بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

۳۰ بازديد

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

دفتر وكالت در تهران

۲۷ بازديد

دفتر وكالت در تهران

وكيل كسي است كه مسئول شخص ديگري، قانوني يا واقعي، انجام كاري از طريق قرارداد نيابتي است. وكيل، قرارداد قانوني است كه بر اساس مقررات قانون مدني انعقاد شده و قسمت هاي آن توسط وكلا و موكلين تعيين شده است.

خانه - ??وكيل آنلاين | گروه وكلاي مهر

نايب الليف در دوره صفري وكيل ناميده مي شد و عنوان وكيل مردم از اينجا سرچشمه مي گرفت. براي اطمينان دادن به فرد در موارد خاص و موارد حساس، مي توان حدود را براي وكيل منتخب تعيين كرد كه در كدام زمينه مجاز به نمايندگي از او است و در كدام زمينه خود فرد بايد آن كار را حضور داشته باشد.

در اصل ?? قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آمده است كه در تمام دادگاه ها دادخواهي ها حق دارند براي خود وكيل انتخاب كنند و اگر نتوانند وكيل انتخاب كنند بايد فرصت تعيين وكيل را داشته باشند.

 

با توجه به گسترش شهرها و همچنين افزايش دغدغه هاي افراد و اشخاص حقيقي و و حقوقي داشتن وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها و همچنين دريافت خدمات حقوقي و دفتر وكالت در تهران مجموعه حقوقي سايت و كيل اينگونه خدمات را از ابتداي كار  يعني مشاوره تلفني و آنلاين و مشاوره حقوقي حضوري و همچنين انجام امور حقوقي و وكالت توسط وكلاي دادگستري انجام مي دهد. جهت دريافت شماره وكيل مشاوره حقوقي و حضور در دفتر وكالت با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

يا برروي لينك ذيل كليك كنيد

وكيل

 

Bitrate در دوربين مداربسته

۲۶ بازديد

Bitrate در دوربين مداربسته

Bitrate يك مشخصه اطلاعاتي در دوربين هاي مداربسته و تجهيزات ضبط كننده مانند DVR يا NVR است. در اين مطلب با مفهوم Bitrate و اهميت آن بيشتر آشنا خواهيد شد.

Bitrate چيست؟

تصاوير وقتي به صورت ديجيتال در مي آيند داراي مشخصه هاي ديجيتال نيز ميشوند. Bitrate يكي از مشخصه هاي انتقال و اناليز اطلاعات ديجيتال است. ميزان Bitrate يك تصوير ميزان حجم اطلاعات آن را مشخص مي كند و معمولا رابطه مستقيمي با كيفيت آن دارد. البته در روش هاي فشرده سازي پيشرفته مانند H.264 سعي مي شود بدون كاهش كيفيت اندازه و در نتيجه Bitrate تصاوير را كاهش داد. اما در دو تصوير با فشرده سازي يكسان تصويري كه Bitrate بالاتري دارد به احتمال زياد كيفيت بالاتري نيز دارد.

چرا Bitrate تجهيزات مداربسته مهم است؟

معمولا در سيستم هاي مداربسته قسمتي كه بيشتر مورد توجه قرار مي گيرد رزولوشن يا كيفيت نوري تصاوير است. اين مشخصه ها ميزان كيفيت تصوير توليد شده در دوربين را مشخص مي كنند. تصويري كه با كيفيت بالا توليد مي شود بايد توسط يك پردازشگر قوي در دوربين شبكه با دستگاه ضبط كننده DVR يا NVR آناليز، فشرده سازي و ضبط يا پخش شود.

ميزان Bitrate تجهيزات مداربسته ديجيتال مانند دوربين تحت شبكه، دستگاه DVR يا NVR مشخص كننده قدر آناليز تصاوير آنهاست. در صورتي كه شما تصاوير را با بالاترين كيفيت نيز در دوربين ايجاد كنيد تنها در صورتي ميتوانيد از اين تصاوير به خوبي استفاده كنيد كه از تجهيزات مداربسته شما قدرت آناليز مطابق با آن تصوير داشته باشند.

داهوا    دوربين مدار بسته    

ميزان Bitrate چه تاثيري در سيستم مداربسته خواهد داشت؟

تجهيزات مداربسته با Bitrate پايين معمولا مجبور خواهند بود كم بودن بيت ريت را با يكي از روشهاي زير جبران كنند:

  • كاهش رزولوشن تصوير: يكي از روشهاي بسيار رايج جبران سازي است. در اين روش تصاوير با روزولوشني كمتر از روزولشن واقعي آناليز و ضبط مي شوند.
  • كاهش فريم تصويركاهش تعداد فريم هاي تصوير نيز يكي ديگر از روش هاي كاهش Bitrate است.
  • فشرده سازي بيش از حد: از اين روش به دليل كاهش جدي كيفيت تصوير و تاثير كم آن بر ظرفيت كمتر استفاده مي شود. كاربرد اين روش زماني است كه توليد كننده تلاش كند تجهيزات با Bitrate پايين را با رزولوشن بالاتر عرضه كند.

بسياري از دوربين هاي تحت شبكه با روزولشن تصوير بالاتر از 3 مگا پيكسل تصاوير را با تعداد فريمي كمتر از 25 فريم در خروجي دارند. رابطه تعداد فريم و رزولوشن تصوير مانند يك ترازو است. در ميزان بيت ريت ثابت هرچه روزولشن بيشتر باشد بايد تعداد فريم كمتر باشد و بالعكس.

چرا تجهيزات را با Bitrate بالاتري توليد نمي كنند؟

افزايش ميزان Bitrate به معناي افزايش ميزان توانايي دستگاه در آناليز تصاوير است و اين موضوع به معناي افزايش شديد قدرت سخت افزاري دستگاه خواهد بود. از اين رو افزايش Bitrate تاثير بسيار زيادي بر روي هزينه تجهيزات مداربسته خواهد داشت. به صورت تجربي افزايش 2 برابر bitrate ميتواند تاثيري تا 4 برابري بر روي قيمت تجهيزات داشته باشد.

از آنجايي كه بسياري از مشتريان با مفهوم Bitrate و قدرت آناليز دستگاه آشنايي ندارند، معمولا نميتوانند دليل تفاوت بسيار زياد بين قيمت تجهيزات را تشخيص دهند. در بسياري موارد وارد كنندگان ايراني به علت عدم آگاهي تنها اقدام به وارد كردن تجهيزات با قيمت كمتر مي كنند.

مثالهايي از تاثير Bitrate بر روي تجهيزات مداربسته

در كاتالوگ يك دستگاه NVR 32 كانال در قسمت ,Encoding قدرت انكودينگ دستگاه به اين صورت مطرح شده:

240fps@1080p, 480fps@720p, 960fps@D1p

اين بدين معناست كه دستگاه اشاره شده امكان ضبط نهايتا 240 فريم در ثانيه با كيفيت 1080(2مگا پيكسل) را دارد و در صورتي كه بخواهيد تمام 32 كانال دستگاه را با اين كيفيت ضبط كنيد تعداد فريم ضبط براي هر دوربين 7 فريم در ثانيه خواهد بود كه به هيچ عنوان مناسب نيست. در نتيجه بايد دوربين ها را كيفيت پايين تري ضبط كرد.

هايك ويژن     نصب دوربين مداربسته

 

عوامل تاثير گذار بر بيت ريت دوربين مداربسته

همانطور كه مي دانيم، مشخصه هاي بسياري در خريد دوربين مداربسته تاثير دارند كه عبارتند از : كيفيت و رزولوشن بالاي تصوير، تصاوير ديد در شب مطلوب، كيفيت سخت افزار مناسب، فرمت فشرده سازي ( كاهش بيت ريت به دور از كاهش كيفيت تصوير ) و … در اين مقاله، عوامل موثر بر افزايش يا كاهش نرخ بيت ريت دوربين مداربسته را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

بيت چيست؟

هنگامي كه يك دوربين تحت شبكه يا دستگاه ذخيره ساز در حال عمليات دريافت و يا پردازش تصاوير است، عكس ها را به بسته هاي داده­ي ديجيتالي تبديل مي­كند و در شبكه انتقال مي دهد. اين نوع از اطلاعات بيت مي­باشد كه كامپيوترها و دستگاه ­هاي شبكه آن را به عنوان 0 يا 1 مي ­شناسند.

