كه بتوانيد از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كنيد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:
1)    اخذ مدارك كارشناسي و همچنين كارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر 
2)    دريافت مدرك آيلتس 6.5 زبان انگليسي
3)    جلب موافقت استاد مشاور كه تز دكتري شما را همراهي مي كند
4)    داشتن كتب، مقالات علمي رسمي و...


 
تحصيل در اسپانيا به زبان انگليسي يا اسپانيولي؟

اين كه شما تحصيل در اسپانيا را با چه زباني پيش ببريد، بستگي به رشته تحصيلي و همچنين دانشگاهتان دارد. بسياري از رشته هاي مهندسي كه در مقطع دكتر تدريس مي شوند، به زبان انگيسي هستند و شما مي توانيد براي دريافت بورسيه اين رشته ها، مدرك زبان دريافت كرده و درخواست خود را به دانشگاه مربوطه ارائه كنيد. 
موسسه دانش گستر كوه نور با سال ها تجربه در امر مهاجرت تحصيلي، مي تواند در مسير كسب مدرك زبان و همچنين اعزام شما به دانشگاه مورد نظر، همراهتان باشد و مراحل اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را در كمترين زمان ممكن برايتان پيش ببرد. 


هزينه هاي تحصيلي در اسپانيا

اگر نتوانيد براي تحصيل در اسپانيا، بورسيه دريافت كنيد، ميبايست هزينه تحصيلي دانشگاه هاي اين كشور را بپردازيد. شما بايد براي دوره كارشناسي بين 750 تا 2100 يورو بابت هر سال تحصيلي پرداخت نماييد. همچنين تاكيد مي كنيم اين مبلغ براي دانشگاه هاي دولتي است و شما در دانشگاه هاي خصوصي بايد شهريه بيشتري پرداخت كنيد.
از سوي ديگر هزينه تحصيلات تكميلي در دانشگاه هاي دولتي و خصوصي اين كشور، ميانگين بين 3000 تا 4000 يورو است كه به صورت سالانه محاسبه و دريافت مي شود. البته اگر رشته شما از جمله رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي باشد، ميبايست هزينه بيشتري را متقبل شويد. 
 
مدارك لازم براي ويزاي تحصيلي اسپانيا

مداركي كه جهت دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا نياز داريد، عبارتند از:

  •     اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه كپي
  •     عكس رنگي پاسپورتي
  •     انگيزه نامه
  •     مدارك تحصيلي به همراه ريز نمرات
  •     مدارك زبان انگليسي يا اسپانيولي (اختياري)
  •     توصيه نامه و رزومه
  •     مدارك پذيرش دانشگاه
  •     و...

تحصيل در كانادا

شايد برايتان جالب باشد كه سالانه حدود 200 هزار دانشجو از سراسر جهان با هدف تحصيل در كانادا، راهي اين كشور مي شوند. كيفيت آموزشي بالا، اعتبار مدرك تحصيلي، هزينه هاي معقول و مواردي از اين دست، دليل اصلي علاقه مندي دانشجويان به تحصيل در كانادا است. 


كيفيت آموزشي كانادا در چه سطحي است؟

بايد بگوييم كانادا سه دانشگاه معتبر دارد كه در ميان 50 دانشگاه برتر جهان جاي گرفته اند. اين دانشگاه ها كه با عناوين مك گيل، تورنتو و برتيش كلمبيا شناخته مي شوند، سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كنند. 
بايد تاكيد كنيم كيفيت آموزشي بالاي كشور كانادا سبب شده مدارك اين كشور كاملا معتبر باشند و اين امكان را براي فارغ التحصيلان فراهم آورند كه پس از اتمام تحصيل به راحتي شغل مورد نظر خود را بيابند. 
شما براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در كانادا مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و از اين موسسه كمك بگيريد.

هزينه تحصيل در كانادا

احتمالا پيش از اقدام براي تحصيل در كانادا، نگران خرج و مخارج تحصيل و زندگي در اين كشور هستيد و از خود مي پرسيد آيا مي توانيد از عهده هزينه ها بر بياييد يا خير. بايد بگوييم نمي توان كانادا را كشوري ارزان دانست اما اگر بخواهيم اين كشور را با كشورهايي چون آمريكا و انگلستان مقايسه كنيم، هزينه تحصيل در كانادا بسيار پايين است. در واقع همين امر بوده كه با توجه به اعتبار دانشگاه هاي كانادا، دانشجويان بسياري از سراسر جهان راهي اين كشور مي شوند تا در نهايت مسير تحصيلي خود را پيش ببرند. 
از سوي ديگر وجود انواع و اقسام بورسيه ها و همچنين اجازه كار حين تحصيل، شرايطي را ايجاد كرده است كه دانشجويان بتوانند هزينه هاي خود را پوشش دهند و مشكلي بابت پرداخت شهريه دانشگاه و هزينه هاي زندگي نداشته باشند. 


موسسه دانش گستر كوه نور

براي دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا و ويزاي تحصيلي كانادا، حتما نيازمند يك مشاور خوب هستيد كه پا به پا همراهتان باشد و از بهبود سطح زبان گرفته تا دريافت ويزاي تحصيلي، كمكتان كند. 
موسسه دانش گستر كوه نور با بيش از ده سال سابقه فعاليت در اين حوزه مي تواند يك گزينه مناسب براي شما محسوب شود و شما را ياري كند تا روند مهاجرت تحصيلي خود را به بهترين شكل ممكن پيش ببريد.