چرا مقاله هاي سايت من خوب به نظر نمي رسند؟

۳۱ بازديد

سئو داخلي راه حل اصلي براي همه مشكلات وب سايت است. البته اگر درست انجام شود! بسياري از مديران وب براي حل مشكلات خود به متخصصان seoedu ما مراجعه كردند. در وسط دو مشكل قابل توجه وجود داشت:

 

هيچ ترافيكي افزايش نمي يابد

رتبه بندي سايت افزايش نمي يابد

جالب اينجاست كه بيشتر اين افراد دقيقاً نمي دانستند كه چگونه از SEO فردا استفاده كنند. اگر شما هم يكي از اين افراد باشيد ، خواندن ادامه اين مقاله آموزش سئو بدون فايده نخواهد بود.

 

دفعه بعدي كه وارد seoedu مي شويد و تصميم مي گيريد درباره SEO فردا بيشتر بدانيد ، اين نشانه پيشرفت شما است. مشكلات و مواردي مانند موارد زير ممكن است شما را به فكر بهبود عملكرد خود بياندازد:

 

چرا مقاله هاي سايت من خوب به نظر نمي رسند؟

چرا رتبه سايت من افزايش پيدا نكرده است؟

چرا من محتواي با كيفيت ايجاد مي كنم ، اما سايت من اصلاً پيشرفت نمي كند؟

و ...

پاسخ ساده است؛ تنها دليل بروز اين مشكلات به دليل عملكرد ضعيف شما در هنگام بهينه سازي داخلي سايت شما است! بدون اين قسمت بسيار مهم سئو ، دستيابي به موفقيت چشمگير غيرممكن است. من اغراق نمي كنم ، او گفت ، تجارت اينترنتي شما بدون آن خراب خواهد شد.

 

البته ، شما لازم نيست كه نگران باشيد؛ با توجه به رسوايي هاي فراوان در اين زمينه ، تصميم گرفتم ابتدا ماهيت بهينه سازي داخلي سايت را تشريح كرده و بهترين تكنيك هاي آن را يكي يكي توضيح دهم. با اين حال ، بايد به خاطر داشته باشيد كه در يك دوره آموزش سئو در مشهد ، تهران ، شيراز و ديگران. ممكن است نكاتي وجود داشته باشد كه در هيچ مقاله اي نتوانيد آنها را در نظر بگيريد.

 

حالا زمانش فرا رسيده! اين را بخوانيد: سئو كلاه سفيد و بهترين تكنيك هاي آن

نويسنده پيشنهاد مي كند ابتدا مقاله فوق را بخوانيد و بقيه قسمت ها را بخوانيد.

 

سئو در داخل چيست؟

تنها راه براي درك تكنيك هاي SEO داخلي ، ابتدا يادگيري مفهوم SEO داخلي است. سئو داخلي يا سئو داخلي صفحه فرآيندي است براي بهينه سازي ساختار و محتواي وب سايت شما. هدف از اين نوع بهينه سازي اين است كه به ما اين امكان را بدهد تا سايت را با زبان مكان نما تطبيق دهيم يا قسمت زيادي از خزيدن صفحه مكان نما را تسهيل كنيم.

 

براي درك بهتر اين مفهوم ، اجازه دهيد يك ساختار كلي در ذهن شما ايجاد كنم. بهينه سازي داخلي شامل موارد بسيار مهم زير است:

 

نشانگر عنوان صفحه

توضيحات متا

متن مطالب

وضعيت روابط داخلي

برچسب هاي H

كليد واژه ها

تلاش براي جستجو

آدرس اينترنتي

درست است كه سئو داخلي يك سايت معاني بسياري دارد ، اما من فكر مي كنم اين 8 موردي كه گفتم ، اگر به درستي بهينه سازي شوند ، با سرعت باورنكردني سايت شما را بهبود مي بخشند.

 

سايت SEOtreshen براي آموزش جستجوگرها ، reshrezhen آموزش SEO ، بازسازي SEO

 

ارائه بهترين تكنيك ها براي بهينه سازي داخلي سايت

اكنون وقت آن است كه با تكنيك هاي امروزي كه ناشي از بهينه سازي وب سايت است آشنا شويد (برنده شويد ، دريافت كنيد). در اين مقاله سعي كردم از تكنيك هايي استفاده كنم كه بر اساس تجربه seoedu بيشترين تأثير را در بهبود بهينه سازي داخلي سايت داشتند.

 

1. محتواي با كيفيت را منتشر كنيد

مطمئناً شما اين را بارها در دوره هاي مختلف جستجوگر SEO نگه داشته ايد:

 

محتواي با كيفيت و بدون SEO مي تواند مفيد و از نظر زيبايي باشد ، اگر همراه با SEO باشد ، تأثير بيشتري خواهد داشت.

