تربيت كودكان صبور در خانواده موفق

۲۳ بازديد

 

تربيت كودكان صبور در خانواده موفق

 

تمرين كردن صبوري در خانواده ، مثلا با كودك خود در صف باشيد ، منتظرباشيد تا نوبت تان شود .

براي كاري منتظر بمانيد تا با شما تماس گرفته شود.

از كودكي از كودكان خواسته مي شود كه در محيط گروهي صبور باشند ؛ ميزان صبر و شكيبايي آنها در بين همسالان خود تا حد زيادي به اين بستگي دارد كه آيا از آنها خواسته شده است در خانه صبوري كنند يا نه  ؛ برخي از كودكان (و بزرگسالان!) طبيعتاً صبورتر هستند ، اما صبر فضيلتي است كه مي توان آن را به شيوه هاي ساده در خانه آموزش داد. در اينجا چند روش وجود دارد.

 

تاخيرها را آموزش دهيد :

 

به جاي اين كه در اولين نگاه كردن به فرزند خود - چه او از اتاق خواب يا حمام براي توجه شما فرياد مي زند- بشتابيد ، بدانيد كه اگر ايمني او در خطر نباشد ، كمي صبر كنيد ، حتي ممكن است متوجه شويد كه او مهارت هاي زندگي را با سرعت بيشتري فرا مي گيرد ، از آرامش بخشيدن به خواب گرفته تا انجام كارهاي  خود در حمام ، با صبر كردن به فرزند خود يادآور شويد.

 

قانون "بدون وقفه" را اجرا كنيد :

 

احتمالا برايتان پيش آمده است كه در حال صحبت كردن با فردي ديگر هستيد و كودكتان بي وقفه شما را صدا ميكند و هرچقدر به او ميگوييد صبر كن او متوجه حرف شما نميشود و به كار خود ادامه ميدهد ، پس زمان ان رسيده است كه قانون صبر كردن را براي كودك خود در نظر بگيريد ؛ اين به فرزند شما مي گويد كه او تنها فردي در جهان نيست كه توجه شما را مي طلبد و اينكه حرف مادر يا پدر را قطع كنيد ، بي ادبي است.

 

فعاليتهايي را انجام دهيد كه صبر را نشان مي دهد : كودكان اغلب مفاهيم ناملموس مانند ؛ صبر را از طريق مثالهاي ملموس بهتر مي آموزند.

برخي ايده ها: از كودكتان بخواهيد بذر بكارد ، آن را آبياري كنيد و ببينيد چقدر طول مي كشد تا رشد كند. يا اگر پيش بيني يك روز خاص را داريد ، به فرزند خود اجازه دهيد روزهاي ماه را در تقويم به صورت شمارش معكوس مشخص كند.

 

صبر كودك محدوديت هايي دارد :

مهم است كه به ياد داشته باشيد ، اگرچه ما مي خواهيم فرزندانمان بتوانند صبر را تمرين كنند ، اما يك شبه آموخته نمي شود. همچنين كودكان از همان ميزان صبري برخوردار نيستند كه ما بزرگسالان مي توانيم از خود نشان دهيم.

 

حتي حركات كوچك صبر  كودك خود را جشن بگيريد :

 

شايد اين اولين باري باشد كه فرزند شما وقتي صحبت مي كنيد صحبت شما را قطع نمي كند ، يا شايد او به خواهر يا برادر كوچكترش اجازه داد تا اسباب بازي مورد علاقه خود را بدون اينكه آن را از دست او خارج كند ،صبر كند تا به نوبتش بگيرد. صبر و حوصله هر چه هم كوچك باشد ، به فرزند خود اجازه دهيد تا بداند چقدر به او افتخار مي كنيد. تقويت مثبت بهترين راه براي رشد يك فضيلت است و رفتار مورد نظرخود را از شما الگو برداري ميكند.همچنين اگر مشكلاتي در رفتار خود داريد ميتوانيد با زوج درمانگر صبر را الگو برداري ميكند پس كارهايي انجام دهيد كه او از شما تقليد كند و ياد بگيرد .

