تست هارد دوربین مداربسته

۱۱ بازديد

تست هارد دوربین مداربسته

هارد دوربین یکی از اجزای اصلی دوربین مداربسته به شمار می آید. وظیفه ی هارد ذخیره سازی تمام تصاویر و داده های دوربین است. می توان نتیجه گرفت که این قطعه به دلیل نگهداری فایل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین چک کردن دائم سلامت هارد دیسک و عدم خرابی آن مسئله پر اهمیتی است. هارد دوربین یکی از مواردی است که در هنگام مواجه با مشکل در زمان ضبط تصاویر، باید مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه مقاله نحوه تست هارد دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

1- تست هارد دوربین مداربسته به صورت دستی

با انجام مراحل زیر می توان هارد دوربین مداربسته را تست کرد:

  • وارد منوی دستگاه DVR شده و روی گزینه Maintenance کلیک کنید.
  • در مرحله ی بعد زیر منوی Detect HDD را انتخاب کنید.
  • برای انجام تست هارد گزینه ی Bad Sector Detection را انتخاب نمایید.
  • اکنون در قسمت Key Area Detection حالت Full Detection را فعال کنید و سپس روی گزینه ی Detect کلیک کنید.
  • در این بخش می توانید وضعیت سکتور های هارد دیسک را مشاهده کنید. رنگ قرمز نشان دهنده ی وجود مشکل در هارد است. نمایش رنگ سبز به معنی سالم بودن هارد دیسک است.
  • روند پیشرفت مراحل در قسمت status نمایش داده می شود.
  • در پایان با تغییر گزینه status به complete، مراحل تست تکمیل می شود.

 

 

2- علت صدای ناهنجار در هارد دوربین مداربسته

  • یکی از دلایل صدای ناهنجار در هارد، ضربه خوردن و افتادن آن از ارتفاع است.
  • نوسانات برق نیز باعث ایجاد صدای ناهنجار در هارد می شود. زمانی که نوسان برق اتفاق می افتد، هد هارد دائما متوقف شده و مجددا را ه اندازی می شود. تکرار این وضعیت با گذشت زمان موجب آسیب رساندن به هد هارد می شود.
  • خرابی برد هارد نیز باعث ایجاد صدای ناهنجار در هارد دوربین مداربسته می شود.

 

 

بیشتر بخوانید:   دوربین تی وی تی    سوییچ اچ ار یو ای    

 

 

3- سوختن هارد دوربین مداربسته چه علائمی دارد؟

در این قسمت بررسی می کنیم که سوختن هارد دوربین مداربسته چه علائمی دارد و چطور متوجه سوختن آن شویم.

  • در صورت سوختن هارد، محتویات هارد بالا نمی آید.
  • زمانی که هارد می سوزد، سیستم قادر به شناسایی هارد نبوده و در نتیجه هیچ تصویری نشان داده نمی شود.
  • نمایش برخی پیغام ها روی صفحه دوربین یکی دیگر از علائم سوختن دوربین مداربسته است.

 

 

 

4- فرمت کردن هارد دوربین مداربسته

گاهی اوقات قطعات هارد سالم بوده و دچار مشکلات جدی نشده است. در چنین مواقعی با فرمت کردن هارد و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه، می توانید مشکل را رفع کنید. زمانی که هارد را فرمت می کنید، اطلاعات آن پاک می شود. برای حفظ اطلاعات هارد، قبل از فرمت کردن آن، اقدام به تهیه فایل پشتیبان از تصاویر ضبط شده نمایید. برای فرمت کردن هارد، ابتدا وارد منوی دستگاه شده و روی گزینه ی HDD کلیک کنید. در این قسمت هارد مورد نظر خود را از بین هارد های موجود انتخاب کرده و با کلیک روی دکمه Init، آن را فرمت کنید.