 

در اصل ، اولين سوالي كه باعث مي شود شما كوچك شويد اين است كه چه نوع مقاله اي محتواي با كيفيت ناميده مي شود. در اينجا مهمترين ويژگي هاي يك مقاله موثر در مورد SEO وجود دارد:

 

محتوا ايجاد شده است (يعني نويسنده متن را ترجمه ، كپي و ترجمه نكرده است و متن را بر اساس دانش خود نوشته است)

محتواي اختصاصي وب سايت شما

محتوا بايد عناصر جذابي داشته باشد (متني كه فاقد هيچ چيز باشد اساساً افراد نيازمند را جذب نخواهد كرد)

مطالب بايد مفيد باشد

نيروي ضربه عالي است

طول متن مطالب كوتاه نيست

محتوا نبايد مغرضانه يا جهت دار باشد

2. عنوان و متا توضيحات صفحه خود را بهينه كنيد

براي درك اهميت اين بخش ، هنگام جستجو در Google به رفتار خود توجه كنيد. چگونه اين همه كارهاي بزرگ را انجام مي دهيد؟ جذابيت عنوان صفحه براي شما مهمتر است يا مفهوم آن؟ آيا توضيحات متاي صفحه را مي خوانيد يا از كل عنوان راضي هستيد؟

 

خوب ، اگر يك مدير وب سايت حرفه اي باشيد ، قطعاً به پايان نامه هاي او توجه خواهيد كرد. اما همه كساني كه Google را مي خزند تجربه شما را ندارند. شما تمايلي نداريد كه به آن مزيتي بدهيد كه جذابيت بيشتري داشته باشد.

 

به عنوان مثال ، به تصوير زير نگاه كنيد ؛ كاربر از ديدن عنوان دوم مضطرب است و مي خواهد روي آن كليك كند. اگر بتوانيد يك هدر بسيار جذاب ايجاد كنيد ، بسياري از كاربران بدون بهينه سازي توضيحات متا وارد وب سايت شما مي شوند.

 

سئو داخلي ، سئو داخلي ، سئو داخلي چيست

 

فردا سايت سئو ، فردا و سئو بعدي

 

با سرصفحه به توضيحات متا يا كل توضيحات متا مي رسيم. شرح متاي سايت در سايت شما بايد كوتاه ، مفيد و همراه با عبارات كليدي باشد. اگربخواهم

منبع: seoedu.ir

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

۴۲ بازديد

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

ادكلن لاليك هنوز پرفروش ترين ادكلن ايران است. هر روزعطرهاي پر زرق و برق و رنگارنگي وارد بازار مي‌شود؛ عطرهايي با رايحه‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف اما داشتن يك عطر خاص معرف شخصيت ظاهري هر فرد تلقي ميشود. ادكلن لاليك مشكي با آن بوي خاص چوب سوخته و وتيوري خاص خودش قطعا يكي از اين موارد است.

ادكلن لاليك مشكي از پرطرف دارترين عطرها در ميان مردان جهان است كه در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابي در صنعت عطر به پا كرد و بهترين عطر سال معرفي شد. راز و رمز هاي رايحه اين عطر ذهن مخاطب را به چالش كشيده به گونه ايي ك فرد يا عاشق اين عطر ميشود يا حس تنفر را تدايي ميكند.

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

طراح ادكلن لاليك مردانه:

طراح ادكلن لاليك مردانه ناتالي لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق اين شاهكار رايحه اي بسيار انتزاعي و خاص را به مخاطبين ارائه داد. Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد بطوري ك اين عطر بيشتر از يك عطر عمومي روزانه تبديل به يك اثر هنري شد.طراح شيشه لاليك مشكي آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك است.

استفاده از گياه وتيور در اين عطر باعث ايجاد رايحه ايي قوي و تاريك و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن اين عطر نسبت به ساير عطرهايي است ك وتيور در ساخت انها نقش داشته، نت هاي ديگر مانند درخت سرو كه نماد تازگي و سبز بودن را به مخاطب القا ميكند، نت پايه  از چوب كشمير  است كه باعث جذابيت بيش حد اين عطر شده و گرما و دلنشيني يك پيروزي شيرين را به شما و اطرافيانتان القا مي­كند و قدرت شما را به نمايش مي­گذارد و همچنين لاليك را تبديل به عطري با توصيف هايي چون  چوبي ،خاكي ،تميز ،تاريك و رمز آلود ميكند.

افرادي ك از اين عطر استفاده ميكنند داراي اعتماد به نفس قوي و بالايي ميباشند  انكر نويرلاليك عطري بسيار اعتيادآور است، افرادي خاص و منحصر به فرد، كه از اين عطر استفاده مي كنند قادر به تغيير عطر خود نمي باشند.  

معروفيت و جذابيت  ادوتويلت لاليك آن چنان است كه تمام ادكلن بازهاي ايراني حداقل يك بار لاليك مشكي را خريده اند و از رايحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتويلت لاليك به شدت با عطر قهوه تازه آسياب شده هماهنگي دارد جالب آن كه در ساختار آن ابدا قهوه به كار نرفته است اما باكلاسي و دلنشيني  ادوتويلت مانند يك فنجان اسپرسوي داغ و دوست داشتني است. نحوه استفاده ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روي گردنتان هم اسپري كنيد تا هم خودتان و هم اطرافيان به يك اندازه از استشمام آن لذت ببريد. تاثير استفاده با توجه به ويژگي هاي تأثير­گذار رايحه هاي به كار رفته در اين عطر بي دليل نيست كه به آن صفت سلطنتي داده اند. بي شك تاثيري كه اين عطر روي روحيه ­ي شما و ارتباط ديگران با شما مي­گذارد پس از مدتي براي هميشه نهادينه خواهد شد. پس پيشنهاد مي­كنيم هر روز از آن استفاده كنيد.

چرا خريد ادكلن لاليك مردانه:

لاليك عطري ناب كه رايحه معطر چوب را تحسين مي كند و سرمنشاء روايح با طراوت و چوبي نت بالايي آن، رايحه آروماتيك و طبيعي سرو است 

بهترين زمان استفاده از لاليك مشكي بارايحه  گرم و تلخ ، پاييز و زمستان ميباشد ،ماندگاري اين عطر در روزهاي سرد بيشتر از روز هاي گرم است و پخش بوي مناسبي را داراست،خط نت‌هاي اين عطر، حتي وقتي از محيطي كه در آن بوديد خارج مي‌شويد، همچنان حس مي‌شود.به دليل گرم و تلخ بودن اين عطر استفاده از آن در روزهاي گرم سال توصيه نميشود 

خصوصيات منحصر به فرد اين عطر خاصيت محرك و انگيزشي را القا ميكند و براي براي مردان مدرن و امروزي مناسب ترين عطر  به شمار مي آيد .