 

تاثير مشاوره كودك در شيوه تربيت پدرو مادر

 

مشاوره كودك در جامعه امروزي ميتوانيد راهگشا مشكلات در جامعه امروزي باشد و به كمك پدر و مادر ها بيايد و بتوانند الگوي صحيحي براي آينده فرزند خود ترسيم كنند و با راهنمايي هاي زوج درمانگر و يا روانشناس كودك مسائلي كه بايد در اصلاح رفتار خود و فرزندتان انجام دهيد هدايتگرتان باشد. مشاوران تيم گپچه آماده خدمت رساني به صورت آنلاين به شما عزيزان ميباشند.

 

بيشتر بخوانيد:

https://zaya.io/8me4r

 

خصوصيات اصلي خريد خانه در استانبول

۲۵ بازديد

خصوصيات اصلي خريد خانه در استانبول

  • بالكن
  • زمين بسكتبال
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • كارائوكه

توضيحات مربوط به خريد آپارتمان ها در استانبول

 

ترك گشت مفتخر است كه اين آپارتمان هاي زيبا را با ويوي دريا در  كاديكوي استانبول به فروش به برساند. اين ساختمان ها در منطقه اي باپرستيژ در نزديكي بسفروس و درياي مرمره، در مركز كاديكوي و در خريد آپارتمان در مال تپه استانبول  آن قرار دارند.

كاديكوي دقيقاً در جهت عكس مركز شهر اروپايي قرار دارد و مركز تجاري و تفريحي شلوغ با فرهنگي متفاوت است كه شب هايي پر جنب و جوش دارد و در محل تلاقي تنگ? زيباي بسفروس و درياي مرمره قرار گرفته است.

اين منطقه مركز حمل و نقل آسيايي است و بسيار نزديك به تونل اوراسيا است و ايستگاه هاي قطار، متروبوس و ترمينال هاي كشتي بسياري دارد كه هر يك از آنها به بسياري از مناطق شهر اعم از مناطق اروپايي و آسيايي و خريد آپارتمان در عمرانيه استانبول   بزرگراه هاي شرياني شهر و همچنين پل هاي بسفروس دسترسي دارد.

كاديكوي به دليل موقعيت ساحلي اش مناطق زيبايي را در كنار خط ساحلي در خود جاي داده است، تفرجگاه هاي زيبا، درياي محبوبش و باغ ها و رستوران هاي دريايي هيجان انگيزش. در اين منطقه خيابان معروف بگدات قرار دارد كه خياباني سه لاينه و شلوغ و بسيار محبوب است و سبب شده است تا منطق? كاديكوي براي اقامت دائمي و سرمايه گذاران ملك كه مي خواهند درآمدي سالم و سالانه داشته باشند، بسيار ايده آل باشد.

m7_fw56.jpg

چرا خريد خانه در شيشلي استانبول  دراين پروژه؟

  • كاديكوي: يكي از معروف ترين مناطق در بخش آسيايي استانبول است كه تركيبي از تاريخ و مدرنيته بوده و توريست در آن بسيار است، زيرا اين محل اولين انتخاب براي توريست هايي است كه به استانبول مي آيند. موقعيت استراتژيك اين ناحيه در ساحل شمالي درياي مرمره آن را از بقي? مناطق متمايز مي كند. همچنين اين ناحيه در مقابل مركز باستاني و تاريخي شهر در بخش اروپايي و در نزديكي پل بسفروس و برج ديدني و معروف گرلدر استانبول قرار دارد. اين ناحيه به داشتن رستوران هاي بسيار زياد، كافه ها و بازارهاي مختلف مشهور است. يكي ديگر از مهم ترين مناطق ديدني استانبول خيابان بهاريه است كه خياباني منحصر براي خريد كردن به شمار مي رود و با خيابان اينديپندنس و همچنين خيابان معروف مودا در بخش اروپايي برابري مي كند. همچنين موز? بازي در استانبول و خيابان زيباي بغداد و بالن كاديكوي كه تا ارتفاع 200 متري پرواز مي كند، نيز در اين ناحيه قرار دارند.
  • حمل و نقل: با كشتي از كاباتاش، كاراكوي، بشيكتاش يا امينونو به راحتي مي توان به كاديكوي رسيد. ايستگاه قطار حيدرپاشا ايستگاه اصلي براي رفتن به مقصدهاي شرق و جنوب استانبول است (محلي و بين المللي). اين ايستگاه در كاديكوي و در سمت آسيايي رودخانه قرار دارد و داراي تراموايي است كه در فاصل? 2.5 كيلومتري از مركز آن قرار دارد. همچنين يك بندر بين دو بخش نيز وجود دارد. مناطق آسيايي و اروپايي از طريق بسفروس نيز قابل دسترس است زيرا يك خط مترو، قطار و چندين اتوبوس دارد.

