بهترین قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی بزرگ

۴ بازديد

بهترین قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی بزرگ

بهترین خرید آسیاب قهوه صنعتی و قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی بزرگ ایرانی با ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور

 

بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی بزرگ چقدر است؟ ویژگی های بهترین آسیاب قهوه صنعتی چیست؟ چرا باید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی بخریم؟ قیمت آسیاب قهوه صنعتی چقدر است؟ کدام از آسیاب های قهوه ایرانی می توانند بهترین نتیجه را داشته باشند؟ همه این سوالات را ما در این پست، بررسی و تحقیق کرده ایم تا شما بتوانید خرید آسوده و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه صنعتی

همانطور که می دانید قهوه تازه مزه، عطر و بوی بی نظیزس دارد از این رو برای کافه، کافی شاپ، غذاخوری، رستوران یا حتی منزل بسته به حجم کار و استفاده، لازم است آسیاب قهوه صنعتی یا خانگی داشته باشید. اما مهم ترین نکته برای خرید آسیاب قهوه صنعتی - نیمه صنعتی داشتن ویژگی های خوب و عالی است که شما را در آینده از تعویض و یا تعمیر قطعات دستگاه بی نیاز می کند. مهم ترین ویژگی های یک آسیاب قهوه صنعتی - نیمه صنعتی و یا خانگی عبارتند از:

  • داشتن قدرت موتوری بالا به منظور آسیاب قهوه ( این قدرت موتور بهتر است متناسب با میزان آسیاب شما تعبیه شده باشد قطعاً برای آسیاب قهوه صنعتی، قدرت موتور باید بسیار خوب و متمایز از آسیاب های دیگر باشد.)
  • داشتن درجه بندی متنوع به منظور آسیاب انواع قهوه این موضوع بخصوص در مورد آسیاب صنعتی قهوه و آسیاب نیمه صنعتی قهوه حائز اهمیت است. زیرا باید شما بتوانید انواع مدل های قهوه را در رستوران با کافه ارائه دهید و هر کدام نیازمند آسیاب مخصوص به خود هستند. از این رو باید دستگاه قابلیت هر نوع آسیابی را با درجه ریز و درشت داشته باشد.
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک داشته را داشته باشد. بیشتر آسیاب های خانگی و حتی صنعتی قادر به آسیاب قهوه ترک نیستند زیرا آسیاب قهوه ترک بسیار ریز( پودر نرم) است و هر دستگاهی چنین امکاناتی را ندارد. از این رو لازم است این مساله را در همان ابتدا مورد بررسی قرار دهید.
  • دارای فن خنک کنندگی به منظور خنک نگه داشتن موتور و دستگاه! این مساله شاید در نگاه اول چندان مهم نباشد اما پای عمل که می رسد بسیار مهم است زیرا دستگاه به صورت ناخودگاه با فشار و کارکرد پشت سر هم گرم می شود و این گرما می تواند بر روی آسیاب قهوه تاثیر بگذارد به همین دلیل آساب قهوه شما برشته و سوخته خواهد شد. اما با داشتن فن خنک کنندگی این مساله پیش نمی آید و شما می توانید در آسیاب های طولانی و پشت سر هم  قهوه خرد شده را با کیفیت بالا داشته باشید. این موضوع بخصوص برای آسیاب های قهوه صنعتی و نیمه صنعتی حیاتی است.
  • پرتی قهوه در آسیاب های صنعتی زیاد است. همانطور که می دانید قهوه یک محصول وارداتی و گران می باشد از این رو باید در زمان آسیاب، کمترین پرتی وجود داشته باشد در غیر این صورت مقرون به صرفه نیست! اکثر دستگاه های آسیاب قهوه حدود 200 تا 300 گرم پرتی را بین هر آسیاب تا آسیاب بعدی دارند و این مقدار پرتی قابل توجه است بخصوص زمانی که تعداد دفعات آسیاب قهوه زیاد باشد. سوال اینجاست آیا آسیابی وجود دارد که پرتی آن کمتر از این میزان و یا صفر باشد؟ در جواب باید گفت: بله! برخی از برندهای ایرانی با تکنولوژی روز توانسته اند این مشکل را به حداقل برسانند و صرفه جویی اقتصادی ایجاد کنند مانند آسیاب قهوه صنعتی یوکار که توانسته در نمونه صنعتی و نیمه صنعتی خود این مشکل را به صفر برساند.
  • داشتن مخزن بزرگ و قابل شستشو هم یکی دیگر از ویژگی های خوب و مهم آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی است. در آسیاب های بزرگ قهوه لازم است مقدار زیادی از دانه های قهوه آسیاب شوند به همین دلیل اگر مخزن ظرفیت بیشتری داشته باشد سهولت و سرعت کار بیشتر است.  علاوه بر این باید بعد از هر مرتبه آسیاب ذرات باقی مانده از آسیاب های قبلی باید ازمخزن به خوبی پاک شوند زیرا می توانند در طعم و مزه آسیاب های جدید تاثیر بگذارند. به همین دلیل برای خرید آسیاب صنعتی قهوه  بهتر است مخزن بزرگ  و قابل جدا شدن به منظور شستشو و نظافت تهیه شود.
  • یکی از مهم ترین قطعات آسیاب تیغه های آن محسوب می شود. تیغه باید بتواند اسیاب یکدست و خوبی را ارائه کند.  اغلب تیغه های فولادی و استیل از نظر مقاومت خوب هستند؛ اما باید در نظر داشته باشید نحوه قرار گیری تیغه ها است که می تواند خروجی را تعیین کند. حتماً در هنگام خرید به هر دو مساله مقاومت تیغه و عملکرد آن توجه داشته باشید.
  • زیبایی ظاهری و کیفیت جنس بدنه هم یکی دیگر ازفاکتورهای خوب بودن آسیاب قهوه است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در نظر داشته باشید با گذشت زمان لکه های کثیفی و باقی ماندن ذرات قهوه بر روی بدنه اجتناب ناپذیر هستند. اگر جنس بدنه مرغوب و خوب باشد این مساله به راحتی قابل حل است در غیر این صورت ظاهر دستگاه بسیار زشت و نامطلوب خواهد شد. این مساله برای کافی شاپ ها و قهوه فروشی ها که دستگاه آسیاب به عنوان دکوراتیو فضای کار آنها، نیز مورد استفاده قرارمیگیرد ضرورت بیشتری دارد. بهتر است جنس بدنه فلزی و با پوشش رنک النرواستاتیک مقاوم باشد.
  •  گارانتی و خدمات پس از فروش هم یکی از موارد مهمی است که متاسفانه در زمان خرید کمتر به آن توجه می شود. اکثر افراد برای خرید آسیاب قهوه این گزینه مهم را در نظر نمی گیرند و در آینده ای نه چندان دور باید هزینه های گزافی بابت این ناآگاهی بپردازند. زیرا بیشتر برندهای خارجی آسیاب قهوه، فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند از این رو شما در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر قطعه باید هزینه های زیادی بپردازید. همچنین در برخی از موارد به خاطر موضوع تحریم قطعات آن دستگاه در داخل کشور موجود نیست و یا در صورت وجود هزینه های نجومی دارد. از این رو توصیه ما قبل از خرید، توجه به داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است.

