كنترل دسترسي امن / دوربين مدار بسته فيش آي

۱۸ بازديد

كنترل دسترسي امن / دوربين مدار بسته فيش آي

 

كنترل دسترسي، اهميت مهمي در حفاظت از مردم و دارايي هايشان دارد.

برخي از مناطق در يك ساختمان، مجتمع مسكوني يا يك شركت بايد به دلايل امنيتي محدود شوند و اجازه دسترسي به آن تنها به افراد مجاز داده شود.

با توجه به راهكارهاي كنترل دسترسي، مي توانيم مشخص كنيم كه چه كساني وارد و خارج از تاسيسات ما هستند. انواع مختلفي از سيستم هاي شناسايي وجود دارند. با اين حال در كنترل دسترسي معايب و محدوديت هايي وجود دارد كه مي تواند مورد سو استفاده قرار گيرد.
زماني كه موضوع شناسايي كاربراني كه اجازه ورود دارند مطرح مي شود ، مشخص مي شود
كه برخي از شناسگرها دقيق تر از بقيه هستند. به همين دليل، اين احتمال وجود دارد كه در مورد امنيت كنترل دسترسي، مشكلات مختلفي داشته باشيم.

اين مشكلات را مي توان به شرح زير خلاصه كرد:

  • افرادي كه از اعتبار نامه هاي افراد مجاز براي ورود به امكانات استفاده مي كنند
  • كپي هاي تقلبي از كارت هاي اعتباري
  • استفاده نادرست از منطقه با اجازه دسترسي به ورودي هاي غير مجاز
  • خرابكاري
  • دسترسي هايي كه به درستي بسته نشده اند

در ادامه به راهكار هاي بالابردن امنيت در دسترسي به كاربر اشاره خواهيم كرد

اولين آن انتخاب دستگاه هاي مناسب براي سيستم كنترل دسترسي است.كه براي جلوگيري از مشكلات امنيتي يك راهكار اساسي به شمار مي رود.

اگر تمايل به خريد سيستم هاي حفاظتي داريد ما به شما برند hikvision  هايك ويژن پيشنهاد مي كنيم.

نصب يك سيستم كنترل دسترسي نامناسب مي تواند امنيت تجهيزات را كاهش دهد. بسته به تسهيلات، سيستم كنترل دسترسي بايد داراي ويژگي هاي خاص امنيتي باشد. لازم به ذكر است كه درها يا پنجره ها مي توانند مورد دستكاري و خرابكاري قرار گيرند و ضريب امنيتي را كاهش دهند ، بنابراين نصب دستگاه هاي مورد نياز براي محدود كردن دسترسي و افزايش امنيت، ضروريست. افزودن بيومتريك ها مي تواند در اين زمينه كمك كند. خواننده كنترل دسترسي بيومتريك، بالاترين سطح شناسايي را ارائه مي دهند، زيرا آنها شامل شناسه هاي امنيتي بالايي هستند و كپي برداري از آنها بسيار دشوار است. (دستگاه بيومتريك دستگاه شناسايي و تأييد هويت
امنيتي است. چنين دستگاه هايي از روش هاي خودكار تاييد يا شناسايي هويت يك فرد زنده بر اساس ويژگي فيزيولوژيكي يا رفتاري استفاده مي كنند. اين ويژگي ها عبارتند از  اثر انگشت، تصاوير صورت، چاپ اريس و تشخيص صدا)
يكي ديگر از راه هاي به دست آوردن حداكثر امنيت در كنترل دسترسي، تركيبي از كنترل دسترسي با ديگر سيستم هاي امنيتي است. وي گفت كه تركيب يك سيستم نظارت تصويري دوربين مدار بسته) با دوربين هاي امنيتي مي تواند باعث جلوگيري از ورود مزاحمين گردد . بنا به گفته آنها ، با ثبت ورود شخص واقعي مي توان ورود مهاجمين را متوقف كرد. علاوه بر اين، با استفاده از يك سيستم  anti passback مي توان مجوزهاي ورودي كه كپي
شده اند را شناسايي كرد و اگر يك كاربر در حال حاضر در اماكن مورد نظر باشد و فرد ديگري سعي در استفاده از همان مجوز را داشته باشد، سيستم تا زماني كه شناسه اوليه مجدد چك نگردد ، اجازه ورود نخواهد داد.