 

درباره  دسترسي ها و محل خريد اين آپارتمان ها در كاديكوي استانبول  

اين مجموع? مدرن از آپارتمان هاي كوچك و لوكس در استانبول آسيايي به تازگي تكميل شده و براي فروش گذاشته شده است. اين مجموعه تقريباً در غرب كاديكوي مركزي قرار دارد و كمتر از 4 كيلومتر تا ساحل هاي بسفروس و مرمره فاصله دارد. خانه ها ويويي حيرت انگيز از درياي لاجوردي و جنگل هاي دوردست دارند.

خريد ملك در استانبول تركيه تنها دو دقيقه تا بزرگراه E-5، 8 دقيقه تا بزرگراه TEM و تونل اوراسيا، 5 دقيقه تا نزديك ترين ايستگاه مترو و متروبوس و 10 دقيقه تا ايستگاه قطار مرمره، خط ترامواي تاريخي و ترمينال كشتي كاديكوي فاصله دارد كه هم? آنها دسترسي به تمامي نقاط شهر را فراهم مي كنند. 40 دقيقه تا فرودگاه صبيحا گوكچن، كمتر از 1 ساعت تا فرودگاه جديد اروپايي و 25 تا 30 دقيقه تا ميدان تكسيم و سلطان احمد فاصله است.

امكانات رفاهي مجموعه شامل هرچيزي از فروشگاه و سوپرماركت گرفته تا مدرسه، داروخانه، بانك، موزه، بيمارستان و تعداد زيادي كافه، رستوران و غيره در نزديكي مجموعه و با پاي پياده قابل دسترس است و با يك رانندگي كوتاه مي توان به بيمارستان هاي ديگر، مراكز خريد و تعدادي دانشگاه رسيد.

اين مجموعه در زميني به مساحت 6276 مترمربع ساخته شده و سازند? اهل تركيه آن را مطابق با جديدترين آيين نامه هاي دولتي ساختمان، ساخته است. مجموعه متشكل از دو بلوك است كه يكي از آنها مسكوني و داراي 15 طبقه و 54 آپارتمان است و ديگري اداري داراي 7 طبقه و 32 واحد است كه براي آسايش شما در طبق? همكف آنها مركز خريد بزرگ شامل چندين فروشگاه، كافه و رستوران وجود دارد.

بخشي از زمين به قسمت هاي مشاع و امكانات محلي اختصاص داده شده براي خريداران اين آپارتمان ها در كاديكوي كه از اين قبيل است:

  • استخرهاي سرپوشيده و روباز
  • تراس هاي آفتاب گير
  • محل بازي كودكان
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مركز تناسب اندام
  • زمين بسكتبال و تنيس
  • باغچه و فضاي سبز
  • مسير پياده روي
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • آسانسور در هر دو بلوك
  • ژنراتور برق پشتيبان
  • پاركينگ امن براي ساكنين

 

براي آسايش خاطر شما عزيزان تمام مجموعه با دوربين ها ونيروهاي امنيتي به صورت 24 ساعته محافظت مي شود.

 

آپارتمان هاي موجود و قيمت خريد اين آپارتمان ها در كاديكوي استانبول

 قيمت خريد آپارتمان هاي 1 خوابه 68 مترمربع قيمت از 1870967 تا 1910866 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 3.5 خوابه 205 مترمربع قيمت از 5236334 تا 5915702 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 4.5 خوابه 251 تا 254 مترمربع قيمت از 6318589 تا 6930879 لير تركيه

پرداخت فقط به صورت نقدي.

ويژگي هاي طراحي داخلي اين آپارتمان ها در كاديكوي استانبول

هر دو بلوك داراي لابي ورودي امنيتي هستند كه از طريق آسانسور و راه پله به طبقات دسترسي دارند. براي تمام واحدها درب امنيتي فولادي نصب شده و آيفن تصويري دارند كه به درب هاي لابي ورودي متصل است.

نشيمن تمام آپارتمانهاي 1 خوابه و 2 خواب? دوبلكس داراي طراحي باز است و آپارتمان هاي 3.5 و 4.5 خوابه آشپزخانه هاي مجزا دارند كه در آنها وسايل مدرن نصب شده و مجهز به سطوح كاري و اسپلش بك هاي گرانيتي هستند و در تمام آنها فر، اجاق گاز و هود نصب شده است.