 

 

 

 

قیمت آسیاب قهوه صنعتی 

قیمت آسیاب قهوه صنعتی و یا نیمه صنعتی بسته به عملکرد، کارایی، امکانات آن متفاوت است. البته همین جا باید یادآوری کنم برخی از آسیاب ها متاسفانه با داشتن امکانات کم و کارایی ضعیف قیمت بالایی دارند. البته درنظر داشته باشید لزوماً هر آسیاب قهوه ارزان قیمت، حرفه ای و مناسب نیست و برعکس! شما باید با توجه به نکات ذکر شده برای آسیاب قهوه مقایسه قیمت آسیاب قهوه را در نظر داشته باشید. بخصوص گزینه خدمات پس از فروش و گارانتی بعد از عملکرد خوب دستگاه بسیار حائز اهمیت هستند.

 دستگاه آسیاب قهوه بزرگ

چرا باید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی بخریم؟ قیمت دستگاه آسیاب قهوه بزرگ ایرانی چقدر است؟ همانطور که می دانید قیمت دستگاه آسیاب قهوه بزرگ ایرانی کمتر از برندهای مشابه خارجی است. شاید این تصور را داشته باشید که کیفیت این گرایندرهای صنعتی ایرانی همانند برندهای خارجی نیست! اما این تصور اشتباه است! زیرا برخی از برندهای ایرانی توانسته اند عملکردی به مراتب بهتر از برندهای خارجی داشته باشند به عنوان مثال یکی از آسیاب های خوب و پرفروش ایرانی که توانسته همه فاکتورها را یکجا در کنار هم داشته باشد آسیاب قهوه یوکار است. این آسیاب با داشتن تیغه های عالی و آسیاب یکدست با قابلیت آسیاب قهوه ترک، فن خنک کنندگی، عدم پرتی قهوه و داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از بهترین آسیاب قهوه ایرانی است.

