سموم و جریمه های هرزنامه موتورهای جستجو

۹ بازديد

سموم و جریمه های هرزنامه موتورهای جستجو

هر کسی که وارد حوزه بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌شود، احتمالاً با تاکتیک‌های مشکوک (معروف به «کلاه سیاه») یا سموم، همانطور که در جدول تناوبی عوامل سئو می‌نامیم، مواجه می‌شود.

اینها میانبرها یا ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در روزگاری که روشهای موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد. (حتی ممکن است الان کار کنند، حداقل تا زمانی که شما دستگیر شوید.) توصیه می کنیم از این تاکتیک ها دور بمانید، زیرا استفاده از آنها می تواند منجر به جریمه یا محرومیت شود.

مطمئن باشید، اسپم کردن تصادفی یک موتور جستجو کار سختی است، و موتورها قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا فردی مستحق مجازات شدید است یا خیر، به سیگنال های مختلفی نگاه می کنند. گفته شد، بیایید در مورد کارهایی که نباید انجام داد صحبت کنیم.

پنهان کاری

نمایش خزنده‌های سئو سایت چیزی متفاوت از آنچه که به کاربران ارائه می‌دهید، "Cloaking" نامیده می‌شود و به طور بالقوه می‌تواند برای فریب کاربران برای بازدید از صفحات نامربوط یا مضر استفاده شود.

برخلاف برخی دیگر از سموم، پنهان کاری چیزی نیست که به طور تصادفی اتفاق بیفتد - این یک تلاش عمدی برای دستکاری نتایج جستجو است، و اگر در حال انجام آن گرفتار شوید، می توانید منتظر مجازات بسیار سنگینی باشید.

در مود مشکلات جاوا اسکریپت چطور؟ Detlef Johnson از Search Engine Land می گوید: «Cloaking به طور خاص بر خلاف دستورالعمل های گوگل است، اما این دستورالعمل ها در حال حاضر به دلیل جاوا اسکریپت مبهم هستند. "راه حل رندر سمت سرور (SSR) آن را فقط به صورت پویا و در هماهنگی با لکه بینی عنکبوت ارائه می دهد. وقتی درخواستی را از Googlebot انجام می‌دهید، می‌توانید SSR را انجام دهید، در حالی که سایر درخواست‌ها به طور معمول رسیدگی می‌شوند و اسکریپت‌ها را برای رندر در مرورگر تحویل می‌دهند. از نظر فنی، این یک پنهان کاری است، اما گوگل به این دلیل که از هدف آن آگاه است، نگاه دیگری دارد.

«تا زمانی که قصد شما مشکوک نباشد، می‌توانید این کار را انجام دهید و انتظار داشته باشید که تحریم نشوید. جانسون توضیح می‌دهد که وقتی محتوایی را برای عنکبوت‌ها رزرو می‌کنید که به کاربران نمایش نمی‌دهید، همه چیز شروع به عبور از خط می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر، به مقالات ما در مورد SEO: Cloaking and Doorway Pages مراجعه کنید.

چاشنی

ممکن است فرض کنید که هر چه تعداد دفعات بیشتری یک کلمه کلیدی در یک صفحه نمایش داده شود، اصول سئو مرتبط‌تر صفحه را به عنوان پرس و جو در نظر می‌گیرند. جواب منفی. درج کلمات کلیدی بیشتر از آنچه که طبیعی یا مفید برای کاربران است، "پر کردن کلمات کلیدی" نامیده می شود. این یکی از قدیمی‌ترین تاکتیک‌های هرزنامه است و همچنان می‌تواند شما را جریمه کند.

کلمات کلیدی را بارها و بارها در سرفصل‌ها، کپی کردن، پاورقی‌ها - در هر جایی - تکرار نکنید تا سعی کنید رتبه خود را بهبود ببخشید. هیچ فرمول جادویی برای فراوانی کلمات کلیدی وجود ندارد و چگالی کلمات کلیدی یک افسانه است.

در عوض، بر روی هدف کاربر تمرکز کنید. اینکه یک کلمه کلیدی فقط چند بار یا بیش از ده بار تکرار شود، اهمیت بسیار کمتری نسبت به کیفیت محتوای شما و ارزشی که برای مخاطبان شما ایجاد می کند، است.

دزدی دریایی

از بین بردن مالکیت معنوی شخص دیگری - مقاله، آهنگ، گرافیک، عکس، ویدیو و غیره - و به اشتراک گذاشتن آن به عنوان مالکیت شما غیرقانونی است. البته این تنها دلیل بد بودن آن برای سئو نیست: کاربران عموماً منبع اصلی محتوا را می‌خواهند و موتورهای جستجو می‌خواهند آن را برای آنها فراهم کنند.

به‌روزرسانی «Pirate» گوگل در سال 2012 سایت‌هایی را که قانون کپی رایت را نقض می‌کنند هدف گرفت. سایت‌ها مشمول درخواست‌های حذف قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال (DCMA) هستند. سرقت ادبی یا میزبانی محتوای سرقت شده یا غیرقانونی می تواند شما را از فهرست نتایج جستجو حذف کند. اگر مشکوک هستید که درخواست حذف DMCA علیه شما ثبت شده است، اعلان‌های کنسول جستجوی Google خود را بررسی کنید.