بعد از خلق ادكلن لاليك مشكي ،خانه عطر سازي لاليك شروع به ساخت نسخه هايي با نام هاي لاليك انكر نوير اسپرت و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را كرد ، نسخه هاي ديگر از اين برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهري اين عطر ميتوان به چوبي بودن درب و داشتن جعبه با شيارهاي چوبي اشاره كرد روي شيشه نام Encre Noire با رنگ سفيد خودنمايي مي‌كند

لاليك داراي سه حجم مختلف 50 60 100 ميباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتويلت است شما با داشتن ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire مي­توانيد اين عطر را با قيمت مناسب­تري نسبت به پرفيوم و ادو­پرفيوم آن تهيه كنيد و از بوي خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده كنيد، حجم 60 ك نسخه ادو پرفيوم آن است  از نظر جنس بطري غلظت محتوي درون با نسخه ادو تويلت متفاوت بوده و قيمت بالاتري را برخوردار ميباشد .

هم اكنون به توضيحات مختصر و مفيدي راجع به  مشخصات رايحه  اين عطر ميپردازيم: 

عطر لاليك مردانه در يك نگاه:

خانواده بويايي: چوبي، آروماتيك
نت هاي بالايي: سرو
نت هاي مياني: علف وتيور بوربن و علف وتيور هائيتي
نت هاي پايه: چوب كشمير، مشك

حجم : 50 60 100 ميلي ليتر
سال ساخت : 2006
كشور توليد كننده : France, Metropolitan
نوع رايحه : تلخ، گرم
گروه بويايي : آروماتيك، چوبي
مناسب براي: آقايان

با پيشرفت زمان و بيشتر شدن مخاطبين لاليك شركتهايي اقدام به ساخت نمونه تقلبي آن كرده ك با نمونه اصلي قابل مقايسه نيست و از ارزش آن نميكاهد در اين مقاله سعي داريم هر آنچه اطلاعات براي شناخت و تشخيص نمونه اصلي و تقلبي لازم است را بازگو كنيم 

راههاي تشخيص لاليك اصل و نمونه تقلبي آن

چند راه كار ساده براي تشخيص لاليك اصل و اورجينال وجود دارد ك مختصرا به توضيح آن ميپردازيم

1:جنس سلفون لاليك اصل ضخيم و با شكنندگي كم است 

2:كيفيت جعبه بسيار تميز و محكم ميباشد 

3:وزن لاليك اصل سنگين تر از نمونه تقلبي آن است 

4:كارتون داخلي لاليك اصل محكم تميز و به شكل راه راه بوده ك در نمونه تقلبي آن مشاهده نميشود

5:جنس شيشه بسيار تميز و صاف بدون خط و خش و از كيفيت و رنگ خوبي برخوردار است در حاليكه نمونه تقلبي شيشه ايي با كيفيت پايين و همراه خط و شيار است 

6:سايز والف در نمونه اصلي كوتاه تر است 

7:سريال نامبر زير شيشه اصلي با سريال زير جعبه يكي است ك در نمونه تقلبي موجود نيست

پس از معرفي اجمالي ادكلن لاليك مشكي، در ادامه اين مطلب قصد داريم به ده نكته جالب پيرامون آن بپردازيم. نكاتي كه احتمالا تا كنون از بسياري از آنها اطلاع نداشته ايد، پس با همراه ما باشيد تا با اين نكات جذاب آشنا شويد :

1. نسخه هاي ديگر نيز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادكلن لاليك مشكي، خانه عطر سازي لاليك يك نسخه ورزشي به نام لاليك انكر نوير اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از اين عطر را به بازار عرضه نموده كه هر دوي آنها با استقبال بسيار خوبي مواجه شدند.

2. چرا انكر نوير؟
Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد. خانه عطر سازي لاليك براي نشان دادن بعد تاريك و رمزآلود اين عطر نام انكرنوير را براي آن برگزيده است.

3. دليل چوبي بودن درب ادكلن لاليك مشكي
جعبه ادكلن لاليك مشكي طوري طراحي شده كه شيار هاي چوبي روي آن كاملا نمايان است و همچنين درب شيشه حاوي عطر لاليك نيز چوبي است، استفاده از المان هاي چوبي در طراحي جعبه و درب بطري ادكلن لاليك به اين دليل است كه لاليك انكر نوير از خانواده عطرهايي با ساختار و پايه رايحه ي چوبي مي باشد.

4. طراحي در مهد عطرسازي جهان
ناتالي لورسن طراح عطر لاليك مشكي متولد مهد عطر سازي جهان شهر گراسه واقع در كشور فرانسه است. اين طراح معروف تا كنون در طراحي و ساخت بيش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلك اپيوم، لاليك آميتيس، كول واتر و … مشاركت داشته و با برند هاي بسيار معتبري همچون لاليك، ديويدوف، جيونچي، ورساچه و …. همكاري نموده است.

5. طراحي شيشه و بزرگداشت ياد بنيان گذار
طراحي شيشه لاليك مشكي از جوهردان مشهور شركت لاليك الهام گرفته شده، اين جوهردان را آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك در سال 1913 طراحي و به بازار عرضه كرده بود.