 

 

 

5- تنظیمات هارد دیسک دوربین مداربسته

یکی از موارد مهمی که در تنظیمات هارددیسک باید به آن توجه شود، فرمت هارد است. روش فرمت هارد را در مطالب بالا توضیح دادیم. گاهی ممکن است به دلیل وجود مشکلی در هارد، عملیات فرمت کردن هارد به طور کامل انجام نشده و حین عملیات با پیغام خطا مواجه شوید. هم چنین می توانید به قسمت storage management رفته و تعیین کنید چه میزان از فضای هارد به کدام دوربین در سیستم اختصاص یابد. با انجام این کار می توانید تنظیمات دیگری را بر روی هارد انجام دهید.

 

 

 

6- بر طرف کردن مشکل نشناختن هارد توسط دستگاه DVR

گاهی ممکن است هارد توسط دستگاه های ذخیره کننده شناسایی نشود. در این مواقع لازم است اقداماتی صورت بگیرد که در ادامه آن ها بازگو می کنیم.

  1.  دستگاه  DVR را خاموش کرده و آن را باز کنید. سپس اتصال بین سوکت و منبع تغذیه هارد را بررسی کنید تا مطمئن شوید وصل است.
  2. در صورت درستی اتصال بین هارد و منبع تغذیه، سوکت هارد را جدا کرده و اقدام به خارج کردن هارد از دستگاه نمایید.
  3. دستگاه DVR را روشن کرده و با زدن گزینه ریست فکتوری، دستگاه را ریست کنید.
  4. دوباره دستگاه را خاموش کرده و هارد را به دستگاه وصل کنید.
  5. در مرحله آخر دستگاه را روشن کنید و به بخش تنظیمات دی وی آر رفته  و بررسی کنید که دستگاه هارد را تشخیص می دهد یا خیر.
  6. اگر پس از اقدامات انجام شده همچنان دستگاه DVR هارد را تشخیص نداد، آداپتوری با جریان بالاتر را امتحان کنید. در صورتی که باز هم دستگاه موفق به تشخیص هارد نشد، احتمالا هارد سوخته است.

 

بیشتر بخوانید: دوربین داهوا      دوربین تیاندی  

 

7- علت ضبط نکردن هارد دوربین مداربسته

در مواقعی پیش می آید که دوربین قادر به ضبط تصاویر جدید نیست. در این صورت باید هارد دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهید و از سالم بودن آن مطمئن شوید. بر اساس یک سری تنظیمات، پس از پر شدن حافظه هارد، تصاویر و فیلم های قدیمی پاک شده و تصاویر جدید جایگزین آن ها می شوند. در صورتی که تنظیمات هارد به درستی انجام نشود، ممکن است پس از پر شدن هارد، دستگاه قادر به ذخیره سازی تصاویر جدید روی هارد نباشد.

دلایل ایجاد صدای ناهنجار هارد دوربین مداربسته

 

ضربه خوردن هارد: جنس بدنه هارد دیسک از آلومینیوم است و اگر از ارتفاع بیفتد یا به آن ضربه وارد شود ممکن است صداهای ناهنجاری به گوشتان برسد. ممکن است در صورت افتادن هارد دیسک اسپیندل موتور آن دچار خرابی شود و یا موجب شکستن یک یا چند هد خواندن و نوشتن شود.

نوسانات ولتاژ برق: زمانی که برق دچار نوسان می شود هد هارد متوقف می شود و مجدداً شروع به حرکت می کند. تکرار این مساله موجب می شود به مرور زمان هد هارد دچار مشکل شود و صدای نامطلوبی را ایجاد کند. همچنین نوسان برق ممکن است باعث سوختن برد هارد شود. برای جلوگیری از خسارات بهتر است نوسانات برق را از طریق یک رابط استاندارد کنترل کنید.

استهلاک: ممکن است هارد شما قدیمی شده باشد که این امر موجب خرابی و یا ضعیف شدن یک یا چند هد خواندن و نوشتن و سطح پلتر شود.

تنظیمات هارد دوربین مداربسته

برای انجام تنظیماتی چون فرمت، بازیابی اطلاعات، اطلاع از ظرفیت هارد دیسک و فضای باقیمانده باید از طریق نرم افزار DVR اقدام نمایید.