در نهايت، يادآور مي شويم كه هنگام استفاده از يك سيستم كنترل دسترسي IP، مهم است كه مساله هك را نيز در نظر بگيريم. به منظور دريافت دستگاه ها و سيستم هاي ضد هك ، بايد از پروتكل هاي رمز نگاري شده استفاده كنيم. با استفاده از اين نكات، مي توانيد خطرات موجود در سيستم كنترل دسترسي را عملا از بين ببريد. بنابراين همواره وجود يك سيستم كنترل دسترسي موثر و قابل اعتماد براي تضمين امنيت در ساختمان هاي مسكوني و تجاري ضروري است.

  

دوربين مدار بسته فيش آي

 دوربين مدار بسته  فيش آي: از لحاظ ظاهري به دوربين چشم ماهي شبيه است از اين رو

به آن دوربين چشم ماهي ميگويند. از آنجايي كه دوربينهاي فيش آي، تصويري با زاويه

ديد كاملا وايد زاويه ديد ??? درجه تصوير برداري مي نمايند، به آنها دوربين هاي

???درجه و يا دوربين مدار بسته ??? درجه ميگويند. استفاده از اين دوربين در فروشگاه

ها و اتاق هاي با چيدمان شلوغ انتخاب خوبي بشمار ميرود ميتوان بجاي استفاده از دو يا

سه دوربين مدار بسته از يك دوربين مدار بسته فيش آي استفاده كرد. با توجه به نوع لنز

خاص بكار رفته اصطلاح دوربين مدار بسته چشم ماهي نيز به اين كالا اطلاق ميشود.

نحوه اتصال دوربين

همانند ديگر دوربين ها توسط اتصال BNC و تغديه ?? ولت به ضبط كننده DVR متصل

ميشود اما وجه تمايز دوربين مدار بسته فيش آي نسبت به ساير دوربين ها بكار رفتن لنز

با زاويه كانوني ??? ميلي متر باعث شده كه تصويري با زاويه ديد وسيع تري را شاهد

باشيم. شش عدد LED مادون قرمز در كنار لنز دوربين وجود دارد كه ميتواند در تاريكي

شب تا برد ?? متر تصوير مطلوب به نمايش بگذارد. دوربين فيش آي به انواع دستگاه

هاي AHD و ضبط كننده هايي كه از تكنولوژي ?in1 پشتيباني ميكند براحتي متصل

ميشود. توصيه ميشود براي گرفتن نتيجه مطلوب تر نصب كنيد طوري كه تمامي زواياي

محيط مربوطه را تحت پوشش قرار دهد.

بيشتر بخوانيد:    نصب دوربين مدار بسته

مزيت خريد اين نوع دوربين

بكار گيري يك دوربين بجاي چند دوربين زاويه ديد وسيع در حدود ??? درجه مناسب براي

مكان هاي شلوغ با نقطه كور مناسب جهت فروشگاه هاي با چيدمان زياد تسلط مديران بر

كاركنان شان و ميز كار آنها قابليت كاربردي دوربين مدار بسته جهت نصب بالاي صندوق

فروشگاه ها.

 

 

 

 

بهترين مدل‌هاي آيفون تصويري تابا بر حسب ميزان بودجه

۳۰ بازديد

 

"هنوز آنقدر پولدار نشدم كه جنس ارزان بخرم" احتمالا شما هم اين ضرب المثل اصيل انگليسي را شنيده‌ايد. بايد خدمتتان عرض كنم كه اين ضرب المثل در مورد محصولي كه امروز قرار است با شما در ميان بگذارم صدق نميكند.

آيفون تصويري تابا با قيمت بسيار مناسبش در مقايسه با برندهاي مطرح خارجي با قيمت‌هاي نجومي  كيفيتي برابر و در مواردي به مراتب بهتر از آنها را ارائه ميدهد.

شركت تابا الكترنيك يك برند اصيل و خوش‌نام در صنعت آيفون تصويري مي‌باشد كه در سال1362 متولد شد و هدفش ترويج فرهنگ استفاده از كالاي ايراني بود، با توجه رشد چشمگير صنعت ساخت و ساز كشور نياز به اين وسيله حياتي روز به روز بيشتر شد تا جايي كه طبق آمار گمرك كشور در سال 97 بيش از 6 تن انواع آيفون تصويري از كشور‌هاي مختلف وارد ايران شد‌ه‌اند. شركت تابا توليدات خود را بر حسب نياز مشتريان طراحي كرده است تا بتواند بهترين گزينه را براي هر سليقه‌اي در ميان محصولات خود داشته باشد و خوشبختانه با وجود شركت هايي مثل تابا الكترونيك حجم وسيعي از بازار آيفون تصويري در دست شركت هاي داخلي مي‌باشد.