مرتبط بخوانيد : انواع نت هاي بويايي عطر

6. اسامي متفاوت در ايران
در كشور ما لاليك انكر نوير با نام هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي شود و در بازار ايران از نام اصلي آن يعني انكر نوير بسيار كم تر استفاده مي شود.

7. يك عطر و دو بطري
ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل توليد شده، اما نكته جالب در اين ميان طراحي متفاوت شيشه و جعبه انكر نوير 60 ميل است، نسخه 60 ميل ادكلن لاليك با جعبه اي كاملا متفاوت، با بطري از جنس كريستال و قيمتي تقريبا 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمين نكته اي كه درباره اين شاهكار خانه عطر سازي لاليك براي شما مطرح خواهيم نمود به گونه اي كامل كننده نكته هفتم اين مطلب مي باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت طراحي و جنس بطري غلظت محتوي درون آن نيز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفيوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادكلن لاليك مردانه به گونه اي مشتريان و مخاطبينش را به دو گروه تقسيم نموده، دسته اول كساني كه عاشق و ديوانه اين عطر هستند و دسته دوم افرادي كه به هيچ عنوان آن را دلنشين نمي دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسيار بيشتر تر از گروه دوم مي باشد اما طبق نظر سنجي هاي مختلف ادكلن لاليك مشكي به گونه اي است كه يا عاشقش مي شويد يا از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

10. هر چه سردتر ماندگاري بيشتر
ادكلن لاليك مشكي داراي ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مناسب است. زماني كه ادكلن لاليك را در هواي گرم مورد استفاده قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هواي خنك مدت زمان ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در كل لاليك مشكي عطري است مناسب فصول سرد سال.

در پايان اين مطلب و با اطلاع كامل از تمامي نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، اگر فكر مي كنيد اين شاهكار كمپاني لاليك براي استفاده شما عطر مناسبي است، مي توانيد با خاطري آسوده ادكلن لاليك انكر نوير يا همان لاليك مشكي را با قيمتي مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رايگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت كاملا اصلي و اورجينال از https://liliom.ir تهيه نماييد.

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

۲۰ بازديد

اكثر افرادي كه به دنبال خريد جاروبرقي براي تميز كردن خانه خود هستند، در ميان مدل‌ها و مارك‌هاي مختلف و متفرقه بازار گيج مي‌شوند.

با اين حال مطمئنا با كمي تحقيق، با برند بوش مواجه خواهند شد. تمامي مدل‌هاي جاروبرقي بوش با استفاده از بهترين مواد اوليه و جديدترين تكنولوژي روز دنيا ساخته شده‌اند و كيفيت بالاي آنها در عملكرد موجب شده تا طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا داشته باشند. اگر شما نيز در ترديد اين هستيد كه جاروبرقي بوش بخرم يا نه، بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. چرا كه مي‌خواهيم تمامي مزايا و معايب جاروبرقي‌هاي بوش را بيان كنيم.

مزيت هاي خريد جاروبرقي بوش

اگر تصميم داريد براي خانه خود جاروبرقي بوش خريداري كنيد، ابتدا بهتر است از تمامي مزايا و معايبي كه اين برند دارد آگاه باشيد. در حال حاضر جاروبرقي هاي بوش يكي از پرقدرت‌ترين و باكيفيت‌ترين جاروبرقي‌هاي روز دنياست. از جمله ويژگي‌هايي كه باعث شده تا اين برند به اين سطح از شهرت برسد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. وجود شركت هاي تعمير جاروبرقي بوش در سرتاسر كشور

يكي از معضلات خريد كالاي برقي خارجي، پيدا كردن تعميركار متخصص جهت تعمير و سرويس دستگاه در كشور است. خوشبختانه شركت هاي  تعمير جاروبرقي بوش در تهران و در اكثر شهرهاي كشور وجود دارند كه مي‌توانند با قطعات اصلي و اورجينال، دستگاه شما را تعمير و عيب‌يابي كنند.

a8_e1uk.jpg

لازم به ذكر است كه تعمير جاروبرقي بوش در تمامي تعميرگاه‌هاي لوازم برقي ممكن نيست و تنها برخي از شركت‌ها دانش آن را دارند. لذا بايد به دنبال شركت‌هاي واقعي و متخصص در اين زمينه باشيد و جاروبرقي خود را به دست هر تعميركاري نسپاريد. چرا كه ممكن است آسيب بيشتري به دستگاه شما وارد شود و يا به دليل استفاده از قطعات غيراورجينال، عملكرد جاروبرقي كاهش پيدا كرده و در بلند مدت نيز شاهد كاهش عمر آن باشيد.

  1. استفاده از پاكت يك بار مصرف

برخي از مارك‌ها به دليل نداشتن تكنولوژي‌هاي جديد، هنوز هم جهت جمع‌آوري آشغال‌هاي جذب شده در داخل جاروبرقي از كيسه‌هاي دائمي استفاده مي‌كنند. اين كيسه‌ها بايد هر چند ماه يك بار تخليه شوند و آشغال‌هاي داخلش تكان دادن كيسه از آن خارج گردد. اين مساله باعث پخش شدن مقدار زيادي گرد و خاك در هوا و به وجود آمدن مشكلات تنفسي و بهداشتي خواهد شد.

جاروبرقي بوش با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز دنيا جهت جمع‌آوري آشغال‌ها، از پاكت يك بار مصرف استفاده مي‌كند. در اين حالت تنها لازم است كه كاربر، پاكت جاروبرقي بوش را از دستگاه خارج كرده و دور اندازد سپس پاكت جديد را در جاي خود قرار دهد.