چرا لازم است یک آسیاب قهوه (بهتر) بخریم؟

اگر دوست دارید یک فنجان قهوه با طعمی بهتر نوش جان کنید باید به فکر خرید آسیاب قهوه باشید. شاید هم وقتش رسیده به دنبال ارتقا آسیاب قهوه خود باشید. دلایل مهمی که می تواند شما را به داشتن یک آسیاب قهوه بزرگ  حرفه ای ترغیب کند. بخصوص زمانی که در این حرفه مشغول به کار هستید و یا دوست دارید به صورت حرفه ای قهوه درست کنید.

  •  قهوه آسیاب شده‌ای که خریداری می کنید خوب نیست

بر کسی پوشیده نیست که آسیاب هایی که خریداری می کنید مدت ها قبل، آسیاب شده اند و احتمالاً بیات شده اند. از این رو شما طعم و مزه واقعی قهوه را متوجه نمی شوید. شاید باورش سخت باشد اما دقیقه هم می تواند روی طعم و مزه تاثیر بگذارد به عنوان مثال قهوه ای که 10 دقیقه قبل آسیاب شده باشد با قهوه ای که همین الان آسیاب شده تفاوت دارد. علاوه بر این انتخاب نوع قهوه بر عهده شما نیست و شما حق انتخاب ندارید! این در حالی است که در صورت داشتن گرایندر قهوه شما می توانید بهترین برند قهوه را بدون ناخالصی خودتان تهیه کنید.

  • اندازه آسیاب مناسب برای خودتان

یکی از مهم ترین گزینه های دم کردن قهوه به صورت حرفه ای داشتن آسیاب مناسب با اندازه مشخص است. آسیاب هایی که از مغازه خریداری می کنید ممکن است بیش از اندازه درشت یا ریز باشند. این مساله می تواند روی دستگاه قهوه ساز و طعم قهوه شما تاثیر بگذارد. بسیاری از گرایندرهای قهوه نمی توانند آسیاب قهوه ترک را داشته باشند. آسیاب های قهوه یوکار در همه مدل های خود، حتی مدل خانگی این قابلیت را به خوبی دارد.

  •  صرفه جویی اقتصادی بخصوص برای کافی شاپ

تصور کنید شما کافی شاپ یا رستوران و ... دارید و دارای چندین دستگاه مختلف هستید از جمله : وی شصت،  فرانسوی و یک ماشین اسپرسو، یک فرنچ‌پرس. حالا باید برای هر کدام از این دستگاه ها جداگانه آسیاب قهوه مخصوص به خود تهیه کنید این در حالی است که می‌توانید فقط با خریداری یک بسته قهوه خوب با گرایندر خودتان هر میزان آسیاب با درجه خاص داشته باشید!

  •  رهایی از قهوه بی کیفیت و غیر یکدست

اگر می خواهید یک قهوه حرفه ای داشته باشید باید در آسیاب خود دانه های غیر یکدست را حذف کنید. زیرا این دانه ها منجر به طعم قهوه بد می شوند. این تنها در زمانی ممکن است که شما یک اسیاب خوب  داشته باشید تا بتوانید همه دانه ها را به صورت یکدست و متوازن خرد کنید. د رغیر این صورت همین ناترازی می تواند طعم قهوه را ترش و یا تلخی قهوه را افزایش دهد.

d8_pwl6.jpg

خرید آسیاب قهوه صنعتی

داشتن و خرید گرایندر قهوه برای هر کسب و کاری که با دانه های قهوه و قهوه آسیاب شده ارتباط  دارد ضروری است. از کافی شاپ هایی که روزانه مقدار زیادی قهوه تازه می فروشند، تا قهوه فروشی ها و یا افرادی که برای نیاز خودشان قهوه درست می کنند.

با توجه با موارد ذکر شده برای انتخاب بهترین قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی بزرگ  توصیه می شود از بهترین برندهای ایرانی استفاده کنید تا در صورت مشکل به راحتی بتوانید با کمترین هزینه آن را رفع کنید. اما شاید بپرسید آیا آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با همه این فاکتورها وجود دارد؟ آیا آسیاب های قهوه ایرانی قابل رقابت با برندهای خارجی هستند؟ درجواب باید گفت: بله!