ما در فروشگاه اينترنتي آريا ايمن شما را بيشتر با محصولات شركت تابا الكترونيك آشنا كنيم تا در صورت نياز بتوانيد يك انتخاب خوب و هوشمندانه از اين برند داخلي را داشته باشيد.

  m3_9h5o.jpg

 

 

انواع آيفون تصويري تابا بر اساس قيمت

قيمت آيفون تصويري تابا در كنار كيفيت وخدمات پس از فروشي كه ارائه مي‌دهد او را تبديل به يك برند نمونه در ميان ديگر برندهاي ايراني كرده است. يكي از ويژگي هاي خوب آيفون تصويري تابا كيفيت قطعات بكار رفته درساخت آن است كه باعث افزايش طول عمر آنها شده است.

از آنجا كه قيمت آيفون تصويري  يكي از فاكتورهاي تعيين كننده در انتخاب آن است شركت تابا با در نظر گرفتن اين موضوع محصولات خود را در انواع و اقسام مختلف با قيمت هاي متفاوت بر اساس قابليت هايي كه در اختيار كاربر ميگذارد تقسيم بندي كرده است.

فروشگاه اينترنتي آريا ايمن يكي از بستر هاي آنلاين براي خريد آيفون تصويري شرايطي را فراهم آورده تا مشتريان بتوانند پس از مشاهده تصاوير و مشخصات انواع آيفون تصويري تابا محصول خود را مطابق با نياز خود خريداري كنند.

با ما همراه باشيد تا در ادامه به نكاتي اشاره كنيم كه ميتواند را هنماي بسيار كاربردي در هنگام خريد آيفون تصويري تابا باشد.

 

                                           

 

                                            ارزان‌ترين آيفون تصويري تابا

وقتي حرف از يك وسيله ارزان قيمت به وسط مي‌آيد خيلي از ما به فكر يك وسيله بي كيفيت كه قرار است مدت كوتاهي براي ما كار كند مي‌افتيم. نميدانم .... شايد اين حرف در مورد بعضي از وسايلي كه ما در روز با آن سرو كار داريم واقعيت داشته باشد، اما در مورد آيفون تصويري تابا پايين بودن قيمت بعضي از مدل‌هاي آن به هيچ وجه به منظور پايين بودن كيفيت آن نيست و اين تفاوت تنها در قابليت‌هايي است كه آن مدل پشتيباني مي‌كند.

  اگر قصد نداريد هزينه زيادي را صرف خريد آيفون تصويري تابا كنيد و به دنبال يك آيفون تصويري ساده اما با كيفيت هستيد. مي‌توانيد از مانيتور‌هاي 4.3 اينچي بدون حافظه تابا استفاده كنيد.

آيفون تصويري تابا مدل 43-5 يكي از مدل‌هاي ارزان قيمت تابا مي‌باشد كه مي‌توان آن را جزء جديدترين مانيتور‌هاي تابا به شمار آورد، اين مدل از يك صفحه نمايش  

4.3 اينچي بهره مي‌برد كه با قيمت بسيار مناسبش توانسته فروش خوبي را از آن خود كند. اگر نياز جدي به حافظه داخلي نداريد، مي‌توانيد با بودجه‌اي كم‌تر از يك ميليون تومان اين مانيتور را خريداري كرد.

يكي ديگر از مانيتورهاي ارزان قيمت تابا مدل 2043 تابا مي‌باشد كه اين مانيتور نيز از يك صفحه نمايش 4.3 اينچي براي نشان دادن محوطه بيرون ساختمان استفاده مي‌كند و همچنين قابليت پشتيباني از ارتباط موازي يكي ديگر از مزيت‌هاي اين مانيتور به حساب مي‌آيد كه به وسيله اين قابليت ميتوانيد از دو مانيتور در يك واحد استفاده كنيد مانيتور 2043 تابا يك تجربه به ياد ماندني ازيك آيفون تصويري را در اختيار شما مي‌گذارد، كيفيت صدا و تصويراز مهمترين ويژگي اين مانيتور منحصر به فرد مي‌باشد كه قطعا شما را از داشتن يك آيفون تصويري ساده اما با كيفيت راضي نگه خواهد داشت.