نكته:پاكت جاروبرقي بوش  نوعي فيلتر جهت تصفيه هوا نيز هستند و از ورود ذرات معلق به هوا جلوگيري مي‌كنند. اين در حالي است كه كيسه‌هاي يك بار مصرف ديگر برندها اين قابليت را ندارند. لذا در صورتي كه از كيسه‌هاي غيراورجينال استفاده كنيد احتمال سوختن موتور دستگاه بسيار بالاست.

  1. استفاده از مخزن شيشه‌اي

يكي ديگر از مزاياي خريد از جاروبرقي هاي بوش اين است كه اين مارك به تمامي سلايق توجه مي‌كند. اگر از انباشته شدن آشغال در داخل جاروبرقي خود بيزاريد يا ترجيح مي‌دهيد به جاي توليد زباله بيشتر و دور انداختن پاكت يك بار مصرف از روش ديگري استفاده كنيد، توصيه ما به شما خريد جاروبرقي‌هاي مخزن‌دار بوش است. مخزن اين مدل‌ها از شيشه شفاف و با كيفيت تهيه شده كه به شما امكان جستجو كردن اشيا كشيده شده در داخل دستگاه به صورت ناخواسته را مي‌دهد.

از ديگر مزاياي اين مدل اين است كه مخزن حجم بيشتري دارد اما كاربر به راحتي مي‌تواند آن را پس از هربار استفاده با آب و تميز كننده بشويد تا كاملا تميز و درخشان شود. ظاهر زيبا و مدرن جاروبرقي مخزن‌دار بوش از ديگر مزاياي خريد اين مدل است.

  1. قدرت بالاي موتور

برخي قدرت بالاي موتور را تنها مربوط به ميزان مكش دستگاه مي‌دانند؛ در حالي كه اين طور نيست. هرچه قدرت موتور جاروبرقي شما بيشتر باشد امكان استفاده از آن به صورت طولاني‌تر نيز بيشتر است و دستگاه به سرعت داغ نخواهد كرد. پس هرچه متراژ خانه شما بيشتر باشد احتمالا بايد مدل‌هاي قدرتمندتري خريداري نماييد كه قابليت استفاده طولاني مدت و روشن و خاموش شدن براي چند بار در روز را داشته باشد. خوشبختانه در بسياري از مدل‌هاي جاروبرقي بوش، قدرت موتور چيزي در بين 1800 تا 2500 وات است كه به راحتي مي‌تواند از پس ساختمان‌هاي مسكوني بزرگ نيز برآيد.

  1. ميزان مكش

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي جاروبرقي بوش كه باعث شهرت آن شده است، ميزان مكش بسيار بالاي آن است. تميز شدن راحت سطوح در كسري از ثانيه تنها زماني اتفاق مي‌افتد كه مكش دستگاه به قدري باشد كه به سرعت آشغال‌ها را در خود بكشد. مكش جاروبرقي بوشچيزي در حدود 1800 تا 220 وات است كه عدد بسيار خوبي است و برخي ادعا مي‌كنند كه توانايي بلند كردن اجسام سنگيني چون فرش نيز با آن ممكن است!

  1. تعداد سري

يكي از مزاياي ديگري كه خريد جاروبرقي بوش دارد، تعداد سري‌هاي متنوع و كاربردي است. اگر شما در خانه‌تان حيوان خانگي داريد و يا دسترسي به برخي از نقاط تنگ و باريك خانه براي شما امكان‌پذير نيست، احتمالا از كاربرد سري‌هاي مختلف جاروبرقي بوش شگفت‌زده خواهيد شد. البته بايد بدانيد كه تعداد سري‌ها در تمامي مدل‌ها يكسان نيست و پيش از خريد بايد از تعداد سري و نوع آنها مطمئن شويد.

  1. استفاده از فيلتر هپا

يكي از بزرگترين معضلات كاربران در هنگام جاروبرقي كشيدن اين است كه جاروبرقي تمامي گرد و خاك موجود در خانه را در هوا پخش مي‌كند كه وارد مسير تنفسي انسان مي‌شود. استفاده از بهترين فيلترهاي روز دنيا ( فيلتر هپا) در داخل جاروبرقي بوش باعث شده تا بيش از 99.9 % ذرات معلق در فيلتر جذب شوند و هواي ساختمان تميز و بهداشتي باقي بماند.

 

معايب خريد جاروبرقي بوش

اگرچه برند بوش يكي از بهترين‌هاست اما باز هم عيب‌هاي كوچكي در جاروبرقي‌هاي ان وجود دارد كه بايد قبل از خريد از وجود آنها باخبر باشيد. البته ذكر اين ايرادات به اين منظور نيست كه مارك‌هاي ديگر از اين مشكلات مبرا هستند. از مهم‌ترين ايرادات جاروبر هاي بوش مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. عدم امكان مكش مايعات

بسياري از كاربران ترجيح مي‌دهند كه جاروبرقي‌شان به يك باره مايعات و آشغال‌ها را داخل خود بكشد. اين امكان در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي بوش وجود ندارد و در صورت ورود مايعات به داخل دستگاه، موتور جاروبرقي خواهد سوخت. البته اين ويژگي تا به حال در هيچ يك از جاروبرقي‌هاي خانگي محقق نشده اما به هر حال از بهترين برند لوازم خانگي دنيا انتظار مي‌رود كه به اين تكنولوژي دست پيدا كرده باشد.