بعضی از برندهای ایرانی همانند آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی یوکار در بازار هستند که توانسته اند همه فاکتورهای خوب را یکجا داشته باشند. همچنین آسیاب قهوه یوکار با داشتن گارانتی، نماینده  و خدمات پس از فروش در سراسر کشور توانسته رضایتمندی مشتریان زیادی را در کارنامه خود داشته باشد. برای مشاهده مشخصات فنی این محصول و یا  قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی  می توانید با سرچ همین کلمه (آسیاب قهوه صنعتی یوکار)  دراینترنت به صفحه مربوطه آن وارد شوید. همچنین این مجموعه توانسته در زمینه تولید آسیاب قهوه نیمه صنعتی هم پیشرو باشد. قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار کمی ارزان تر از مدل صنعتی آن می باشد اما از نظر عملکرد نسبت به مدل صنعتی کاملاً یکسان است.

منبع: https://cafehdanesh.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b2/

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک

۵ بازديد

: بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک

 

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک چه دستگاهی است؟ آیا دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ایرانی می تواند امکاناتی مشابه برندهای گرایندرهای صنعتی خارجی داشته باشد. همانطور که  می دانید آسیاب صنعتی قهوه یکی از ملزومات مهم برای کافی شاپ ها و مراکز مرتبط با قهوه مانند قهوه فروشی و ... محسوب می شود. گرایندر قهوه به منظور استفاده در این مراکز لازم است حتماً صنعتی و با عملکرد خوب باشد. زیرا مصرف و کیفیت قهوه در این مدل کسب و کارها بسیار بالا و حیاتی است.

با توجه به تنوع این دستگاه ها در ابعاد و اندازه های متنوع می توانید بهترین دستگاه آسیاب قهوه ترک را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

 

چرا دستگاه آسیاب قهوه صنعتی

همانطور که می دانید آسیاب قهوه صنعتی بیشتر به منظور داشتن قدرت و ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا با این آسیاب به راحتی می توانید حجم زیادی از قهوه را در چند دقیقه با کیفیت بالا آسیاب کنید. همین جا لازم است یادآوری کنم هر گرایندر صنعتی قهوه چنین قابلیتی را ندارد و ممکن است نتواند آسیاب قهوه صنعتی ترک را در برنامه خود داشته باشد در این صورت این مدل از برندها نمی توانند همه نیاز شما را در کسب و کارتان فراهم کنند و به زودی شما مجبور به خرید دستگاه دیگر خواهید شد. از این رو قبل از خرید حتماً دقت لازم به مساله را داشته باشید.

d7_5cb9.jpg

در نظر داشته باشید تیغه های دستگاه باید به گونه ای باشد که بتواند ریزترین آسیاب مثلاً آسیاب قهوه ترک را به صورت پودر یکدست و یکنواخت تحویل دهد. علاوه بر این داشتن فن خنک کنندگی برای گرایندر صنعتی قهوه یک امر ضروری است زیرا این دستگاه با داشتن محزن بزرگ و حجم زیاد قهوه به صورت ناخودآگاه گرم می شود و همین گرما می تواند به سرعت روی آسیاب شدن دانه های قهوه تاثیر بگذارد به بیان ساده تر باعث برشته شدن قهوه و از دست رفتن طعم و مزه اولیه آن می شود. د راین صورت شما مجبور هستید دستگاه را خاموش کنید و کار خود را تا زمان سرد شدن دستگاه متوقف نمایید که این یعنی هما از دست رفتن زمان و انرژی!

اما این مساله برای گرایندر صنعتی قهوه که دارای فن خنک کنندکی است پیش نمی آید! زیرا فن دستگاه، فوراً دستگاه را در حین کار خنک نگه می دارد و شما در ساعت های طولانی هم می توانید آسیاب خود را با همان کیفیت اولیه داشته باشید.