طرح ها

جستجوی بک لینک یکی از جنبه های ضروری سئو است، اما زمانی که پول در میان باشد قوانین تغییر می کنند. پرداخت برای پیوندهایی که ارزش ویژه پیوند را پاس می‌کنند، دستورالعمل‌های Google و Bing را نقض می‌کند، و انجام این کار می‌تواند عواقب بدی برای دید ارگانیک شما داشته باشد.

جولی جویس، مدیر عملیات Link Fish Media می‌گوید: «ممکن است توسط گوگل جریمه یا تحریم شوید، و این وضعیت خوب نیست. بسته به اینکه مشکل چقدر بد است، ممکن است از چند ماه تا چند سال طول بکشد تا به جایی که بودید برگردید.

برای روشن بودن، می‌توانید برای قرار دادن یک بک لینک در وب‌سایت یک نهاد دیگر هزینه کنید (همانطور که در مورد تبلیغات وجود دارد)، اما این پیوندها نمی‌توانند ارزش لینک را ارسال کنند. پیوندهای پولی باید با ویژگی پیوند rel=“nofollow” یا rel=”sponsored” نشان داده شوند.

طرح‌ها فقط به خرید لینک‌ها محدود نمی‌شوند: خدمات ارسال مهمان در مقیاس بزرگ با لنگرهای مملو از کلمات کلیدی، تبادل لینک، ارسال هرزنامه وبلاگ و سایر اقدامات غیرقانونی نیز ممکن است منجر به جریمه موتورهای جستجو شود. نمونه‌های متعددی از برندهایی وجود دارد که به دلیل تلاش برای دستکاری الگوریتم‌های جستجو با استفاده از این روش‌ها - حتی شامل خود گوگل - شکسته می‌شوند. اگر تصمیم گرفتید قوانین Google را نادیده بگیرید، در صورت گرفتار شدن برای رحمت کمی آماده باشید. و باور نکنید که برنامه هایی که به شما می گویند لینک های پولی آنها غیرقابل شناسایی هستند. آنها اینطور نیستند، به خصوص وقتی که بسیاری از افراد سردمدار توسط احمق ها اداره می شوند.

خیلی بهتر است که ببینید رتبه شما به تدریج در طول زمان افزایش می یابد تا اینکه از میانبرها استفاده کنید و مجبور شوید پس از یک پنالتی مسیر خود را به عقب برگردانید.

برای اطلاعات بیشتر، به مقالات ما در مورد لینک سازی: پیوندهای پولی و ارسال هرزنامه SEO مراجعه کنید.

پنهان شدن

صاحبان سایت هایی که کلمات کلیدی را در صفحات خود قرار می دهند نیز ممکن است سعی کنند با پنهان کردن متن این تلاش ها را پنهان کنند. خواه از طریق تطبیق رنگ فونت با پس‌زمینه، قرار دادن متن خارج از صفحه، کاهش اندازه فونت به صفر یا هر روش دیگری برای پنهان‌سازی، مخفی کردن متن نقض دستورالعمل‌های وبمستر گوگل است و می‌تواند منجر به جریمه شود.

پیوندها همچنین ممکن است به گونه‌ای طراحی شوند که برای کاربران نامرئی شوند، کاری که برخی از صاحبان سایت ممکن است برای مبهم کردن بصری پیوندهای پولی در حین تلاش برای ارسال ارزش لینک انجام دهند. به هر دلیلی که ممکن است داشته باشید، پنهان کردن عناصر چیزی نیست که کاربران از آن سود ببرند و بعید است که سئوی شما را بهبود بخشد.

با این حال، موردی از محتوای قابل گسترش وجود دارد که وقتی کاربر با آن ارتباط برقرار می کند، خود را نشان می دهد. برای مثال، قرار دادن ماوس روی پیوندی در مقاله ویکی‌پدیا ممکن است اطلاعات بیشتری را نشان دهد.

محتوای قابل گسترش برخلاف سیاست های موتورهای جستجو نیست.

نفوذی

خواه این مانع بینابینی باشد، سیل تبلیغات یا هر عنصر مزاحم دیگری، وادار کردن بازدیدکنندگان از حلقه ها برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند بپرند، می تواند به تجربه کاربری و همچنین دید ارگانیک شما آسیب برساند.

این نوع اقدامات بد که اغلب در تلاش برای استخراج درآمد یا دستکاری معیارهای سایت استفاده می‌شوند، همان چیزی هستند که الگوریتم صفحه‌بندی گوگل، که به عنوان Update Top Heavy نیز شناخته می‌شود، برای رفع آن ایجاد شده است.

خوب یا بد، در حال حاضر اطلاعات بینابینی بخشی رایج از تجربه کاربر تلفن همراه است. در سال 2017، گوگل جریمه بین‌المللی نفوذی تلفن همراه را برای منصرف کردن صاحبان سایت از سوء استفاده از چنین عناصری اعمال کرد.