نشيمن ها و آشپزخانه ها نورپردازي مدرن دارند، اما اتاق خواب ها با پنجره ها و درهاي پاسيوي بزرگ كه به بالكن هاي فرانسوي يا شيشه اي باز مي شود، از نور طبيعي فراوان بهره مي برند. آپارتمان هاي دوبلكس تراس هاي روف گاردن دارند و خانه هاي طبق? پنجم به بالا از ويوي دريا لذت مي برند.

حمام هاي خانوادگي يا خصوصي از كف تا سقف با كاشي هاي مدرن پوشيده شده و ديوار آشپزخانه با كاشي و كف آن با لمينيت گرم پوشيده شده است.

تمام آپارتمان ها اتاق خواب مستر دارند كه اتاق تعويض لباس در آن وجود دارد. همچنين در تمام آنها سيستم گرمايش مركزي گازي با رادياتورهاي پنلي و همچنين سيستم هوشمند خانگي و زيرساخت تهوي? هوا در اتاق خواب ها و نشيمن وجود دارد.

 

اين آپارتمان هاي زيبا  براي خريد در استانبول آسيايي تمامي انتظارات شما را براي تفريح، سفركاري اقامت دائمي و سرمايه گذاري در استانبول برآورده مي نمايد. اين آپارتمان ها اجار? بالايي دارند، در مركز شهر هستند، دسترسي آسان به شهر و فرودگاه دارند، امكانات رفاهي فراوان دارند، ويوي طبيعت دارند و امكان استفاده از ويوي دل انگيز دريا را به شما مي دهند.

مكان هاي نزديك

  • دانشگاه: 5 دقيقه
  • فرودگاه صبيحا: 30 دقيقه
  • تونل اوراسيا: 2 دقيقه
  • پل شهداي 15 جولاي: 10 دقيقه
  • متروباس: 5 دقيقه
  • برج ميدن: 14 دقيقه
  • تاكسي IDO استانبول: 5 دقيقه

 

براي جزئيات بيشتر خريد آپارتمان ها در استانبول، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند.

 

 

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

۲۸ بازديد

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

 