7 نکته مهم برای خرید گرایندر قهوه صنعتی

برای خرید گرایندر صنعتی خوب لازم است نکات مهمی را در نظر داشته باشید برخی از نکات در قسمت های قبلی ذکر شد اما اگر بخواهیم این نکات را دسته بندی کنیم به شرح زیر می باشد از جمله:

  • توجه به مکان استفاده

توجه به نوع مکان و فضای موجود شما می توانید بهترین انتخاب را پیش روری شما بگذارد. زمانی که شما یک مغازه کوچک دارید قطعاً باید دستگاه انتخابی شما نیز متناسب با این فضا تهیه شود. خوشبختانه نمونه های صنعتی حرفه ای در سایزهای کوچک نیز تعبیه شده اند و شما می توانید این دستگاه ها را در برنامه خرید خود داشته باشید.

  • یکدست بودن قهوه

یکی از مهم ترین ویژگی های آسیاب صنعتی خوب، بالا بودن دقت آن است. بدین معنا که گرایندر صنعتی قهوه باید بتواند دانه های قهوه را  به صورت یکدست و یدون هیچ گونه ریزی و درشتی ارائه دهد. این دقت می تواند در کیفیت دم آوری قهوه هم بسیار تاثیر گذار باشد افرادی که به صورت حرفه ای در کار باریستوری فعالیت می کنند می دانند یکی از مهم ترین ویژگی های قهوه خوب، فارغ از دم آوری، داشتن آسیاب مناسب و یکدست است و می تواند روی طعم و مزه قهوه بسیار اثر گذار باشد. این تیغه های آسیاب هستند که می توانند این نقش پررنگ را برای آسیاب کردن بد یا خوب داشته باشند.

  • ظرفیت خوب آسیاب قهوه صنعتی

همانطور که می دانید ظرفیت آسیاب های صنعتی قهوه نسبت به آسیاب های خانگی بیشتر است. اما همین ظرفیت هم در آسیاب های متنوع صنعتی متفاوت می باشد برخی از آسیاب های صنعتی ظرفیت بالایی ندارند و برخی دیگر از مخزن بزرگ برای آسیاب بهره می برند. با توجع ب اینکه خرید این مدل دستگاه بیشتر به منظور آسیاب های زیاد است بنابراین توجه به میزان مخزن و ظرفیت حائز اهمیت است.

  • قدرت موتور دستگاه  گرایندر صنعتی

یکی دیگر از موارد ضروری در کنار داشتن تیغه های عالی، قدرت موتور بالا در دستگاه گرایندراست. همانطور که می دانید دانه های  قهوه بسیار سخت هستند و برای آسیاب آن نیاز به قدرت بالایی است هر چقدر موتور قدرتمند و با توان بالا تعبیه شده باشد این کار به سادگی اتفاق می افتد و درعمر و دوام دستگاه نیز تاثیر گذار است.

  • تنوع در درجه بندی

داشتن تنوع در درجه بندی آسیاب می تواند یکی از مهم ترین نکات خرید باشد. زیرا شما برای دستگاه های مختلف دم آوری قهوه مانند اسپرسو و ... نیازمند داشتن تنوع آسیاب با درجه ریز و درشت هستید. هرچقدر این درجه بندی بیشترباشد قدرت مانور شما نیز بیشتر خواهد بود. در نظر داشته باشید برخی از آسیاب های صنعتی درجه بندی زیادی ندارند و دست شما برای آسیاب باز نیست.

  • ضمانت و خدمات پس از فروش

بعد از بررسی همه موارد عملکرد از جمله تیغه، قدرت موتور، دقت و سرعت به همراه ظرفیت و درجه بندی لازم است ختماً به ضمانت و خدمات پس از فروش آسیاب نیز توجه داشته باشید. با توجه به روند تحریم های ایران، امروز تعمیر و نگهداری دستگاه های خارجی بسیار پرهزینه و سخت می باشد. برخی از افراد محبور هستند به خاطر نبود قطعه دست به خرید مجدد بزنند. از این رو بهتر است از همین ابتدای کار به این مساله را در خرید خود توجه داشته باشید. دستگاه گرایندر صنعتی با طول زمان نیازمند تعمیر و نگهداری است مثل تمام وسایل برقی از این رو باید این هزینه مقرون به صرفه و مناسب باشد.