  

بيت ريت دوربين مداربسته چيست ؟

نرخ بيت يا بيت ريت (Bitrate)، اندازه گيري مقدار داده­ اي است كه از يك نقطه به نقطه­ ي ديگر طي مدت زماني مشخص منتقل مي­شود. بنابراين بيت ريت يا پهناي باند، انتقال داده ها طي مدت زمان مشخص ( در هر ثانيه ) است. به همين دليل bps به معني: “بيت در ثانيه” است.

 

بنابراين، هنگام استفاده از اصطلاح نرخ بيت در زمينه ي دوربين مداربسته، در مورد مفهوم حركت بيت از دوربين تحت شبكه يا دستگاه ذخيره ساز به روتر و به اينترنت صحبت مي­كنيم. هر چه پهناي باند بالاتر باشد، به فضاي ذخيره سازي بيشتري در دستگاه هاي ذخيره ساز چون NVR، DVR و يا رم داخلي (Micro SD Card) نياز است.

 

 

چه عواملي بر بيت ريت دوربين مداربسته، تاثير گذار است ؟ 

عواملي بسياري بر پهناي باند دوربين مداربسته تاثير گذار است كه عبارتند از :

  • رزولوشن

قطعا يكي از عواملي كه بر كيفيت تصوير در سيستم دوربين مداربسته تاثير بسيار مي­ گذارد رزولوشن است، بنابراين هرچه رزولوشن دوربين مداربسته مورد نظر بالاتر باشد، نرخ بيت مورد نياز براي انتقال تصاوير بر روي شبكه و اينترنت افزايش مي­يابد و بنابراين شاهد افزايش بيت ريت دوربين مداربسته و در نهايت افزايش پهناي باند خواهيم بود و موجب اشغال فضاي بيشتر از هارد يا فضاي ذخيره سازي خواهد شد.

  • فريم ريت (FPS)

همانطور كه مي دانيم، فريم ريت تعداد عكس هاي يك فيلم در ثانيه است و هرچه تعداد فريم ­ها در شبكه بيشتر باشد، حركت بهتري بدون مكث خواهيم داشت. نرخ فريم در منوهاي دوربين دوربين با نام اختصاري (FPS) ظاهر مي شود. هر قدر فريم ريت يك دوربين بيشتر باشد، بيت ريت دوربين مداربسته و در نهايت پهناي باند، افزايش مي يابد. دوربين هايي از فريم ريت بالا در رزولوشن هاي بالا، پشتيباني مي كنند داراي محبوبيت بسيار در امر پلاك خواني در مواقعي كه سرعت خودرو بالاست، هستند. توجه داشته باشيد براي ارائه تصاوير با فريم ريت بالا، نيازمند استفاده از دوربين ها و دستگاه هاي ذخيره سازي هستيد كه از فريم بالا متناسب با رزولوشن دوربين، پشتيباني كنند.

فرمت هاي فشرده سازي

همانطور كه در مقالات پيشين اشاره كرديم، فرمت فشرده سازي يا Smart Codec از عوامل تاثير گذار در كاهش بيت ريت دوربين مداربسته است و به عنوان يك مشخصه مهم در هنگام خريد دوربين مداربسته مطرح مي شود. در حال حاضر، شركت هاي بزرگ نظارت تصويري در رقابت با يكديگر فرمت هاي فشرده سازي جديدي را ارائه كرده اند كه مي توانند تا حد زيادي بيت ريت يا پهناي باند را كاهش دهند كه هم ترافيك شبكه كاهش يابد و بتوان از سوئيچ هاي ارزان قيمت تر با قابليت كم تري در پشتيباني از پهناي باند، استفاده كرد.

 

 

بنابراين به فضاي ذخيره سازي يا هارد كم تري نياز خواهيم داشت و هزينه كم تري در براي خريد هارد يا فضاي ذخيره سازي صرف خواهيم كرد و مدت زمان بيشتر از تصاوير ذخيره شده در بازپخش را خواهيم داشت. كاهش بيت ريت يا پهناي باند، مانع از اختلال يا تاخير در امر انتقال تصاوير در بستر شبكه و حتي انتقال تصاوير در بستر اينترنت خواهد شد.

 

 

در حال حاضر شركت داهوا، با ارائه ي  H.265+  در محصولات XVR يا پنتابريد سري X  خود توانسته است، اين قابليت را براي كاربران فراهم آورد كه هزينه ي كم تري را صرف خريد هارد كنند.

شركت تياندي نيز با فرمت فشرده سازي H.265 S+  و هايك ويژن با فرمت ويژه فشرده سازي خود، موجب افزايش محبوبيت بيشتر محصولات خود در دنياي نظارت تصوير شده اند. پيش از اين مقالات بسياري در خصوص فرمت هاي فشرده هاي در وب سايت فراگستر ارائه كرده ايم كه مي توانيد با مراجعه به آن ها به اطلاعات كافي در خصوص كاهش بيت ريت دوربين مداربسته دست يابيد.

 

 

 

كلام آخر در خصوص عوامل تاثير گذار بر بيت ريت دوربين مداربسته

همانطور كه شرح داديم، عوامل بسياري در افزايش يا كاهش بيت ريت دوربين مداربسته، تاثير گذار است كه ميتوان با تغيير آن ها، تغييرات چشمگيري در بيت ريت يا پهناي باند را ايحاد كنيم. اغلب دوربين هاي جديد برندهاي معتبر نظارت تصوير از قابليت هاي فرمت هاي فشرده سازي جديد در امر كاهش اين بيت ريت يا پهناي باند و در نهايت اشغال كم تر فضاي ذخيره سازي استفاده مي كنند.

 

محافظت از پوست در برابر آفتاب: راه پيشگيري از آفتاب سوختگي

۳۰ بازديد

محافظت از پوست در برابر آفتاب: راه پيشگيري از آفتاب سوختگي

 

آيا قرار گرفتن در معرض آفتاب سودمند است؟

 

همه ما بارها شنيده ايم كه بايد در معرض نور خورشيد قرار بگريم تا بدن بتواند ويتامين D توليد كند زيرا اين ويتامين به طور طبيعي در اكثر غذاها وجود ندارد. امروزه به لطف تكنولوژي پيشرفته به تعداد زيادي غذا در روند توليد ويتامين D اضافه مي شود، به طوري كه مانند روزهاي قديمي براي توليد ويتامين D نيازي به آفتاب نبوديم البته بيرون رفتن و بيرون بودن براي اكثر مردم خوشايند است و همانطور كه مي دانيد انجام تمرينات بسيار بهتر از نشستن در مقابل تلويزيون و فعال نبودن فيزيكي است. با اين حال، بايد هنگام خروج از خانه از پوست مراقبت خوبي كرد تا از آفتاب سوختگي جلوگيري شود.

خطرات قرار گرفتن در معرض آفتاب چه هستند؟

 

مهم ترين خطر قرار گرفتن در معرض آفتاب آفتاب سوختگي است. اگر زير ميكروسكوپ بسيار قوي براي پوست آفتاب سوخته نگاه كنيد، متوجه مي شويد كه سلول هاي پوستي و رگ هاي خوني آسيب مي بينند. اگر پوست چندين بار آفتاب سوخته شود، شروع به خشك شدن، چين و چروك، تغيير رنگ و مشكلات ديگر خواهد كرد. با اين حال، هنگامي كه پوست آفتاب سوخته مي شود، به نظر مي رسد ضخيم تر مي شود، واقعيت اين است كه پوست ضعيف مي شود و در نتيجه به راحتي آسيب مي بيند. با اين حال، مهم ترين خطر ناشي از قرار گرفتن در معرض خورشيد، افزايش خطر ابتلا به سرطان پوست است كه در حال حاضر شايع ترين نوع سرطان است. پزشكان بر اين باورند كه در بيشتر موارد مي توان از سرطان پوست با اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگيري كرد.