پارتيشن چيست

۲۱ بازديد

پارتيشن،شيوه اي مدرن و كارآمد در جداسازي فضا پارتيشن ها در جدا سازي ها و تقسيم بندي هاي فضا هاي داخلي از جمله منزل و محل كار كاربرد دارند. از پارتيشن بندي در انواع مكان هاي اداري, مسكوني و غير مسكوني مي توان استفاده نمود و با تفكيك فضا چندين فضاي كاربري طراحي و ايجاد كرد. ارتفاع بعضي از اين پارتيشن ها بلند است و به سقف متصل مي شود و ارتفاع بعضي ديگر كوتاه مي باشد. پارتيشن متحرك يا شناور همان طور كه از اسمش پيدا است قابل جا به جايي است و مي توان محل قرارگيري آن را طبق دكوراسيون مورد نظر تغيير داد. پارتيشن ها داراي انواع بسيار متنوعي هستند و هم در منزل و هم در محيط كار كاربرد هاي فراواني دارند. پارتيشن ها در اداره ها از طرح هاي گوناگوني تشكيل شده اند كه برخي از ان ها را توضيح خواهيم داد.   انواع پارتيشن در اداره ها پارتيشن بندي نوعي سيستم جدا كننده ي كاذب است كه فضاي اداري را به چند قسمت مجزا تقسيم بندي مي كند. با انجام پارتيشن بندي مي توان فعاليت هاي افراد را تفكيك نمود و در هر قسمت فعاليتي جداگانه انجام داد. در واقع پارتيشن بندي براي كارمندان حريم خصوصي ايجاد مي كند و هر كدام از آنها فضاي شخصي يكساني خواهند داشت. از مزيت هاي پارتيشن بندي مي توان به قابليت تغيير و جا به جايي آن اشاره نمود. پارتيشن هاي اداري از نظر نوع متريال كاربردي به چهار دسته زير دسته بندي مي شود: پارتيشن ام دي اف در اين نوع پارتيشن بندي تنها متريالي كه به كار مي رود ام دي اف است, به نحوي كه نماي ظاهري و حتي فريم بندي پارتيشن ها نيز از جنس ام دي اف مي باشد. به دليل داشتن سطح صاف, قابليت روكش كاري و رنگ آميزي دارد و در برابر تغيير شكل و خميدگي مقاوم است. پارتيشن ام دي اف در برابر رطوبت و خوردگي مقاومت بالايي دارد و نوعي عايق صوتي در محيط اداري محسوب مي شود كه از انتقال صدا به بخش هاي مجاور جلوگيري مي كند. پارتيشن شيشه و ام دي اف در اين پارتيشن بندي از MDF به عنوان فريم و اسكلت بندي پارتيشن استفاده مي شود و شيشه براي پر كردن قاب پارتيشن به كار مي رود. اين نوع پارتيشن بندي به وفور در فضا هاي اداري به كار مي رود و اين امكان را براي كارمندان فراهم مي كند كه به محيط بيرون از حريم خصوصي خود نيز مشرف باشند. پارتيشن ام دي اف با پروفيل آلومينيومي آلومينيوم فلزي بسيار سبك مي باشد ولي در عين حال يكي از خصوصيات ويژه ان مقاومت بالاي ان است كه استفاده از آن در پارتيشن بندي نمايي زيبا ايجاد مي كند. اصولا از آلومينيوم براي فريم بندي قاب پارتيشن ها استفاده مي شود, ام دي اف نيز بري پر كردن قاب به كار مي رود. اين پارتيشن بندي قابليت تغيير پذيري و جا به جايي را نيز دارد. پارتيشن ها از لحاظ حالت به دو نوع متحرك و ثابت تقسيم مي شوند در حالت ثابت به صورت يكنواخت است و قابليت جابه جايي در ان ديده نمي شود در اين مقاله كمي در مورد پارتيشن هاي متحرك بيشتر صحبت مي كنيم.   پارتيشن متحرك چيست و در چه مكان هايي قابل استفاده است؟ پارتيشن ها آن قدر كارايي دارند كه كم كم به الزامات محيط‌ ها و فضا ها ي اداري و حتي خانه‌ ها تبديل شوند. پارتيشن ها به دو دسته تك جداره و دو جداره تقسيم مي شوند كه هر كدام داراي انواع مختلفي هستند. در اين ميان، پارتيشن هاي متحرك هم هستند كه كاربرد ها ي خود را در محيط ها ي كاري دارند. پارتيشن متحرك همان طور كه از نام آن پيدا است پارتيشني است كه در حول محور ريل سقفي يا كفي قابل حركت و جا به جايي است. پارتيشن‌ هاي اداري متحرك در مكان‌ هايي كه قرار است به طور موقت دو فضا را از هم جدا كنند كاربرد دارند. هم چنين، در مواردي كه مي‌ خواهيم ديواري موقتي داشته باشيم تا در زمان لازم دو فضا را از هم جدا كنيم. حتي گاهي مي توان آن ها را جمع كرد و كنار گذاشت. در واقع، پارتيشن هاي اداري متحرك ديوارهاي متحرك و موقتي هستند كه به عنوان جدا كننده فضا از آنها استفاده مي شود. اين پارتيشن‌ ها به دو شكل پانلي يا آكاردئوني وجود دارند. با پارتيشن متحرك پانلي مي توان فضا را به طور تقريبي از هم جدا كرد و ارتباط بين دو فضا هم چنان برقرار باشد و حفظ شود و هدف بيشتر تعيين حريم بين دو فضا است. پارتيشن متحرك آكاردئوني فضا را به طور يك پارچه از هم جدا مي‌ كند و به اين ترتيب دو فضاي جداگانه به وجود مي‌ آيد. اين نوع پارتيشن ها علاوه بر كارايي زيادي كه دارند، به زيبايي محيط هم كمك مي‌ كنند و طرح و رنگ‌ ها و نقش‌ هايي كه براي تزئين آن ها استفاده مي شود، محيط را تلطيف مي كند و چشم نواز خواهد بود.   در چه مواردي از پارتيشن‌ هاي متحرك استفاده مي شود؟ پارتيشن هاي متحرك را مي توان در سالن هايي كه چند منظوره هستند مناسب دانست. از نظر متخصصان در اين زمينه پارتيشن هاي متحرك نسبت به ساير پارتيشن ها بهينه تر و پر كاربرد تر هستند. به علت قابليت جابه جايي كه اين نوع پارتيشن ها دارند مي توان ان ا را ديوار موقت دانست و در هر زمان كه لازم باشد مي توان موقعيت ان ها را در فضا تغيير داد. پارتيشن‌ ها ي متحرك به طور معمول به شكل چهار لنگه هستند، اما بسته به فضايي كه قرار است در آن به كار روند، تغيير مي كنند. اين لنگه درها با لولا به يك ديگر وصل مي‌ شوند. كلاف دور اين پارتيشن ها از جنس ام دي اف و براي پر كردن آنها مي‌ توان از ام دي اف، شيشه، آلومينيوم، چرم و بامبو استفاده كرد. گاهي هم تركيب اين متريال با هم آن ها را زيبا تر مي كند. در مكان هاي زيادي مي‌ توان از اين پارتيشن‌ ها استفاده كرد، مانند سازمان‌ ها و شركت‌ ها، بيمارستان ها، مسجد ها و بسياري از فضا هاي ديگر كه به پارتيشن‌ هاي قابل جا به جايي به جاي پارتيشن هاي قابل نصب و ثابت نياز پيدا خواهند كرد. منبع