 

نصب هارد دوربین مداربسته

 

ابتدا بدنه دستگاه DVR را باز کنید. این بدنه معمولا چهار یا شش پیچ در طرفین دارد. داخل جعبه DVR برخی از وسایل نصب هارد دیسک قرار دارد که شامل کابل SATA ، پیچ های مربوط به بستن هارد و … می باشد. پس از باز کردن کامل بدنه برد اصلی دستگاه را میبینید. بر روی برد اصلی دستگاه شما میتوانید پورت های ساتا را ببینید (این پورتها به شکل L کشیده هستند). کابل SATA را به برد DVR و سپس به هارد دیسک وصل کنید. پس از اطمینان از درست وصل شدن کابلها، هارد را بر روی جای پیچ های موجود در بدنه DVR قرار دهید.

پس از بستن پیچ های هارد دستگاه را روشن کنید. در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید باید در منوی DVR، هارد شما به درستی شناخته شده باشد. در صورت شناسایی هارد درب دستگاه DVR را ببندید. در منوی هارد دیسک بر روی قسمت فرمت کلیک کنید تا هارد فرمت شود. پس از فرمت شدن هارد، امکان استفاده از آن فراهم می شود و ضبط تصاویر دوربین مداربسته بر روی هارد شروع خواهد شد.

 

شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟

۲۰ بازديد

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟


داشتن مو خوب است، اما وقتی در جاهایی رشد می کند که نمی خواهد رشد کند، داستان کاملاً متفاوت می شود. سال هاست که خانم ها به دنبال راهی برای از بین بردن موثر موهای زائد بدون موفقیت هستند. در سال 2019، بازار جهانی محصولات حذف موهای زائد 4.01 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 4.94 دلار افزایش یابد.

اما حتی با وجود گزینه های مختلف موجود در بازار، اکثر ابزارهای رفع موهای زائد هنوز تا حد زیادی بی اثر و موقت هستند. بیشتر آنها با مشکلات اضافی دیگری مانند موهای زیر

وتاثیرآن لیزر موهای زائد


پوستی، بریدگی تیغ، بثورات، برآمدگی ها و سوختگی همراه هستند. سپس روش های دیگری مانند اپیلاسیون و لیزر بالینی که قیمت های گزافی دارند و از دسترس افراد عادی دور هستند. در تلاش برای تغییر این روایت، محصولی را معرفی کرده است که به طور کامل از شر موهای زائد خلاص می شود، بدون هیچ گونه مصالحه یا شکست.

اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی با قابلیت خنک کننده به نام پالس لایت را معرفی می کند که یکی از رایج ترین درمان های زیبایی پوست برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. نور پالسی با ساطع طول موج های نور پراکنده بین 470 تا 1200 نانومتر کار می کند. این بدان معنی است که IPL می تواند ناحیه بزرگتری از پوست را در زمان کمتری نسبت به لیزر درمانی بهبود بخشد. سپس انرژی نوری ساطع شده فولیکول های مو را هدف قرار می ده

وچه خواصی وچه چیزی ارائه میدهد؟


بهتر از هر نوار مومی، تیغ یا کرم اصلاح موجود در بازار. این دستگاه همچنین مجهز به فناوری خنک کننده یخ است که دستگاه شرکت رابین مدیکال همچین مزایارو دارد که تجربه حذف موهای زائد بدون درد را ارائه می دهد. علاوه بر مکمل هایی که در هفته اول با ریزش موی قابل مشاهده نتایج نشان می دهند.

هر کس می تواند خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قرار ملاقات های معمولی سالن داشته باشد. با پرداخت یک بار هزینه، مصرف کنندگان می توانند لیزر موهای زائد را در خانه انجام دهند که نیازی به شارژ یا شارژ مجدد ندارند. در ضمن این دستگاه دارای لوله کوارتز قوی می باشد که ماندگاری آن 30 سال بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح دارد. و برای القای اطمینان، ضمانت بازگشت یک روزه وجه را در صورت شکست ارائه می دهد.