اخیراً، گوگل دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی خود را برای رسیدگی به  سئو سایت  به‌روزرسانی کرده است، و بیان می‌کند: «یک آگهی بازشو یا صفحه بینابینی با یک دکمه بسته واضح و با کاربرد آسان، خیلی حواس‌پرت کننده نیست، اگرچه ممکن است کاربر خوبی نباشد. تجربه. با این حال، آگهی‌هایی که به سختی بسته می‌شوند و پیمایش‌های صفحه را دنبال می‌کنند، یا صفحات بینابینی که نیاز به دانلود برنامه دارند، می‌توانند واقعاً حواس‌تان را پرت کنند و استفاده از MC [محتوای اصلی] را دشوار کنند

همه مطالب بینابینی بدهی نیستند. اگر «مسئولانه استفاده شود»، مطالب بینابینی مربوط به تعهدات قانونی (مانند حفظ حریم خصوصی یا تأیید سن)، گفتگوهای ورود به سیستم و سایر بنرهایی که از «مقدار مناسبی از فضای صفحه استفاده می‌کنند و به راحتی قابل رد هستند» تحت تأثیر جریمه بین‌افزاری مزاحم تلفن همراه Google قرار نمی‌گیرند.

]نکته حرفه ای[

صحبت‌های زیادی در مورد اینکه آیا CTR یک عامل رتبه‌بندی است؟ آیا زمان ماندن یک عامل رتبه‌بندی است؟» و این امر باعث می‌شود که برخی از افراد سعی کنند زمانی را که افراد در صفحه می‌گذرانند به‌طور مصنوعی افزایش دهند، اما به دلایل بد . . . بینابینی ها، این یک راه، اساسا، برای تلف کردن وقت کاربران شماست. گاهی اوقات، ما برخی از صفحات را می بینیم که قرار نیست محتوا را به طور کامل بارگذاری کنند و سپس روی دکمه کلیک می کنید و می گوید: "اوه، یک لحظه صبر کنید، زمان بارگذاری محتوا" است، گویی طول کشیده است. 10 ثانیه برای فراخوانی یک پایگاه داده و ساخت محتوا.

اینها همه تاکتیک هایی هستند که به وضوح برای افزایش مصنوعی زمان ماندن ساخته شده اند. به نظر می رسد بسیار کوچک است زیرا این فقط اتلاف وقت کاربران به خاطر تحقق یک افسانه شهری SEO است. اما همچنین برای کاربران [موتور جستجو] ما مضر است. بنابراین، این چیزی است که ما قطعاً به آن توصیه می کنیم و اگر واقعاً توهین آمیز باشد، این حق را برای خود محفوظ می داریم که اقدامی انجام دهیم.» -فردریک دوبوت، مدیر ارشد برنامه بینگ

افت قیمت در بازار خودرو

۱۲ بازديد

افت قیمت در بازار خودرو

بازار خودرو هفته اول مردادماه با افت قیمت به پایان رساند.

در حالی بازار خودرو در هفته اول مردادماه در سراشیبی قیمتی قرار گرفت که هنوز خریداران ترجیح می‌دهند برای خرید خودرو دست نگه دارند.

البته به نظر می‌رسد تامل متقاضیان خودرو در بازار بیشتر به دلیل نبود قدرت خرید و قیمت‌های بالای خودرو است.

با این حال، برخی کارشناسان اعتقاد دارند که این کاهش قیمت، به دور جدید قرعه کشی وزارت صمت و از سوی دیگر صحبت‌های مطرح شده در خصوص نهایی شدن واردات ارتباط دارد.

همچنین فعالان بازار ارز عنوان می‌کنند شرایط تورمی کشور و آینده مبهم برجام به گونه‌ای است که نمی‌توان انتظار داشت شرایط کنونی تغییر محسوسی چه از طرف عرضه و چه از طرف تقاضا داشته باشد.

برخی از فعالان بازار عنوان می‌کنند که در روزهای گذشته میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافت و عرضه و تقاضا مقداری در حالت تعادلی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند کاهشی در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر در بازار خودرو سمند ال‌ایکس مدل ???? در بازار ??? میلیون تومان، پژوپارس مدل ???? حدود ??? میلیون تومان، پژو??? تیپ دو مدل ???? در حدود ??? میلیون قیمت دارد.

همچنین پژو ??? اتوماتیک مدل ???? با قیمت ??? میلیون تومان، رنو تندرپلاس اتوماتیک ??? میلیون تومان و دنا معمولی مدل ???? به قیمت ??? میلیون تومان به فروش می‌رود.