 

 

گرایندر صنعتی قهوه ترک ایرانی یا خارجی

با توجه به  موارد ذکر شده و وجود تنوع در بازار دستگاه‌های آسیاب قهوه بهتر است برای خرید آسیاب قهوه صنعتی در ابتدا به بودجه خود توجه داشته باشید. دستگاه‌های آسیاب قهوه ایرانی و خارجی همچون تمام لوازم‌های دیگر، در قیمت‌ها و سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند که با در نظر گرفتن همه جوانب ذکر شده به همراه بودجه، شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.  حتماً فبل از خرید خرید باید اطلاعات خود را از این دستگاه‌ها بالا ببرید تا بتوانید بهترین گزینه انتخاب کنید. یکی از مهم ترین سوالات مشریان این است که آیا گرایندر صنعتی قهوه ایرانی می تواند مشابه برندهای خوب خارجی باشد؟ آیا خرید یک آسیاب قهوه صنعتی ایرانی به صرفه است یا نه؟ باید همین جا یادآوری کنم در سال های اخیر صنعتی قهوه در ایران رشد چشمگیری داشته است و برخی از برندهای توانسته اند عملکرد بسیار عالی و حتی بهتر از برندهای خارجی داشته باشند. یکی از برندهای ایرانی که آسیاب های صنعتی و نیمه صنعتی آن از همه نظر فوق العاده است، آسیاب قهوه یوکار می باشد. این برند با داشتن همه آیتم های خوب یک آسیاب به همراه ضمان و خدمات پس از فروش توانسته بهترین عملکرد را در بین آسیاب های ایرانی داشته باشد و چندین بار صاحب رتبه در نمایشگاه های نوشیدنی و قهوه ایران باشد. برای مشاهده مشخصات آسیاب قهوه صنعتی یوکار و یا قیمت روز این مجموعه می توانید به سایت uokar.ir  مراجعه کنید.

انواع آسیاب های قهوه صنعتی خارجی

آسیاب قهوه بوش
برند بوش یکی از مشهورترین برندهای دنیا است و آلمانی است. این شرکت انواع لوازم برقی‌ تولید می کند که یکی از آنها دستگاه آسیاب قهوه می‌باشد. آسیاب قهوه بوش مدل MKM6003 یکی از این دستگاه‌های این برند است.

آسیاب قهوه همیلتون
آسیاب همیلتون هم یکی از برندهای آمریکایی است که از استانداردهای جهانی پیروی می کند. این برند دارای چندین دستگاه‌ آسیاب قهوه متفاوت است که به بازار عرضه شده اند و هر کدام قابلیت های خاصی دارند.

آسیاب قهوه مونوتک
آسیاب مونوتک نیز دارای آسیاب قهوه‌ مختلفی است.

سخن پایانی:

با توجه به اینکه آسیاب های خارجی، وارداتی هستند و بر اساس دلار محاسبه می شوند به همین دلیل قیمت بسیار بالایی نسبت به آسیاب های ایرانی دارند. از این رو پیشنهاد ما انتخاب یک گرایندر آسیاب قهوه صنعتی با کیفیت خوب ایرانی است که بتواند ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه دهد. از این رو شما می توانید بهترین آسیاب را با هزینه مقرون به صرفه ای بخرید و از بابت تعمیر و نگهداری هم خیالتان راحت باشد. یکی از آسیاب های محبوب و مشهور ایرانی که توانسته تمام استانداردهای جهانی را مشابه برندهای خارجی داشته باشد و درجه بندی بسیار متنوع به همراه مورتور پرقدرت و فن خنک کنندگی، تیغه های بسیار عالی، خدمات پس از فروش و نمایندگی در سراسر کشور تامین کند برند یوکار است. این برند در سه نمونه آسیاب قهوه صنعتی یوکار، آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار و آسیاب قهوه حرفه ای کوچک تولیدات عالی داشته است وکه هر سه نمونه قابلیت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ترک را دارند. علاوه بر این جالب است بدانید تنها آسیابی که توانسته پرتی قهوه را به حداقل (به صفر برساند) همین آسیاب می باشد و بسیار مورد توجه بازار داخلی و خارجی قرار گرفته است.

منبع:  https://www.shomanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-89/1029260-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9

آشنایی با انواع سایه چشم براساس مواد تشکیل دهنده

۷ بازديد

 

بانوانی که به دنبال جذابیت هستند، ویژگی هایی مثل سایه چشم را به آن اهمیت میدهند و اگر سایه مناسبی را برای چشمان خود انتخاب نکنند ممکن است تا در استفاده دچار مشکلاتی شوند.

سایه چشم یکی از لوازم های آرایشی رایج میان بانوان است که استفاده از آن نیازمند هنر و دانش لازم است چراکه در نهایت باید به فردی زیبا تبدیل شوید!