درباره ی لیزرموهای زائد بدن


اعتقاد بر این است که زیبایی به معنای احساس خوب روی پوست است. این شرکت به مشتریان خود کمک می کند تا از راحتی خانه خود به پوستی درخشان دست یابند. علاوه بر این، یک برس پاک‌کننده صورت هوشمند، یک غلتک کریستالی و یک ست گو-گو، و یک کیت میکرودرم ابریژن حرفه‌ای که با نتیجه هر چیزی که در یک سالن ساخته می‌شود رقابت می‌کند.

با تداوم تمرکز بر محیط زیست، اطمینان حاصل می کند که تمام محصولات خود با موادی بسته بندی می شوند که 100? قابل بازیافت هستند. این شرکت همچنین با کاشت درخت برای هر خریدی که در وب سایت خود انجام می دهد کمک می کند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که ارائه می دهند مراجعه کنید

 

https://corosocial.com/read-blog/132796

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6944935727382020096/

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1539170041136021504

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeVt8-5G4rl29B98bPP83Rraj5deja6_8FdY4NnYzaI7vXVOg/viewform

https://vk.com/id678874755?w=wall678874755_4490%2Fall

https://www.pinterest.co.uk/pin/1014646991029491231

https://ello.co/ahmedali239/post/cuieijuhrtm_dgaxvd5xpa

http://y8space.com/activity-2/p/3329706/

https://sociallawy.com/story1623320/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/340429/

https://www.deshraag.org/activity/p/432643/

https://dailygram.com/index.php/profile-55910/?link-id=394278

https://lessontoday.com/activity/p/1706979/

http://isms.pk/activity/p/4241936/

http://westernt2p.ca/activity/p/1107353/

https://bandochoi.com/activity/p/1813716/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2379662/

http://sqworl.com/v95ot6

 

https://bit.ly/3NsZPco

http://gg.gg/11l4ya

https://cutt.ly/HKKViTZ

https://v.gd/WbeKVt

https://did.li/9Hkaa

https://v.ht/fvEo

How to get an organic Spotify promotion for your new music release:

۹ بازديد

How to get an organic Spotify promotion for your new music release:

No bots or fake shows, just honest organic Spotify plays.

 

After reading the messages of many independent artists, I found it almost impossible to find a Spotify ad that is organic and not fake with the bot today.

 

I have to admit that I searched on Google and all the ordinary places and just researched out of curiosity and didn't find anything.

 

But one good news is that I work with a press team and Music Promotion and Social Media Marketing who have achieved a lot in this area.

I've been working with the Black White Promotion team for over 10 years on developing Spotify's traffic strategy in creating Spotify results.

 

What makes a difference to the results?

On average, it depends on the song because some reach 30,000 in a week, some reach 100,000 in 4 weeks and just keep growing, others take more time and others never fly.

 

Even if your fans like a song, that's not the decisive factor, but it helps to see positive feedback such as replays in the first week, requests for more music and conversations around a single in the first month of release.

These are things that I watch when I'm working on an advertising strategy for every new single.

 

 

 

 

How do I get more Spotify plays?

If you prioritize Spotify results, you can work with a press team on getting your Spotify page traffic, I suggest you do a package that focuses only on that goal.

 

To achieve the best results that anyone can achieve, defining a clear call to action with their team is essential.

When I'm working on promoting a Spotify single, all the traffic is designed to put you in the top 20 Spotify based charts to rate how your music works compared to others in your area.

 

We have charts for Hip Hop, rock, songwriters and electronic music.

 

The second initiative is to create awareness of the music brand.

 

That means we publish content based on informing people about an artist with a new single while focusing on the message and the most important factors that confirm that artist in a particular genre or group.

 

The final step is to make the artist memorable.

 

We create an evergreen content strategy aimed at making the artist memorable. Of course, this is customized for each individual because no two artists are the same.

https://v.ht/qEFR

https://v.gd/jST1td

 

 

So, it's great if you think your current music ad team is effectively hitting these signs. I want to know who they are so we can join forces, but so far... All I see is hundreds of websites doing fake shows.