منبع :  http://gg.gg/11x2ln

 

http://learn.tilgroup.ru/activity/p/695765/

https://www.pinterest.co.uk/pin/1014646991033048027

https://ello.co/fohose6669/post/62rlkevam6bplum-mtgk9g

http://y8space.com/activity-2/p/3658848/

https://sociallawy.com/story1861991/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/342985/

https://www.deshraag.org/activity/p/452803/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/618477/

https://www.acityexplored.com/activity/p/461917/

http://isms.pk/activity/p/4577459/

http://westernt2p.ca/activity/p/1108270/

https://bandochoi.com/activity/p/1991872/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2556971/

http://sqworl.com/7xbrev

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/729886/

https://www.webtalk.co/n/43523591

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه لیبل زن

۹ بازديد

دستگاه لیبل زن

یکی از وسایلی که کاربرد فراوانی در کارخانه ها و شرکت های تولید و بسته بندی محصولات دارد،دستگاه لیبل زن می باشد.به طوری که محصولات فاقد لیبل بدون اعتبار می باشند.

در فرایند تولید و بسته بندی محصولات، لیبل زدن دقیق و متناسب با محصول بسیار مهم است.قطعا لیبل زدن به صورت دستی بر روی تعداد زیادی از محصولات وقت بسیاری می گیرد و در همین حین از کیفیت نیز می کاهد.

دستگاه لیبل زن، مراحل لیبل زدن بر روی هر نوع محصولی را به خوبی انجام می دهد.شرکت ماشین سازی چمران با داشتن تجربه و تخصص بالا در زمینه ساخت و پخش انواع دستگاه ها و تجهیزات صنعتی،کارخانه ها و بسته بندی محصولات فعالیت دارد.

شرکت ماشین سازی چمران به عنوان مرکز فروش دستگاه لیبل زن در کرج فعالیت دارد البته دستگاه های بسیاری همچون دستگاه میکسر مایعات،فویل سیل القایی،پرکن و میکسر مایع ظرفشویی و… تولید می کند.

 

 

اهمیت انتخاب دستگاه لیبل زن

لیبل زدن دقیق و کارآمد بخش جدایی ناپذیر فرایند تولید و پخش است. وقتی که برچسب گذاری بصورت درست انجام میشود میتواند به سهولت و نرمی به فرایند تولید کمک کند.

اما به همان انداز اگر ناکارآمد باشد میتواند زمان و پول کسب و کارتان را تلف کند. گرچه گزینه های مختلفی برای کاربران وجود دارد، اما گزینه هایی که استفاده از آن آسان و هزینه مالکیت آن پایین باشد و همچنین کارآمد نیز باشد محدود است.

لیبل ها میتوانند شامل اطلاعاتی مثل: متن، شماره سریال، بارکد، بارکد ?D، بارکد QR، آدرس، اشکال گرافیکی و چیزهای بیشتری را برای شما به روشی دقیق و مقرون به صرفه به چاپ برسانند.

ما این کار را برای شما به شیوه ای انجام می دهیم که چند فایده برای شما دارد. اول اینکه به شما کمک می کنیم ضایعات را به حداقل برسانید. در درجه بعدی باعث میشویم خطا و هزینه نیروی انسانی (اپراتوری دستگاه) پایین بیاید و تمرکز شما روی کار اصلی تان باشد.

همچنین سازگاری نیز مهم است. با توجه به صنعت و خط تولید شما ما یا دستگاهی سازگار با نیازتان میسازیم یا لیبل چسبان هایی که منطبق با نیازتان هستند را در اختیارتان میگذاریم.

 

تفاوت بین دستگاه لیبل زن و دستگاه قیمت زن چیست؟

این دو دستگاه در نحوه کارکرد و عملکرد خود دارای تفاوت هایی می باشند. لیبل زن دستگاهی جهت چاپ و اطلاعات دار نمودن لیبل ها می باشد که در برند های متفاوت در حال تولید می باشد .

 

لیبل در لغت به معنای برچسب یا اتیکت میباشد و در فرهنگ بسته بندی به معنای برچسبی میباشد که معرف کالا و مشخصات آن است .

همانطوری که میدانید لیبل ها در صنعت بسته بندی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند :

 

لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسبدار شیت

لیبل پشت چسبدار رول

لیبل OPP

لیبلی است که از جنس پلی پروپیلن میباشد (oriented polypropylene )  که بیشتر در مورد نوشابه و آب معدنی استفاده میگردد .

-این نوع لیبل ، لیبل زن خاص خود را که به لیبل زن OPP معروف است نیاز دارد

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد ، ولی لیبل آن ارزانتر است

لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند ، در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است و جدا شدن آن به سختی میباشد .

-البته در مورد خطوط با تیراژ بالا مثل آب معدنی یا نوشابه یا مشابه آن استفاده از لیبل پشت چسبدار به علت تیراژ خیلی بالا مقرون به صرفه نیست.

 

 لیبل اسلیو ( sleeve shrink )

یک لیبل حرارتی میباشد که با حرارت دیدن خود را به شکل ظرف در می آورد و در واقع با حرارت جمع میشود .

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد .

لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند و در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است .

انواع لیبل پشت چسبدار از نظر جنس لیبل

لیبل پشت چسبدار کاغذی

این نوع لیبل از جنس کاغذی بوده و از ارزانترین لیبل ها یا برچسب ها محسوب میشود .