  1. وجود جاروبرقي بوش فيك

از انجايي كه جاروبرقي‌هاي بش از كيفيت و محبوبيت زيادي برخوردارند، برخي از كشورها به توليد جاروبرقي‌هايي كاملا شبيه بوش مي‌زنند و دستگاه بي كيفيت خود را به اسم برند بوش به مردم مي‌فروشند. به همين دليل تشخيص جاروبرقي اصلي بوش از غيراورجينال ممكن است افراد را به زحمت بيندازد و آنها ترجيح دهند از برندي خريد كنند كه كپي شده آن در بازار وجود ندارد.

  1. وجود قطعات يدكي غيراورجينال

محبوبيت بالاي جاروبرقي بوش در ميان كاربران باعث شده تا برخي افراد سودجو دست به توليد قطعات يدكي غير اصل مانند فيلتر و پاكت جاروبرقي بوش بزنند. اين مساله باعث مي‌شود كه كاربران در هنگام خريد اين قطعات توجه بيشتري داشته باشند و به راحتي آن را پيدا نكنند. البته اگر از نمايندگي‌هاي مجاز قطعات خود را بخريد احتمالا با اين مشكل كمتر مواجه خواهيد شد.

  1. قيمت بالا

يكي ديگر از معايب جاروبرقي بوش، بالا بودن قيمت آن است. البته نمي‌توان قيمت بالاي دستگاه را نوعي عيب دانست چرا كه استفاده از مواد اوليه با كيفيت، هزينه تمام شده دستگاه را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. به هر حال همين موضوع باعث شده تا برخي از افراد علي رغم ميل باطني خود نتوانند جاروبرقي بوش بخرند.

  1. قابليت فشرده سازي زباله

از ديگر ويژگي‌هايي كه در جاروبرقي‌هاي بوش لحاظ نشده است، مي‌توان به قابليت فشرده سازي آشغال‌هاي به داخل كشيده شده اشاره كرد. در برخي از مدل‌هاي معدود در بازار قابليتي وجود دارد كه آشغال‌ها را در يكديگر متراكم مي‌كند تا مخزن دستگاه به سرعت پر نشود و لزومي به تميز كردن فوري آن نباشد. البته اين ويژگي خيلي مورد استقبال كاربران قرار نگرفت و شايد دليل عدم وجود آن در مدل‌هاي جاروبرقي بوش همين باشد.

منبع : سايت تسنيم

دوربين اسپيد دام هايك ويژن

۲۵ بازديد

دوربين اسپيد دام هايك ويژن

يكي از مهمترين دوربين هايي كه در سيستم تحت شبكه يا توربو اچ دي هايك ويژن وجود دارد ، دوربين متحرك يا اسپيد دام مي باشد . نصب دوربين گردان با نصب دوربين هاي معمولي كمي متفاوت است از اين سو براي نصب آن بايد ملاحظات متعددي را لحاظ نمود . در اين محتوا ، برخي از مهمترين مواردي را كه بايد هنگام نصب دوربين متحرك هايك ويژن به آن توجه كنيم را براي شما توضيح مي دهيم .

 

برخي از مهمترين اصطلاحات مهم دوربين اسپيد دام هايك ويژن

  • امكان Preset چيست ؟

در هر دوربين اسپيد دام ، كاربر مي تواند بر روي هر نقطه ي دلخواهي تصوير دوربين را تنظيم كند ، اين تنظيم شامل حركت افقي ، عمودي يا زوم بر روي هدف مي باشد . هر كدام از اين نقاط يك Preset ناميده مي شوند و كاربران مي توانند پس از تنظيم اين امكان بر روي دوربين به سادگي و پس از يك كليك به نقطه ي تعريف شده بروند . دوربين هاي اسپيد دام هايك امكان تعريف چند صد Preset  را دارند ( به عنوان مثال 300 عدد Preset مجزا

  • امكان Patrol چيست ؟

يك پاترول از پشت سر هم قرار دادن چند Preset ساخته مي شود . در دوربين هايك ويژن مي توان حداكثر از هر 32 عدد Preset يك پاترول ساخت . همچنين نهايتا هشت Patrol در هر دوربين متحرك هايك ويژن قابل تعريف مي باشد .

نكته : پيش از تعريف پاترول و فراخواني پي ريست ها ، مطمئن شويد كه Preset  ها به درستي تعريف شده باشند.

  • امكان Pattern چيست ؟

يك Pattern از پشت سر هم قرار گرفتن حالت هاي مختلف دوربين گردان شامل حركت در سطح افق ، حركت در سطح عمودي ، زوم بر روي يك نقطه و … ساخته مي شود همچنين در دوربين هاي متحرك هايك ويژن مي توان حداكثر 4 عدد Pattern در دوربين تعريف نمود .

با توجه به مفاهيم مطرح شده بالا و ماموريت دوربين متحرك ، كاربر نصب دوربين مي تواند بر اساس نياز مشتريان و محل نصب دوربين از قابليت هاي Preset ، Pattern و يا Patrol استفاده كند .

براي استعلام   قيمت دوربين مداربسته  مي توانيد به وبسايت شركت مهرتجارت مراجعه كنيد و از تخفيفهاي ويژه اين شركت بهره مند شويد.