 

 

آيفون تصويري ميان رده تابا:

اگر قصد داريد كمي بيشتر هزينه كنيد مي‌توانيد مانيتورهاي ميان رده شركت تابا را انتخاب كنيد. اين مدل آيفون هاي تصويري تابا را مي‌توان جزء پرفروش‌ترين مدل‌هاي اين شركت نام برد. اگر چه شركت تابا در اين دسته محصولات خود از قابليت هايي مانند ارتباط داخلي و حافظه داخلي استفاده كرده است ولي هنوزاين رده از محصولات تابا ازصفحه نمايش 4.3 اينچي استفاده ميكنند.

از پرفروش‌ترين مانيتور‌هاي ميان رده تابا مي‌توان به آيفون تصويري تابا مدل 1090 اشاره كرد كه با ظاهري متفاوت توانسته لقب پرفروش‌  آيفون تصويري  تابا را ازآن خود كند. همانطور كه گفته شد اين مدل جزء مانيتور‌هاي ميان رده تابا از لحاظ قيمتي مي‌باشد و بهترين گزينه براي افرادي است به  دنبال يك آيفون تصويري با قيمت زير يك ميليون و دويست هزار تومان مي‌باشند.

 

 

گرانترين آيفون تصويري تابا

 در اين مورد بايد كمي زيپ كيفتان را شل كنيد، اگر جزء آن افرادي هستيد قيمت آيفون تصويري برايتان مهم نيست شركت تابا گزينه‌هاي خوبي براي شما كنار گذاشته است، اين دسته از محصولات تابا جزء پرطرفدارترين نمونه‌هاي اين شركت مي‌باشند كه بيشتر از صفحه نمايش‌هاي 7 اينچي استفاده مي‌كنند و مي‌توانند به شما تجربه استفاده از يك آيفون تصويري مدرن با تمام قابليت هاي روز دنيا را بدهند. يكي از پرطرفدارترين مانيتور‌هاي اين رده، آيفون تصويري تابا مدل 1910 است كه داراي يك صفحه نمايش 10 اينچي مي‌باشد كه مشابه با يك تلويزيون خانگي است اين مانيتور با داشتن قابليت اتصال به 6 دوربين مدار بسته مي‌تواند يك مانيتورينگ كامل و بدون نقص از محيط ساختمانتان را در اختيار شما بگذارد همچنين اين مانيتور با داشتن قابليت ارتباط با نگهاني و ارتباط داخلي با  تمامي واحد‌ها يكي از پيشرفته ترين مانيتورهاي تابا مي‌باشد. البته از كنار قيمت بالاي آن هم نميتوان بي‌تفاوت گذشت اين مانيتور با داشتن قيمتي در حدود 5 ميليون تومان يكي از گرانترين آيفون تصويري‌هاي ايراني مي‌باشد. از مانيتور‌ها 7 اينچي اين شركت نيز مي‌توان به آيفون تصويري تابا مدل 1070 و 3070 اشاره كرد كه به خاطر حجم تقاضاي زياد از اين محصول توسط مشتريان، فروش بسيار خوبي را در ميان محصولات تابا دارد.

 

جديدترين آيفون تصويري تابا

رقابت بسيار بالا در اين صنعت پرفروش باعث شده شركت هايي كه در زمينه توليد آيفون تصويري فعاليت دارند هر از چندگاهي دست به توليد مدل‌هاي جديد از محصولات خود بزنند.

نوآوري وخلاقيت يكي از ويژگي‌هاي بارز شركت تابا الكترونيك مي‌باشد كه به دليل احترام به سليقه مشتري برنامه زماني مشخصي براي توليد نمونه‌هاي جديد از آيفون تصويري دارد.

از جديد‌ترين مدل‌هاي تابا مي‌تواند به آيفون تصويري تابا مدل TVD-5-70 اشاره كرد كه ظاهري بسيار شيك ومدرن دارد. اندازه صفحه نمايش اين مانيتور 7 اينچ مي‌باشد كه از كيفيت خروجي بسيار بالايي برخوردار است ظاهر اين مانيتور كاملا متفاوت با ديگر محصولات تابا طراحي شده است كه در ديد اول نگاه هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌كند. يكي ديگر از  جديد‌ترين مانيتورهاي توليدي اين شركت مدل TVD5-43 ميباشد كه تنها تفاوت آن با مدل قبلي  در اندازه صفحه نمايش است كه از يك صفحه نمايش 4.3 اينچي بهره مي‌برد.