لیبل پشت چسبدار PVC

لیبل های پی وی سی در واقع به کلیه لیبل های مقاوم سفید رنگ پلاستیکی که دربر گیرنده متریال

مقاومت بیشتری از لیبل کاغذی با ماندگاری چاپ به مراتب بالاتر وجود داشته باشد یا بسته بندی مربوطه در محیط مرطوبی نگهداری میشود و رطوبت باعث از بین رفتن لیبل کاغذی میگردد

-در هنگام پاره کردن این لیبل به خوبی متوجه جنس آن میشوید و مانند شکل زیر لیبل PVC به سختی و مانند پلاستیک پاره میشود.

 

 

 

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

۹ بازديد

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

 

تقریبا در سال ???? بود که محسن پیمانی ?? ساله ایده ای به ذهنش رسید و آن را عملی کرد و آن ایجاد یک فروشگاه فایل با فایل های ناب و مرجع بود پیمانی در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او یک وبمستر بود و در کنار دیگر وبمستران مشغول فعالیت بود.

 

فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روی سرویسی از بلاگ های رز بلاگی مدیریت میشد اما بعد ها با توسعه وب بر روی یک سایت اختصاصی قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رسانی به مشتریان سراسر ایران است در زیر این فروشگاه را به طور کلی آنالیز میکنیم و محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید

فروشگاهی از جنس فایل های ناب

فروشگاه وبمستران یکی از مجموعه ایده های آکادمی پیمانی است که محسن پیمانی آن را مدیریت میکند سیاست کلی این فروشگاه از ابتدا به این صورت بوده است که فایل های ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگیرد تا دیدن آن فایل ها مشتری را شگفت زده و تشویق به خرید کند در زیر برخی از این فایل های ناب را به شما معرفی میکنیم

بنرهای لایه باز مناسبتی

از محصولاتی که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش می رسد بنرهای لایه باز مناسبتی هستند  انواع بنر های لایه باز مناسبتنی شامل بنر های مناسبتی برای ماه محرم ، بنر های مناسبتی برای ماه رمضان و انواع بنر های لایه باز دیگر در این وبسایت بزرگ آینده نگر قرار دارند این فایل ها به این صورت است که با دانلود هر کدام امکان ویرایش صد درصدی آنها قرار دارد و میتوانید آنها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و لذت ببرید

انواع سابلیمینال در موضوع های مختلف

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه وبمستران به فروش می رسد انواع سابلیمینال با موضوع های مختلف است همانطور که میدانید سابلیمینال ها کمک کننده به زندگی و ذهن هستند و انواع سابلیمینال در فروشگاه وبمستران برای فروش قرار گرفته است که میتوانید هر کدام مانند سابلیمینال ثروت ، سابلیمینال انگیزه ، سابلیمینال زیبایی ، سابلیمینال تناسب اندام و انواع دیگر سابلیمینال ها را در این فروشگاه مشاهده و با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران برای هر شخص سابلیمینال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصی تهیه میشود

انواع ربات های تلگرامی

هر سایتی در ایران به یه چیزی معروف است دیجی کالا به فروش فایل ، بیتوته به مقاله و معروفیت فروشگاه وبمستران هم به ربات های تلگرامی که قرار می دهد است یکی از معروف ترین این ربات ها که خیلی ها اون رو میشناسن ربات تلگرامی تبچی است که این فروشگاه ? سالی است که آن را ارائه میدهد و به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد حال بیایید با هم ببینیم اصلا ربات تبچی چیست ؟

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقیقا ربات تبچی چی هست بدونین که ربات تبچی یه ربات تبلیغاتی توی تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است ؟

در اینترنت که سرچ میکردم بسیاری از سوالات شما در مورد این بود که فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است برام به عنوان مدیر این فروشگاه خیلی جالب بود چون اینقدره سایت بزرگی داریم که درباره سیستمی که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو میشود به شما عزیزان میگویم که فروشگاه وبمستران با سیستم وردپرس ساخته شده که تمومی پروتکل های امنیتی رو رعایت میکنه و امن ترین و قوی ترین وبسایت حال حاضر فروشگاه فایل در اینترنت هست در طراحی فروشگاه وبمستران از سیستم وردپرسی پیشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی ????

از دیگر ویژگی هایی که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه های دیگر متمایزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آیین نامه برای سال ???? است آزمون آیین نامه یکی از آزمون های سخت راهنمایی و رانندگی است که در ایران برگزار میشود تا گواهینامه به مددجویان گواهینامه تقدیم شود

گواهینامه رانندگی چیست؟

گواهینامه رانندگی، که به آن در گذشته «تصدیق رانندگی» گفته می‌شد، مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیه? دارای موتور مانند موتور سیکلت، اتوموبیل، کامیون و اتوبوس رانندگی کند. در کشورهایی که تعداد زیادی از شهروندان رانندگی می‌کنند، گواهینامه? رانندگی هم‌چنین به عنوان یک مدرک هویتی ارزش دارد. معمولاً گواهینامه رانندگی تنها پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود برای دریافت گواهینامه ابتدا باید آزمون آیین نامه آن را بدهید اینجاست که سوالات آزمون آیین نامه ???? بهترین محصولیست که میتوانید انتخاب کنید