از دوربين اسپيد دام هايك ويژن در چه پروژه هايي استفاده مي شود ؟

دوربين speed dome يا دوربين گردان ، هميشه جزو اولويت هاي مشتريان بوده است ، اما هنگامي كه صحبت از قيمت اين دوربين ها مي شود ، تقريبا همه اين مشتريان عطاي اين دوربين را به  لقاي آن مي بخشند . اما اگر قيمت دوربين متحرك نسبت به نوع ثابت آن ، انقدر گران تر است ، اصلا چرا بايد از اين نوع دوربين در پروژه ها استفاده شود ؟ در اين محتوا برخي از مهمترين كاربرد هاي دوربين اسپيد دام هايك ويژن را معرفي مي كنيم .

 

از دوربين اسپيد دام هايك ويژن (  hikvision  ) در چه پروژه هايي استفاده مي شود ؟


دوربين گردان هايك ويژن ، امكان چرخش در سطح افقي و عمودي را دارد و به علاوه مي تواند بر روي تصوير زوم كند ، لذا شعاع ديد بالايي را پوشش مي دهد و با توجه به محل و ارتفاع نصب مي تواند كاربري هاي متعددي داشته باشد .


همانطور كه شايد بدانيد ، دوربين اسپيددام بيشتر جنبه نظارتي دارد و نمي توان به تنهايي از آن دوربين براي حفاظت از يك مكان استفاده كرد ، دليل اين موضوع هم جهت ديد دوربين است ، هنگامي كه دوربين متحرك روي يك جهت زوم مي كند ، ساير جهات از ديد دوربين پنهان مي ماند و دقيقا به همين دليل نبايد از دوربين PTZ به تنهايي براي پوشش فضاهاي مهم استفاده كرد .

نصب دوربين مداربسته يكي از كارهاي تخصصي است كه نياز به دقت فراوان دارد، براي  دريافت خدمات  نصب دوربين مداربسته  پيشنهاد ما اين است كه با شركت مهر تجارت تماس بگيريد.
بهترين راهكار استفاده از دوربين speed dome در پروژه هايي است كه بيشتر نياز به نظارت وجود دارد و كاربر دوربين با زوم روي قسمت هاي دوربين ، اطلاعات مورد نظر را مشاهده مي كند اما در پروژه هايي كه با هدف نظارت و تشخيص بيشتر انجام مي شود بهتر است از دوربين هاي اسپيد دام هايك ويژن بهمراه دوربين هاي ثابت ، جهت پوشش بخش هاي مختلف يك مكان مشخص استفاده كنيم .
هايك ويژن به عنوان توليد كننده برتر دوربين مدار بسته در دنيا ، همواره تلاش كرده تا بهترين دوربين هاي مدار بسته دنيا را توليد و به بازار عرضه كند ، از اين رو ده ها مدل دوربين اسپيددام تحت شبكه و HD را مي توان در بين توليدات اين كمپاني مطرح دنيا پيدا كرد ، براي انتخاب مناسب ترين مدل دوربين اسپيد دام ، مي توانيد از مشاوره رايگان كارشناسان شركت توسعه داده هاي ارتباطي پرشيا سيستم استفاده كنيد . پرشيا سيستم نماينده رسمي محصولات هايك ويژن در ايران افتخار دارد تا سبد كامل محصولات  اين شركت را در اختيار دارد.

 

 

 

خودروبر تهران

۲۵ بازديد

خودروبر تهران

خودروبر امدادي در تهران و خودرو بر در محل بسيار قابل اهميت است كه شركت خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir/  به صورت صددرصد آن را پياده سازي كرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشكالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي كنند مي توانند با خدمت ويژه خودرو بر در تهران كار خود را با خيال راحت به شركت خودرو بر پارس بسپارند. خودرو بر پارس معتبرترين شركت حمل خودرو و همينطور تعميردر محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در كم تر از نيم ساعت است كه اين يك امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي كنيد.

انواع خودروبر

  • خودرو بر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودرو بر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي كاربرد دارد و هم اكنون بيشتر از اين نوع خودرو بر استفاده مي شود و يكي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودرو بر دكل دار: نيسان دكل دار داراي جرثقيل و دكل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پاركينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودرو بر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين كيفيت و بدون هيچ اشكال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار كفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودرو بر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مكانيك سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدك كش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدك كش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از كفي خودرو بر تمام هيدروليك و يدك كش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا كرديد، تنها كافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشكل خودرو موردنظرتان را به كارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي كشور جابجا مي كند.

خودروبر امدادي در تهران و خودروبر در محل بسيار قابل اهميت است كه شركت خودروبر پارس به صورت صددرصد آن را پياده سازي كرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشكالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

از امكانات تفريحي و ضروري ما خودروي شخصيمان است كه رسيدگي و نگهداري آن همواره برايمان قابل توجه بوده و برايمان از اهميت والايي برخوردار است كه صد در صد آن را در اختيار افراد كار آزموده و كار بلد و معتبر قرار دهيم. خودروبر گروهي حرفه اي و كادري با تجربه در حمل و نقل خودرو داخل شهر و خارج شهر است كه با بيش از سالها فعاليت در زمينه خودروبري در كشور هم اكنون در خدمت همشهريان گرامي در امداد رساني براي خودرو و خودروبري با خدمات ويژه مي باشيم.

ارسال خودرو سراسر كشور با مجهزترين ماشين آلات تا خودروي شما به بهترين شكل ممكن به مقصد حمل شود براي آن دسته از افرادي كه خواهان جا به جايي اتومبيل از تهران به ساير شهرستان ها مي باشند مي توانند با تماس با ما جهت خودروبر در خواست كنند و ماشين هاي حمل خودروبراي جا به جايي اتومبيل مورد نظر اقدام كنند.