چگونه مي توان از اثرات مضر نور خورشيد اجتناب كرد؟

Hair Styling Mac Styler 5525 

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

نور خورشيد پرتوهاي ماوراي بنفش نامرئي را به زمين مي فرستد كه مي تواند باعث آسيب به پوست شود، بنابراين پوست بايد از خورشيد محافظت شود. امن ترين راه براي محافظت از پوست اين است كه از قرار گرفتن در معرض خورشيد جلوگيري كنيد. اجتناب از ترك تا آنجا كه ممكن است در طول ساعاتي كه خورشيد در وسط آسمان است. در برخي از مناطق جغرافيايي خورشيد به طور مستقيم تر مي درخشد و شما آفتاب سوختگي بيشتري در ساحل، استخرهاي در فضاي باز، درياچه ها، اقيانوس ها، محيط هاي نظامي و حتي در برف خواهيد داشت. اگر شما در اين محيط ها هستيد و از پوست خود محافظت نشده اند، شانس آفتاب سوختگي افزايش خواهد يافت. اگر شما در حال بيرون رفتن, شما بايد راهنمايي براي حفظ سلامت پوست خود را دنبال كنيد.

در سايه ها بمانيد

 

هنگام خروج از خانه سعي كنيد تا حد امكان در سايه بمانيد و از درخت به عنوان پناهگاه استفاده كنيد. اگر مي خواهيد در ساحل استراحت كنيد، از چتر بزرگي براي جلوگيري از آفتاب سوختگي استفاده كنيد.

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

كرم ضدآفتاب حاوي موادي است كه پوست را از اشعه هاي مضر خورشيد محافظت مي كند. كرم هاي ضدآفتاب در لوشن ها يا اسپري ها در دسترس هستند و خواص حفاظتي آن ها متفاوت است. هر چه درجه حفاظت از كرم ضدآفتاب بيشتر باشد، توانايي آن در محافظت از پوست در برابر خورشيد بيشتر است. از كرم ضد آفتاب منقضي شده اجتناب كنيد و هر سه سال يك بار آن را تغيير دهيد. هنگام خريد كرم ضدآفتاب به موارد زير توجه كنيد:

آبرسان پوست نرمال تا خشك هيدرا جنيوس لورال

استيك پاكسازي پوست سيمپل حاوي زغال چوب بامبو حجم ?? گرم

اسكراب لايه بردار پوست سينت ايوز مدل Apricot وزن 170 گرم

 

درمان عفونت ادراري

۲۷ بازديد

درمان عفونت ادراري

درمان عفونت ادراري بستگي به علت آن دارد. پزشك شما مي تواند با استفاده از نتايج آزمايش مورد استفاده براي تأييد تشخيص تعيين كند كه كدام ارگانيسم باعث عفونت مي گردد.
در بيشتر موارد ، علت آن باكتري است. عفونتهاي ادراري ناشي از باكتري ها با آنتي بيوتيك درمان مي شوند.
در برخي موارد ، ويروس ها يا قارچ ها علت آن هستند. عفونت ويروسي با داروهايي به نام ضد ويروس ها درمان مي شوند.
عفونتهاي قارچي با داروهايي به نام ضد قارچ درمان مي شوند.

آنتي بيوتيك ها براي عفونت ادراري

شكل آنتي بيوتيك مورد استفاده براي درمان عفونت ادراري باكتريايي معمولاً بستگي به اين دارد كه كدام قسمت از دستگاه درگير است. عفونت هاي دستگاه تحتاني معمولاً با آنتي بيوتيك هاي خوراكي قابل درمان هستند. عفونت هاي دستگاه ادراري فوقاني نياز به آنتي بيوتيك هاي داخل وريدي دارند. اين آنتي بيوتيك ها مستقيماً در رگ هاي شما تزريق مي گردند.
گاهي اوقات ، باكتري ها در برابر آنتي بيوتيك ها مقاومت نشان مي دهند. براي كاهش خطر مقاومت به آنتي بيوتيك ، احتمالاً پزشك شما را در كوتاهترين دوره درماني ممكن قرار مي دهد. درمان معمولاً بيش از ? هفته طول نمي كشد.
نتايج حاصل از كشت ادرار شما مي تواند به پزشك شما در انتخاب يك داروي آنتي بيوتيك كمك كند كه در برابر انواع باكتري هايي كه باعث عفونت شما مي شوند بهتر عمل كند.
درمانهاي غير از آنتي بيوتيك ها براي عفونت هاي عفوني باكتريايي در حال بررسي است. در برخي موارد ، درمان عفونت ادراري بدون آنتي بيوتيك ممكن است يك گزينه براي عفونت هاي باكتريايي با استفاده از شيمي سلول براي تغيير تعامل بين بدن و باكتري ها باشد.

داروهاي خانگي عفونت ادراري

هيچ داروي خانگي كه بتواند عفونت ادراري را درمان كند وجود ندارد ، اما برخي از كارها وجود دارد كه مي تواند به عملكرد بهتر داروهاي شما كمك كند.
اين داروهاي خانگي براي عفونت هاي ادراري ، مانند نوشيدن آب بيشتر ، ممكن است به بدن شما كمك كند تا عفونت را سريعتر پاك كند.
در حالي كه قره قات يك داروي محبوب است ، تحقيقات در مورد تأثير آنها بر عفونت هاي ادراري متفاوت است و مطالعات قطعي بيشتري مورد نياز است.
آب كرن بري پس از شروع عفونت ادراري را درمان نمي كند. با اين حال ، يك ماده شيميايي موجود در قره قات مي تواند از جلوگيري از انواع خاصي از باكتري ها كه مي توانند باعث عفونت ادراري باكتريايي به پوشش مثانه شما شوند ، جلوگيري كند. اين ممكن است براي جلوگيري از عفونت هاي مجاري ادراري در آينده مفيد باشد.

علائم عفونت ادراري در مردان

علائم عفونت ادراري دستگاه فوقاني در مردان مشابه علائم زنان است. علائم عفونت ادراري تحتاني در مردان گاهي شامل درد مقعدي مي شود ، علاوه بر علائم مشتركي كه هم در مردان و هم در زنان مشترك است.

علائم عفونت ادراري در زنان

زنان مبتلا به عفونت ادراري تحتاني ممكن است درد لگن را تجربه كنند. اين علاوه بر ساير علائم رايج است. علائم عفونت دستگاه فوقاني در مردان و زنان مشابه است.

علائم عفونت ادراري در جمعيت ويژه

نوزادان، نوجوانان و سالخوردگان نيز معمولا مبتلا به عفونت ادراري مي گردند و اغلب به شيوه هاي بسيار متفاوت هستند.
چالش اصلي در نوزادان و سالخوردگان اين است كه نشانه هاي كلاسيك و عادي عفونت ادراري اغلب ديده نمي شود يا به علل ديگر به اشتباه منتقل مي شوند.
به ويژه در نوزادان، تنها سرنخ هايي كه ممكن است داشته باشند ، يك اضطراب يا گريه مداوم همراه با ادرار مفرط و امتناع از خوردن است. به همين دليل مهم است كه هميشه در هر ويزيت و ملاقات با دكتر ، درباره عادات ادراري و مدفوع كودك خود صحبت كنيد.
در مقابل، علائم عفونت ادراري در كودكان نوپا و نوجوانان بيشتر مشخص مي شود و ممكن است شامل ادرار دردناك و مشكل ادراري فوري و بي اختياري در ادرار باشد.
عفونت ادراري در سالمندان معمولا از علائم معمول ساير بزرگسالان برخوردار نيست. اين ممكن است شامل بي اختياري ادرار و اختلال رواني (به علت نفوذ باكتري به سد خوني مغزي ايجاد ميگردد) باشد.
اگر شخص مسن مي باشد، مراقب تغييرات ناگهاني در اخلاق و رفتار و كنترل مثانه، به ويژه اگر همراه با درد كمر ، شكم يا ادرار بدبو است ، باشيد .

عفونت مجاري ادراري درمان نشده

درمان عفونت ادراري مهم است. هرچه زودتر، بهتر. عفونت هاي ادراري درمان نشده هرچه بيشتر گسترش پيدا كنند شديدتر مي شوند. درمان عفونت ادراري معمولاً در دستگاه ادراري تحتاني راحت ترين است. درمان عفونت كه به مجاري ادراري فوقاني سرايت مي كند بسيار دشوارتر است و به احتمال زياد در خون شما پخش مي شود و باعث ايجاد سپسيس مي شود. اين يك رويداد تهديد كننده زندگي است. در صورت مشكوك بودن به عفونت ادراري ، در اسرع وقت با پزشك خود تماس بگيريد. يك معاينه ساده و آزمايش ادرار يا خون مي تواند در طولاني مدت شما را از مشكلات زيادي نجات دهد.

عوارض جانبي عفونت ادراري

عوارض عفونت ادراري اغلب به علت عفونت درمان نشده يا تحت درمان است.اين خطر نيز در افراد مبتلا به اختلال كليوي، ديابت يا بيماري هايي كه باعث اختلال در سيستم ايمني بدن مي شود (مانند HIV) بالا است.

عوارض عفونت مجاري ادراري

?. عفونت هاي ادراري عود كننده حداقل دو بار در شش ماه يا چهار بار در سال رخ مي دهند، بيشتر در زنان
تنگ شدن مجراي ادرار (سفتي) در مردان مبتلا به عفونت هاي مكرر
?. افزايش خطر ابتلا به زايمان زودرس و كاهش وزن هنگام تولد در دوران بارداري
?. آسيب دائمي كليه
?. سپتيسم يا گَندخوني كه نوعي التهاب است كه سراسر بدن را فرا مي‌گيرد و به دليل عفونت پيش مي‌آيد

عوارض جانبي عفونت ادراري در كودكان

از آنجايي كه عفونت مجاري ادراري در نوزادان اغلب نشانه هاي كلاسيك عفونت ادراري را دارا نمي باشد ، ممكن است تنها زماني رخ دهد كه كودك مبتلا به سپتيسم باشد . سپتيسم هميشه يك اورژانس پزشكي است.

اگر كودك شما برخي يا همه علائم زير را دارا مي باشد سريعا به اورژانس مراجعه نماييد :

  • قرمزي چشم و پوست (زردي)
  • تب شديد
  • كاهش تنفس و تنفس نامنظم
  • استفراغ
  • ادرار ابري يا خونين
  • رنگ پريدگي و زردي پوست و حتي گاهي اوقات كبودي پوست (سيانوز)
  • انقباض و برجسته شدن نقطه نرم در پشت سر

منبع :   https://exiryab.com/blog/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86/1820/

https://en.gravatar.com/maiasande6
https://www.reddit.com/r/business/comments/qsqsij/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://maiasande6.livejournal.com/profile
https://www.behance.net/danisama23
https://www.tripadvisor.com/Profile/danisB5588ER
https://www.openstreetmap.org/user/MaiaSande6
https://www.indiegogo.com/individuals/28058406
https://www.mixcloud.com/MaiaSande6/

منبع :

 

انجام پايان نامه تزآگاه

۲۶ بازديد

انجام پايان نامه تزآگاه

z2_nd16.png 

يك راهنماي مطمئن

پيمايش راه‌هاي سخت بدون حضور يك همراه، سخت‌تر مي‌شود. بدون شك داشتن همسفر و همراهي مطمئن، آسودگي خاطر را در طي مسير به همراه خواهد داشت. راه‌هايي كه براي اولين بار پيموده مي‌شوند، نياز به همراهان و همسفراني باتجربه دارد. همسفر باتجربه، خطرات راه ناآشنا را مي‌داند. پس مي‌تواند برنامه‌ي دقيقي براي عدم رويارويي با آن خطرات بچيند. 

اگر لحظه‌اي خود را در يك مسير ناشناخته تصور كنيد، به اهميت موضوع بيان شده، بيش‌تر پي مي‌بريد. خيلي از ما، در بدو ورود به يك محل جديد، به كمك ديگران نياز خواهيم داشت. بسياري از مطالب و نكته‌ها، در قالب تجربيات به ما مي‌رسد. هر اندازه كه ارتباطات وسيع‌تري داشته باشيم، به دليل درك بيش‌تر تجربيات، در زندگي خود محتاطانه‌تر عمل مي‌كنيم.

تزآگاه مؤسسه‌ي برتر به انتخاب مشتريان است. در اين مؤسسه، افراد با تجربه و متخصص در زمينه‌ي علوم مختلف حضور دارند. افرادي كه مي‌توانند همسفر خوبي در مسير انجام مقاله و پژوهش‌هاي مختلف شما باشند. تجربه‌ي چندين و چندين ساله‌ي اين همسفران در مسير انجام مقاله‌هاي مختلف، مي‌تواند اعتماد شما را جلب كند. تزآگاه به واسطه‌ي اين تجربه و تخصص بالايي كه دارد، مي‌تواند يك راهنماي مطمئن براي شما باشد. راهنمايي كه به شما احتياط كردن‌هاي به‌جا را در مسير پژوهش‌هاي گوناگون مي‌آموزد. و به اين طريق، خطرات و دشواري‌هاي مسير را از جلوي شما بركنار خواهد نمود.

تزآگاه و انجام پروپوزال و پايان نامه

نوشتن پايان نامه و انجام مراحل مختلف آن، مسيري دشوار را رونمايي مي‌كند. مسيري كه طي آن بدون مشورت و بهره‌گيري از يك راهنماي باتجربه و آگاه، تقريباً ناممكن خواهد بود. بهره‌مندي از تجارب افراد دخيل در چنين پروژه‌هايي، مي‌تواند مسيري راحت‌تر و البته سريع‌تر را براي انجام پايان نامه و رسيدن به استانداردهاي مورد نظر، ترسيم نمايد. افرادي كه سال‌هاي سال، عمر خود را در اين راه طي كرده‌اند، راهنماهاي خوبي براي مشورت در خصوص انجام پروپوزال و هم‌چنين انجام پايان نامه، خواهند بود. نوشتن پروژه‌هاي حساس و عظيمي مانند پايان نامه، بدون كمك گرفتن از مشاوران آگاه و باتجربه، سبب مي‌شود تا مسير ناشناخته، دشوارتر و طولاني‌تر باشد. ناگفته نماند كه تجربه‌ي برخي از شكست‌ها و مشكلات راه، بسيار گران است. به طوري كه مي‌تواند سبب عدم حركت در ادامه‌ي مسير بشود.

تيم متخصصين تزآگاه، مي‌توانند شما را براي انجام پروپوزال و هم‌چنين انجام پايان نامه، آماده و راهنمايي كنند. شما در اين مؤسسه مي‌توانيد آن‌چه را كه در مسير اين پروژه، نياز داريد، بشناسيد و با توشه‌اي مطمئن‌تر و كامل، به راه خود ادامه دهيد. در تزآگاه، شما مي‌توانيد از خدمات مشاوره براي انجام پروپوزال و انتخاب موضوع پايان نامه بهره‌مند شويد. شما مي‌توانيد پروژه‌هاي خود را به اين مؤسسه برون سپاري كنيد. تزآگاه، مي‌تواند با تكيه بر توانايي متخصصين خود، به بهترين شكل ممكن، آن چيزي را كه براي پروژه‌ي خود نياز داريد، به شما ارائه دهد.

انجام تحليل آماري در تزآگاه

تحليل‌هاي آماري، دسته‌اي از پروژه‌هاي عظيم و البته بااهميت مي‌باشند. در اين دسته از تحليل‌ها، مي‌بايست داده‌ها از راه‌هاي مختلف جمع‌آوري شده و سپس با دانش يا نرم‌افزارهاي خاص، آن داده‌ها را تحليل كرد. تحليل‌هاي آماري به نتايجي منجر مي‌شوند كه مي‌توان بر اساس آن، تصميمات استراتژيكي را تعيين نمود. انجام تحليل‌هاي آماري، زمان‌بر بوده و هم‌چنين به تخصص بالايي نياز دارد.

نتايج حاصل شده از تحليل‌هاي آماري، به دليل واقعي بودن داده‌ها، بسيار كاربردي خواهند بود. بر اساس اين نتايج مي‌توان تصميم‌هاي مهمي را در خصوص جامعه‌ي آماري و يا جامعه‌ي آماري تعميم داده شده، اتخاذ نمود. اين امر نشان دهنده‌ي اهميت اين نوع از پروژه‌ها مي‌باشد.

يكي از خدمات تزآگاه، انجام تحليل‌هاي آماري است. در تزآگاه، تيمي متشكل از متخصصين آمار كه سال‌ها در اين زمينه تجربه دارند، فعاليت مي‌كنند. لذا انجام پروژه‌هاي آماري در تزآگاه، به دست افراد توانمند و كارآزموده در اين زمينه خواهد بود. اگر شما نيز به تحليل‌هاي آماري نيازمند هستيد و فرصت يا دانش كافي در زمينه‌ي انجام آن را نداريد، مي‌توانيد به تزآگاه اعتماد كنيد. تزآگاه تحليل‌هاي آماري شما را در كوتاه‌ترين زمان ممكن به شما تحويل خواهد داد. از آن‌جا كه جمع‌آوري داده‌هاي آماري، بسيار زمان‌بر است، شما با سفارش پروژه‌ي خود به اين مؤسسه در حقيقت زمان را خريداري نموده‌ايد و اين بهترين سرمايه گذاري خواهد بود!

هزينه‌هايي بهينه شده در تزآگاه

يكي از مهم‌ترين مسائلي كه در خصوص دريافت خدمات مطرح مي‌شود، هزينه‌ها و تعرفه‌هايي است كه مشتريان مي‌بايست پرداخت نمايند. هزينه‌ها، بخش مهم و عظيم در خصوص هر خدمت يا پروژه را در بر مي‌گيرند. در زمينه‌ي خدمات پژوهشي و مشاوره‌هاي لازم براي انجام مقاله نويسي، نيز از جمله بزرگ‌ترين دغدغه‌ها، هزينه‌ي قابل پرداخت خواهد بود. بسياري از افراد، به دليل هزينه‌هاي سرسام آور تعريف شده در بسياري از مؤسسات مشابه، از دريافت خدمات اين مؤسسات بي‌بهره مي‌مانند. در تزآگاه، تلاش بر آن بوده است تا هزينه‌ها در تناسب با كيفيت خدمات بسيار به‌صرفه تعريف شود. بدين شكل، مشتريان قادر خواهند بود تا بالاترين ميزان كيفيت را با پرداخت كم‌ترين مبلغ، به دست آورند. هزينه‌هاي اقتصادي اين مؤسسه سبب شده است تا بسياري از افراد، براي سفارش انجام پروژه‌هاي خود به تزآگاه مراجعه نمايند.

هزينه‌هاي تعريف شده در تزآگاه برآيندي از مقطع تحصيلي دانشجو، زمان آموزشي، موضوع مقاله، رشته‌ي تحصيلي، نرم‌افزارهاي به كار رفته در پروسه و بسياري موارد ديگر خواهد بود. طبيعي است كه با دشوارتر شدن و پيچيدگي‌هاي بيش‌تر در انجام مقاله، هزينه‌هاي پاياني آن افزايش پيدا مي‌كند. جهت هرگونه پرسش در اين زمينه، مي‌توانيد با مشاورين تزآگاه تماس برقرار نماييد. براي اين منظور مي‌توانيد از راه‌هاي ارتباطي درج شده در وب سايت اين مؤسسه استفاده نماييد.

 

تزآگاه از برترين مؤسساتي است كه در زمينه‌ي انجام مقاله، انجام پروپوزال و پايان نامه نويسي به مشتريان خود خدمت‌رساني مي‌كند. شما مي‌توانيد براي انجام هر يك از اين پروژه‌ها و هم‌چنين انجام پروژه‌ي كسري خدمت، از مشاورين اين مركز مشاوره دريافت نماييد. خدمات مشاوره، مي‌تواند در خصوص رفع ابهامات و هرگونه پرسش شما در زمينه‌ي تحقيق در حال انجام باشد. شما با اعتماد به اين مؤسسه قادر خواهيد بود تا آن‌چه را كه مي‌خواهيد در بالاترين كيفيت، كم‌ترين زمان ممكن و البته بهترين و به‌صرفه‌ترين هزينه‌ي تعريف شده، به دست آوريد. اعتماد به تزآگاه، مي‌تواند موفقيت بالاتري را در خصوص پايان نامه‌ي شما حاصل كند.

https://www.behance.net/vickibarber
https://vickibarber8.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Vicki-Barber-25
https://www.twitch.tv/vickibarber8
https://www.openstreetmap.org/user/VickiBarber8
https://www.tripadvisor.com/Profile/B5942OBvickib
https://www.4shared.com/u/plU96KS4/VickiBarber8.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28170785
https://www.mixcloud.com/VickiBarber8/
https://www.sbnation.com/users/VickiBarber8
https://www.reverbnation.com/artist/famle7

 

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

۳۱ بازديد


واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

    مهسا عزت زاده
    ????/?/??
    بدون نظر
    2 0

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

امروزه برنامه هاي زيادي به صورت غيررسمي عرضه مي شوند كه امكانات بسيار بيشتري به نسبت نسخه اصلي آن برنامه دارند. واتساپ جي بي به عنوان جديدترين و بهترين نسخه واتساپ در جهان شناخته مي شود كه براساس معماري نسخه اوليه ساخته شده است و در كنار امكانات نسخه اصلي، ويژگي هاي جديدي را نيز ارائه مي دهد.
اين برنامه از نظر امنيت، سرعت، امكانات و بخش حريم خصوصي توانايي هاي زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد به آساني بخش هاي مختلف برنامه خود را مديريت كنيد. به كمك اين برنامه مي توانيد براي تبليغات واتساپي خود را راحت تر انجام دهيد.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين نرم افزار جديد كه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، قابليت نصب در كنار نسخه اصلي مي باشد و اگر از يك گوشي با دو سيم كارت استفاده مي كنيد، اين نرم افزار مي تواند كنترل بهتري بر روي پيام هاي شما داشته باشد. اين برنامه با امكانات ويژه اي كه در اختيار شما قرار مي دهد به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فروش در واتساپ را به واسطه ايجاد يك گروه انجام دهيد و با اين روش كسب و كار خود را در شبكه هاي مجازي ديگر نيز گسترش دهيد.
در كنار اين موارد واتساپ جي بي در هنگام عرضه با باگ هاي زيادي روبرو بود كه با تغيير رويكرد استوديوي سازنده آن و رفع سريع اين باگ ها، بسياري از مشكلات آن نيز رفع شده اند و اكنون به يك نرم افزار كاربردي تبديل شده است.
اين نرم افزار سعي كرده است تا امكانات محدود واتساپ را كاملا از بين ببرد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فايل ها و تصاوير خود را با كيفيت بهتر و حجم بيشتري ارسال كنيد و حتي به كمك اين اپ مي توانيد فيلم هايي با حجم بسيار بالا را ارسال كنيد كه اين موضوع مي تواند براي ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ بسيار كاربردي و مهم باشد.
امكان مديريت كردن تماس هاي ورودي و خروجي در واتساپ جي بي

يكي از ويژگي هاي اصلي و كاربردي واتساپ جي بي امكان فعال يا غيرفعال كردن ويژگي هايي چون تماس آنلاين، تماس ويديويي و ساير روش هاي ارتباط به راي تك تك مخاطبان است. با اين روش مي توانيد براي برخي از مخاطبان خود، امكان تماس هاي آنلاين را غيرفعال كنيد يا براي برخي ديگر تنها امكان تماس صوتي را ايجاد كنيد.
اين ويژگي به شما كمك مي كند تا مديريت بهتري بر روي مخاطبان خود داشته باشيد و سطح دسترسي ارتباط هر مخاطب را جداگانه مشخص كنيد. همچنين اگر از چند حساب كاربري مختلف واتساپ استفاده مي كنيد، با اين ابزار مي توانيد با خيال راحت و بدون مشكل چندين حساب كاربري را بر روي يك گوشي ايجاد كنيد و به صورت متعدد اين برنامه را در قالب يك نرم افزار كاملا متفاوت بر روي گوشي نصب كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
امكان ارسال فايل هاي حجيم

يكي از مشكلات اصلي نسخه اصلي واتساپ، محدود بودن ميزان حجم ارسال داده براي هر مخاطب مي باشد كه اين موضوع سبب مي شود تا شما نتوانيد فايل هايي با حجم بالا را براي همكاران يا ديگر افراد ارسال كنيد. اما واتساپ جي بي اكنون با ارائه ويژگي جديدي، به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد بيش از 100 فايل تصويري را به صورت هم زمان يا فايل هاي ويديويي با حجم بالا را نيز با كمترين زمان ممكن ارسال كنيد.
اين ويژگي همچنين به شما كمك مي كند تا بدون نگراني از قطع شدن يا بروز مشكل در ارسال اطلاعات، فايل هاي صوتي و تصويري خود را با سرعت بيشتري ارسال كنيد. همچنين با وجود قابليت انتقال داده ها به سرورهاي آنلاين، به كمك اين برنامه بدون نياز به دانلود كردن فايل ها، مي توانيد تصاوير و ويديوهاي خود را نيز در واتساپ مشاهده كنيد و مانع از پر شدن فضاي حافظه داخلي گوشي موبايل خود شويد.
امكان شخصي سازي كردن برنامه

يكي از ويژگي هايي كه در واتساپ خيلي به آن بها داده نشده است، شخصي سازي كردن منوها و محيط برنامه مي باشد كه خوشبختانه در واتساپ جي بي به اين موضوع نيز رسيدگي شده است و اكنون شما مي توانيد با خيال راحت و در كوتاه ترين زمان ممكن هر بخش از برنامه را كه نياز داريد شخصي سازي كنيد.
اين بخش همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد براي هر قسمت رمز عبور مخصوص ايجاد كنيد يا حتي بخش وضعيت پروفايل خود را بهتر از قبل كامل كنيد. همچنين با وجود سيستم اعلان، در صورت تغيير دادن پروفايل كاربران، مي توانيد يك اعلان جديد دريافت كنيد و با اين روش كار مديريت بهتري بر روي برنامه خود داشته باشيد.
به منظور شخصي سازي كردن راحت تر، بيش از 100 تم مختلف بر روي اين نرم افزار وجود دارد كه شما به صورت دلخواه مي توانيد يكي از آنها انتخاب كنيد و محيط واتساپ جي بي را به صورت كامل شخصي سازي كنيد. اين ويژگي در هنگام انتخاب كردن نوع شكل آيكن ها، فونت و اندازه قلم نيز وجود دارد و با خيال راحت مي توانيد يك محيط كاملا شخصي سازي شده را ايجاد كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
چگونه واتساپ جي بي را فارسي كنيم؟

براي فارسي كردن اين برنامه كافي است به منوي تنظيمات و بخش زبان برويد و از بين زبان هاي موجود فارسي را انتخاب كنيد. واتساپ جي بي به صورت پيش فرض در هنگام نصب يا بعد از نصب كردن و تنظيم مجدد آن به صورت رسمي از زبان فارسي پشتيباني مي كند.
چگونه تم واتساپ جي بي را حذف كنيم؟

براي تغيير ظاهر واتساپ جي بي كافي است بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس با ورود به پخش پوسته ها يا همان Theme، پوسته مورد نظر خود را فعال يا آن را غيرفعال كنيد. همچنين در اين بخش امكان دانلود پوسته هاي جديد نيز وجود دارد.
تنظيمات وضعيت واتساپ جي بي؟

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

براي نصب و راه اندازي اين برنامه نياز به تنظيمات خاصي نداريد و همانند نسخه اصلي واتساپ كافي است با شماره موبايل خود در آن ثبت نام كنيد و مراحل دريافت كنيد و وارد كردن آن در برنامه را انجام دهيد.
چگونه در واتساپ جي بي آنلاين بودن را مخفي كنيم؟

براي اينكار بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس به بخش اكانت برويد و در بخش Privacy مي توانيد وضعيت نمايش خود را براي كاربران تغيير دهيد و با اين روش خود را در حالت مخفي قرار دهيد تا كاربران متوجه حضور شما در اين برنامه نشوند.
چگونه آخرين بازديد واتساپ جي بي را ببينيم؟

اين برنامه به گونه اي ساخته شده است كه مي تواند در صورت مخفي كردن وضعيت مخاطب، باز هم زمان آخرين بازديد آن را مشاهده كند. براي اين كار كافي است به صفحه چپ مربوط به مخاطب وارد شويد و به راحتي در بخش بالاي صفحه، زمان ورود كاربر به واتساپ را مشاهده كنيد.
چگونه فونت واتساپ جي بي را تغيير دهيم؟

براي اينكار كافي است به منوي تنظيمات وارد شويد و از بخش تم يا همان شخصي سازي، نوع فونت و اندازه آن را تغيير دهيد. در اين بخش مي توانيد اندازه قلم، نوع آن و حتي رنگ برخي از متون داخل نرم افزار را به صورت اختصاصي تغيير دهيد.

منبع :  https://rayamag.com/blog/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-+-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7

 

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

۳۳ بازديد

تعمير تلويزيون در اصفهان  با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

http://adibservice.com تلويزيون به عنوان نماينده مشهور سامسونگ با سال ها تجربه در زمينه تعمير هيئت مديره و تلويزيون، آماده استخدام كاركنان با تجربه و متخصص براي تعمير تلويزيون شما در كوتاه ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در كنترل محل كار يا خانه شما است. خدمات ارائه شده در اين آژانس شامل موارد زير است:

تعمير انواع تلويزيون.ال سي دي.LED.PLASMA

گارانتي تعمير يك ماهه براي تمام تي وي ها

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع برنامه هاي سه بعد

تعمير انواع پانل با مشكلات خطوط در تصوير، پرش در تصوير، تيره شدن نيم تصوير، خوردگي توسط آب و....

نصب و راه اندازي ديوار و دسكتاپ

سرويس در محل در تهران

مشكلات مربوط به انواع و تون هاي

صدا دارد، نور دارد، عكسي ندارد ... به دليل مشكل پنل يا بخش پردازش تصوير

صدا تصوير دارد، نور ندارد ... از مشكل لامپ تصوير

تصوير نور دارد، صدايي ندارد ... بر اساس مشكل در مادربرد يا منبع تغذيه

خاموش و به طور خودكار روشن ... تخته اصلي يا منبع تغذيه ممكن است آسيب ديده باشد.

خودش را پاك مي كند ... به دليل مشكل در منبع تغذيه و يا در يك ميدان مين.

روشن است و به هيچ عنوان روشن نمي شود ... به دليل مشكلي كه در صفحه اصلي يا قدرت نور آماده به كار وجود دارد و ممكن است چند بار روشن شود.

كاملا پاك شده و بدون علائم حياتي ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير پر سر و صدا و بي نظمي است ... به دليل مشكل انرژي يا معدن.

تصوير منفي است ... كارت پردازش تصوير مشكل دارد.

تصوير متزلزل است. تابلوي برق يا پنل معدن ممكن است عامل اين مشكل باشد.

خطوط عمودي يا افقي در تصوير ديده مي شوند.

گير در آرم ... برد مين يه مشكلي داره

تصوير وارونه است.

نيمي از صفحه خالي است و نيمي ديگر تصوير معمولي دارد... برادتيكان يا تابلو مشكل داره .

تلويزيون دير روشن مي شود ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير تلويزيون سابليم شده است ... پانل با داشتن يك مشكل است.

تلويزيون كانال ها را به تنهايي تغيير مي دهد ... برد مين يه مشكلي داره

تلويزيون به تنهايي حجم را افزايش و كاهش مي دهد ... كارت مشكل داره .

به محض روشن شدن حجم، به حالت حداكثري مي رود... مادربرد تو دردسر افتاده

پس از هر نوبت، شما بايد كانال را از ابتدا پيدا كنيد ... نرم افزار بردمين مشكل دارد.

تنظيمات را نگه نمي دارد ... هيئت مديره تو دردسر افتاده .

هيچ كانالي در طول جستجو نمي تواند پيدا كند ... مشكل با آنتن سقف و يا تيونر در سرزمين اصلي

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود ... تخته اصلي يا منبع تغذيه شكسته مي شود.

فلش USB را تشخيص نمي دهد ... بشقاب معدن شكسته است.

پورت HDMI را نمي شناسد ... بشقاب شكسته .

درب سه رنگ زرد-سفيد-قرمز به هم متصل است، اما تصوير نمي آيد ... هيئت مديره اصلي است 

منبع

 

https://git.isis.vanderbilt.edu/RhonaCast4

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:RhonaCast4

https://git.sicom.gov.co/RhonaCast4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=http://adibservice.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/17883/

http://ict-edu.uk/user/7300/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=085535d6-d7bb-45cd-af40-6737a6f27d22

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=http://adibservice.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=RhonaCast4

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RhonaCast4

https://www.pubpub.org/user/mai-pham-33

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RhonaCast4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://adibservice.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

قبل از انتخاب سنگ ساختماني حتما اين مقاله را بخوانيد

۲۸ بازديد

قبل از انتخاب سنگ ساختماني حتما اين مقاله را بخوانيد

ساختمان ها با نماي سنگي و خاص خود جلوه زيبايي به شهر مي بخشند و هرچه سنگ هاي بكار رفته براي نماي ساختمان زيبايي بيشتري داشته باشند در نتيجه ساختماني لوكس تر را برايتان به ارمغان خواهند آورد. سنگ ها كاربردهاي متعددي در ساختمان سازي و صنايع مختلف دارند و مي توان آنها را به انواع اقسام مختلف دسته بندي نمود. سنگ ها به صورتي طبيعي در طبيعت يافت مي شوند و هر يك از معادن سنگ در ايران و ساير كشورهاي جهان، ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. برخي سنگ ها داراي تخلخل زياد و برخي تخلخل كمي دارند و از اين رو در مصارف مختلفي نيز به كار گرفته خواهند شد. قبل از خريد سنگ حتما بايد با موارد مختلفي آشنايي داشته باشيد كه از جمله مهمترين آنها مي توان به قيمت سنگ هاي مختلف اشاره كرد. كيفيت سنگ را نيز بايد در نظر داشته باشيد چرا كه بي شك هر چه سنگ باكيفيت تري خريداري كنيد كارايي مناسب تري را از آن شاهد خواهيد بود. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

سنگ تراورتن چيست؟

تراورتن يكي از بهترين نوع سنگ هاي تزييني است كه داراي تخلخل زيادي بوده و وزن سبكي دارد. سنگ هاي تراورتن از رسوبات چشمه هاي آب گرم پديد مي آيند و حفره هايي كه در داخل آن قابل مشاهده است حاصل محبوس شدن گاز ها مي باشد. سنگ هاي تراورتن در انواع اقسام رنگ ها و اندازه هاي مختلف روانه بازار شده اند و از اين رو مي توانيد بهترين نوع از تراورتن را براي مصارف خود انتخاب كنيد. سنگ هاي تراورتن معمولا براي: طراحي نماي ساختمان، كفپوش، كف استخر، سنگ فرش و... بكار مي رود. ميزان تخلخل معادن مختلف سنگ تراورتن نيز با يكديگر متفاوت است و از اين رو دست شما براي خريد بهترين نوع تراورتن باز خواهد بود. سنگ هاي تراورتن صيقل پذيري بسيار بالايي دارند و از اين رو شاهد ساخت آبنماهاي مختلف از آن نيز هستيم.

مزايا و معايب سنگ تراورتن

سنگ هاي تراورتن تا چندي پيش به عنوان يكي از لوكس ترين و گرانترين سنگ ها شناخته مي شدند اما اخيرا شاهد عرضه زياد آن در بازار هستيم و اين امر باعث كاهش ميزان قيمت سنگ هاي تراورتن شده است. كاهش قيمت سنگ تراورتن باعث شده كه از آن به عنوان سنگفرش خيابان ها نيز استفاده شود. حفره هايي كه در جاي جاي سنگ تراورتن وجود دارند باعث جلوگيري از ليز شدن سطح سنگ خواهند شد و امكان استفاده در مرطوب ترين بخش ها را خواهيد داشت. استفاده از سنگ تراورتن در استخرها بهترين انتخاب است چرا كه هم زيبايي چشمگيري را به ارمغان آورده و هم از ليز خوردن جلوگيري خواهد كرد. سنگ هاي تراورتن به دليل زبر بودن، باعث زيبايي خاصي در ساختمان شما خواهند شد و از اين رو براي نماهاي رومي از سنگ تراورتن استفاده مي شود.

 

سنگ گرانيت

گرانيت به عنوان يكي از پركاربردترين و سخت ترين سنگ ها شناخته مي شود كه دانه ها متوسط تا درشت داشته و استحكام بسيار بالايي دارد. اين سنگ از كاني هاي: فلدسپات، كوارتز، ميكا و... تشكيل شده و هيچگونه تخلخلي در آن شاهد نيستيم. سنگ هاي گرانيت در انواع اقسام رنگ هاي: خاكستري، طوسي، سياه، صورتي و... قابل مشاهده هستند. سنگ هاي گرانيت از سرد شدن ماگما كه همان مذاب هستند به وجود مي آيند و از اين رو ساختاري بسيار محكم دارند. به دليل مقاومت بالا در سنگ هاي گرانيت، شاهد كارايي هاي متفاوتي از آن هستيم و يكي از اصلي ترين كاربرد آن مربوط به بخش هايي است كه تردد زيادي در آنها انجام مي شود. گرانيت به دليل زيبايي منحصر به فرد خود براي راه پله، راهرو، اپن و... در داخل ساختمان استفاده مي شود. لازم است بدانيد كه استفاده كردن از گرانيت در بخش هاي خارجي ساختمان نيز هيچ گونه مانعي ندارد و مي توان به مدت طولاني شاهد درخشيدن آن بر روي ديوار بود.

قيمت سنگ گرانيت

قيمت به عنوان يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد قبل از خريد به آن توجه داشت. قيمت سنگ ها با يكديگر متفاوت است و از اين رو نمي توان رقم دقيقي براي قيمت سنگ گرانيت در نظر گرفت.  سنگ گرانيت به عنوان يكي از گرانترين سنگ ها به شمار مي رود و  عواملي مانند اندازه كاني ها و همچنين رنگ گرانيت، اصلي ترين دلايل تاثيرگذار بر قيمت اين سنگ به شمار مي روند. بي شك سنگ هاي گرانيتي كه به صورت يكپارچه و بزرگ باشند قيمت بالاتري نيز خواهند داشت. با مراجعه به سامانه اينترنتي شركت ما مي توانيد انواع اقسام سنگ هاي مختلف را مشاهده كرده و با توجه به قيمت هريك، نيست به خريد اقدام كنيد.

 

 

سنگ ساختماني

اغلب سنگ هاي موجود در طبيعت را مي توان در بخش هاي خاصي از ساختمان سازي استفاده نمود و از اين رو به تمامي سنگ ها مي توان لقب سنگ ساختماني را داد. سنگ ساختماني در انواع ابعاد و اندازه هاي مختلف موجود است و هر يك از انواع سنگ هاي ساختماني مقاومت و ظاهر متفاوتي با يكديگر خواهند داشت. برخي سنگ هاي ساختماني براي نماي ساختمان مناسب هستند اما برخي از آنها براي پي ريزي و بناي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. سنگ هايي كه جنبه تزييني دارند معمولا مقاومت پاييني در برابر فشار خواهند داشت و كم وزن انتخاب مي شوند. سنگ هايي كه براي پي ريزي و بناي ساختمان بكار مي روند استحكام بسيار بالايي داشته و هيچگونه درز و شكافي نخواهند داشت.

خريد سنگ ساختماني

براي خريد سنگ ساختماني مي توانيد از راه هاي مختلفي اقدام كنيد كه هر يك از اين راه ها ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر خواهند داشت. تا چندي پيش براي خريد سنگ بايد به يكي از مراكز سطح شهر مراجعه مي شد اما امروزه روش اينترنتي جايگزين اين روش شده و مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين نوع سنگ ها را انتخاب و خريداري كنيد. شركت ما يكي از مراكز فعال در اين زمينه است كه در طول دوره فعاليت خود توانسته رضايت بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. براي خريد سنگ ساختماني از شركت ما تنها كافي است به سامانه شركت مراجعه كرده و سنگ مورد نظر را انتخاب كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.aiuextension.org/activity/p/751442/
http://makingtheworld.com/activity/p/242894/
https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1011135/
https://vk.com/wall531217510_37754
http://bestmitzvahs.com/activity/p/368341/

 

 

دوربين مداربسته واي فاي WiFi چيست؟

۲۶ بازديد

دوربين مداربسته واي فاي WiFi چيست؟

بسياري از مردم اين روزها به دنبال دوربين مدار بسته با قابليت WiFi به عنوان يك راه حل امنيتي براي مكان مورد نظر خود هستند. اما دقيقا دوربين مدار بسته WiFi به چه نوع دوربيني گفته مي شود و مناسب براي چه كاربري هايي است. در ادامه به معرفي آن مي پردازيم

قبل از هر توضيحي بايد بدانيد كه دوربين هاي مداربسته واي فاي تنها از دسته دوربين هاي تحت شبكه هستند و دوربيني با عنوان دوربين آنالوگ واي فاي وجود ندارد. دوربين هاي مداربسته معمولي تحت شبكه عمل ارسال تصاوير به مانيتور يا دستگاه ضبط را از طريق كابل هاي شبكه (CAT5 و CAT6) انجام مي دهند.

اما در دوربين هاي واي فاي هر چيزي كه دوربين را قادر مي سازد تصاوير را از طريق يك شبكه انتقال دهد، در داخل دوربين ساخته شده است. اين دوربين هاي مداربسته از طريق شبكه واي فاي تصاوير را براي شما ارسال مي كنند. همچنين مي توانيد با تعبيه يك مودم در محل سيگنال تصاوير را از طريق اينترنت دريافت نمائيد بدين ترتيب در هر كجا كه هستيد با اتصال وسيله الكترونيكي خود مانند موبايل، تبلت و … به اينترنت امكان دسترسي به تصاوير را داريد.  به دليل اينكه تمامي عمليات ارسال و دريافت تصاوير بوسيله سيستم شبكه يا اينترنت انجام مي شود ديگر نيازي به كابل كشي وجود ندارد و در صورت لزوم، عمل كابل كشي تنها براي برق رساني انجام مي گردد.

تفاوت دوربين مدار بسته واي فاي و Wireless

بسياري از افراد دوربين مداربسته واي فاي را با بي سيم يكسان مي دانند. اما بايد بدانيد كه دوربين هاي با تكنولوژي واي فاي در واقع زيرمجموعه اي از دوربين هاي مداربسته بي سيم هستند. زيرا تكنولوژي بي سيم يا وايرلس در برخي از دوربين هاي آنالوگ قديمي نيز وجود دارد. دوربين هاي آنالوگ بي سيم از شبكه و امواج راديويي در يك فركانس مشخص در محدوده 2.4 يا 5.8 مگاهرتز براي ارسال تصاوير استفاده مي كنند و امكان استفاده از شبكه واي فاي را ندارند. اما در دوربين هاي واي فاي ارسال اطلاعات تحت پروتكل استاندارد WiFi انجام مي شود كه از امنيت بيشتري برخوردار بوده و امكان تداخل در آن نيز كمتر است.

نحوه عملكرد دوربين مداربسته WiFi

پس از نصب دوربين براي مشاهده تصاوير كافي است از يك گيرنده استفاده كنيد. اين گيرنده مي تواند يك لپ تاپ، PC، موبايل و يا سرور باشد. در صورت استفاده از لپ تاپ كافي است سيگنال تصاوير را در شبكه واي فاي شناسايي كرده و با نرم افزار هاي ويژه آن را در لپ تاپ خود مشاهده نماييد. در صورت استفاده از سرور نيز نيازمند نصب يك اكسس پوينت مانند يك دانگل و مودم هستيد. اكسس پوينت مانند يك دستگاه سوئيچ بي سيم عمل كرده و اطلاعات را از چند دستگاه دريافت و به دستگاه ضبط (سرور) منتقل مي كند.

برد دوربين مداربسته  WiFi

فرمول يا روش خاصي براي به دست آوردن برد ارسال اطلاعات در دوربين هاي WiFi مخصوصا در محيط هاي داخلي وجود ندارد. اما شركت هاي توليد كننده دوربين هاي مداربسته واي فاي محدوده اي را كه به صورت تجربي بدست آمده براي دوربين ها تعريف مي كنند. اين محدوده براي دوربين هاي WiFi در محيطهاي داخلي بين 20 تا 50 متر و در محيط هاي خارجي بين 100 تا 200 متر است. البته بايد توجه نمود كه موقعيت مكان نصب نيز تاثير بسزايي در ميزان برد اين دروبين ها دارد. پس بهتر است سعي شود دوربين در فاصله اي به مراتب نزديك تر از برد مفيد آن نصب گردد.

پهناي باند دوربين مداربسته واي فاي

يكي از مشكلات بزرگ دوربين هاي مداربسته WiFi محدوديت استفاده از پهناي باند در آنهاست. اغلب دوربين هاي مداربسته WiFi در بهترين حالت كاركرد از ريت ارتباط 11n پشتيباني مي كنند. اين بدان معناست كه تنها امكان ارسال اطلاعات تا حجم 150Mbs ميسر است. بنابراين مي توان اين طور نتيجه گرفت كه اين دوربين ها براي بستر سازي هاي بزرگ با تعداد دوربين بالا و يا اتصال تعدادي دوربين با رزولوشن بالا مناسب نيستند. زيرا هر چه رزولوشن دوربين بالاتر باشد حجم تصاوير ارسالي نيز افزايش مي يابد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. عوامل موثر بر قيمت دستگاه DVR  
  2. معرفي قابليت AWB در دوربين مداربسته
  3. آموزش محاسبه هارد براي دوربين مدار بسته
  4. آموزش نصب دوربين مدار بسته شبكه