معرفی و بررسی قابلیت های انواع دوربین مداربسته فرودگاه ها

۱۹ بازديد

معرفی و بررسی قابلیت های انواع دوربین مداربسته فرودگاه ها

 

 

در این مقاله سعی می شود کلیاتی در مورد سیستم های دوربین مداربسته قابل نصب در فرودگاه ها آورده شود

اولین گزینه جهت نصب دوربین مداربسته در فرودگاه ها انتخاب سولوشن دوربین و دسـتگاه های ضـبط دیجیتال می باشد که با

توجه به این که وسعت فرودگاه ها بزرگ و به طبع تعداد دوربین

ها زیاد و نیاز به رزولوشـن های بالا می باشد لذا فقط از دوربین

های تحت شبکه استفاده می کنیم .

 

نصب دوربین مداربسته اسپیددام در فرودگاه ها

برای داشتن دید کلی و کنترل آنلاین در حالت تصاویر زنده می توان در فرودگاه ها از دوربین های اسپید دام استفاده کرد
این دوربین ها باید دارای قابلیت چرخش اتوماتیک و دستی و قابلیت تعقیب سوژه متحرک را داشته باشند، و همچنین دوربین های مداربسته گردان که در محیط بیرون سالن فرودگاه نصب می گردند باید دارای تکنولوژی StarLight باشند تا بتوانند در شب نیز تصاویر رنگی قابل قبولی ارائه دهند .
در کل نصب دوربین های گردان (Speed Dome) در فرودگاه ها به عنوان مکملی برای سیستم دوربین مداربسته ثابت (Fix)  اجتناب ناپذیر است .
پیشنهاد می شود با زون بندی بین دوربین های اسپیددام و ایجاد حساسیت بین زون ها تا حد زیادی، میزان خطا و سوژه از دست رفته را به حداقل برسانید

نصب دوربین های مداربسته فیکس یا ثابت در فرودگاه ها

دوربین های مداربسته ثابت در فرودگاه ها نقش نگهبانان و ناظران ?? ساعته بدون خستگی را ایفا می کنند
این دوربین های مداربسته باید دارای خصوصیات هوشمند نیز باشند
رزولوشن بالا اولین و مهم ترین ویژگی دوربین های لنز ثابت در فرودگاه ها می باشد، که دوربین هایی با رزولوشن ? مگا پیکسل برای محیط داخل و دوربین های با رزولوشن ? مگا پیکسل و بالاتر برای محیط بیرون پیشنهاد می شود .  
شایان ذکر است با توجه به اهمیت سوژه باید تعداد دوربین ها کافی باشد .

در حال حاضر دوربین های مداربسته صرفا وظیفه ی ضبط تصاویر را ندارند ، بلکه بعنوان عاملی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری محسوب می شوند هوشمند بودن دوربین های مداربسته می تواند کمک شایانی برای میسر گشتن این مهم باشد .

چه انتظاراتی از دوربین های مداربسته داخل فرودگاه ها می رود ؟

 دوربین های مداربسته فرودگاهی باید دارای قابلیت های هوشمندی به شرح ذیل باشند :

? تشخیص چهره

این قابلیت در دوربین ها باعث شناسایی سریع و بی نقص متهمان می شود، ضمنا می توان از طریق این قابلیت جست و جو بر اساس چهره ی شخص در بازبینی ها را انجام داد .

? تشخیص اشیا جا مانده

توسط این ویژگی، دوربین مداربسته می تواند تشخیص دهد که بسته ای بیشتر از زمان طبیعی در محلی رها شده است و از این طریق بسیاری از حملات تروریستی را می توان خنثی کرد .

? هشدار سرقت اشیاء

دوربین های مداربسته می توانند توسط این ویژگی از مفقود شدن شی که در تصویر وجود داشته و به سرقت رفته مطلع شوند و به اتاق مانیتورینگ ارسال هشدار نمایند .

هشدار عبور از خط

این قابلیت در دوربین های مداربسته فرودگاهی بسیار کاربرد دارند و در این صورت تمامی محل هایی که نیاز است کسی از آن ها عبور نکند مورد حفاظت دوربین مداربسته قرار می گیرند و با عبور شخص از این مناطق هشدار به مرکز مانیتورینگ ارسال می شود .

? پرسه زدن مشکوک

دوربین های مداربسته فرودگاهی قابلیت تشخیص پرسه زدن های بی مورد را دارا می باشند .

? فنس مجازی

می توان با فنس کشی مجازی در قسمتی از فرودگاه از ورود و خروج افراد به آن محل جلوگیری کرد .

? عبور یک طرفه

در هر قسمتی که نیاز باشد عبور از یک سو انجام گیرد این آپشن در دوربین های مدارسته فرودگاهی وجود دارد و در صورت عبور غیر مجاز هشدار به مرکز مانیتورینگ ارسال خواهد شد .

? تشخیص فوکوس نبودن دوربین مداربسته

فوکوس نبودن دوربین مداربسته عبارت است از چرخش غیر عمدی یا عمدی لنز و تغییر محل فاصله کانونی آن که باعث تاری تصویر می باشد.

سیستم های مداربسته فرودگاهی  هوشمند و حرفه ای، این موضوع را تشخیص و به واحد مانیتورینگ اطلاع می دهند .

? جابه جا کردن دوربین

در صورت جا به جایی دوربین مداربسته در فرودگاه ها این قابلیت در این گونه دوربین ها می بایست وجود داشته باشد که سریعا به مرکز مانیتورینگ اطلاع داده شود .

قابلیت های ذکر شده در بالا تنها بخشی از  کارایی های مورد تصور برای نصب دوربین مداربسته در اماکن مهمی نظیر فرودگاه ها می باشد

دوربین های فرودگاهی در کجا باید نصب شود ؟

از دوربین های مداربسته تحت شبکه هوشمند می توان در قسمت های مختلف فرودگاه به شرح ذیل استفاده کرد

?- ورودی اتومبیل ها فضای داخل و بیرون پارکینگ ها

?- ورودی و داخل آسانسور ها

?- قسمت های انتظار مسافرین و محل های سپردن چمدان ها

?- گیت های ورودی

?- فضای عمومی و اختصاصی کانتر های پرواز

?- قسمت چک پاسپورت و کانتر خروجی

?- فضای بیرونی هواپیما و اتومبیل های داخل باند

?- قسمت های مختلف بار مسافری هواپیمایی و در کل کلیه نقاطی که در یک فرودگاه حائز اهمیت می باشند را باید با دوربین های مدار بسته تحت پوشش قرار داد .

 

نتیجه گیری

در طول روز جمعیت قابل توجهی در فرودگاه تردد می نمایند ، حفظ امنیت در فرودگاه ها بسیار حیاتی و مهم می باشد بنابراین انتخاب تجهیزات نظارت تصویری بشدت مهم و حساس می باشد . مواردی همچون وضوح تصویر، هوشمندی، پایداری و … مواردی مهم در انتخاب یک سیستم نظارت تصویری می باشد که اگر رعایت نشوند می توانند عواقب جبران ناپذیری را در پی داشته باشند .

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

https://dud.edu.in/darulifta/?qa=user/hiktejarat0025

https://www.openstreetmap.org/user/hiktejarat0025

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hiktejarat0025

 

لایف کوچ چیست؟

۱۷ بازديد

 

لایف کوچ چیست؟

کوچ زندگی نوعی متخصص سلامتی است که به افراد کمک می کند تا در زندگی خود پیشرفت کنند تا به رضایت بیشتری دست یابند. کوچ های زندگی به مشتریان خود در بهبود روابط، مشاغل و زندگی روزمره کمک می کنند.مربیان زندگی می توانند به شما کمک کنند تا اهداف خود را روشن کنید، موانعی را که شما را عقب نگه می دارند سئو سایت اصفهان  شناسایی کنید، و سپس استراتژی هایی برای غلبه بر هر مانع ارائه دهید. در ایجاد این استراتژی ها، مربیان زندگی مهارت ها و هدایای منحصر به فرد شما را هدف قرار می دهند. مربیان زندگی با کمک به شما برای استفاده حداکثری از نقاط قوت خود، پشتیبانی لازم را برای دستیابی به تغییر طولانی مدت فراهم می کنند.

 

چه کسی باید کار با یک لایف کوچ را در نظر بگیرد؟

بسیاری از مردم به دنبال مربیان زندگی برای راهنمایی در جهت تغییر مهم زندگی، مانند انتخاب یک شغل جدید هستند. با این حال، در بسیاری از موارد، افراد صرفاً برای کمک به ساختن یک زندگی شادتر و معنادارتر به مربیان زندگی مراجعه می کنند.

 

تعدادی نشانه وجود دارد که کار با یک مربی زندگی می تواند برای شما مفید باشد. این علائم عبارتند از:

 

  1. تحریک پذیری مکرر
  2. سطوح بالای استرس و/یا اضطراب
  3. ناتوانی در ترک عادت های بد
  4. عدم رضایت در زندگی اجتماعی
  5. احساس نارضایتی مداوم در محل کار
  6. حس خلاقیت مسدود شده

 

 

 

 

در سال های اخیر، مربیان زندگی حضور قابل توجهی در جریان اصلی کسب کرده اند. در واقع، تعداد فزاینده‌ای از خلاقان، مدیران اجرایی و کارآفرینان اکنون با مربیان زندگی متحد می‌شوند تا در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود به موفقیت دست یابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع مربیان زندگی

برخی از مربیان زندگی رویکردی کلی تر و همه جانبه را اتخاذ می کنند، اما بسیاری نیز وجود دارند که متخصص هستند و بر کمک به افراد در زمینه های خاص تمرکز دارند. برخی از انواع مختلف مربیان زندگی عبارتند از:

 

  1. مربیگری اعتیاد و هوشیاری
  2. مربیگری تجاری، اجرایی و رهبری
  3. مربیگری شغلی
  4. مربی دوستیابی و روابط
  5. مربیگری رژیم غذایی و تناسب اندام
  6. مربیگری طلاق
  7. مربیگری زندگی خانوادگی
  8. مربیگری مالی
  9. مربیگری سلامت و تندرستی
  10. مربیگری مهارت های زندگی
  11. مربیگری سلامت روان
  12. مربیگری معنوی
  13. مربیگری ورزشی

تفاوت بین یک لایف کوچ و یک درمانگر

اگرچه ممکن است در فواید کار با یک مربی زندگی و شرکت در روان درمانی با یک درمانگر دارای مجوز همپوشانی وجود داشته باشد، این متخصصان نقش های متمایز دارند و اهداف منحصر به فردی را دنبال می کنند.

 

برخلاف مربیان زندگی، درمانگران و سایر متخصصان سلامت روان بر درمان، درمان شرایط سلامت روان و کمک به افراد برای مقابله با تروما و سایر مسائل مربوط به گذشته تمرکز می‌کنند. در حالی که کار با یک لایف کوچ ممکن است به شما در مقابله با برخی مسائل حل نشده کمک کند، مربیان زندگی نمی توانند اختلالات خلقی، اختلالات اضطرابی، اعتیاد یا هر بیماری روانی دیگر را درمان کنند.درمانگران دارای مدرک هستند و متخصصان بهداشت روان دارای مجوز هستند. آنها باید از یک کد اخلاقی پیروی کنند و مقررات مربوط به رازداری و آموزش مداوم را رعایت کنند.از سوی دیگر، مربیان زندگی توسط هیئت مدیره اداره نمی شوند و مجبور نیستند از قانون قابل حمل و پاسخگویی بیمه سلامت و قوانین حفظ حریم خصوصی آن که به محافظت از اطلاعات سلامت شخصی شما کمک می کند، پیروی کنند. برای این منظور، یک مربی زندگی هرگز نباید به عنوان جایگزینی برای یک متخصص بهداشت روان در نظر گرفته شود.

 

 

 5 تفاوت بین کوچینگ و روان درمانی

 

کاری که یک مربی زندگی می تواند برای شما انجام دهد

یکی از مزایای اصلی کار با یک مربی زندگی، توانایی به دست آوردن دیدگاه تازه و آگاهانه در مورد مشکلاتی است که با آن روبرو هستید. علاوه بر ارائه بینش جدید در مورد چالش‌ها، یک مربی لایف کوچ می‌تواند به شما کمک کند تا الگوهای منفی را که می‌توانند مانع موفقیت شما شوند، کنار بگذارید.بسیاری از مردم کار با یک مربی زندگی را به عنوان وسیله ای برای پر کردن شکاف بین شرایط فعلی و زندگی که دوست دارید داشته باشید، می دانند.

 افراد اغلب با مربیان زندگی جفت می‌شوند تا از موانعی که ممکن است در یافتن شریک یا همسر اختلال ایجاد کند، کار کنند. بسیاری از مردم همچنین به دنبال کمک به مربیان زندگی برای شناسایی اشتیاق خود و ایجاد مسیر شغلی ایده آل خود هستند.از آنجایی که جلسات معمولاً به طور منظم در یک دوره زمانی طولانی برگزار می شود، مربیان زندگی می توانند اطمینان حاصل کنند که مشتریان آنها آنچه را که برای تجربه تغییرات قابل توجه ضروری است، اجرا می کنند.برای تعداد زیادی از مشتریان، مسئولیت پذیری یکی از مزایای اصلی کار با یک مربی زندگی است.همراه با ارائه حمایت و انگیزه ضروری برای حفظ حرکت، مربیان می توانند مشاهده کنند که مشتری چه زمانی گیر کرده است یا نیاز به تنظیم مجدد اهداف خود دارد. در نتیجه، مشتریان اغلب به آن اهداف سریعتر و کارآمدتر از زمانی که به تنهایی کار می کردند، دست می یابند.

 

تاثیر مربیان زندگی

 

جلسات کوچینگ زندگی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از مربیان زندگی حضوری با مشتریان خود ملاقات می کنند، در حالی که برخی دیگر جلسات خود را از طریق تلفن یا اسکایپ انجام می دهند.اگر به فکر کار با یک مربی زندگی هستید، به خاطر داشته باشید که این شما هستید که تصمیم می گیرید در جلسات کوچینگ خود روی چه چیزی تمرکز کنید. هر جلسه باید احساس قدرت و نشاط در شما ایجاد کند، بنابراین یافتن مربی ای که سبک و فلسفه او با شما طنین انداز باشد بسیار مهم است.

 

تاریخچه کوچینگ زندگی

 

به عنوان یک رشته رسمی، مربیگری نسبتاً جوان است، اما ریشه در بسیاری از رشته های قدیمی دارد. از حوزه‌هایی استفاده می‌کند که شامل حرکت بالقوه انسانی دهه 1960، آموزش رهبری، آموزش بزرگسالان، توسعه شخصی و حوزه‌های متعدد روانشناسی می‌شود.

 

کوچینگ زندگی به طور رسمی در طول دهه 1980 ظهور کرد و در طول دهه 1990 و 2000 محبوبیت خود را افزایش داد. برخی از اولین مربیان زندگی بر برنامه ریزی زندگی متمرکز بودند، اما این رشته در نهایت رشد کرد تا زمینه های دیگر زندگی از جمله روابط، امور مالی، شغل، سلامت و رفاه کلی را در بر بگیرد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejournal.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

۲۱ بازديد

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

بازاریابی وابسته یک ترتیب بازاریابی است که در آن خرده فروش آنلاین به وب سایت دیگری کمیسیون پرداخت می کند. وب سایت دیگر برای فروش یا ترافیکی که از ارجاعات خود ایجاد می کند کمیسیون دریافت می کند.

 

به عبارت دیگر، این روشی است که وب سایت یا وبلاگ شما برای تبلیغ محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. فروشنده برای محصولاتی که مردم می خرند یا ارجاع به شما پول می دهد. ارجاع‌ها بازدیدکنندگانی هستند که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند که به لطف شما به وب‌سایت فروشنده رفته‌اند. آنها با کلیک بر روی پیوندی در وب سایت شما به آنجا رسیدند.

 

Spocket که به شما امکان می دهد بهترین محصولات را برای بازاریابی از بین هزاران تامین کننده دراپ شیپینگ در سراسر جهان انتخاب کنید و تا 450 دلار پورسانت مکرر دریافت کنید، تعریف زیر را از این اصطلاح دارد:

 

"بازاریابی وابسته یک مدل کسب و کار است که در آن یک شرکت به وب سایت های شخص ثالثی که فروش یا سرنخ ایجاد می کنند، پول پرداخت می کند. ما به وب سایت های شخص ثالث به عنوان شرکت های وابسته اشاره می کنیم. از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته به طور قابل توجهی رشد کرده است.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابی وابسته - تقسیم درآمد

مروجین بازاریابی وابسته می گویند که این سیستم مبتنی بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازای فروش» به معنای اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده ای محصولی داشته باشد و بخواهد فروش بیشتری داشته باشد، می تواند به مروجین انگیزه مالی ارائه دهد. برای مثال، برنامه های وابسته انگیزه مالی دارند.

 

 

 

نیل پاتل، یک سرمایه گذار فرشته انگلیسی، در مورد بازاریابی وابسته می گوید:

 

اگر محصولی ندارید و می‌خواهید پول دربیاورید، می‌توانید محصولی را که احساس می‌کنید ارزش دارد تبلیغ کنید و به عنوان یک بازاریاب وابسته از آن درآمد کسب کنید.»

 

سرمایه گذار فرشته کسی است که پول خود را در یک کسب و کار نوپا سرمایه گذاری می کند. به عبارت دیگر، یک نوع سرمایه گذار خطرپذیر، اما در این مورد، از پول خود استفاده می کنند.

 

بازاریابی وابسته - اینترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته رشد و تغییر چشمگیری داشته است.

 

خرده فروش آنلاین Amazon.com این عمل را رایج کرد. با آمازون، وبلاگ نویسان و وب سایت ها پیوندهایی را به صفحه آمازون مستقیم می کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزینه ای دریافت می کنند.

 

در آمازون و بیشتر موارد دیگر، بازاریابی وابسته یک برنامه بازاریابی عملکردی است که در آن فروش مشتریان برای یک محصول برون سپاری می شود.

 

بررسی استراتژی‌های ساختن یک جامعه و ثروت همیشه در عصر دیجیتال عالی است. بسیاری از انگیزه های ذهنی را می توان زیر نظر آبراهام هیکس در جذب پول یافت. می توانید ببینید که آیا برای شما کار می کند یا خیر.

 

بازاریابی وابسته قبل از اینترنت – مثال

برای مثال، یک فروشنده بیمه خانه به خانه، برای قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه دیگری پول می دهد. آن فروشنده خانه به خانه می رفت و برای شخصی که بیمه می فروخت قرار ملاقات می گذاشت.

 

شخصی که قرار ملاقات ها را ترتیب داده است یا به ازای هر قرار ملاقات و یا به ازای هر فروش پرداخت می شود.

سه نوع پاداش اصلی

در اینجا سه ??نوع پاداش اصلی که بازاریابان وابسته استفاده می کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازای کلیک: شرکت وابسته بازدیدکننده را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. فروشنده هر بار که این اتفاق می‌افتد، صرف نظر از اینکه فروش رخ می‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت می‌کند.

پرداخت به ازای سرنخ: شرکت وابسته کسی را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. این بار، آن شخص فرم تماس را پر می کند. به عبارت دیگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصی خود را دارد. این شخص اکنون یک "سرنخ" است. وابستگان برای هر سرنخ که تولید می کنند پول دریافت می کنند. همچنین ممکن است که سرنخ فرم را در وب سایت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازای فروش: فروشنده درصدی از قیمت فروش را به شرکت وابسته می پردازد.

بازاریابی وابسته - مزایا و معایب

مانند بسیاری از مدل های کسب و کار یا رویکردهای بازاریابی، مزایا و معایبی نیز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمایه گذاری لازم نیست شما محصولات پیشنهادی را بدون دخالت در ایجاد آنها "ایجاد" می کنید.

تنوع گسترده ای از کالاها برای انتخاب. برای مثال می توانید روی محصولاتی تمرکز کنید که بیشترین پول را به شما می دهند. از طرف دیگر، می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که بازدیدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خریداری می‌کنند.

شما مسئول نیستید. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتری، بازگشت و غیره است.

درآمد. اگر زیاد بفروشید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

این ترتیب مانع از فروش کالاهای خود نمی شود. اگر محصولات خود را می فروشید، همچنان می توانید کالاهای دیگر را به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید.

منفی

شهرت شما تا حدی به عملکرد خوب یا بد یک کسب و کار دیگر بستگی دارد. اگر فروشنده در یک رسوایی درگیر شود، کل ماجرا می تواند تأثیر منفی بر شما بگذارد.

مشتری مال شما نیست: هر بازدید کننده از سایت شما که در نهایت از فروشنده خرید می کند، مشتری فروشنده است. در بسیاری از موارد، زمانی که آن مشتری دوباره خرید می کند، از نظر مالی سودی نمی برید.

دریافت برنامه وابسته مناسب آسان نیست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زیاد است. انتخاب محصول مناسب برای موفقیت مالی شما ضروری است. محصولات بسیار زیادی وجود دارد!

رقابت از دیگر شرکت های وابسته به یاد داشته باشید که شما تنها وابسته نیستید. ممکن است صدها یا حتی هزاران شرکت وابسته رقیب همان محصولاتی که شما هستید را تبلیغ کنند.

بازاریابی وابسته - افشای رسانه های اجتماعی

در ایالات متحده، افراد مشهور رسانه های اجتماعی باید بینندگان یا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاریابی وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با این حال، محققان دانشگاه پرینستون دریافتند که چنین افشاگری بسیار نادر است.

 

آنها پیوندهای بازاریابی وابسته را از 500000 ویدیوی YouTube و 2.1 پین Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ویدیوی یوتیوب و 18237 پین پینترست را با پیوندهای وابسته شناسایی کردند.

 

محققان از اینکه متوجه شدند تعداد کمی از شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی ترتیبات بازاریابی وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/

آیا رفلاکس معده با عسل قابل درمان است؟ + 5 روش ویژه درمان

۱۹ بازديد

آیا رفلاکس معده با عسل قابل درمان است؟ + 5 روش ویژه درمان

 

آیا از رفلاکس اسید و سوزش معده رنج می برید؟ در این مقاله می خواهیم به 5 روش فوق العاده برای استفاده از عسل برای درمان ریفلاکس اشاره کنیم.

 

 

بیماری های دستگاه گوارش

 

همه افراد مبتلا به مشکلات گوارشی علاقه مند به جایگزینی شکر به جای عسل هستند. به افراد مبتلا به زخم معده توصیه می شود که عسل را در رژیم غذایی خود بگنجانند. عسل خاصیت ملین دارد، بنابراین افراد مبتلا به زخم معده بهتر است از عسل در رژیم غذایی مناسب استفاده کنند.

 

بیماری رفلاکس اسید چیست؟

 

رفلاکس اسید که به عنوان بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) یا بیماری زخم معده نیز شناخته می شود، یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بر اساس گزارش مجمع ملی آمریکا، هر ساله 25 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. اغلب اشتباه می شود که رفلاکس اسید نتیجه پردازش بیش از حد اسید معده است که منجر به استفاده از داروهای مسدودکننده اسید مانند مهارکننده های پمپ پروتون می شود.

 

با این حال، رفلاکس اسید در واقع نتیجه اختلال عملکرد اسفنکتر تحتانی مری (LES) است که باعث می شود اسید از معده به مری برگردد و باعث "سوزش سر دل" شود که باعث احساس سوزش در معده پشت قفسه سینه می شود. پیدا خواهد شد. شایع ترین علل اختلال عملکرد LES شامل فتق های پنهان، عفونت هلیکوباکتر پیلوری و تولید گذرا اسید هیدروکلریک (اسید معده) است. با این حال، استفاده طولانی مدت از داروها برای "مسدود کردن" تولید اسید معده می تواند میزان اسید معده را کاهش دهد و پیامدهای فاجعه باری برای سلامتی داشته باشد.

 

چه چیزی باعث رفلاکس اسید می شود؟

 

یکی از علل شایع بیماری رفلاکس اسید، یک بیماری معده به نام فتق هیاتال است. این زمانی اتفاق می افتد که قسمت فوقانی شکم و LES روی دیافراگم حرکت می کنند، ماهیچه ای که شکم و قفسه سینه را جدا می کند. دیافراگم به طور معمول اسید معده را در شکم شما نگه می دارد، اما اگر فتق هیاتال دارید، اسید معده می تواند وارد مری شما شود و علائم رفلاکس اسید را ایجاد کند.

سایر علل رایج رفلاکس اسید عبارتند از:

  • یک وعده غذایی بزرگ بخورید و به رختخواب بروید.
  • اضافه وزن
  • یک وعده غذایی بزرگ بخورید و به پشت دراز بکشید یا خم شوید
  • میان وعده قبل از خواب
  • غذاهای خاصی مانند مرکبات، گوجه فرنگی، شکلات، نعناع، ??سیر، پیاز یا غذاهای تند بخورید.
  • نوشیدن نوشیدنی هایی مانند الکل، نوشابه های گازدار، قهوه یا چای
  • مصرف دخانیات
  • حاملگی
  • مصرف آسپرین، ایبوپروفن، مسکن ها یا داروهای فشار خون

 

 

علائم و نشانه های GERD چیست؟

 

علائم رایج رفلاکس اسید عبارتند از:

  1. سوزش سر دل: درد و ناراحتی که می تواند از شکم به قفسه سینه یا حتی گلو گسترش یابد.
  2. رفلاکس: اسید تلخ به گلو یا دهان برگشته است.
  3. مشکل در بلع: باریک شدن مری، احساس گیرکردن غذا در گلو

 

 

سایر علائم رفلاکس اسید عبارتند از:

 

  1. مدفوع خونی یا سیاه یا استفراغ خونی
  2. دل پیچه شدید
  3. سقط جنین
  4. حالت تهوع
  5. کاهش وزن بدون دلیل
  6. سرفه سرد، خشک، خفگی یا گلودرد مزمن

 

 

درمان رفلاکس معده با عسل طبیعی

 

اگر می خواهید از عسل برای درمان رفلاکس معده استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که منظور از عسل در اینجا عسل خام و طبیعی است، یعنی عسل علاوه بر خالص و طبیعی بودن، نباید حرارت داده شود، زیرا حرارت دادن عسل باعث از بین رفتن آن می شود. خواص آن

 

  1. برای درمان رفلاکس معده با عسل، افراد مبتلا به ریفلاکس قبل از هر وعده غذایی یک قاشق عسل طبیعی مصرف کنند. می توانید عسل را با کمی نان میل کنید، اما حدود 20 دقیقه از مصرف مایعات و آب خودداری کنید زیرا اثر عسل را در درمان رفلاکس کاهش می دهد، زیرا آب عسل را رقیق می کند و اثر آن را کاهش می دهد.

برای اطمینان بیشتر از طبیعی بودن عسل مصرفی تان و رسیدن به هدف درمانی پیشنهاد می کنیم که حتما به فروشگاه اینترنتی سوغات نهاوند نیز سری بزنید و از عسل های بی نظیرشان استفاده کنید.

 

?- یک قاشق چایخوری پودر شنبلیله را بجوشانید و ناشتا بنوشید سپس یک قاشق چایخوری عسل مصرف کنید.

 

3- یک لیوان ماست را با یک قاشق عسل مخلوط کنید و روزی 3 بار بنوشید. اسید معده را به شدت کاهش می دهد و اثری از اسید معده باقی نمی ماند.

 

4- سه حبه سیر را با کبریت بچینید و با معده خالی قورت دهید تا با معده تداخل داشته باشند. برای مفید بودن باید سیر را سوراخ کرد وگرنه فایده ای ندارد. بعد از خوردن سیر یک فنجان شنبلیله (دو قاشق مرباخوری) را بجوشانید و با عسل طبیعی شیرین کنید.

 

برای درمان رفلاکس معده به مدت یک هفته این مخلوط را با ده قطره روغن سیاه دانه بنوشید. پس از مصرف این ترکیب، نه تنها درد معده یا سوزش سر دل را احساس نمی کنید، بلکه آن را درمانی مفید و موثر برای درد معده و روده خواهید یافت.

 

درمان رفلاکس معده با عسل و سرکه سیب

 

در حالی که برای افراد مبتلا به سوزش سر دل، خوردن غذاهای پر اسید ممکن است غیرمنطقی و غیرعادی به نظر برسد، بسیاری از مردم به اثربخشی مخلوط عسل و سرکه سیب به عنوان یکی از بهترین درمان های طبیعی برای سوزش سر دل معتقدند. درمان رفلاکس اسید معده شناخته شده است. نظریه های مختلفی در مورد نحوه عملکرد این نوشیدنی وجود دارد. برخی بر این باورند که این نوشیدنی به تعادل نسبت pH اسید و باز در بدن کمک می کند و با هرگونه عفونت باکتریایی در معده مبارزه می کند.

 

دستورالعمل مصرف:

 

برخی از متخصصان توضیح می دهند که در مواردی که تولید اسید معده در انسان کافی نیست (همانطور که در بند قبل توضیح داده شد)، برای تکمیل و جبران کمبود، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب خام را در یک لیوان آب مخلوط کنید. مقدار اسید معده کمک می کند. دکتر دی سی

 

جارویس در کتاب معروف خود به نام طب سنتی بیان می کند که راهنمای سلامتی دکتر ورمونت استفاده از سرکه سیب را به عنوان یک داروی جایگزین قدرتمند برای از بین بردن باکتری های مضر در موارد رفلاکس اسید معده توصیه می کند. مخلوط کردن سرکه سیب با عسل می تواند اثر بازسازی را افزایش دهد. قدرت سرکه

 

برای بازگرداندن عملکرد طبیعی و تعادل به معده، باید از خوردن مقدار زیادی قند و غذاهای فرآوری شده که باعث تعامل باکتری ها در معده و روده می شوند، خودداری کنید. سبزیجات باید به مقدار زیاد مصرف شوند. نوشیدنی های سنتی عسل و زنجبیل نیز برای مبارزه با هلیکوباکتر پیلوری و درمان مشکلات معده مفید هستند. برای این کار سه تکه ریشه زنجبیل تازه را حدود 30 دقیقه در دو فنجان آب گرم خیس کنید و قبل از هر وعده غذایی میل کنید.

 

روش های دیگر برای درمان رفلاکس معده

 

شیر و عسل برای معده بسیار مفید است و روده ها را نرم می کند، توصیه می شود افراد مسن اگر می خواهند شیر زودتر در معده بجوشد عسل بخورند.

20 گرم برگ و ریشه کاسنی را بجوشانید و صاف کنید و صبح ناشتا دو فنجان عسل بنوشید.

حداکثر سه فنجان چای برگ گزنه را با یک قاشق غذاخوری عسل در هر فنجان بنوشید.

یک و نیم تا دو ساعت قبل از غذا و سه ساعت بعد از غذا عسل بخورید.

خوردن عسل با آب گرم درد معده را تسکین می دهد.

پودر بالانگ مخلوط با عسل موثر است.

 

 

چگونه می توان از رفلاکس معده جلوگیری کرد؟

 

بدون شک تغییر سبک زندگی یکی از اساسی ترین راه های پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله مشکلات گوارشی است که اجتناب از آنها می تواند به بهبود علائم ریفلاکس و ریفلاکس کمک کرده و از بروز آنها جلوگیری کند.

 

بنابراین اگر به بیماری ریفلاکس معده مبتلا هستید، درمان رفلاکس معده با عسل یکی از بهترین راه ها است. کاهش مصرف چای، ترک سیگار و قلیان، کاهش وزن و برنامه ورزشی منظم (حداقل 30 دقیقه پیاده روی روزانه) در کاهش علائم یا پیشگیری از ریفلاکس موثر است. همچنین مدیریت استرس و تعدیل استرس در کنترل رفلاکس بسیار موثر است.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

 

 

تعریف کوچینگ

۱۶ بازديد

تعریف کوچینگ

این سبک اغلب به‌عنوان کوچینگ توصیف می‌شود. کوچینگ از مدیران می‌خواهد که از نقش سنتی کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتی بیشتری منتقل شوند. کوچینگ ابزاری برای توسعه مشارکت بین مدیر و کارمند است که درک مشترکی در مورد آنچه باید به دست آورد و چگونه باید به دست آورد ایجاد می‌کند.

در چرخه مدیریت عملکرد، کوچینگ به معنای ارائه بازخورد و پشتیبانی مداوم به کارمند در طول سال است. کوچینگ به کارمند فرصتی می‌دهد تا در مورد جنبه‌های عملکرد خود در “زمان واقعی” بشنود و در تعیین نحوه به‌کارگیری یا اصلاح رفتار خود برای موفقیت نقش ایفا کند.

کوچینگ یک رویکرد غیرمستقیم برای توسعه فردی است. کلید موفقیت در کوچینگ این است که کوچ وقت و فضا برای فکر کردن در مورد چالش ایجاد کند – که اغلب منجر به یک بزنگاه در فرد مقابل می‌شود.

مراجع برای لحظه‌ای با موضوع به شکل متفاوتی ازآنچه همیشه می‌دیده و می‌پنداشته مواجه می‌شود.

کوچینگ، به‌عنوان یک رویکرد مداوم برای مدیریت افراد تعریف‌شده است:

یک فضای واقعی انگیزه برای عملکرد ایجاد می‌کند

تطابق بین عملکرد واقعی و مورد انتظار یک کارمند را بهبود می‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتیبانی، احتمال موفقیت یک کارمند را افزایش می‌دهد

وچینگ بر اساس هدف، موقعیت و افراد درگیر در آن از انواع مختلفی برخوردار است. در این مقاله به مهمترین آنها اشاره می شود.

کوچینگ فرآیندی است که می‌تواند بر اساس نیازهای فرد در موقعیت‌های مختلف و محیط‌های مختلف ارائه شود.

انواع  کوچینگ

واژه کوچینگ معمولاً به روشهای کمک به دیگران برای بهبود، توسعه، یادگیری مهارتهای جدید، یافتن موفقیتهای شخصی، دستیابی به اهداف و مدیریت تغییر زندگی و چالشهای شخصی گفته می‌شود.

مربیگری معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنین اهداف شغلی و آرزوها می‌پردازد و همچنین می‌تواند بر رشد جسمی و روحی نیز تمرکز کند.

کوچینگ ممکن است از حیث تشریفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربیگری می‌تواند بسیار غیررسمی و راحت، یا رسمی و به شدت ساختار یافته، یا ترکیبی از هر دو باشد.

در اینجا انواع مختلف کوچینگ مطرح می‌شود:

بیزنس کوچینگ

کوچینگ اجرایی

.

 کوچینگ زندگی

انواع کوچینگ حرفه ای

کوچینگ عملکرد

 

کوچینگ فروش

چه اتفاقی می افتد زمانی که بخواهیم از مفهموم کوچینگ در بخش فروش استفاده کنیم

اگر قبلاً با مفهموم کوچینگ آشنایی داشته باشید به سادگی در میابید که این موضوع بسیار فراتر از تغییر یک نام روی سر در اتاق یا کارت ویزیت یک مدیر فروش سنتی یا متعارف است(اتفاقی که معمولاً شاهد آن هستیم)

اگر کوچینگ را یک سبک زندگی جدید سازمانی و فردی نخوانیم; به یقین می‌توانیم آن را یک نگرش یا ادبیات جدید ویا به عبارت دیگر یک فرهنگ جدید و متفاوت تلقی کنیم.

اگر  به مفهموم مربیگری در تیمهای ورزشی بنگیریم; متوجه می‌شویم که نقش مربی بسیار پیچیده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخی تکنیکهای فردی است. در یک تیم ورزشی مانند فوتبال نقش مربی به روابط عمومی تاکتیک‌های بازی سایت گذاری‌های میان رده و … تسری می‌یابد

یک مربی باید ترکیب مناسبی از نیروی انسانی، موقعیت‌ها و بازی‌ها را در قالب یک تیم هدایت نمایند.

کوچینگ فروش هم باید; در یک بازی پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بین آنها زبان و فهم مشترک موضوع ایجاد نماید.

 

بیزنس کوچینگ

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

۱۵ بازديد

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

پس از قطع شدن درختان ، چوب ها با ماشین های مخصوص خرد می شوند و به ورقه های نازک چیپسی تبدیل می شوند. و سپس بسته به نوع مورد نیاز وارد چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت شیمیایی و یا چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت مکانیکی می شوند.

 

در روش شیمیایی ابتدا از یک محلول قلیایی برای هضم چوب استفاده می شود. سپس به آن محلول سدیم سولفات و یا سولفیت که البته سولفات رایج تر است را می افزایند که موجب حذف لیگنین می شود و به این ترتیب مقوای قهوه ای رنگی با کیفیت بالا تولید می شود که البته می توان طی مراحلی آن را سفید رنگ نیز کرد.

کارتن سازی در کرج

در روش مکانیکی ورقه ها را از یک رنده خاص برای حذف بافت مقاوم چوب از جمله لیگین استفاده می شود. به دلیل اینکه این روش بازدهی صد در صد ندارد، کاغذ تولیدی بی کیفیت است. اما چون هزینه کمی دارد به صورت گسترده ای استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

۱۷ بازديد

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

معراج هم در دسته بهترین شرکت های هواپیمایی کشور قرار می گیرد. این شرکت هواپیمایی یکی از خوش قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور است و این خوش قولی به دلیل تاخیر بسیار اندک پروازهای این ایرلاین است. علاوه بر این به دلیل فعالیت گسترده این ایرلاین در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی و ناوگان نسبتا بزرگ این ایرلاین می توان معراج را یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر این معراج در زمینه تعمیرات هواپیماها نیز دست قدرتمندی داشته و موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده است. این گواهینامه برای اولین بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذایی و کترینگ قابل قبول این ایرلاین از دیگر مواردی است که باعث رضایت خاطر مسافران پروازهای این ایرلاین شده است.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

دلایل خشک شدن نهال گردو

۱۶ بازديد

مواقع بسیاری پیش می آید که تمام زحمات یک باغدار با یک اشتباه یا عدم استفاده اصولی از کود و یا سموم نتایج مطلوبی نخواهد داد. جهت دستیابی به نتایج مطلوب تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دلایل خشک شدن نهال گردو

خشک شدن نهال گردو می‌تواند دلایل متعدد و زیادی داشته باشد. نهال گردو به عنوان یکی از پرسودترین راه‌ های درآمد باغ داران شناخته می شود. اما این نهال به دلیل حساسیت هایی که دارد، برای رسیدن به عملکرد مناسب و صحیح نیازمند رسیدگی مداوم است. رسیدگی هایی که باید شرایط و ویژگی های درستی داشته باشند تا از خشک شدن نهال گردو جلوگیری کنند.

گردو به عنوانی یکی از قدیمی ترین و مقدس ترین درخت های تاریخ بشریت شناخته می شود. در یونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ های درخت گردو را به زیر پای تازه عروس و داماد می ریختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوی خوشبختی بروند. بسیاری از دیرینه شناسان آسیای غربی و هیمالیا را به عنوان منشا درخت گردو می شناسند.

در کشورمان ایران نیز درخت گردو در بسیاری از مناطق کشور حضور دارد و احتمالا کهن ترین نوع آن به شهرکرد برگردد. درختی، در شهر اورگان که بعضی قدمت کاشت آن را به بیش از 1400 سال پیش نسبت می دهند.

مغر گردو دارای پروتئین، آب، چربی، قند، ویتامین و املاح معدنی است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهی و حتی تخم مرغ برابر است. هم‌ چنین برگ و پوست گردو نیز مقوی اند و برای تصفیه خون مفید اند. گردو از دیرباز تا کنون پرورش داده می شده و احتمالا توسط سپاه اسکندر به اروپا برده شده است.

این درخت دارای دو نوع نر و ماده است که آن را در دسته گیاهان دو پایه ای قرار می دهد. این درخت پراکندگی گسترده ای در نقاط مختلف آن دارد و از مرکز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مرکز ایران، دامنه هیمالیا، چین، ژاپن را شامل می‌ شود. هم چنین گونه هایی از درخت گردو در آمریکای شمالی و جنوبی نیز موجود است. تنها جنگل طبیعی باقی مانده از این نوع درخت، هم اکنون در کشور قرقیزستان قرار دارد.

در این مقاله ما سعی داریم تا ده علت خشک شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهیم و کمک کنیم تا با پیش گیری از آن ها نهالی شاداب و مناسب داشته باشید. با ماه همراه باشید.

عوامل موثر برای پیشگیری از خشک شدن نهال گردو

  • جا و مکان مناسب حیاتی است!

نهال گردوی خود را در خاک حاصل خیز و با زه کشی خوب که سایه کامل از نور آفتاب تا سایه جزئی را شامل می‌شود، بکارید. این درختان ریشه عمیقی دارند و برای رشد مناسب ریشه شان به حداقل 1.5 متر خاک نفوذپذیر نیاز دارند.

  • آب کافی فراموش نشود!

یک تپه خاک به ارتفاع 10 سانتی متر در اطراف محیط بیرونی ریشه دفن شده ایجاد کنید. مخزن به دست آمده را با آب پر کنید. منتظر بمانید تا آب از طریق خاک تخلیه شود ، سپس هرگونه فرورفتگی حاصل را با خاک اضافی پر کنید. در حالی که خاک مرطوب است، آن را خم نکنید. آبیاری غلط یکی از مهم ترین علت های خشک شدن نهال گردو است. گردوی جوان را یک بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبیاری کنید. از شلنگ باغ یا شلنگ خیس کننده برای درخت خود استفاده کنید و در هر جلسه آبیاری بین 11 تا 19 لیتر آب در اولین سال رشد به نهالتان بدهید. گردوهای تثبیت شده را هر دو تا سه هفته آبیاری کنید. توجه داشته باشید که روش غرقابی برای نهال شما بسیار ویرانگر است.

  • آیا کود کافی داده اید؟

در اوایل بهار درختان گردو را کوددهی کنید. دانشگاه کالیفرنیا پیشنهاد می کند با استفاده از 3.5 تا 5.5 کیلوگرم کود حاوی سولفات آمونیوم به درخت خود نیتروژن بدهید. کود را در زیر سایبان بپاشید و مواد را حداقل 30 سانتی متر از تنه درخت دور نگه دارید. بلافاصله به خاک تازه تصفیه شده یک آب درست و حسابی بدهید تا از خشک شدن نهال گردو جلوگیری کنید.

  • آفات را فراموش نکنید!

اطراف پایه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه دارید. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذی خاک رقابت می کند و باعث جذب این مواد می شود. علف‌ های هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، کرم ها و کنه های عنکبوتی را جذب می کنند که این آفات می توانند باعث خشک شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهیه کنید

یکی از نکات بسیار حیاتی برای جلوگیری از خشک شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشکلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهی آن ها می شود. خرید نهال از نهالستانی معتبر مثل اکین نهال این تضمین را به شما میدهد.

  • آب و هوا را فراموش نکنید!

شرایط اقلیمی بسیار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغییر آب و هوایی حساس است و این تغییرات می‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هوای بسیار سرد و یا خیلی گرم می‌تواند باعث خشک شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگی، استفاده از کودهای فسفر، پتاسه و اسیدآمینه می تواند موجب کاهش خسارات و آسیب ها شود

  • آفتاب سوختگی، سیل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگی باید نهال را از غرقاب شدن نجات بدهید. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی نهال با رنگ سفید تنه آن رنگ کنید. هم‌ چنین در هنگام وزش باد از قیم برای نهال خود استفاده کنید.

  • بهتر است سراغ نهال پیوندی نروید!

تحقیقات نشان می دهد که حدود 90 درصد نهال های پیوندی پس از گذشت 7 الی 8 سال از زیر قسمت پیوندی دچار مشکل می شوند. این نهال ها معمولا در سال دهم خشک می شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشک شدن نهال گردو شما را کاهش می دهد.

حدود 90 درصد نهال های پیوندی پس از گذشت 7 الی 8 سال از زیر قسمت پیوندی دچار مشکل می شوند. اگر تصمیم به خرید نهال بسیار با کیفیت در کشور های همسایه همچون ترکیه دارید میتوانید از fidandeposu سایت استفاده کنید.

  • بیماری بلایت

از این بیماری خانمان سوز غافل نشوید. بیماری بلایت که بر روی برگ علامت سوختگی ایجاد می کند و موجب سیاه شدن برگ آن می شود. این بیماری باکتریایی با آلوده کردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند باعث خشک شدن نهال گردو یا  حداقل باعث خشک شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزایش غلظت عنصر بر در خاک موجب ایجاد حاشیه های سیاه بر روی برگ یا گاها نقطه های قهوه ای بر روی آن می شود. برای حل این مشکل می توان از آبیاری نهال با آبی با غلظت بر پایین یا آبیاری شیرین استفاده نمود. لازم به توضیح است که در بعضی از مواقع عناصر دیگر مانند فسفر و پتاسیم نیز در خشکی برگ گردو موثر اند.

 

التغذیة والأرق. عندما یکون سبب الأرق هو تغذیتک

۱۹ بازديد

فی بعض الأحیان قد نشعر بالقلق أو نعانی من آلام فی العضلات بعد الاستیقاظ من النوم ، والتغذیة غیر السلیمة والنظام الغذائی هما السببان الرئیسیان للأرق وقلة النوم.

التغذیة والأرق. عندما یکون سبب الأرق هو تغذیتک

 

هل تشعر بالخمول عندما تستیقظ؟ کان الأمر کما لو أنک لم تنم على الإطلاق. لذا تأکد من معرفة نظامک الغذائی. أحیانًا ننام لیلًا بطریقة تجعلنا نشعر بمزید من التعب والقلق بعد الاستیقاظ. لذلک إذا کان لدیک أی من الأعراض التالیة هذه المرة ، فمن المحتمل أن یتسبب نظامک الغذائی فی النوم. انضم إلینا فی هذا الجزء من الصحة الرطبة.

 

التغذیة الأرق

الأعراض التی تدل على وجود صلة بین التغذیة والأرق

1. تشعر بالتعب

 

یمکن أن یکون الشعور بالتعب نتیجة أشیاء کثیرة. إذا استیقظت من النوم وأنت تشعر بالتعب ، فقد یکون جسمک قد واجه مشاکل فی عملیة الهضم أثناء النوم ؛ على وجه الخصوص ، قد تکون تناولت أطعمة تسبب ارتجاع حمض المعدة وحرقة المعدة. على سبیل المثال ، تعتبر بیتزا الببرونی من الأطعمة التی تسبب الکثیر من ارتجاع حمض المعدة ، والذی یرجع أیضًا إلى حموضة صلصة الطماطم. تؤدی الحموضة المعویة أو الارتجاع الحمضی إلى اضطراب النوم العمیق وتجعلک تشعر بالتعب عند الاستیقاظ.

 

تناول البیتزا

2. الاستیقاظ فی منتصف اللیل

 

یستغرق الأشخاص الذین یشربون الکحول حوالی 4 إلى 5 ساعات للتخلص من الکحول ، لذلک یتعین على الجسم التکیف مع هذا الوضع. إذا حدثت هذه العملیة أثناء النوم ، فإنها تعطلها. لذلک علیک الإقلاع عن هذه العادة فی أسرع وقت ممکن.

 

الاستیقاظ فی اللیل

3. آلام العضلات

 

إذا کنت لا تشرب کمیة کافیة من الماء ، فمن المحتمل أن جسمک یعانی من الجفاف وحدث تقلص فی العضلات ؛ خصوصا عندما تکون نائما. شرب الکحول فی وقت متأخر من اللیل یسبب الجفاف ولذلک من المهم جدا شرب الماء خلال النهار.

 

ألم عضلی

4. لا تنام

 

ربما کان هذا عاملاً یفسر سبب ضعف أداءهم. القهوة والشای من الوجبات الخفیفة التی تحتوی على نسبة عالیة من الکافیین ویمکن أن تعیق نومک. الکافیین منبه یحافظ على الجهاز العصبی المرکزی مستیقظًا ویحاول محاربة التعب. حتى لو لم یکن جسمک متعبًا ، فسیکون من الصعب علیه النوم.

 

القهوة هی سبب الأرق

5. اذهب إلى الحمام أثناء النوم

 

إذا کان جسمک یعانی من الجفاف والجفاف وکنت تشرب الماء باستمرار قبل الذهاب إلى الفراش ، فمن المحتمل أن تذهب إلى الحمام أثناء النوم. لقد قرأت بالفعل فی القسم الخاص بالصحة الرطبة أنه إذا کنت ترغب فی منع الجفاف ، فیجب أن تعلم أن شرب الماء قبل الذهاب إلى الفراش لن یساعدک على الإطلاق ومحاولة إمداد جسمک بالماء أثناء النهار.

 

اشرب کمیة کافیة من الماء

6. الشعور بالکسل

 

إذا لم یکمل جسمک دورة نومه بالکامل ، فمن المحتمل أن تشعر بالخمول فی الصباح. الحموضة المعویة والارتجاع الحمضی هما سبب هذه المشاکل ویعملان تمامًا مثلما یؤدیان إلى تفاقم مشاکل الجهاز الهضمی فی جسمک. إذا کنت من هؤلاء الأشخاص الذین عادة ما یأکلون وجبات خفیفة کثیفة أو یأکلون العشاء فی وقت متأخر ، فمن المحتمل أن تواجه هذه المشکلة لأن جسمک یعانی من صعوبة فی الهضم ولا یستطیع هضم الوجبة المتأخرة بشکل جید. ونتیجة لذلک ، فإنها تعطل نومک لیلاً .

کثیر من الناس لا ینتبهون أبدًا إلى النوم مبکرًا فی اللیل وأهمیة الحصول على قسط کافٍ من النوم فی اللیل! فی حین أن مرض السکری والعقم ومشاکل القلب لیست سوى عدد قلیل من الآثار الجانبیة للنوم فی وقت متأخر.

ما مدى معرفتک بتأثیرات النوم المتأخر والاستیقاظ فی اللیل؟

 

هل نسیت ضبط ساعتک والاستیقاظ فی الوقت المحدد؟ هذا لیس سحرًا على الإطلاق ، ولکنه علم الأحیاء. معظم الکائنات الحیة على الأرض ، مثل الفطر والنباتات ، لها ساعات للجسم.

 

هذه الساعة دقیقة للغایة وتقع فی دماغنا ویدیرها الوطاء - وهو بالضبط الجزء من الدماغ الذی یربط العینین بالدماغ. تستخدم ساعتنا الدماغیة الضوء لتنظیم دورة الجسم الیومیة. تُعرف هذه الدورة علمیًا باسم الإیقاع الیومی وتعلمنا بموعد الاستیقاظ والراحة والأکل والشرب.

 

صحیح أننا جمیعًا لدینا هذه الدورة ، لکن هذا لا یعنی أن هذه الدورة هی نفسها بالنسبة لنا جمیعًا. تم ضبط هذه الساعة بشکل مختلف فی أشخاص مختلفین. أی أن لدیهم أوقات أجسام مختلفة. تسمى هذه الإعدادات المختلفة أنماط chronotypes ولا علاقة لها بتفضیلاتنا. بمعنى آخر ، الأشخاص الذین یفضلون النوم فی وقت متأخر من اللیل والاستیقاظ فی وقت متأخر من الصباح ، یحدث نفس الشیء لهم لأن هذه هی الطریقة التی یتم بها ضبط ساعة الجسم.

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9/

https://did.li/UFPw5

 

https://mub.me/Mz1g

 

https://clyp.it/user/rso5dm5m

https://www.mapleprimes.com/users/JuanStewart4

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11125633

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1646709.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton139

http://ufotech.com.vn/members/sheenabonilla1.1072689/

http://edu.fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://anieh.com/

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

 

 https://anieh.com/category/%d9%8a%d8%a8%d9%86%d9%8a/

 

انواع هارد هایک ویژن و قیمت SSD اینترنال

۱۹ بازديد

انواع هارد هایک ویژن و قیمت SSD اینترنال

کمپانی هایک ویژن محصولات گوناگونی در زمینه تجهیزات الکترونیکی به بازار معرفی کرده است. از آن جمله می توان به تولید تجهیزات مداربسته، دزدگیر، دوربین و… اشاره کرد. در این بین هارد SSD هایک ویژن یکی از پر طرفدارترین محصولات این شرکت است. هارد هایک ویژن در انواع مختلف تولید شده و برای گروه های مختلفی از مشتریان عرضه می شود. از ویژگی هاردهای این برند SSD بودن آنهاست که همین امر، سرعت بالای انتقال اطلاعات و مقاومت در برابر شوک را موجب شده است. قیمت SSD Hikvision براساس نوع و ظرفیت هارد هایکویژن متفاوت است. در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع هارد Hikvision بپردازیم.

 

هارد SSD هایک ویژن و انواع آن

هارد SSD هایک ویژن در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. هر کدام از این نوع حافظه hikvision خصوصیات منحصر به فردی دارد. کمپانی هایک ویژن در مدلی از هارد علاوه بر محافظت از داده با رمز عبور، احراز هویت اثر انگشت را نیز ارائه کرده است. همچنین سازگاری هارد تولیدی این شرکت با بسیاری از سیستم ها با OS های متفاوت (TV / Ps4 / Xbox / Windows / Mac / Linux / Android) یکی از دلایل محبوبیت این محصول شده است. انواع هاردهای هایک ویژن عبارتند از: هارد اینترنال سبز، هارد اینترنال آبی، هارد اکسترنال، هارد پورتابل یا قابل حمل، هارد M.2 SSD هایکویژن.

 

آداپتور صنعتی دوربین مدار بسته  

 

 

هارد اینترنال هایک ویژن

در هارد هایک ویژن از نوع اینترنال شما دو رنگ از هارد را خواهید دید. این نوع از هاردها در دو رنگ سبز و آبی تولید می شوند که تفاوت های از نظر ظرفیت و سایر ویژگی ها با یکدیگر دارند. هاردهای سبز هایکویژن از ظرفیت 120 GB آغاز می شود و با ضریبی از همین عدد (120)  افزایش می یابد. در انواع اس اس دی اینترنال سبز نام با E100 آغاز می شود. در هاردهای آبی رنگ هایک ظرفیت از 128 GB آغاز می شود و با ضریبی از آن افزایش می یابد. بنابراین هارد 1TB یا همان 1024 GB را به رنگ آبی خواهید یافت. شروع نام هارد های اس اس دی آبی با C100 است.

 

 

 

برای اتصال این هاردها از رابط SATA استفاده می شود. با توجه به پشتیبانی از SATA3 یا SATA III سرعت انتقال اطلاعات در این هارد به میزان 6 گیگا بیت بر ثانیه (6 Gb/s) افزایش یافته است. این در حالی است که با USB 3.0  که از پورت های سریع سیستم های کامپیوتری است، سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه را تجربه کرده اید. سرعت خواندن اطلاعات در هاردهای اینترنال هایک ویژن 550 مگا بایت بر ثانیه (550MB/S) است. سرعت نوشتن در برخی از مدل نیز 470 مگا بایت بر ثانیه است و اندازه آنها در حدود 2.5 اینچ است. اغلب این نوع از حافظه های Hikvision ضد لرزش، مقاوم در برابر ضربه و شک هستند. در برخی از آنها قابلیت ضد خش بودن نیز دیده می شود.

 

 

 

هارد M.2 هایک ویژن

هارد M.2 از انواع دیگر هارد است که به صورت کارت روی مادربرد متصل می شود. از آن جهت که به پورت M.2 متصل می شوند به آن کارت M.2 یا هارد M.2 گفته می شود. در راستای نیاز به سرعت بیشتر و ابعاد کمتر پورت هایی طراحی و معرفی شدند که بتوانند اطلاعات را با سرعت بیشتری انتقال دهند. یکی از این پورت ها M.2 است. این پورت زمینه معرفی حافظه های اس اس دی بسیار کوچک و در عین حال سریع را فراهم آورد. حافظه هایی به شکل کارت که کانکتور M.2 دارند. در انواع حافظه های SSD هایک ویژن این نوع از هارد نیز دیده می شود.

دوربین مداربسته تیاندی

 

 از ویژگی های هارد هایک ویژنM.2 سرعت خواندن و نوشتن بالاست. پشتیبانی از رابط های M.2 و SATA III و سرعتی برابر با 560 مگا بایت بر ثانیه از دیگر خصوصیات این حافظه SSD است. این حافظه هایک ویژن ضد لرزش است و عملکردی بهینه تر و با ثبات تری خواهد داشت. زیرا برای ایجاد امنیت بیشتر اطلاعات از کنترل تراشه الکترونیکی جایگزین ساختار مکانیکی قبل استفاده کرده است.

 

 

 

هارد هایک ویژن قابل حمل Portable

در انواع هاردهای هایک ویژن هاردهای قابل حمل نیز مورد توجه است. این هاردها نوعی از هاردهای اکسترنال هستند  درایو قابل حمل با SSD داخلی طراحی شده است. مشخصاً حافظه هایک ویژن قابل حمل دارای سرعت خواندن 540 مگابایت بر ثانیه است. البته سرعت خواندن و نوشتن واقعی  به سخت افزار و نرم افزار دستگاه متصل به هارد و نوع استفاده وابسته است. استفاده از هسته نیمه هادی ضد ضربه دوام و مقاومت این هارد در برابر ضربه را بالاتر برده است. ظاهری جذاب، کوچک و سبک با امکان اتصال آن به صورت سوئیچ و کلید برای حمل راحت تر.

 

دارای استاندارد IP55 است و در برابر آب و گرد و غبار تا حدودی مقاوم است. تماس محدود گرد و غبار بر عملکرد آن تاثیر منفی نخواهد داشت. بسیار مناسب استفاده در لپ تاپ، کامپیوترهای خانگی یا PC، تب لت و تلفن های هوشمند و… با سیستم عامل های Windows / Mac / Android. است. از طریق رابط Type C و USB 3.1 قابل اتصال به دستگاه های مختلف است.

 

 

 

هارد اکسترنال هایک ویژن

از دیگر انواع هارد هایک ویژن هاردهای اکسترنال است که خود نیز انواع گوناگونی دارد. از خصوصیات این حافظه SSD Hikvision می توان به عملکرد قدرتمند، سریع و پایدار اشاره کرد. سرعت انتقال تا 1060 مگابایت بر ثانیه ویژگی جذاب این هارد است. سریعتر از هارد دیسک های مکانیکی اکسترنال معمولی است. این هارد با سیستم عامل “Hi Smart” که توسط Hikvision توسعه یافته است و Elite 7 برای انتقال آسان فایل های بزرگ است.

 

 سطح ایمنی برخی از این نوع هاردها نسبت به آب بالاست و از عملکرد ضد آب IPX-7 پشتیبانی می کند. بدنه فلزی آن که از آلیاژهای آلومینیوم ساخته شده سبک بوده و در برابر ضربه مقاوم است. به این ترتیب استفاده از این حافظه ها توسط ورزشکاران در فضای باز ایمن است و نگرانی برای از دست دادن اطلاعات بر اثر ضربه وجود ندارد. در مدل HIKVISION Elite7 نرم افزار رمزگذاری Hi Backup استفاده می شود. این نرم افزار از طریق Baidu قابل ارتقاء است و با آن می توانید از داده های خود به طور خودکار در هارددیسک شبکه پشتیبان گیری کنید.

 

 داهوا  نصب دوربین مدار بسته

 

قیمت انواع حافظه هایک ویژن

همان طور که پیش تر مطرح شد حافظه های SSD هایکویژن در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و همین امر عاملیست برای تفاوت در قیمت آنها. البته صرفنظر از ظرفیت ویژگی های دیگری نیز در قیمت هارد هایک ویژن موثر هستند مانند سرعت نوشتن در آنها. نوع HS بودن هارد نیز در قیمت هارد موثر است. به عنوان مثال یک هارد HS هایکویژن 120 گیگا بایت حدود 20 هزار تومان گران تر از هارد معمولی 120 این برند است.