 

وبسايت آريا ايمن به عنوان فروشگاه اينترنتي در حوزه وسايل حفاظتي و امنيتي توانسته  با انواع برندهاي مطرح در زمينه فروش آيفون تصويري همكاري كند و طبق آمار فروش اين شركت در سال 99 آيفون تصويري تابا پرفروش‌ترين برند آيفون تصويري  توسط مشتريان انتخاب شده است كه يكي از دلايل مهم خريد اين محصول توسط مشترياني كه در شهرهاي هم جوار زندگي ميكنند خدمات پس از فروش عالي اين شركت در قبال محصولاتش ارائه مي‌دهد.

 

فرستنده هاي راديويي بيسيم براي دوربين مداربسته

۲۴ بازديد

فرستنده هاي راديويي بيسيم براي دوربين مداربسته

 

 

دوربين هاي مداربسته بيسيم تكنولوژي هاي متفاوتي دارند. از آنجايي كه دوربين هاي مداربسته انالوگ در حال حاضر نوع رايجتر از دوربين هاي مدار بسته هستند در اين مطلب كمي در رابطه با سيستم هاي بيسيم يا ويرلس آنالوگ صحبت خواهيم كرد.

فرستنده هاي راديويي انالوگ چطور كار مي كنند؟

اين دستگاه ها متشكل از يك فرستنده و يك گيرنده راديويي است. هر يك از اين دستگاه ها به تغذيه نياز خواهند داشت. در طرف فرستنده شما دوربين را متصل كرده و سيگنال ها را ارسال ميكنيد. در طرف گيرنده شما دستگاه DVR را به گيرنده متصل كرده كنيد و سيگنال هاي دريافت شده به آن انتقال مي يابد.
قدرت و برد دستگاه هاي فرستنده-گيرنده راديويي با توجه به ميزان توان آنها مشخص مي شود. هرچه توان دستگاه بيسيم بيشتر باشد برد آن بيشتر خواهد بود. معمولا اين دستگاه ها براي دوربين مداربسته 1 تا 2 وات توان دارند.

مزاياي استفاده از اين دستگاه ها در چيست؟

فرستنده هاي راديويي ثبات خيلي بيشتري نسبت به فرستنده هاي داخلي دوربين هاي انالوگ دارند. گرچه شايد هزينه استفاده آنها كمي بيشتر شود.
گذشته از اين شما ميتوانيد فرستنده را براي هر نوع از دوربين انالوگ استفاده كنيد و محدوديتي در انتخاب دوربين هاي مداربسته نخواهيد داشت.

معايب استفاده از اين دستگاه در چيست؟

به طور كلي فرستنده هاي انالوگ داراي حساسيت زيادي در مقابل نويزهاي الكترومغناطيسي هستند. اين بزرگترين نقطه ضعف انواع فرستنده هاي آنالوگ است. همچنين در زمان نصب بايد به موانع موجود در مسير نيز توجه كنيد. هر نوع مانع فيزيكي مانند ديوار ميتواند برد ارسال اطلاعات دوربين ها را به شدت كاهش دهد.

  1. 5 راهكار براي بازاريابي با اينستاگرام
  2. راهكارهاي پاركينگ هوشمند
  3. چرا از دوربين تحت شبكه استفاده كنيم؟
  4. حقايقي درباره پكيج هاي دوربين مداربسته در بازار
  5. لنز وري فوكال Varifocal چيست ؟
  6. نصب دوربين مداربسته در داروخانه‌هاي ازبكستان اجباري مي‌شود
  7. معرفي دوربين مداربسته داهوا، هايك ويژن و ويوتك و نمايندگي ها
  8. دوربين مداربسته هايك ويژن در چه مدل هايي به بازار عرضه مي شود؟
  9. علت تغيير رنگ تصوير دوربين مداربسته
  10. پيدا كردن آي پي دوربين مداربسته و نصب دوربين مداربسته در آسانسور (T)
  11. تست هارد و انتقال تصوير دوربين مداربسته بدون اينترنت
  12. دوربين تشخيص تب
  13. موضوعات مهم نظارت تصويري در سال 2021
  14. راهكارهاي پاركينگ هوشمند
  15. پرفروش‌ترين برندهاي دوربين مدار بسته
  16. خرابي 200 دوربين‌ امنيتي علت افزايش عمليات‌هاي تروريستي در پيشاور
  17. بهترين دزدگير اماكن
  18. معرفي دوربين مداربسته هايك ويژن
  19. دوربين تشخيص تب چيست؟
  20. موضوعات مهم نظارت تصويري در سال 2021