گواهینامه رانندگی در ایران

اولین کسی که در ایران قربانی تصادف اتومبیل شد، درویش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولین افسر آزمایش رانندگی که نام و امضاء او در پای اوراق رانندگان زمان قاجاریه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصی بنام مسیوکلین بود که بعد از وی این سمت به ناصرخان انشاء اولین متخصص نظمیه محول شد. همچنین اولین آیین‌نامه رانندگی در زمان وستد اهل سوئدی تهیه وتنظیم گردید. وی در سال ???? ه‍.ش ریاست نظمیه را به عهده داشت و حدود ?? سال در این پست باقی ماند. از کارهای وی، ترجمه، تنظیم نظامنامه و آیین‌نامه قید شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعیت ضمن حرکت از سمت راست باید با سرعت ?? کیلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کیلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتی ?? کیلومتر براند یا اینکه در موقع نزدیک شدن به حیوانات از قبیل اسب و قاطر که طبعاً از صدای ماشین وحشت دارند از سرعت اتومبیل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حیوانات نشوند. اولین چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سال‌های دهه ?? در تقاطع‌های سپه (امام خمینی فعلی) ولی عصر، پل امیر بهادر، باغ ملی دروازه شمیران، گمرک و امیریه نصب گردید ولی پیش‌از نصب این چراغها، چراغ‌های راهنمایی به صورت کوله پشتی بودند که دارای دو چراغ قرمز، سبز و کلیدی در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتی در پشت مأمور قرار می‌گرفت و کلید آن روی سینه سمت چپ قرار داشت این چراغها کار می‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبیل آنان را متوقف یا دستور حرکت به آنان می‌دادند. بالاخره در سال‌های ?? و ?? چهارراه دارای چراغ خودکار گردید. نخستین راننده زن در ایران شخصی بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهینامه گردید و در مطبوعات آن زمان درباره? این اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجری شمسی در اداره پلیس شعبه‌ای بنام شعبه آلات ناقله در خیابان باب همایون (درب اندرون سابق) تأسیس گردید و با ?? نفر مأمور که از بین پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبیل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها یا دیگر افراد پلیس بازوبند سفیدی بود که به بازوی چپ خود می‌بستند. ریاست این شعبه به شخصی بنام فتح ا… خان بهنام که در حقیقت اولین رئیس راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شد و دارای درجه نایب اولی برابر ستوان یکم بود واگذار گردید

نتیجه گیری

ممنون که تا مقاله انتهایی در مورد فروشگاه وبمستران همراه ما بودید ، یادتون باشه اگه میخاین فایلی رو خریداری کنید از فروشگاه وبمستران خریداری کنید چرا که فروشگاه وبمستران یعنی اوج لذت برای یک خرید …

 

https://www.atlasobscura.com/users/brianamarina2

https://trello.com/u/brianamarina2

https://www.diigo.com/user/brianamarina2

https://www.blogtalkradio.com/brianamarina2

https://gitlab.com/BrianaMarina2

https://www.viki.com/users/brianamarina2_185/about

https://visual.ly/users/brianamarina2/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/brianamarina2

https://speakerdeck.com/brianamarina2

https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vow0ggnx4n?live

https://slides.com/brianamarina2

https://500px.com/p/brianamarina2?view=photos

https://logopond.com/BrianaMarina2/profile/561927/?filter=&page=

https://qiita.com/BrianaMarina2

https://cplusplus.com/user/BrianaMarina2/

https://www.authorstream.com/BrianaMarina2/

https://list.ly/brianamarina2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/f0oCfZ

https://letterboxd.com/BrianaMarina2/

 

 

14 دلیل برای استفاده از اینستاگرام

۱۳ بازديد

14 دلیل برای استفاده از اینستاگرام

به طور خلاصه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای ارسال عکس، فیلم و محتوای متنی و تصویری است. نمایه ها از یکدیگر پیروی می کنند و اطلاعات متفاوتی را به اشتراک می گذارند. این شبکه اجتماعی بیش از 1 میلیارد کاربر ثبت شده دارد و  در بین 10 شبکه اجتماعی محبوب جهان قرار دارد. برنامه اینستاگرام رایگان است و به راحتی می توانید آن را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید. اگر مشکلی در این زمینه دارید و یا نیاز به راهنمایی دارید میتوانید از سایت مستر فالوور کمک بگیرید.

 

استوری اینستاگرام

در سال 2010، دو جوان در سانفرانسیسکو یک برنامه ساده برای دستگاه های اپل ایجاد کردند. این افراد مایک کریگر و کوین سیستر بودند. به لطف اختراع او، نوجوانان لحظاتی از زندگی خود را از طریق عکس به اشتراک گذاشتند. آن زمان نمی دانستند که خالق بزرگترین شبکه اجتماعی امروزی هستند. این اپلیکیشن به تدریج محبوبیت پیدا کرد و ویژگی های خود را گسترش داد. به زودی نه تنها برای ابزارهای پشتیبانی شده از iOS، بلکه برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفت.

سپس، با گذشت زمان، با افزایش عملکرد، توسط فیس بوک خریداری شد و پردازش عکس در دسترس کاربران قرار گرفت. بعداً امکان افزودن ویدیوها فراهم شد. علاوه بر اپلیکیشن موبایل، نسخه تحت وب نیز ظاهر شده است.

 دلایل استفاده از اینستاگرام:

اگر هنوز در مورد استفاده یا عدم استفاده از اینستاگرام (چه برای استفاده شخصی یا تجاری) شک دارید، در اینجا چند دلیل برای استفاده از این پلتفرم در حال حاضر آورده شده است:

1.     می‌توانید با ایجاد زیرنویس برای عکس‌های خود احساسات و افکار خود را آشکارا به اشتراک بگذارید.

2.     آپلود فوری عکس‌ها و ویدیوها بسیار آسان است، فقط با یک تلفن و یک برنامه در دست.

3.     می توانید از فیلترها برای عکس ها و فیلم ها استفاده کنید، هشتگ ها و موقعیت جغرافیایی اضافه کنید.

4.     هنگامی که گزینه داستان ها و حلقه ها نیز وجود دارد، لازم نیست همه چیز را در فید پست کنید .

5.     شما می توانید افراد جالب را به سادگی با ورود به برنامه و پیمایش در فید دنبال کنید.

6.     اشکال مختلفی از ارتباط وجود دارد - عمومی (در نظرات) و خصوصی (در زنده).

7.     فرصتی برای فروش محصولات و خدمات و همچنین انجام کسب و کار فقط با نمایان بودن نمایه شما.

8.     ارتباطات مهمترین نیاز همه در دنیای دیجیتال است. به لطف شبکه های اجتماعی، می توانیم با فردی از هر شهر و حتی کشوری ارتباط برقرار کنیم.

9.     افراد جدید، اعم از فالوور یا حتی مشتری، به آنها دسترسی پیدا کنید و آنها را کشف کنید.

10.   پیگیری اخبار – با دنبال کردن اکانت‌های جالب می‌توانید آخرین رویدادهای جهان را به صورت لحظه‌ای دنبال کنید. یا حتی زندگی افراد مشهور را تماشا کنید.

11.   چیز جدیدی بیاموزید - در اینستاگرام می توانید پروفایل های جالب زیادی پیدا کنید، جایی که نویسندگان آنها با خوشحالی آخرین اخبار را در زمینه های مورد علاقه خود به اشتراک می گذارند.

12.   نکات برجسته استوری - برای بسیاری، اینستاگرام به عنوان یک آلبوم عکس و ویدیوی آنلاین بدون درهم ریختن حافظه تلفن همراه آنها کار می کند.

13.   امکان کسب درآمد از تبلیغات - تبلیغ‌کنندگان در صورت بررسی محصولات خود، مایلند صورتحساب‌هایی را با تعداد فالوورهای زیاد و تعامل خوب بپردازند.

14.   تبلیغ کالاها و خدمات با دید و تعامل بیشتر.

صرف نظر از هدف نمایه؛ تبلیغ شخصی، فروش یا ذخیره عکس ها، مخاطبان علاقه مندی را پیدا خواهید کرد. به علاوه، می‌توانید با دوستان قدیمی‌ای که مدت‌هاست ندیده‌اید ملاقات کنید و از وضعیت آنها مطلع شوید، دوباره با هم تماس بگیرید و موارد دیگر!

نحوه ثبت نام در اینستاگرام

اگر پس از خواندن بخش قبلی علاقه مند شدید و هنوز حساب کاربری ندارید، وقت آن رسیده است که یک حساب کاربری ایجاد کنید! بنابراین، برنامه را دانلود کنید یا به instagram.com مراجعه کنید و در آنجا ثبت نام کنید.

شما باید یک لاگین ایجاد کنید که به عنوان یک نام مستعار برای شما باشد. باید منحصر به فرد باشد: این به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا شما را به سرعت پیدا کنند.

می توانید نام و نام خانوادگی، نام مستعار خلاق یا شغل خود را بنویسید. اگر محصولی را تبلیغ می کنید، نام مستعار و شرح حساب باید با فعالیت مطابقت داشته باشد. پس از ثبت نام و انتخاب نام مستعار، یک عکس اضافه کنید. سپس می توانید شروع به جستجوی دوستان و همچنین اکانت های جالب کنید.

پروفایل های اینستاگرام می توانند هم باز و هم بسته باشند. برای تبلیغ موفقیت آمیز یک صفحه، باید طراحی نمایه خود را در نظر بگیرید. اطلاعات مربوط به خود یا شرکتتان را به طور مختصر پر کنید، فقط مهمترین آنها.