 

Here's how to work with the black-white advertising press team:

 

Good luck in advertising your music and never give up!

 

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://blackwhitepromotion.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/KayBush33

https://tcgschool.edu.in/members/kaybush3/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/KayBush3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875835-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna512

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://blackwhitepromotion.com/

 

تاریخچه برند معروف هترون

۱۰ بازديد

تاریخچه برند معروف هترون

این برند تازه‌کار اما قابل‌اعتماد که شروع طراحی و تولید آن با همکاری مهندسان ایرانی و هنگ‌کنگی صورت گرفت، در چین متولد شد. باوجوداینکه شهرت چندانی از هترون حتی در بازارهای خارجی وجود نداشت، اما به‌محض ورود به بازار ایران به سبب کیفیت مناسب، قیمت رقابتی و از همه مهم‌تر پشتیبانی عالی و سریع، به کالای خوش فروش بازار تبدیل شد.

 استقبال از محصولات هترون به‌جایی رسید که رقیب سرسختی برای برندهای معتبری مانند تسکو، وریتی و پرووان شد. اسپیکر، موس و کیبورد و کول پد لپ‌تاپ هترون ازجمله محصولاتی بودند که ویترین مغازه‌ها را به خود اختصاص می‌دادند.

معرفی برند هترون

 

برند هترون، مینی پی سی های خود را با نام تجاری اکو پی سی به بازار معرفی کرد. مینی پی سی ها ازنظر تنوع در توان کاری، ویژگی‌های کارکردی، سایز و طراحی ظاهری جزو برترین برندهای حال حاضر در این حوزه هستند. با استفاده از کامپوننت‌های معتبر و شناخته‌شده داخلی ازجمله سی پی یو، رم، هارد و مادربرد مینی کامپیوتر یا همان مینی پی سی علاوه بر ارائه کیفیت کارکردی مناسب عمر مفید قابل‌ملاحظه‌ای برای کاربران سازمانی به همراه خواهند داشت.

کامپیوتر کوچک ترکیبی از قدرت و کارایی مناسب و هماهنگی قطعات است که راندمان بسیار بالایی را به سبب هماهنگی قطعات کمپانی سازنده برای کاربر فراهم می کندکامپیوتر کوچک در کنار مصرف برق پایین و ابعاد بسیار کوچک علاوه بر حذف کیس فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و با کاهش هزینه های مصرف برق ، تعمیر و نگهداری راحت تری نسبت به کامپیوتر های شخصی و ال این وان ها دارند .گفتنی است نصب و راه اندازی این محصول و جایگذاری رم و هارد کمتر از ? دقیقه زمان می گیرد . همچنین قابلیت هایی نظیر به کارگیری حافظه های پر سرعت نظیر SSD و حافظه M2 ، وجود پورت های متعدد و پشتیبانی از چند مانیتور حاکی از حضور محصولی قدرتمند و کارا در دنیای تکنولوژی است.

فراز سیستم نمایندگی هترون در ایران

ر برخی مدل ها لینوکس (که رایج ترین نسخه آن درمینی پی سی هاUbuntu) است ولی در بیشتر مدل ها از سیستم عامل ویندوز مانند XP Embedded - 7 Embedded - Windows Thin PC استفاده می شود.

اخیرا نیز مدل هایی مبتنی بر اندروید معرفی شده اند که با توجه به تخصص استفاده از این سیستم عامل در گوشی های هوشمند، استفاده از آن ها درمینی پی سی هافعلا توفیق چندانی پیدا نکرده است.

قیمت مدل های پیشنهادی  مینی پی سی

قیمت مینی پی سی  با توجه به تغییرات قیمتی فعلی قیمت ثابتی نیست و بنابر آیتم هایی مانند (مشخصات سخت و نرم افزاری) متفاوت هستند که در مرکز مینی کامپیوتر  با انواع برندهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

 

 

فراز سیستم به عنوان نمایندگی هترون آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی است