با كيفيت ترين و كاربردي ترين نوع سيمان

۲۳ بازديد

با كيفيت ترين و كاربردي ترين نوع سيمان

 

شهر بتن ارائه دهنده ي بهترين نوع سيمان در ساختمان سازي

سيمان از جمله كاربردي ترين مصالح در ساختمان سازي شناخته مي شود كه با استفاده از آن مي توان بخش هاي مختلفي از يك ساختمان را ساخت. توجه داشته باشيد كه سيمان، نياز هر ساختماني است و بدون وجود آن امكان ساختمان سازي وجود نخواهد داشت چرا كه اين محصول باعث چسبيدن مصالح مختلف به يكديگر صده و باعث مقاوم سازي ساختمان مي شود. سيمان انواع مختلفي دارد و هر يك از انواع سيمان ها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت و قبل از هرگونه اقدامي ابتدا بايد با انواع سيمان و ويژگي هاي هريك آشنايي كامل داشته باشيد تا امكان بهترين انتخاب برايتان وجود داشته باشد. انتخاب مراكز معتبر خريد نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه در صورت خريد از مراكز معتبر فروش، بدون هيچگونه نگراني بهترين محصول را دريافت خواهيد كرد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر در زمينه فروش محصولات سيماني است.  قيمت خريد سيمان از ديگر مواردي است كه ذهن بسياري را مشغول خود كرده است و در اين رابطه نمي توان رقم خاصي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي بر آن تاثير مي گذارند. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد آنلاين بتن و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

x7_abrz.jpg

 

خريد ارزان سيمان

بسياري از مردم به دنبال راه هايي هستند كه بتوانند مرغوب ترين محصولات را با قيمت هاي ارزان خريداري كنند. خريد ارزان قيمت بلوك سيماني خواسته بسياري است كه براي اين كار راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت. سيمان هاي نا مرغوب و كم كيفيت، ميزان قيمت پايين تري خواهند داشت اما طبيعتا نمي توانند كليه خواسته هاي شما را برآورده سازند و به همين دليل توصيه مي كنيم به هيچ وجه كيفيت را فداي قيمت نكنيد. شركت هاي مختلف فروش سيمان ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت و به همين دليل قبل از خريد حتما بايد قيمت مراكز مختلف را با يكديگر مقايسه كرده و سپس اقدام نماييد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر در زمينه فروش محصولات سيماني است كه از طريق آن مي توانيد باكيفيت ترين و بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري نماييد. دليل پايين بودن قيمت محصولات نيز كوتاه كردن دست واسطه ها است.

 

شناخت انواع سيمان

سيمان از جنبه هاي متعددي به انواع مختلف دسته بندي مي شود و هر يك از انواع آن ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. يكي از اصلي ترين دلايل تفكيك سيمان ها را مي توان نوع شركت معدني آن دانست چرا كه طبيعتا هريك از معادن كشور ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت و با انتخاب هر يك از آنها ممكن است شاهد تفاوت سيمان شويد. اما اصلي ترين دليل تفكيك سيمان ها به درجه كيفي محصول مربوط خواهد شد. سيمان درجه ? بهترين كيفيت را داشته و در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي نيز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد اما سيمان هاي درجه ?،? طبيعتا آسيب پذيرتر خواهند بود. البته سيمان ها از جنبه هاي ديگري نيز با يكديگر متفاوت هستند. دانه ريز و درشت بودن سيمان از ديگر دلايل تفكيك آن به شمار مي رود، سيمان هاي ريزدانه سريع تر از درشت دانه ها خشك خواهند شد و معمولا كارايي بيشتري دارند اما سيمان هاي درشت دانه نيز در بخش هاي متعددي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند. در رابطه با قيمت سيمان بايد گفت: عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت بتن را تعيين كنند و به همين دليل نمي توان رقم خاصي براي آن در نظر گرفت.

 

 

 

قيمت سيمان

قيمت سيمان يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. در حالت كلي سيمان يكي از محصولات ساختماني ارزان قيمت شناخته مي شود كه با استفاده از آن مصالح ساختماني متعددي توليد مي شوند. يكي از اصلي ترين دلايل تاثيرگذار بر ميزان قيمت سيمان را مي توان كيفيت آن دانست. محصولات باكيفيت طبيعتا ميزان قيمت بالاتري نيز نسبت به ساير محصولات خواهند داشت و به همين دليل قيمت سيمان تيپ ? گران تر از تيپ ? است. مبناي محاسبه قيمت سيمان كيلوگرم است و مي توان سيمان را در دو نوع بسته بندي شده و فله اي خريداري كرد. نوع فله اي سيمان قيمت پايين تري خواهد داشت كه معمولا براي سازه هاي عظيم يا شركت هاي توليدي مصالح سيماني كاربرد دارند. نوع كيسه اي سيمان نيز به صورت كيسه اي قيمت گذاري خواهند شد.

 

سيمان پوزولاني چيست و چه كاربردهايي دارد؟

سيمان يكي از محبوب ترين انواع مصالح ساختماني است كه حتما هر فردي با آن آشنايي كامل خواهد داشت. اين محصول ماده اي معدني است كه از معادن مختلفي از جاي جاي نقاط كشور استخراج مي شود. سيمان به تنهايي مورد استفاده قرار نخواهد گرفت بلكه آن را با مواد ديگري تركيب كرده و سپس استفاده مي كنند. معمولا سيمان را به ماسه زده و مي از مخلوط كردن آنها به آن آب اضافه مي كنند. در اين صورت ملات آماده مصرف خواهد بود. توجه داشته باشيد كه ميزان درصد سيمان به ماسه بر حسب نوع محل استفاده متفاوت خواهد بود. سيمان كاربردهاي متنوعي دارد و مي توان از آن در بخش هاي مختلفي از يك سازه استفاده كرد. قيمت سيمان فله مناسب است و در دسترس همگان قرار دارد. ويژگي هاي منحصر به فرد سيمان آن را به بهترين محصول بي رقيب در ساختمان سازي بدل كرده و بدون استفاده از آن هيچ ساختماني برپا نخواهد ايستاد. سيمان در حالت كلي به منظور مقاوم سازي مورد استفاده قرار مي گيرد اما بخش هاي مورد نياز مقاومت ساختمان متفاوت خواهد بود. در برخي مواقع سيمان در قالب بتن براي پي ريزي ساختمان استفاده شده و در برخي مواقع براي ساخت ديوار و چسباندن مصالح ساختماني كاربرد دارد. قيمت هاي مناسب را براي خريد سيمان رنگي از ما بخواهيد.

 

 

 

قيمت سيمان پوزولاني

سيمان پوزولاني يكي از كاربردي ترين انواع سيمان ها به شمار مي رود. سيمان پرتلند كه مرغوب ترين نوع سيمان است قيمت بالايي دارد و به همين دليل در كمتر سازه اي مورد استفاده قرار مي گيرد. اما سيمان پوزولاني كه تمامي ويژگي هاي سيمان پرتلند را دارد جايگزين مناسبي براي آن بوده و مي توانيد بدون هيچ گونه نگراني از سيمان پوزولاني به جاي مرتلند استفاده كنيد. قيمت سيمان پوزولاني در مقايسه با سيمان پرتلند بسيار مناسب تر بوده و امكان خريد آن براي همگان وجود خواهد داشت. اين سيمان در سازه هاي عظيم مورد استفاده قرار مي گيرد و در بخش هاي مختلف ساختمان سازي كاربرد دارد. شما همچنين مي توانيد سوالات خود در خصوص افزودني هاي معدني بتن مانند قيمت ديرگير كننده ها و ميزان مصرف حباب ساز در بتن آماده و قيمت بلوك هبلكس را از متخصصين اين شركت جويا شويد.

مرغوب ترين انواع سيمان ها در شهر بتن

در دنياي امروزي صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پيشرفت بوده و شاهد مصالح جديدتر و كارآمدتري براي ساخت بخش هاي مختلف ساختمان هستيم. اما هنوز هم سيمان حرف نخست را براي ساخت و ساز مي زند و ماوه اوليه اغلب سازه هاي پيش ساخته ساختماني است. سيمان جايگزيني نداشته و بهترين و باكيفيت ترين سازه ها را مي توان به وسيله آن ساخت و دليل اين امر دوام و مقاومت بالاي آن در برابر تغييرات چهار فصله جوي است. اين محصول در برابر افت و خيز هاي دمايي مقاوم عمل كرده و ساختار خود را از دست نخواهد داد و اين‌امر سبب محبوبيت آن در صنعت ساختمان سازي شده است. توجه داشته باشيد كه سيمان ها در انواع اقسام مدل هاي مختلف روانه بازار شده اند و هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و خواهيد توانست متناسب با نوع و محل استفاده خود بهترين مورد را انتخاب و خريداري كنيد. سيمان براي ريزترين و همچنين درشت ترين سازه ها مورد استفاده قرار مي گيرد و اصلي ترين مورد حائز اهميت در انتخاب آن، كيفيت سيمان خواهد بود. كه شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين نوع سيمان ها مي باشد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد سيمان و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

 

 

انتخاب سيمان مرغوب و مناسب

انتخاب سيمان مناسب متناسب با محل استفاده شما از اهميت ويژه اي برخوردار است. هر كدام از انواع سيمان ها براي استفاده در بخش خاصي از ساختمان سازي ارائه شده اند و بايد حتما در انتخاب آن نهايت دقت را داشته باشيد. يكي از اصلي ترين مواردي كه سبب تفكيك كيفيت سيمان خواهد شد را مي توان نوع شركت توليد كننده سيمان دانست چرا كه سيمان از معادن مختلفي در كشور استخراج مي شود كه هريك از اين معادن ويژگي ها و كيفيت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. اين سيمان ها بر حسب خواصي كه دارند براي ساخت بخش خاصي از ساختمان مناسب هستند. به گونه اي كه سيمان استفاده شده براي ديوار با سيمان بتن و پي ريزي ساختمان متفاوت است. در صورتي كه سيمان مناسب با محل استفاده را خريداري كرده باشيد خواهيد توانست از مقاومت سازه نيز نهايت اطمينان را داشته باشيد. براي انتخاب سيمان ابتدا بايد با ويژگي هريك از انواع سيمان و قيمت بلوك هبلكس آشنايي داشته باشيد.

 

قيمت سيمان

قيمت سيمان از جمله مهمترين مواردي است كه حتما بايد مورد توجه قرار گيرد. براي قيمت سيمان نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي بر تعيين قيمت آن تاثير خواهند گذاشت. كيفيت محصول اصلي ترين دليل تاثيرگذار بر قيمت است، به اين معني كه سيمان مرغوب و باكيفيت ميزان قيمت بالاتري نسبت به ساير انواع سيمان ها خواهد داشت و براي خريد آن بايد هزينه بيشتري كنار گذاشته باشيد. سيمان هاي نامرغوب و درجه?،? نيز كيفيت پايين تر و در نتيجه قيمت ارزان تري هم خواهند داشت. همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد سيمان ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. معمولا براي ساخت بتن هاي پي ريزي از سيمان هاي دانه درشت تر استفاده مي شود تا هم مقاومت مطلوبي داشته و هم با قيمت مناسب تري قابل خريد باشد. البته قيمت سيمان نيز نوسانات بسياري دارد و ممكن است قيمت آن به صورت روزانه نيز متغير باشد. در حالت كلي قيمت بلوك سيماني در مقايسه با كارايي مهمي كه دارد مناسب است و با استفاده از آن مي توانيد بخش هاي مختلفي از ساختمان را بسازيد.

 

 

 

انواع سيمان

سيمان هاي ساختماني از جنبه هاي مختلفي به انواع متفاوت دسته بندي مي شوند و در صورت آشنايي با انواع آن مي توانيد بهترين مورد را براي استفاده خود خريداري كنيد. يكي از اصلي ترين مواردي كه سبب تفكيك سيمان ها مي شود، زمان خشك شدن آن است. برخي از سيمان ها دانه ريز و برخي دانه درشت هستند كه اين مورد تاثير مستقيم بر مدت خشك شدن آن خواهد گذاشت. هرچه سيمان دانه ريزتر باشد مدت كمتري براي خشك شدن آن نيز خواهد بود و در صورت درشت بودن دانه هاي آن بايد مدت بيشتري را براي خشك شدن سيمان منتظر بمانيد. مقاومت هر يك از انواع سيمان ها نيز با يكديگر متفاوت است و برخي از آنها گرما توليد مي كند اما برخي خير. انواع مختلف سيمان بر حسب تيپ از يكديگر تفكيك مي شوند و از اين نظر مي توانيد سيمان ها را در ? تيپ مختلف ? تا ? مشاهده كنيد. شماره گذاري تيپ سيمان دليلي بر كيفيت آن نيست و تنها يك عدد براي تفكيك اين محصول است.

 

قيمت سيمان پرتلند

سيمان پرتلند به عنوان مرغوب ترين نوع سيمان شناخته مي شود. اين سيمان، تيپ? هم ناميده مي شود و ميزان فروش بيشتري نسبت به ساير انواع سيمان ها دارد. سيمان پرتلند براي كليه بخش هاي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد و مي توان آن را يك محصول عمومي دانست. سيمان پرتلند در تمامي معادن استخراج سيمان توليد شده و داراي دانه هاي ريز است. به همين دليل در مدت زمان كوتاه تري خشك شده و مقاومت بالايي نيز خواهد داشت. قيمت بتن پرتلند مي تواند در مراكز مختلف فروش متفاوت باشد و توصيه مي كنيم قبل از خريد قيمت مراكز مختلف را با يكديگر مقايسه كرده و سپس اقدام كنيد. شهر بتن يكي از بهترين انتخاب ها براي خريد سيمان به شمار مي رود. مسئولين شهر بتن به منظور جلب رضايت مشتريان اقدام به ارائه سيمان پرتلند به صورت از توليد به مصرف كرده و قيمت را به حداقل رسانده اند. از شهر بتن مي توانيد بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري كنيد.

 

 

 

خريد آسان سيمان پرتلند

امروزه همگان به دنبال راه هايي هستند كه كليه امورات خود را با ساده ترين روش ها مديريت كنند. خريد سيمان رنگي از مراكز فروش سطح شهر به دليل مشكلاتي كه دارد منسوخ شده و جاي خود را به مراكز فروش اينترنتي بخشيده است. شهر بتن يكي از مراكز معتبر در سطح فضاي مجازي است كه از طريق ان مي توانيد انواع مختلفي از محصولات سيماني و سيمان را خريداري كرده و در هر نقطه از كشور تحويل بگيريد. كارشناسان شركت نيز به صورت تمام وقت و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و راهنمايي هاي مورد نياز را در خصوص خريد آنلاين بتن ارائه خواهند كرد. شما همچنين مي توانيد سوالات خود در خصوص افزودني هاي معدني بتن مانند قيمت ديرگير كننده ها و ميزان مصرف حباب ساز در بتن آماده و قيمت سيمان پاكتي را از متخصصين اين شركت جويا شويد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

 

گروه وكلاي پايتخت

۲۴ بازديد

گروه وكلاي پايتخت

شما هر لحظه ميتوانيد با گرفتن شماره وكيل ديوان عدالت اداري (????????) با گروهي از وكلاي زبده و مجرب كه داراي تخصص و تجربه در ديوان عدالت اداري هستند صحبت كنيد.وكيل متخصص ديوان عدالت اداري در گروه وكلاي پايتخت اماده ارائه خدمات تخصصي و مشاوره با بهترين وكيل ديوان عدالت اداري است

z12_bz1d.png

با گرفتن شماره وكيل ديوان عدالت اداري (????????) در راستاي طرح دعواي مربوط به هر گونه از تخلفات و ظلمهاي وارده از دستگاه هاي اداري و حكومتي به شما با وكلاي با تجربه مشورت كنيد.

در ادامه شما را با برخي از قوانين عدالت اداري، صلاحيت و حدود اختيارات ديوان آشنا ميكنيم، در صورتي كه در هر قسمت خواستار توضيح بيشتر و مفصلتر بوديد ميتوانيد با شماره وكيل ديوان عدالت اداري (????????) تماس حاصل فرماييد:

?- رسيدگي به شكايات و تظلمات و اعتراضات اشخاص حقيقي و حقوقي از :

آ : تصميمات و اقدامات واحد هاي دولتي اعم از وزارتخانه ها و سازمانها و موسسات و شركتهاي دولتي و شهرداريها و سازمان تامين اجتماعي و تشكيلات و نهاد هاي انقلابي و موسسات وابسته به آنها

ب : تصميمات و اقدامات مأموران واحدهاي مذكور در بند «آ» در امور راجع به وظايف آنها.

در صورتي كه از سمت هركدام از مزبورين نامبرده در “?” ظلمي به شما وارد گرديد و خاستار طرح دعوا و شكايت ميباشيد ميتوانيد با شماره وكيل ديوان عدالت اداري (????????) تماس حاصل فرماييد.

 

?- رسيدگي به اعتراضات و شكايات از آراء و تصميمات قطعي هيأتهاي رسيدگي به تخلفات اداري و كميسيون‌هايي مانند كميسيون‌هاي مالياتي، هيأت حل اختلاف كارگر و كارفرما، كميسيون موضوع ماده (???) قانون شهرداري‌ها منحصراً از حيث نقض قوانين و مقررات يا مخالفت با آنها. جهت دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر شماره وكيل ديوان عدالت اداري(????????) تماس حاصل فرماييد

?- رسيدگي به شكايات قضات و مشمولان قانون مديريت خدمات كشوري و ساير مستخدمان واحدها و مؤسسات مذكور در بند (?) و مستخدمان مؤسساتي كه شمول اين قانون نسبت به آنها محتاج ذكر نام است اعم از لشكري و كشوري از حيث تضييع حقوق استخدامي .جهت دريافت اطلاعات بيشتر درمورد اين بند با شماره وكيل ديوان عدالت اداري(????????)تماس بگيريد

تبصره ?- تعيين ميزان خسارات وارده از ناحيه مؤسسات و اشخاص مذكور در بندهاي (?) و (?) اين ماده پس از صدور رأي در ديوان بر وقوع تخلف با دادگاه عمومي است.

تبصره ?- تصميمات و آراء كليه دادگاه ها و مراجع قضايي اعم از عمومي و نيروهاي مسلح قابل شكايت در ديوان عدالت اداري نميباشد

از زمان تصويب اين قانون مهلت تقديم دادخواست، راجع به موارد موضوع بند (?) ماده (??)، براي اشخاص داخل كشور سه ماه و براي افراد مقيم خارج از كشور، شش ماه از تاريخ ابلاغ رأي يا تصميم قطعي مرجع مربوط مطابق قانون آيين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب است.

در مواردي كه به موجب قانون سابق، اشخاصي قبلاً حق شكايت در مهلت بيشتري داشته اند، مهلت مذكور، ملاك محاسبه است. مطابق قانون آيين دادرسي داد گاههاي عمومي و انقلاب در امور مدني است.

 

در پايان لازم به ذكر است در صورتي كه در هر كدام از موارد طرح شكايت در خصوص ديوان عدالت اداري نياز به مشاوره با وكيلان خبره و باتجربه در اين زمينه داشتيد ميتوانيد با شماره وكيل ديوان عدالت اداري (????????) تماس حاصل فرماييد.روه وكلاي پايتخت، با دارا بودن چندين وكيل مجرب در زمينه ديوان عد، كميسيون ماده 100 و دهها مسائل حقوقي و كيفري و اداره كار مي توانند پرونده هاي شما را در كمترين زمان و با كمترين هزينه به سر انجام برسانند و شما موكلان عزيز را از تمامي مراحل پرونده آگاه مي سازند.

021-77221947

گروه وكلاي پايتخت متخصص در وكيل ديوان عدالت اداري در ادرس : تهران،ميدان رسالت، خيابان فرجام،بعد از خيابان حيدرخاني، پلاك 578، طبقه دوم اماده ارائه خدمات به عنوان وكيل ديوان و وكيل ديوان عدالت ميباشد

 

منبع:

https://vakil-divan.ir/%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%af%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

 

Solidification چيست؟

۳۵ بازديد

Solidification چيست؟

Solidification نامي است كه من استفاده مي كنم زيرا اين مرحله دستاوردهاي شما را تقويت مي كند. اين به شما كمك مي كند تا تمام ماهيچه هايي را كه هنگام حركت به يك برش ايجاد كرده ايد حفظ كنيد. بدون اين مرحله ، من تعداد زيادي از بچه ها را ديدم كه در مرحله ساخت اندازه خود را بسته اند ، اما پس از شروع برش ، بسياري از اين عضله تازه پيدا شده را بلافاصله از دست مي دهند. افزايش عضله بسيار كندتر از چربي سوزي است بنابراين قرباني كردن توده عضلاني با برش سريع به سرعت بسيار اشتباه بزرگي است. در عوض ، شما بايد دستاوردهاي خود را تثبيت كرده و آنها را در دراز مدت قفل كنيد.

 

مرحله انجماد به اين امر مي رسد. مرحله Solidification تركيبي از تمرينات قدرتي كم حجم با رژيمي است كه براي حفظ وزن شما طراحي شده است. حفظ وزن در پايان حجم باعث مي شود وزني كه به دست آورده ايد ثابت بماند. اين به شما امكان مي دهد وزن جديد بيشتري را كه به آن رسيده ايد "مالك" كنيد. بنابراين ، هنگامي كه پس از حفظ وزن بدن خود در مرحله جامد شدن به يك برش روي مي آوريد ، توده عضلاني را بسيار بهتر حفظ مي كنيد. اين يك تغيير دهنده بازي سخت گير معمولي است كه اغلب مي بيند كه تمام دستاوردهاي آنها هنگام قطع شدن از بين مي رود.

چرا نمي توانم به ساختمان ادامه دهم؟

 

گنجاندن مراحل تمرينات با حجم كم ، يك حركت هوشمندانه است كه به شما كمك مي كند عضلات در حال رشد خود را در دراز مدت حفظ كنيد.

 

متأسفانه ، اين استراتژي به طور گسترده استفاده نمي شود. بسياري از ما مي ترسيم كه ماهيچه هاي ما از بين بروند اگر يك روز در ورزشگاه عقب نشيني كنيم. بگذريم ، يك هفته يا يك ماه كامل. اين طرز فكر باعث مي شود كه ترمز دستي روي هيپرتروفي شما قرار گيرد!

 

هنگامي كه براي اولين بار يك مرحله جامدسازي را براي مشتريان توضيح مي دهم ، اغلب با اين جمله پاسخ مي دهم: "اما من مي خواهم اندازه بيشتري بسته بندي كنم. آيا نمي توانم فقط با فاز بيلد طولاني تر حجم دهي كنم؟ "

 

در حالي كه تعقيب دستاوردهاي بيشتر جذاب است ، اگر قبلاً چندين ماه تمرينات سخت ، م ،ثر و كارآمد با حجم بالا را انجام داده ايد ، اقدامي عاقلانه نيست. اين دقيقاً همان كاري است كه شما در مرحله Build انجام داده ايد. دليل اين كه تلاش براي طولاني تر شدن مرحله ساخت مشكل ساز است ، بر اساس چند اصل است كه قبلاً در اين مجموعه به آن پرداخته ام:

 

    اثر تقابل مكرر

    كاهش بازده

    حداكثر حجم قابل بازيابي

    مقاومت سازگار

 

به جاي پوشش مجدد همه اين موارد ، در اينجا خلاصه اي سريع از چرايي تركيب اين عوامل براي ايجاد يك نتيجه طبيعي در مرحله ساخت وجود دارد.

 

بدنه يك ماشين سازگار شگفت انگيز است. هرچه بيشتر كاري را انجام دهيد ، بدن شما بيشتر سازگار مي شود و كمتر از آن نتيجه مي گيريد. آموزش مداوم بدنسازي با حجم بالا نمونه اي از اين موارد است. پس از 4 مرحله كوچك كه شامل يك مرحله كامل ساخت است ، چندين ماه آموزش خسته كننده داشته ايد. بدن شما بيشتر سازگاري هاي لازم را براي زنده ماندن از حمله تمرينات مرحله Build ايجاد كرده است. مقاومت تطبيقي ??ايجاد شده است و انجام همان كارها مزاياي كمي به همراه خواهد داشت و ممكن است شما را فراتر از توانايي خود براي بازيابي قرار دهد.

 

به طور خلاصه ، اگر به همان شيوه آموزشي ادامه دهيد ، در نهايت كار خود را متوقف مي كند. انجام بيشتر همين كارها بر اين واقعيت غلبه نمي كند. با اين حال ، اين دقيقاً اشتباهي است كه اكثر افراد علاقه مند به ورزشگاه انجام مي دهند. از اين اشتباه اجتناب كنيد و تغيير راهبردي در آموزش خود ايجاد كنيد تا بتوانيد در آينده به موفقيت برسيد.

منبع : مرواريد شهري نجات   

https://morvarid-shahrinejat.com

https://www.reddit.com/r/business/comments/pigtn9/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF/

https://myspace.com/orlaoneal8

https://www.goodreads.com/user/show/140004693-orla-oneal8

https://disqus.com/by/orlaoneal8/about/

 

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=MennaMeyers3

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:MennaMeyers3

https://www.pubpub.org/user/cohan-neale-12

http://beristain.udeo.edu.gt/user/mennameyers3/

https://wiki2.eecs.umich.edu/hrb/index.php/User:MennaMeyers3

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:MennaMeyers3

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

دوره حضوري روتوش عكس بهتر است يا دوره آنلاين؟

۳۳ بازديد

 

 

روتوش عكس

 اين روزها روتوش عكس از اهميت بسيار زيادي برخوردار شده است توجه داشته باشيد كه بسياري از افراد علاقه مند هستند تا بعد از عكس گرفتن عكس هايشان توسط يك روتوشر حرفه اي ويرايش شود اما همانطور كه مي دانيد در برخي از آتليه هاي عكاسي همچنان متد هاي قديمي روتوش بر روي عكس ها اعمال مي شود، به همين دليل بسياري از افراد از روتوش كردن عكس خود منصرف مي شوند.

 

h1_8zcg.jpg

 

 

 نكته جالب اين است كه وقتي تصاوير هنرمندان را مشاهده مي كنيد متوجه روتوش حرفه اي آن مي شويد و دوست داريد افرادي باشند كه عكس شما را به حرفه اي ترين نوع ممكن روتوش كنند اما شايد پيدا كردن يك روتوشر حرفه اي كار بسيار سختي باشد در نتيجه برخي از افراد بعد از نااميد شدن از پيدا كردن يك روتوشر حرفه اي به سراغ آموزش روتوش عكس مي روند زيرا اگر بتوانند به صورت حرفه‌اي آموزش روتوش را سپري كنند اين امكان براي ايشان به وجود مي آيد تا بتوانند عكس هاي خود و ديگران را به حرفه اي ترين نوع ممكن ويرايش كرده و يك عكس فوق لاكچري را خلق كنند.

  

البته اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه اين روزها مبحث كسب درآمد در اين حوزه به صورت چشمگيري پيشرفت كرده است و با پيشرفت تكنولوژي و ورود شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام شرايط كسب درآمد از روتوش عكس منقلب شده است در نتيجه اگر مي خواهيد به راحتي به كسب در آمد بپردازيد پيشنهاد مي كنيم آموزش روتوش عكس را از همين حالا آغاز كنيد.

 

 

 در انتها بهتر است ذكر كنيم كه اگر شما هم قصد داريد به يك روتوش حرفه اي تبديل شويد و عكس ها را به بهترين نحو ممكن ويرايش كنيد تا بتوانيد به راحتي به صورت ريالي و دلاري كسب درآمد كنيد پيشنهاد مي‌كنيم تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد تا بتوانيد اطلاعات دقيقي نسبت به آموزش روتوش عكس به دست بياوريد.

 راه هاي كسب درآمد از روتوش عكس

راه هاي كسب درآمد از روتوش عكس بسيار زياد است، در واقع شما بعد از گذراندن آموزش روتوش عكس به راحتي مي توانيد وارد بازار كار شويد، اين نكته را در نظر داشته باشيد كه مبحث كسب درآمد از روتوش عكس به دو دسته مختلف تقسيم مي شود.

 

 

يعني شما هم مي‌توانيد از بازار سنتي و آتليه هاي عكاسي كسب درآمد كنيد و هم از سوي ديگر مي توانيد در وبسايت ها و پلتفرم هاي فريلنسري فعاليت كرده و به درآمد برسيد، شايان ذكر است بدانيد كه امكان درآمد دلاري هم براي شما وجود دارد چون وب سايت هاي فريلنسر كه خارج از كشور قرار دارند و شما مي توانيد از طريق آنها به صورت دلاري كسب درآمد كنيد، در نتيجه براي اين كه بتوانيد به يك روتوشر حرفه اي تبديل شويد و درآمد خوبي را كسب كنيد تنها كافي است آموزش روتوش عكس كه شما را به يك روتوشر حرفه اي تبديل مي كند را بگذرانيد و بعد از آن جذب بازار كار شويد.

 

h2_win3.jpg

 

 

اين نكته بسيار مهم را در نظر داشته باشيد كه در حال حاضر حجم كار آتليه هاي عكاسي به صورت چشمگيري افزايش پيدا كرده است و همانطور كه مي دانيد افراد براي ثبت لحظات مهم زندگي خود مانند مراسم عقد، مراسم عروسي، تولد و بسياري از مناسبت‌هاي ديگر سعي مي‌كنند از عكاس استفاده كنند و يا به آتليه هاي عكس مراجعه نمايند در نتيجه با بالا رفتن حجم كار مطمئنا مدير آتليه نمي تواند تمام عكس ها را روتوش كند و همين مسئله باعث مي شود تا شما بتوانيد به راحت ترين شكل ممكن از فضاي سنتي و فيزيكي كسب درآمد خوبي داشته باشيد.

 

 

البته بايد به اين نكته اشاره كنيم كه در صورتي شما مي توانيد كسب درآمد خوبي را تجربه كنيد كه يك روتوشر حرفه اي باشيد در غير اين صورت افراد زيادي در جامعه وجود دارند كه مي توانند مطابق متد هاي قديمي عكس ها را روتوش كنند اما روتوش عكس به صورت حرفه‌ اي و مطابق با متدهاي جديد در حال حاضر طرفدار زيادي دارد و شما هم بايد خود را به اين سطح از كار برسانيد.

 

 

 

دوره حضوري روتوش عكس بهتر است يا دوره آنلاين؟

بسياري از افراد بر اين باور هستند كه شركت در دوره هاي حضوري بهتر از شركت در دوره هاي آنلاين است اما بهتر است بدانيد كه اين روزها با پيشرفت تكنولوژي و وجود تيم هاي حرفه اي در حوزه آموزش روتوش عكس باعث شده تا دوره هاي آنلاين داراي ويژگي هاي منحصر به فردي شود كه مطمئنا اين ويژگي ها در دوره هاي حضوري وجود نخواهد داشت.

 

 

 براي مثال شما به راحتي مي توانيد يك قسمت از آموزش را به دفعات مشاهده كنيد تا آن قسمت را به صورت كامل ياد بگيريد ولي اين مسئله در دوره‌هاي حضوري وجود ندارد، اين نكته مهم را هم در نظر داشته باشيد كه دوره هاي آنلاين همگي داراي پشتيباني مي باشند درجه شما به راحتي مي توانيد زماني كه با چالش مواجه مي شويد به پشتيبان آن مراجعه كرده و مشكل را به صورت كامل برطرف كنيم.

 

 

 

كسب درآمد بدون رقابت با ديگران

يكي از مباحث بسيار مهم كه باعث مي شود تمام افراد نسبت به شركت در دوره‌هاي آموزش روتوش عكس سرد شوند اين است كه آيا بعد از گذراندن دوره آموزشي ميتوان وارد بازار كار شد و يا اين سوال برايشان پيش مي آيد بعد از اينكه آموزش ها را پشت سر گذاشتيم آنقدر حرفه اي مي شويم كه بتوانيم با مابقي افراد رقابت كنيم؟

 در پاسخ به اين سوال بهتر است بگوييد كه بازار اين كار آنقدر گسترده است كه شما به راحتي مي توانيد بدون رقابت با افراد ديگر به كسب درآمد و بپردازيد.

 توجه داشته باشيد كه راه هاي كسب درآمد از اين حوزه بسيار زياد است در نتيجه شما به راحتي مي توانيد كسب درآمد كنيد البته اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه اگر پكيج آموزش روتوش عكس حرفه اي را تهيه كنيد كار براي شما به شدت آسان مي شود زيرا با سرعت بالايي مي توانيد روتوش عكس را انجام دهيد.

 

جمع بندي

 

مطمئنا تا قبل از مطالعه اين محتوا اطلاعات كافي نسبت به آموزش روتوش عكس نداشته ايد و نمي دانستيد كه چگونه مي توان حرفه اي ترين روتوش عكس را انجام داد اما حال با مطالعه محتواي اطلاعات كاملي نسبت به بازار آنلاين به دست آورده ايد و اميدواريم با شركت در آموزش روتوش عكس به راحتي بتوانيد به يك روتوشر حرفه اي تبديل شده و از روش‌هاي مختلف كسب درآمد كنيد.

 

h3_uxg2.jpg

 

روتوش حرفهاي عكسها امروزه علاقهمندان زيادي را در سراسر دنيا به خود جلب كرده است. شايد بارهاوبارها برايتان پيشآمده است كه عكسي كه در آتليه از شما گرفته شده است با عكسي كه به شما تحويل داده ميشود بسيار متفاوت باشد. اين تفاوت به حدي زياد و غيرقابلباور است كه ممكن است حتي بخواهيد عكس خام و بدون هيچگونه تغييري به شما داده شود.

 

در كنار آن وقتي به گشتوگذار در اينستاگرام و وبسايتهاي مختلف ميپردازيم، عكس افراد مشهور، بازيگران، فوتباليستها و ... را مشاهده ميكنيم كه بسيار زيبا و چشمنواز هستند. اين عكسها نتيجه يك روتوش عكس حرفهاي است.

 

تفاوت عمدهاي كه بين آتليهها و عكسهاي زيباي اينترنت وجود دارد، تفاوت نوع روتوش است.

 

آتليهها عمدتاً از روشهاي سنتي و قدمي استفاده ميكنند. اين در حالي است كه يك روتوش كننده عكس، به صورت مداوم در حال آموزش ديدن است تا سطح دانش و توانايي خود را بالا نگه دارد و بتواند بهترين كيفيت را در عكسهاي خود نشان دهد.

 سايتهاي مختلفي نظير روتوشر اقدام به آموزش انواع نكات مختلف براي يك روتوش حرفهاي عكس كردهاند. روتوش حرفهاي عكس علاوه بر اينكه يك مهارتي است كه بسيار هنرمندانه به شمار ميرود، ميتواند يك مهارت فوق پولساز براي كسي كه به آن مسلط است، باشد.

 

سايت روتوشر كه يكي از سايتهاي معروف در زمينه آموزش حرفهاي اديت عكس است، تحقيقاتي را منتشر كرده است كه در آن به بررسي انواع روشهاي كسب درآمد و درآمد حاصل از روتوش عكس پرداخته است. براي اطلاع از اين تحقيقات در ادامه با ما همراه باشيد.

 

 

 

چه كساني ميتوانند از روتوش عكس كسب در آمد كنند؟

علاقهمندان روتوش عكس روزبهروز در حال افزايش هستند و افراد با سليقهها و اهداف مشخصي قصد دارند، اقدام به يادگيري روتوش حرفهاي عكس كنند. اين افراد شامل چندين گروه هستند.

 

1. افرادي كه ميخواهند عكسهاي خود و دوستانشان را روتوش كنند و با استفاده از اين مهارت عكسهاي زيبايي را در فضاي مجازي، پروفايل و جاهاي ديگر به اشتراك بگذرانند.

 

2. گروه دوم افرادي هستند كه ميخواهند با استفاده از روتوش عكس وارد دنياي فريلنسري شوند و اقدام به كسب درآمد كنند.

 

لازم به ذكر است، امروزه با گسترش فضاي وب، ديگر شخصي كه آتليه دارد، نيازي نيست اقدام به تهيه ميز، كامپيوتر، صندلي، استخدام شخص روتوش كننده كند و بهراحتي اين كار را به يك فريلنسري ميسپارد كه در خانه خود نشسته است و اين كار را باكيفيت و با سرعت خوبي انجام ميدهد.

 

3. گروه آخر كساني هستند كه خود صاحب يك آتليه هستند و ميخواهند روتوش حرفهاي بر روي عكسهايي كه ميگيرند، انجام دهند.

 

البته كه با حجم كاري موجود در آتليه و تعداد عكسهاي زياد، امكان اين وجود ندارد و خود شخص در روز ميتواند فقط تعداد محدودي عكس را روتوش كند؛ بنابراين بازهم بايد اقدام به استخدام يك فريلنسر كند كه كارهايش را انجام دهد.

 

 

 

از كجا ميتوانم سفارش دريافت كنم؟

دنياي فريلنسري و اينترنت مرزها را جابهجا كرده است و مهم نيست كه از كدام شهر هستيد، در شهر زندگي ميكنيد يا روستا، حتي در خارج از ايران هستيد يا داخل ايران. مهم اين است كه توانايي روتوش حرفهاي عكس را داشته باشيد كه بتوانيد با يك كسي كه آتليه دارد اقدام به همكاري كنيد.

 

شايد الان نگران اين باشيد كه دسترسي و پيداكردن فردي كه آتليه دارد شايد كمي سخت باشد. اما به شما تضمين ميدهيم كه نگران اين موضوع نباشيد چرا كه در سايتهاي فريلنسري مختلفي ميتوانيد عضو شويد و با قراردادن نمونه كارهاي خود كه نشاندهنده تخصص شماست، اقدام به گرفتن پروژه كنيد.

 

 

بازار كار روتوش در ايران چگونه است؟

براي فهميدن اين موضوع كافي است يك حساب سرانگشتي انجام دهيد تا تعداد آتليههايي كه در يك شهر، استان و كشور وجود دارد را بشماريد. شمردن چنين چيزي عملاً غير قابل ممكن است. در كنار آن، تعداد عكسهايي كه در يك روز گرفته ميشود بسيار زياد است.

 

 

بنابراين بهتر است نگران بازار كار نباشيد و بدانيد براي كسي كه مهارت كافي دارد، هميشه كار هست.

 

در كنار تمام مزاياي آن قطعاً برايتان اين سؤال پيشآمده است كه هزينه روتوش عكاسي چقدر است و درآمد اين كار به چه صورت است. هركسي باتوجهبه مهارتي كه دارد، قيمتهاي متنوعي براي روتوش عكس ميدهد و هزينه ثابتي نيست.

 

اما شما با كمي زمان گذاشتن بهراحتي ميتوانيد به درآمدهاي ميليوني و پس از خبره شدن به درآمدهاي چند ده ميليوني برسيد.

 

 

بهترين روش يادگيري روتوش حرفهاي عكس چيست؟

امروزه باتوجهبه فضاي كشور و شيوع ويروس كرونا، بهترين كار استفاده از دورههاي آنلاين است. شما براي يادگيري روتوش عكس ميتوانيد ساعتها وقت خود را پاي كامپيوتر بگذاريد تا با سعي و خطا روش و شگردهاي مختلف را ياد بگيريد يا ميتوانيد با خريد دوره آنلاين روتوش عكس حرفهاي مهارتهاي لازم را از يك استاد فوق حرفهاي بياموزيد.

 

در بين دورههاي مختلفي كه وجود دارد، توصيه ما با شما خريد دوره جامع روتوش عكس از سايت روتوشر است كه با 12 ساعت آموزش كاملاً كاربردي به صورت كاملاً تخصصي به آموزش فتوشاپ مقدماتي، حرفهاي و سپس روتوش عكس حرفهاي ميپردازد.

 

البته كه ديدن فايلهاي آموزش فتوشاپ كاملاً اختياري است اما اگر شما تسلط كافي بر روي فتوشاپ نداريد، بهتر است از آن استفاده كنيد.

 

 

 

براي شركت در دوره آنلاين روتوش حرفهاي عكس چه چيزي نياز است؟

شايد فكر كنيد بايد يك مهارت عجيب و سختي در فتوشاپ بلد باشيد تا بتوانيد وارد بازار كار شويد. اما اصلاً چنين چيزي نيست و فتوشاپ صرفاً ابزار كار شماست و به همين دليل در دوره روتوش عكس حرفهاي www.rotoosher.ir آموزشهاي فتوشاپ نيز قرار داده شده است.

 

شما به صورت كلي براي ورود به بازار يادگيري و دورههاي آنلاين نياز به انتخاب درست، اقتدار شخصي، تصميم به تغيير، يادگيري، تمرين، برنامهريزي هدفمند، كامپيوتر و نرمافزار فتوشاپ داريد.

 

پس تا فرصت باقي است اين مهارت پولساز را ياد بگيريد و براي خود كسب درآمد كنيد.

h4_28iv.jpg

 

 

وبسايت روتوشر در تمام اين سالها هدفش آموزش و معرفي مهمترين روشها و تكنيكهاي روتوش عكس به هموطنان فارسيزبان بود و امروز ميتوانيم به خودمان افتخار كنيم كه در رسيدن به اين هدف موفق بودهايم

 

تعداد كاربران و هنرجويان شركتكننده در كلاس آموزش روتوش جامع و كاربردي و كاملترين دوره آموزش روتوش عكس گواه بر اين حرف است و البته پيامهاي زيبايي كه از شما دريافت ميكنيم هميشه قوت قلبي براي ما بوده است

 

هنگاميكه نتايج كار شما را در روتوش حرفهاي عكس پرتره در فتوشاپ ميبينيم و رشد شما را در ترميم و دستكاري كردن عكس شاهد هستيم به ما اين انگيزه را ميدهد تا آموزشهاي بيشتري درباره ويرايش حرفهاي تصاوير بسازيم و به وبسايت اضافه كنيم

 

مشاهده فيلمهاي آموزش رتوش عكس صورت در وبسايت طرفداران زيادي داشته است و بسياري از آموزشهاي بهترين نرمافزارهاي روتوش عكس، صورت و چهره به درخواست شما آماده شد

 

با بررسي تقاضاي كاربران سايت براي روتوش عكس با چند گام سريع و ساده ما هر روز درحالتوسعه آموزشها هستيم تا بتوانيم رضايت شما را به همراه داشته باشيم

 

كمبود آموزشهاي تخصصي و حرفهاي پلاگين روتوش تصاوير براي فتوشاپ در منابع فارسي دليل ديگري است كه تصميم به ارائه خدماتي مانند: دانلود پلاگين فتوشاپ براي روتوش چهره و پوست ،ارايه نرمافزار روتوش عكس اتوماتيك بهصورت رايگان گرفتيم و البته براي رشد و تكامل سايت و بهبود كارايي آن تعدادي دوره حرفهاي نيز تهيه كرديم تا با فروش آنها بتوانيم هزينههاي سايت را جبران كنيم.

 

شركتكنندگان در كلاس آموزش روتوش حرفهاي ويژه آتليه عكاسي هميشه حامي ما بودهاند و ما از صميم قلب ممنون حمايتهاي شما هستيم

 

بازديدكنندگاني كه تازه با سايت روتوشر آشنا شدهاند اگر قصد آموزش آموزش رايگان روتوش پرتره با پلاگين و صاف كردن پوست صورت در فتوشاپ دارند براي راهنمايي شما فهرستي از مطالب آموزشي تهيه كردهايم كه مسير يادگيري را برايتان كوتاهتر ميكند

 

اگر ميخواهيد تكنيك و روشهاي اديت و رتوش عكس را بدانيد و فرابگيريد، بهتر است ابتدا بررسي كنيم كه در سايت روتوشر اين موارد موجود است و با تماشاي فيلم آموزش گامبهگام روتوش شما هرآنچه بخواهيد را در اختيار داريد

 

اگر مبتدي و تازهكار هستيد در اينجا صفر تا صد روتوش را مياموزيد و از مقدماتي تا حرفهاي پيشرفت ميكنيد

 

براي تغيير حالت صورت در فتوشاپ بايد حداقل سيستم كامپيوتر داشته باشيد تا بتواند نرمافزار فتوشاپ را اجرا كند

سپس آموزش مقدماتي فتوشاپ را در اينجا تماشا كنيد و وقتي كار با فتوشاپ را آموختيد نوبت دانلود نرمافزار روتوش عكس فتوشاپ است كه براي نصب بايد سيستم عامل ويندوز از شركت مايكروسافت يا مك از شركت اپل را داشته باشيد

 

مراحل روتوش پرتره و آتليه دستهبنديهاي زيادي دارد

كه هركدام را به ميل خود ميتوانيد تماشا كنيد.

 

نيازي نيست حتماً آموزش حرفهاي روتوش صورت را طبق قرارگيري در سايت ببينيد. ميتوانيد يك روز آموزش روتوش پوست را تماشا كنيد يا آموزش سفيدكردن دندان در فتوشاپ، تغيير رنگ لب و رتوش چشم را دانلود كنيد و در زمان بيكاري و فراقت مشاهده نماييد

 

يكي از راههاي حمايت از ما ارسال آموزشهاي تخصصي روتوش عكس و پرتره براي دوستانتان است كه بدين طريق به آنها نيز در يادگيري كمك خواهيد كرد

 

با دنبالكردن آموزش تصويري روتوش اين مهارت را خواهيد آموخت و تصاوير پرتره خودتان را بهخوبي اديت ميكنيد و در شبكههاي اجتماعي مانند فيسبوك و اينستاگرام به اشتراك ميگذاريد

 

حتي با مشاهده آموزش ترميم و دستكاري عكسها، تصوير چهره خودتان و اعضاي خانواده را تغيير دهيد و زيبا كنيد و در واتس اپ و تلگرام براي تصوير پروفايل استفاده كنيد تا همه از ديدن عكسهاي زيبايتان شگفتزده بشوند

 

بهتر است براي نتيجه بهتر در ريتاچ تصاوير و روتوش اندام از تجربه طراحان ايراني و خارجي استفاده كنيد و با مشاهده نمونه كارهايشان دانش كسب كنيد

 

يكي از روشهاي افزايش دانش براي روتوش چهره و رتوش پرتره ديدن تصاوير روتوشرهاي معروف است، البته بهطوركلي ديدن تصاوير پرتره بهخوديخود باعث ميشود شما نگاه هنريتان رشد كند

 

عكسهاي صورت قبل از اديت و بعد از اديت را بارها ببينيد، بررسي و مقايسه كنيد. با اين روش چشم و ذهن شما تقويت ميشود و در هنگام ويرايش عكس خيلي سريع ايرادها را شكار ميكنيد و به سراغ برطرفكردن آنها ميرويد

 

سايتهايي مانند پينترست نيز شامل تعدادي زيادي عكس چهره و پرتره است كه براي نمونهگيري و الگوبرداري عالي ميباشد

حتماً در اين سايت عضو شويد و در طول روزبه گشتوگذار در اين سايت بپردازيد

 

مقايسه كار خودتان با اديتورهاي ديگر در اقصينقاط جهان، ميتواند به شما نشان دهد چقدر در كار خود پيشرفت كردهايد و آيا همچنان نياز به شركت در دوره آنلاين روتوش داريد يا خير

 

مسير يادگيري ويرايش حرفهاي تصاوير براي شما آسان ميشود اگر در منابع خارجي و ايراني به دنبال يافتن مجموعه كامل آموزش روتوش و ميكاپ ، آموزش رايگان روتوش پرتره با پلاگين و ديگر نرم افزارها باشيد

 

بهترين پلاگين روتوش فتوشاپ را دانلود و نصب كنيد، يك عكس روتوش نشده انتخاب كنيد و سپس به تمرين و كار با آنها بپردازيد

 

ميتوانيد مجلات تخصصي يا كتابهاي الكترونيكي درباره? آموزش فتوشاپ حرفهاي تغيير چهره را تهيه و مطالعه كنيد.

اساتيد زيادي در جهان هستند كه دانش و تجربه خود را در اين مجلات به اشتراك ميگزارند و منبع بسيار خوبي براي يادگيري است

 

منبع: آموزش روتوش عكس در فتوشاپ

 

 

 

 

 

پنكه در مقابل AC: كدام بهتر است؟

۲۷ بازديد

پنكه  در مقابل AC: كدام بهتر است؟

در ميان بسياري از روشهاي دستيابي به سرمايش فضا ، برجسته ترين آنها يا تهويه مطبوع يا پنكه سقفي - Fan Vs AC هستند. هر دو اين وسايل خنك كننده در بين صاحبان خانه كاربرد گسترده اي پيدا كرده اند ، از اولين شكل پنكه هاي سقفي از 500 سال قبل از ميلاد استفاده مي شود. در مقايسه ، كولرها به لطف آقاي ويليس كرير ، اختراع نسبتاً جديدي هستند. تهويه مطبوع گرچه در حال استفاده جديد است ، در سراسر ايالات متحده بسيار محبوب شده است ، حدود 90 درصد از خانه ها داراي تهويه مطبوع هستند در حالي كه 47 درصد در 1973 بود.

 

بحث Fan در مقابل AC مدت زيادي است كه درگير است. طرفداران هميشه ليستي از نكات صرفه جويي در مصرف انرژي را در تابستان تهيه مي كنند ، در حالي كه تهويه مطبوع خنك كننده فوق العاده اي را فراهم مي كند!

 

طرفداران هر دو دلايل متفاوتي را براي استفاده از هر دستگاه ارائه كرده اند. به عنوان مثال ، پنكه هاي سقفي خنك كننده سبك تا متوسط ??را از طريق مكانيسم ديگري در مقايسه با كولر گازي ، اما با هزينه بسيار كمتر ، ارائه مي دهند. در مقابل ، سيستم هاي تهويه مطبوع قدرت خنك كنندگي بيشتري دارند اما با هزينه اي نامتناسب بالاتر. بنابراين ، آيا فن ها بهتر از تهويه مطبوع هستند؟ بگذاريد مزايا و معايب هر دو را مرور كنيم و دريابيم كدام در خانه شما بهتر جواب مي دهد.

AC vs Fan: هزينه اجراي آنها چقدر است؟

تجزيه هزينه AC در برابر فن

 

فاكتور اصلي براي همه هزينه فن در مقابل هزينه AC است. برخي از سوالاتي كه همچنان مطرح مي شوند - هزينه يك فن چقدر است؟ هزينه اجراي يك فن در تمام طول روز چقدر است؟ آيا كار با كولر گران است؟

 

هزينه اجراي فن در مقابل كولر گازي چيزي است كه متغيرهاي زيادي را شامل مي شود. شامل هزينه اوليه ، هزينه بهره برداري و نگهداري مي شود. بنابراين بياييد نگاهي بيندازيم:

طرفداران سقفي- انواع و هزينه استفاده

 

دو نوع فن وجود دارد AC و DC. يك فن AC مستقيماً از پريز برق منزل شما با برق متناوب 110 ولت كار مي كند. از طرف ديگر ، طرفداران DC جريان متناوب را به جريان مستقيم تبديل كرده و سپس عملكرد مي كنند. فن هاي DC جديدتر دو سوم انرژي كمتري نسبت به فن هاي AC مشابه مصرف مي كنند.

دريچه كولر

اما اين هزينه كم در حال اجرا با يك احتياط همراه است ، هزينه اوليه. فن هاي DC گران تر از پنكه هاي AC هستند. اما در طولاني مدت ، آنها در هزينه هاي عملياتي شما صرفه جويي مي كنند. به عنوان مثال ، يك فن سقفي DC معمولاً با توان 30 وات كار مي كند كه در حدود 1 سنت در ساعت توليد مي شود. با تمديد اين استفاده به كل ماه ، هزينه آن در حدود 1.20 دلار در ماه است. اين كمتر از نوشابه است!

 

فن ها نيازي به نگهداري سنگين ندارند. فقط بايد تيغه ها را تميز كنيد ، پيچ ها را محكم كرده و ياطاقان موتور را هر فصل يك بار روغن كاري كنيد. براي صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري مي توانيد تمام اين تعميرات را خودتان انجام دهيد.

 

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4465369/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97930/

https://www.launchora.com/story/1628406497---0

https://all4webs.com/piepimple5/15831585174016701607-170516081?38290=64008

https://app.box.com/s/7tbkgwkfmv58klqmwmxp6bvw6rjm80lg

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803254//

https://www.techsite.io/p/2472849

https://yorfriends.com/blogs/post/866

http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=143197

 

 

 

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

۲۶ بازديد

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

 

بررسي اره برقي اشتيل

اگر بخواهيم يكي از بهترين و كارآمدترين اره برقي هاي دنيا را نام ببريم، بدون شك اره برقي اشتيل (Stihl) در صدر ليست قرار خواهد داشت.

اشتيل يك برند آلماني باكيفيت در زمينه توليد انواع اره موتوري يا همان اره برقي به شمار مي رود. اشتيل علاوه بر توليد اره موتوري در توليد ساير دستگاه هاي صنعتي و باغباني نيز فعاليت دارد. كيفيت قطعات، به كارگيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و طول عمر بالاي دستگاه از مشخصه هاي اصلي اره زنجيري اشتيل است.

از عواملي كه سبب شده تا اره موتوري اشتيل با استقبال فراواني در سراسر دنيا مواجه شود.

تاريخچه اشتيل!

شركت اشتيل توسط فردي آلماني با نام آندرياس اشتيل در سال 1926 پايه گذاري و تأسيس شده است. قدمت فعاليت اين مجموعه نزديك به يك قرن مي رسد و طي اين سال ها همواره شركت در جهت پيشبرد كيفيت و خدمات مجموعه قدم برداشته است.

علاوه بر ساير محصولات اين برند خوب آلماني، اره موتوري اشتيل از جايگاه ويژه اي برخوردارند. به گونه اي كه اين توليدات حرف اول را در زمينه اره برقي در دنيا مي زند.

 

بررسي اره برقي بوش

اره برقي بوش : بدون ترديد يكي از معتبرترين و معروف‌ترين برندهاي شناخته شده در زمينه توليد انواع وسايل صنعتي، بوش (Bosch) است. برند بوش يك برند آلماني است كه در زمينه توليد انواع ابزار و تجهيزات برقي همچون دريل و اره برقي فعاليت دارد.

اين شركت شعار Invented for life به معناي ساخته شده براي زندگي را شعار توليد محصولات خود قرار داده است. علاوه بر لوازم خانگي، محصولات و توليدات بوش در زمينه ابزارآلات صنعتي نيز بسيار باكيفيت مي باشد. دقت در طراحي، كيفيت بالا و عملكرد مناسب از جمله ويژگي هاي برجسته محصولات بوش به شمار مي رود.

تاريخچه بوش!

فردي آلماني به نام رابرت بوش در سال 1886 ميلادي اقدام به پايه گذاري و تأسيس اين برند خوب آلماني نمود. ساختمان اصلي اين شهر در شهر اشتوتگارت قرار گرفته است و به بيش از 150 كشور جهان خدمات خود را ارائه مي نمايد. اين شركت در زمينه تجهيزات و دستگاه هاي برقي نزديك به 40 سال سابقه داشته و در سال 1985 نخستين اره برقي جهان را عرضه كرد. محصولات بوش امروزه به دليل كيفيت بالا و خوش ساخت بودن شناخته مي شود. رضايتمندي مشتريان و كاربران توليدات بوش نيز مؤيد اين موضوع است.

 

بررسي اره برقي هيونداي

اره برقي هيونداي: بدون شك يكي از نام‌آشناترين و شناخته‌شده‌ترين برندها در حوزه انواع وسايل و تجهيزات صنعتي، هيونداي (Hyundai) است. هيونداي از جمله شركت هاي معتبري است كه دامنه توليدات آن بسيار وسيع و متنوع است.

از اتومبيل و خودروسازي گرفته تا انواع دستگاه هاي صنعتي و كشاورزي همچون اره برقي . اره برقي هيونداي همانند ساير توليدات اين برند محبوب كره اي از كيفيت بسيار مناسب و امكانات فوق العاده اي برخوردار است. تنوع و گستردگي اره موتوري يا همان اره برقي هاي هيونداي سبب شده تا از آن ها براي مصارف سبك و خانگي و همچنين مصارف تخصصي و حرفه اي، بتوان استفاده كرد.

تاريخچه هيونداي!

چانگ چو يونگ پايه گذار شركت هيونداي واقع در كشور كره جنوبي در سال 1947 ميلادي و با فعاليت در زمينه ساختمان، مارجراجويي خود را آغاز كرد. با رشد چشمگير موفقيت و پيشرفت، خيلي زود كار در ساير حوزه ها همچون تجهيزات برقي را آغاز نمود.

صنعت اتومبيل، زمينه اي است كه هيونداي از ديرباز تا امروز در آن به شكل حرفه اي فعاليت دارد. علاوه بر آن، تجهيزات كشاورزي و دستگاه هاي برقي از جمله موتور برق نيز از ديگر زمينه هايي است كه هيونداي در آن درخشان ظاهر شده است.

مشتري مداري و ارائه كيفيت برتر از جمله خدمات ويژه اي است كه هيونداي همواره سعي در رعايت آن به بهترين شكل داشته است. امروزه محصولات هيونداي در چند كشور ديگر نيز تحت ليسانس كره توليد مي شود. همچنين بالغ بر 90 كشور در دنيا از توليدات اين شركت خوب كره اي همچون انواع اره برقي هاي هيونداي استفاده مي كنند.

 

 

بررسي اره برقي هاي توسن

اره موتوري يا اره برقي از جمله وسايل و ابزاري است كه استفاده هاي فراواني در زمينه هرس و قطع درختان و تكه هاي چوبي دارد. در نتيجه از امور سبك و خانگي تا امور حرفه اي و تخصصي از اره برقي مناسب خود استفاده مي كنند. در همين راستا برند توسن (Toasn) يكي از شركت هاي خوب و معتبر داخلي است كه به توليد انواع اره موتوري مي پردازد. اره برقي توسن داراي كيفيت، امكانات و قيمت بسيار مناسبي هستند و اين توليدات را به يكي از بهترين محصولات اين شركت مبدل نموده است. بدون شك اگر به دنبال اره برقي هستيد كه هم از لحاظ كيفيت خوب و كارا باشد و هم قيمت و خدمات مناسبي داشته باشد، اره برقي توسن انتخابي فوق العاده است.

تاريخچه توسن!

شركت توسن از سال 1382 فعاليت خود را در زمينه توليد ابزارآلات برقي آغاز كرد. انواع دريل برقي و شارژي، دستگاه جوش و اره برقي از جمله توليدات برجسته توسن محسوب مي شود. توليد اين محصولات با رعايت بهترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي بين المللي، اغلب در كشور چين و تايوان انجام مي شود. اين شركت شعار فكر حرفه اي، كار حرفه اي را سرلوحه توليد محصولات خود قرار داده و در همين راستا سعي نموده تا ابزارآلاتي خوب و باكيفيت را روانه بازار نمايد. اين شركت نزديك به 20 سال است كه در ايران فعاليت مي نمايد. لذا اره برقي هاي توسن همچون ساير محصولات اين برند خوب از گارانتي معتبر و پشتيباني فعال بهره مند مي باشد.

اره برقي رونيكس  از ديگر برندهاي مهم اره برقي مي باشد.

 

 

علف زن هيونداي :

برند هيونداي Hyundai يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين برندهاي فعال در حوزه تجهيزات صنعتي است. شركت كره اي هيونداي در زمينه هاي مختلفي به توليد دستگاه ها و تجهيزات مي پردازد. اين نام تجاري توسط شخصي به نام چانگ جو يونگ بنيان گذاري شده است. همچنين اين مجموعه ابتدا در سال 1947 ميلادي فعاليت خود را با كار در زمينه ساختمان آغاز نمود. در ادامه نيز توليدات اين شركت معتبر در زمينه هاي مختلفي مانند حمل و نقل، اتومبيل سازي و ابزارالات صنعتي ادامه يافت.

امروزه شركت هيونداي يكي از برجسته ترين برندهاي توليدكننده ابزارآلات باغباني و تجهيزات كشاورزي محسوب مي شود. تقريباً اكثر توليدات اين برند كره اي از كيفيت ساخت بالايي برخوردارند. در نتيجه رضايت حداكثري مخاطبان خود را به همراه داشته است. علف زن هيونداي نيز از جمله محصولات پرفروش و با كيفيت اين شركت است.

با توجه به توسعه و گسترش استفاده از تجهيزات صنعتي، امر توليد دستگاه در كارخانه هاي مختلفي انجام مي شود. در حال حاضر برخي از محصولات هيونداي در كشورهاي چين، آمريكا و اروپا تحت نام اين برند توليد مي شوند.”رضايت مشتري نماد كيفيت و كيفيت هدف اصلي هيونداي” به عنوان شعار اين شركت شناخته مي شود.

هيونداي و دنيايي از ابزارآلات صنعتي و دستي

امروزه شركت هيونداي تنوع بسيار وسيعي در زمينه تجهيزات صنعتي و دستي دارد. ابزارآلات بادي، ابزارآلات باغباني و موتوري همچون موتور برق و علف زن، دريل و تجهيزات مولد نيرو تنها گوشه اي از دنياي تجهيزات توليد شده شركت است.

علف زن هاي هيونداي علاوه بر كيفيت مناسب، داراي گارانتي وضمانت فعال نيز مي باشد. با وجود نمايندگي هاي پرشمار اين شركت نيز علاقه مندان با آسودگي بيشتري مي توانند اقدام به خريد نمايند.

 

علف زن KNC از ديگر برندهاي مهم علف زن مي باشد.

 

 

 

طراحي وب سايت ارزان در شيراز ، بهتر است بدانيد!

۳۲ بازديد

طراحي سايت در شيراز

وب سايت شيراز با تيمي متخصص در تمامي زمينه هاي ميزباني ، طراحي و بهينه سازي سرور و وب سايت ، آماده خدمت رساني به هموطنان عزيز مي باشد. از جمله جوايز ما مي توان به همكاري در زمينه نگهداري و طراحي با پربازديدترين سايت هاي كشور اشاره كرد. كليه سايتهاي طراحي شده توسط ما در بهترين سرورهاي جهان در ايران ، آلمان و روسيه ميزباني خواهند شد.

خدمات طراحي سايت در شيراز

تيم طراحي و برنامه نويسي وب سايت اصفهان با بيش از دوازده سال تجربه بر اساس عمر وب سايت هاي طراحي شده آماده ارائه كليه خدمات وب حرفه اي و پيشرفته در استان اصفهان مي باشد.

ويژگي هاي متمايز طراحي سايت در شيراز

ما هميشه به دنبال تفاوت ها هستيم. ما هر روز جديدترين ويژگي هاي طراحي و برنامه نويسي را در وب سايت هاي طراحي شده اعمال مي كنيم. برخي از ويژگي هاي وب سايت اصفهان را مشاهده كنيد:

 طراحي ريسپانسيو دستگاه هاي تلفن همراه و تبلت ها به صورت استاندارد

 برنامه نويسي شفاف و قابل ويرايش

 قابليت راه اندازي برنامه هاي مختلف تلفن همراه

 سيستم مديريت وب سايت فارسي و آسان

 فرصتي براي بازديد بيش از 25 هزار بازديد روزانه

طراحي سايت در شيراز

تيم طراحي حرفه اي وب سايت شيراز با زيرساخت هاي لازم و سرورهاي اختصاصي وب سايت شما را در سراسر جهان در دسترس قرار مي دهد.

يك روال معمول طراحي وب سايت در گروه وب سايت شيراز   https://www.adinehnovin.com

ما براي همه مشتريان خود احترام خاصي قائل هستيم. ما سعي مي كنيم با استفاده از جديدترين ويژگي ها ، بهترين وب سايت ها و برنامه هاي كاربردي را براي مشتريان خود پياده سازي كنيم. روش كلي به شرح زير است:

بررسي و پردازش اطلاعات

در اين مرحله ، ما اطلاعات ارائه شده توسط مشتري را پردازش و تجزيه و تحليل مي كنيم و همه ويژگي ها مانند مشتريان هدف را پردازش و تأييد مي كنيم.

 

برنامه نويسي استاندارد با كمك مشتريان

در اين مرحله ، هر عنصر وب سايت شما توسط متخصصان مربوطه كدگذاري و اجرا مي شود. ما سعي مي كنيم تا آنجا كه ممكن است بازخورد مشتريان را در مورد ظاهر وب سايت اعمال كنيم.

طراحي سايت در شيراز

طراحي وب سايت هاي شركتي مختلف ، فروشگاه ها ، تخصصي اولين قدم شما براي ورود به دنياي بازاريابي ديجيتال داشتن يك وب سايت استاندارد موثرين است. ما وب سايت ها را بر اساس آخرين روش ها طراحي مي كنيم كه مي تواند فروش و توسعه در بازار شما را تضمين كند.

نگهداري وب سايت در شيراز

حفظ و به روز رساني سايت و حفظ امنيت و بارگذاري محتوا طراحي سايت اولين قدم براي ورود به دنياي بازاريابي ديجيتال است و در حال حاضر شما تنها يك ويترين براي درآمدزايي و برندسازي داريد كه براي نگهداري سايت به خدمات حرفه اي تعمير و نگهداري سايت نياز داريد. به روز و عاري از حملات هكرها مراقب باش.

طراحي وب سايت ارزان در شيراز ، بهتر است بدانيد!

اگر سايت را مهمترين و اولين ابزار تبليغاتي و حضور شما در دنياي بازاريابي ديجيتال بدانيم ، بايد در اولين قدم بهينه و اصولي عمل كنيم. فرآيند طراحي وب سايت يك مدل پيچيده و هنري است و مرحله به مرحله انجام مي شود ، بنابراين توصيه مي كنيم از طرح و اهداف نهايي خود آگاهي كامل داشته باشيد تا فريب اصطلاحاتي مانند وب سايت ارزان ، وب سايت آماده ، را نخوريد. وب سايت فوري توجيه كنيد كه آيا چنين سايت هايي مي توانند فروش و خدمات را براي شما به ارمغان بياورند يا خير.

فرآيند طراحي سايت بايد نام تجاري شما و مزاياي رقابتي آن را نسبت به ساير رقبا بررسي كند ، بنابراين اگر طراحي سايت به صورت اصولي انجام شود ، ديگر نيازي به هزينه مجدد نداريد.

تخصص اصلي ما طراحي انواع مغازه ها و وب سايت هاي شركت در شيراز است.

توسعه و تبليغ سايت در شيراز

دنياي بازاريابي ديجيتال دنيايي پر از رقابت است و اگر مزيتي نداشته باشيد ، مي توانيد به راحتي خود را حذف كنيد. ما به راحتي مي توانيم قابليت هاي سايت شما را ارتقا دهيم تا فروش مضاعف را تجربه كنيم.

منبع : 

 

https://letterboxd.com/adinehnovin55/

https://addwish.com/9ZoiY

https://visual.ly/users/porev14655/portfolio

https://www.mixcloud.com/adinehnovin55/

https://www.mightycause.com/user/rar60f/

https://disqus.com/by/adinehnovin55/about/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:Adinehnovin55

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=adinehnovin55

http://icollect.edu.my/user/view.php?id=13465