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۲۳ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

 

 

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

۲۱ بازديد

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ و نرده سازي در ايران پيشرفت بالايي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي ليزري ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي ويلايي را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

البته انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

درب طرح چوب ( آهني ) زيبايي ساختمان شما را دو چندان مي كند

 

درب طرح چوب ( آهني ) اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب طرح چوب ( آهني ) شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب طرح چوب ( آهني ) ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

با وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب طرح چوب ( آهني ) در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد براي اين امر كافيست تصوير درب طرح چوب ( آهني ) مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در حفاظ سازه بفرستيد. كارشناسان ما نه تنها از نقطه نظر زيبايي بلكه نكات امنيتي را نيز براي درب طرح چوب ( آهني ) خانه شما در نظر مي گيرند تا خريد شما خريدي هوشمندانه باشد.

درب طرح چوب ( آهني ) خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب طرح چوب ( آهني ) طرح چوب و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) برش ليزري يا درب طرح چوب ( آهني ) و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) جنوبي يا شمالي و يا درب طرح چوب ( آهني ) ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب طرح چوب ( آهني ) دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

معرفي انواع سايبان و قيمت آن

۲۶ بازديد

همانطور كه با گرم شدن هوا، براي خودمان لوازمي مثل كلاه، عينك و ... تهيه مي‌كنيم. خانه و محل كارمان نيز نياز به تجهيزات محافظتي دارند تا از هواي داغ تابستان در امان بمانند. نصب سايبان بر روي خانه و اشيا يك راه محافظتي خوب در برابر گرما، نور، باران و... است. در اين مقاله سعي داريم ضمن معرفي يك سايبان خوب، به كاربردها و قيمت انواع سايبان نيز بپردازيم.

انواع سايبان

 سايبان يك پوشش حفاظتي ثابت يا جمع شونده است كه بر سطح اشيا قرار مي‌گيرد. به محض شنيدن نام سايبان حفاظت در برابر گرما و نور به ذهن ما مي‌رسد اما سايبان‌ها نقش محافظتي وسيع‌تري دارند و سطح اشيا را در برابر برف و باران، گردوخاك و ... نيز حفظ مي‌كنند. سايبان‌ها معمولا از جنس پارچه، شيشه، پلي كربنات، فلز يا پلاستيك فشرده ساخته مي‌شوند. بسته به سفارش شما نوع مواد به كار رفته مي‌تواند متغير باشد. پيش از آنكه به مزايا و كاربردهاي سايبان بپردازيم، انواع سايبان را به طور خلاصه بررسي مي‌كنيم.

سايبان خانه

افراد زيادي مايلند، روي پنجره، بالكن يا در قسمت ورودي خانه خود يك سايبان نصب كنند. اگر طراحي و ساخت سايبان درست انجام شود، نماي خانه نيز زيباتر مي‌شود. يكي از طراحي‌هاي زيبا در ساخت سايبان، مدل سايبان كالسكه‌اي است. اين طراحي در خارج از كشور رايج‌تر است. يك سايبان باكيفيت فضاي درون خانه شما را از گرما و تابش مستقيم نور حفظ مي‌كند. همچنين از ورود گردوخاك به داخل خانه ممانعت مي‌كند.