جزثقيل خودروبر شبانه روزي يكي از خدمات خودروبر پارس است كه با كمك كارشناسان انجام مي گردد. در بعضي از شرايط وقتي با خودرويمان در حال حركت به مقصدي يا مسافرتي مي باشيم، خودروي ما دچار نقص فني ميشود كه امكان راه اندازي مجدد آن از عهده ما خارج است و يا به علت نبودن امكانات و تجهيزات مخصوص قادر به راه اندازي مجدد خودرو و تعمير آن نيستيم. در اين صورت بهترين راه براي برطرف كردن مشكل و راه اندازي مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو يا نزديك ترين جزثقيل خودروبر شبانه روزي است تا در سريع ترين زمان براي ارائه خدمات امداد خودرويي و رفع نقص فني خوردو در محل حاضر شوند.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي كنند مي توانند با خدمت ويژه خودروبر در تهران كار خود را با خيال راحت به شركت خودروبر پارس بسپارند. خودروبر پارس معتبرترين شركت حمل خودرو و همينطور تعمير در محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در كم تر از نيم ساعت است كه اين يك امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي كنيد.

انواع خودروبر

  • خودروبر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودروبر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي كاربرد دارد و هم اكنون بيشتر از اين نوع خودروبر استفاده مي شود و يكي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودروبر دكل دار: نيسان دكل دار داراي جرثقيل و دكل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پاركينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودروبر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين كيفيت و بدون هيچ اشكال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار كفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودروبر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مكانيك سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودروبر تهران

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدك كش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدك كش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از كفي خودرو بر تمام هيدروليك و يدك كش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا كرديد، تنها كافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشكل خودرو موردنظرتان را به كارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي كشور جابجا مي كند. ما در تلاشيم به شما اين اطمينان را بدهيم كه كوچك ترين آسيبي به خودروهاي شما وارد نمي شود و ما مسئوليت آن را از لحظه تحويل تا انتقال برعهده مي گيريم.

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۲۹ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

۲۴ بازديد

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دكوكده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان كه به عنوان بهترين مارك اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب كيفيت كارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يكي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان كه به صورت صفحه گاز روميزي و يا توكار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد كه در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشكي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم كه انواع صفحه اجاق گاز روميزي توكار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارك اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي كه در هنگام انتخاب يك محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، كارايي و تناسب كيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نكته اشاره كنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با كيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي كنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي كه به صورت توكار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله كه به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه ترجيح مي دهيد يك اجاق گاز توكار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نكته اشاره كنيم كه جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري كمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شركت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توكار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد كرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي كه در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذكر است كه با توجه به كيفت محصولات اين شركت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور كلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي كنيم بايد به اين نكته اشاره كنيم كه انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و كاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نكته اشاره كنيم كه اين دسته از صفحه گازهاي روميزي كه به صورت توكار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميك سكوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاك كردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لك بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شركت اخوان نيز در تنوع رنگي مشكي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذكر است كه فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امكان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است چراكه اين استيل به كار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد كه علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاك شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد كه همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ كنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لكه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يك دستمال و بدون ماندگاري لكه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور كه در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل كاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امكان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت كه با در نظر گرفتن كيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترك انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي كه يكي از پركاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پركاربرد از مهم ترين اركان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يكي از با كيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد كند، خالي از لطف نيست كه به اين نكته اشاره كنيم كه هنگامي كه سخن از بهترين مارك اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملكرد مناسب و با كيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند كه هر يك از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با كيفيت اجاق گاز اخوان كه بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شركت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي كه به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملكرد ترموكوپل

شركت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌كند، وجود ترموكوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يك ترموكوپل بايد بگوييم ترموكوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند كه از يك سمت به يكديگر جوش خوردند و تا زماني كه انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينكه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است كه شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا كم شدن اكسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يكي از تكرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يك اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد كه يك ترموكوپل فوق سريع عملكرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد كرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراكه شما يكي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در كنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است كه ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت كيفيت آن كاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندك اتوماتيك

يكي ديگر از امكانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندك اتوماتيك در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره كنيم به كار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يك از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندك ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما كار كند، استفاده از اين نوع فندك و ترموكوپل توسط اين شركت در كنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب كند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبكه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يكي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبكه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد كه داراي ويژگي هايي است كه به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم كرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد كه بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد كه اين امر باعث مي‌ شود كه شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لك بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبكه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد كه علاوه بر پخش يكنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تك تك و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يكپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به كار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شركت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي كيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نكته اشاره كنيم كه برخي از مدل هاي توليدي اين شركت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نكته تأكيد كنيم كه چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يك، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شركت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي كاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور كه اشاره كرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را كه به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به كارگيري به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوكاره مي تواند كارايي هاي بسيار تكميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است كه اين فر ها به دليل داشتن لعاب با كيفيت و خاص خود به آساني قابل پاك شدن مي باشند چراكه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند كه به دليل پخش يكنواخت حرارت در داخلشان طبخ يكنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، كيك، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يك دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده كنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد يك اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه كنيد، پس انتخاب از بهترين مارك اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يك تير و دو نشان داشته ايد و يك دستگاه فر گازي و برقي تكميل با كاريي هاي بالا و يك اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموكوپل فوق سريع، شبكه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شركت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و كارت گارانتي نمايندگي فروش شركت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنكه كدام يك از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي كالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شركتي اخوان ارائه مي ‌كنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شركتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي كالا، زنبيل و ديگر مراكز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com