بیو اینستاگرام چگونه کار می کند؟

در بیو اینستاگرام شما ، انواع مختلفی از اطلاعات برای ویرایش وجود دارد، به عنوان مثال:

•       نام

•       نام کاربری

•       عکس پروفایل

•       بیو

•       دسته بندی

•       تلفن

•       سایت

شما با پر کردن هر یک از این فیلدها می توانید اطلاعات مفیدی از خود در اختیار دنبال کنندگانتان قرار دهید.

در قسمت بیو اینستاگرام، شما می توانید به طور خلاصه (حداکثر 150 کاراکتر) در مورد شغل، فعالیت خود بنویسید که بیوگرافی پیج شما می شود. در این قسمت سایر کاربرانی که وارد نمایه شما می شوند، آن را می خوانند و درک می کنند که با دنبال کردن شما چه چیزی هایی را در پیج شما خواهند دید. علاوه بر خود متن، در بیو اینستاگرام امکان استفاده از ایموجی، هشتگ و قرار دادن لینک خارجی نیز وجود دارد. حواستان باشد که در بیو اینستاگرام فقط یک لینک را می توانید قرار دهید.

جذب فالوور در اینستاگرام

هیچ فرمول دقیقی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود ندارد، بیش از هر چیز دیگری به کاربر بستگی دارد. اما، اول از همه، همیشه خوب است به یاد داشته باشید که کمیت کیفیت نیست. آیا تعداد بالا فالورها موجب دیده شدن شما می شود؟ جواب صحیح خیر است. بدون تعامل خوب، اینستاگرام با 20 میلیون فالوور بی فایده است. بنابراین، اول از همه، به خاطر داشته باشید که واقعاً چه هدفی را از پروفایل اینستاگرام خود دارید. هدف شما از داشتن فالوور چیست؟ اگر نمایه شما جدید است، از دوستان و اقوام دعوت کنید تا اولین فالوورهای شما باشند!

حضور فعال شرکت ها در اینستاگرام

کسب و کارهای کوچک در قالب استیکرها و ابزارهای اضافی که فرآیند فروش در شبکه اجتماعی را ساده می کند، از اینستاگرام حمایت زیادی دریافت کرده اند . حتی راه اندازی فروشگاه های فیسبوک که مدت ها در انتظار آن بودیم ، قابلیتی که به شما امکان می دهد مستقیماً از حساب های خود فروشگاه های آنلاین ایجاد کنید، قبلاً اتفاق افتاده است. . برای بسیاری از کاربرانی که به طور فعال متصل هستند، اینستاگرام جایگزین ارتباط زنده است. آنها هر روز فیلم، عکس ارسال می کنند و همه اخبار مربوط به آنها را می گویند.اما، اینستاگرام به طور عینی در حال تبدیل شدن به یک پلت فرم مناسب برای انجام تجارت است. بنابراین، روند پلت فرم این است که به رشد ثابت ادامه دهد. طبق داده های اینستاگرام، حدود 80 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی پروفایل های شرکت را دنبال می کنند

 

 

https://www.pinterest.com/pin/973340538188833465

https://sites.google.com/view/shanavale4/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/05/20/irpanel/

https://shanavale4.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/utrhxv/httpsirpanelorg/

https://myspace.com/shanavale4

https://www.goodreads.com/user/show/151421677-shah-stam

https://en.gravatar.com/shanavale4

https://www.ted.com/profiles/35319287

https://www.behance.net/shahstam194

https://shanavale4.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/shanavale4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

۱۱ بازديد

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

 

فرایند خالی کردن آب و فضولات به وسیله تانکر و نیروی انسانی را تخلیه چاه و لایروبی چاه میگوییم.

 

در ساختمانهای مسکونی و یا مراکز درمانی . تخلیه چاه فروشگاهی و یا مجتمع های ورزشی که لوله کشی های فاضلاب به اگوی فاضلاب شهری متصل نیست  چاه هایی تعبیه شده که اب های مصرفی به وسیله لوله کشی فاضلاب به چاه متصل شده اند.

 

نشانه های پر شدن چاه

 

1:سرریز شدن آب چاه از نزدیک ترین خروجی چاه بازکنی شرق تهران فاضلاب به چاه در زمان اوج مصرف مانند شبها

 

2:پخش بوی نامطلوب در واحد های مسکونی

 

3:ازدحام حشرات موذی مانند سوسک در خروجی های فاضلاب

 

تخلیه چاه

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم

1. کم بودن متراژ چاه :

 

( چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود تخلیه چاه مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

 

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

 

2:دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

 

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . تخلیه چاه نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

 

3:دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

 

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست تخلیه چاه در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4:دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

 

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن تخلیه چاه با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

 

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم تخلیه چاه سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.

 

تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم

 

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

 

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

 

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد . حداقل قیمت350هزار تومان ماشین 6 هزار لیتری و حداکثر 1میلیون ماشین12هزارلیتری میباشد.

 

سایر خدمات شرکت:

 

.حفر چاه فاضلاب و ترمیم ریزش چاه

 

.لوله بازکنی

 

.تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

 

.تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

.نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی

 

.لوله کشی اب و فاضلاب

 

.نصب شوفاژ و ابگرمکن و شیرآلات