سايبان مغازه

پوشش حفاظتي در برابر نور، گرما، باران و ... براي مغازه داران واجب‌تر از هر قشري است. مغازه داران در طول روز ساعت‌ها در محل كار خود هستند. اجناس مغازه در معرض تابش نور، داغ شدن و فاسد شدن قرار دارد. بنابراين نصب سايبان مغازه راه‌حل معقولي براي جلوگيري از تابش نور، گرم شدن محيط، ورود آب باران و... است.

سايبان ماشين

استفاده از سايبان براي خودرو، در سال‌هاي اخير بيشتر شده است. خودروي شما به ويژه در فصل تابستان نياز به يك سايبان دارد. ممكن است به يك پاركينگ مسقف دسترسي نداشته باشيد.علاوه بر اين گاهي در طول روز بارها از خانه بيرون مي‌رويد و هربار پارك كردن در پاركينگ كار زمان بري است. سايبان ماشين محافظت كننده خوبي از آن است.

  • جلوگيري از داغ شدن فضاي داخل خودرو
  • جلوگيري از آسيب به رنگ بدنه خودرو
  • محافظت در برابر برف و باران
  • محافطت از سقف خودرو در برابرسقوط اشيا

اينها همه مزيت‌هاي استفاده از سايبان ماشين براي شما و خودرويتان است. طراحي سايبان ماشين مي‌تواند به صورت سيار يا دائمي باشد. سايبان سيار ماشين گزينه خوبي براي ايجاد محافظت از خودرو در تمامي موقعيت‌هاي مختلف است.

 

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

۳۱ بازديد

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

سرويس تي وي   https://servictv.ir/   به عنوان نماينده معتبر سامسونگ با سال ها سابقه در زمينه تعمير برد و تلويزيون با به كارگيري افراد كارآزموده و متخصص آمادگي دارد تعمير تخصصي تلوزيون شما را در سريع ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در محل كار يا منزل شما بر عهده بگيرد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي شامل موارد ذيل است:

تعمير انواع تلويزيون هاي.LCD.LED.PLASMA

ضمانت يك ماهه تعمير براي همه تلويزيونات

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع تلويزيون هاي سه بعدي

تعمير انواع پنل هاي داراي مشكلات هاي خطوط در تصوير،پرش در تصوير،تاريك شدن نيمه تصوير،آب خوردگي و….

نصب انواع تلوزيون ديواري و روميزي

سرويس در محل-سراسر تهران

مشكلات انواع تلويزيون

صدا دارد نور دارد تصوير ندارد...ازمشكل پنل ويا بخش پردازش تصوير

صدا دارد تصوير دارد نور ندارد...از مشكل لامپ تصوير

تصوير دارد نور دارد صدا ندارد...از مشكل برد مين و يا پاورو

خود به خود خاموش و روشن مي شود...برد مين و يا پاور ميتواند خراب بتشد.

خود به خودخاموش مي شود...از مشكل بخش تغذيه و يا برد مين.

روي چراغ استندباي است و به هيچ عنوان روشن نمي شود...از مشكل برد مين و يا پاورروي چراغ استندباي است وامكان دارد گاهي روشن شود.

كاملا خاموش است و هيچ علائم حياتي ندارد...برد پاور مشكل دارد.

تصوير دچار نويز و به هم ريختگي است...از مشكل پاور و يا مين برد.

تصوير نگاتيو است...برد پرازنده تصوير مشكل دارد.

تصوير لرزش دارد.برد پاور و يا برد مين ميتواند دليل اشكال باشند.

در تصوير خطوط عمودي و يا افقي مشاهده مي شود.

روي لوگو گير كرده ..برد مين مشكل دارد.

تصوير سر و ته است ..برد مين مشكل دارد.

نيمي از صفحه خالي و نيمي ديگر داراي تصوير عادي است...بردتيكان و يا پنل مشكل دارد.

تلويزيون دير روشن مي شود...برد پاور مشكل دارد.

تصوير تلويزيون اسلوميشن شده...پنل مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود كانال عوض ميكند...برد مين مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود صدا را كم و زياد ميكند...برد مين مشكل دارد.

به محض روشن شدن ولوم روي حالت حدبيشتر قرار ميگيرد...برد مين مشكل دارد.

بعد از هر بار روشن كردن بايستي از اول كانال يابي كرد...نرم افزار برد مين مشكل دارد.

تنظيمات را در خود نگه نميدارد.???????..برد مين مشكل دارد.

هيچ كانالي را زمان جستجو پيدا نميكند...آنتن پشت بام و يا مشكل تيونر در برد مين

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود...برد مين و يا پاور خراب است.

فلش يو اس بي را شناسايي نميكند...برد مين خراب است.

پورت اچ دي ام آي را نميشناسد...برد مين خراب است.

پورت سه رنگ زرد سفيد قرمز،وصل است اما تصوير نميايد...برد مين خراب است.

به محض روشن شدن خاموش مي شود و گاها با صداي سوت همراه است...برد پاور خراب است.

بعد از حدود دقيقه دكمه هاي ريموت از كار مي افتند... از مشكل برد پاور و يا مين برد.

???????تصوير بسيار كمرنگ و سفيد است...مشكل برد تيكان باعث اين اشكال شده.

گزينه سرچ و كانال يابي از منو حذف شده و قابل دسترس نيست...ازمشكل تنظيمات مين برد????

تلويزيون هاي LCD وLED

اين تلويزيون ها ازچندين بخش تشكيل شده اند:1. صفحه نمايشگر كه از جنس كريستال مايع است.
2.
بك لايت كه در پشت صفحه نمايشگر وجود دارد.
بين بك لايت و پنل هم صفحاتي وجود دارد كه باعث مي شود نور يكدست و يكنواختي دا داشته باشيم
پنل از خود نوري ندارد. و براي نمايش درست تصوير بايد بك لايت از پشت پنل روشن باشد.
در تلويزيونهاي نسل اوليه ال سي دي زاويه ديد محدود بود وبراي ديد بهتر بايستي روبروي تلويزيون مينشستيم كه البته اين امر به مروراصلاح شده
در ساختار تلويزيون هاي جديد از دو نوع لامپ تصوير استفاده مي شود:
1.
بكلايت CCFL
2.
بكلايت LED

تلويزيون هاي LED در حقيقت همان LCD هاي قديم مي باشند، تلويزيون هاي LCD به نور پشت پنل متكي مي باشند تا پنل كريستال مايع را روشن كند. معروفترين نوع LCD از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده مي كنند كه به بكلايت CCFL معروفند. اما تلويزيوهاي جديد LCD ازبكلايت LED براي ايجاد روشنايي استفاده ميكنند.?????????????????

كاربران همه مدل هاي تلويزيون اعم از تلويزيون LCD، تلويزيون LED، تلويزيون پلاسما، تلويزيون 4K، تلويزيون 3D، تلويزيون QLED و … مي توانند در صورت مشاهده هر گونه ناكارامدي و اختلال در تلويزيون مورد استفاده، به نمايندگي سرويس تي وي مراجعه كرده و خدمات تخصصي مورد نياز را دريافت كنند.

نمايندگي تلويزيون ال جي يا سوني و سامسونگ سرويس تي وي با همكاري گروه اي از مهندسان جوان و متخصص و با كمك تجهيزات پيشرفته روز دنيا در تلاش است تا به همه تلويزيون هاي خراب تولد دوباره بخشيده و با افزايش عمر مفيد آن ها، لذت استفاده از يك تلويزيون با كيفيت را مجددا به كاربران آن ها ارزاني دارد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون، بسته به درخواست متقاضي به دو روش قابل دريافت است كه اين دو روش عبارت هستند از تعمير تلويزيون در محل و تعمير تلويزيون در تعميرگاه.

در روش اول –يعني تعمير در محل تلويزيون، نيازي به جابجايي تلويزيون نيست و متخصصين تعمير خود در محل حضور يافته و اقدامات مورد نياز براي تعميررا روي تلويزيون پياده مي سازند. در روش دوم، بايد تا كاربر تلويزيون را به نمايندگي تخصصي تعمير تلويزيون تحويل دهد تا خدمات مورد نياز برروي آن اعمال شود.

تعمير تخصصي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ ارائه دهنده تخصصي ترين سرويس ها و خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم و تعويض قطعات انواع تلويزيون به متقاضيان است. شما كاربران گرامي مي توانيد با انتخاب آگاهانه نمايندگي تلويزيون در كمترين زمان و با هزينه مصوب، تلويزيون خراب خود را تعمير كنيد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي منحصر به مدل واشكالي خاص نيست و همه مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري تلويزيون را پشتيباني مي كند.