نکته ای که باید به آن توجه کرد اینست که سایه مورد استفاده برای مهمانی و مجالس ها با سایه هاییکه برای روزمره استفاده میکند فرق دارد. سایه چشم معمولا زیر ابروها و روی پلک ها قرار میگیرد.

زمانیکه قصد استفاده از لوازم آرایشی را داریم باید اطلاعات درست و دقیقی را از آن داشته باشیم. وقتی میخواهیم خرید پالت سایه انجام دهیم باید از آن رنگی که به پوست ما می آید اطمینان داشته باشیم و اگرهم نمیدانیم که از چه چیزی باید استفاده کنیم حتما از مشاور پوستی که در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی حاضر هستند برای این امر کمک بگیریم تا رنگ مناسبی را انتخاب کنیم که متناسب با پوست و رنگ ما باشد.

برای بانوان یکی از چالش برانگیزترین بخش ها در آرایش کردن، آرایش صحیح چشم هست که لوازم آرایشی سایه چشم در جذابیت و زیبایی چشم ها خیلی موثر است. استفاده درست از این محصول میتواند به چشم ها عمق و بعد خاصی را عطا کند.

در این مواقع توصیه میشود تا براساس رنگ مو، نوع پوست، رنگ چشم و سایر عواملی که در زیبایی موثر واقع میشود، از سایه های رنگی استفاده شود. برای خرید سایه چشم باکیفیت و درجه یک میتوانید از فروشگاه اینترنتی اسکین بازار استفاده کنید که علاوه بر اصالت کالا به شما اطمینان در انتخاب را میدهد.

زمانیکه قصد خرید سایه چشم را دارید، اگر از رنگی که به پوست شما می آید مطمئن نیستید میتوانید از فروشنده برای کمک گرفتن استفاده کنید. همیشه باید سایه ای را انتخاب کنید که حتما از استاندارد و اصل بودن آن مطمئن باشید و متناسب با پوست و رنگ صورت شما باشد.

اگر میخواهید برای مصرف روزانه سایه چشم بخرید، این نوع محصولات یکی از بهترین ها برای کسانی به حساب می آید که پوست های نسبتا چرب، بدون چروک و چروک دارند.

سایه ها باتوجه به کاربری هاییکه دارد میتواند به صورت پودر، کرم، مایع، مات و شاین در بازار یافت شود که برای داشتن یک آرایش چشم خیلی خوب، توجه کردن به نوع سایه ای که استفاده میشود خیلی مهم است. حالا در ادامه با انواع سایه ها آشنا میشویم.

آشنایی با انواع سایه چشم براساس مواد تشکیل دهنده

در هر ماده مصرفی، مواد تشکیل دهنده میتواند جزو مهم ترین ها باشد. در ادامه میخواهیم انواع سایه چشم را براساس مواد تشکیل دهنده بررسی کنیم:

سایه پودری:

استفاده از این نوع سایه برای بانوانی که تجربه کافی برای آرایش کردن ندارند گزینه مناسبی به حساب می آید. متداول ترین نوع سایه های پودری به شکل یک پالت فشرده ای 2 یا تایی بوده که دارای انواع مات، اکلیل و براق هستند.

سایه کرمی:

این نوع سایه برای پوست های چرب مناسب نیستند و نسبت به سایه های سایر موارد میتوانند براق تر باشند. سایه های کرمی در ظرفه های کوچک به صورت کاسه بسته بندی و روانه بازار میشوند.

سایه مایع:

این نوع بسته بندی مثل بسته بندی برق لب و رژهای مایع میباشد که برای بانوانی که تجربه کافی برای استفاده ندارند میتواند یک گزینه مناسب به حساب آید. سایه های چشم مایع میتواند به صورت تکی و در رنگ های مختلف عرضه شده است. برای آرایش چشم توسط سایه مایع باید از براش های مخصوص خودش استفاده کرد.

سایه مات:

سایه های مات درخشش نداشته و نور را منعکس نمیکنند، کاربرد آن هم برای کانتورینگ مناسب است. سایه مات به خاطر اینکه روی رنگ سایه هایی که بعد از سایه مات استفاده میشود تاثیری ندارد، میتواند به عنوان یک سایه پایه خیلی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

البته نوع دیگری از سایه هم وجود دارد که به آن نیمه مات میگویند و میان مات و شاین قرار دارد، سایه نیمه مات را میتوان جزو دسته سایه کلاسیک قرار داد که نور را کمتر از سایه شاین منعکس میکند و مناسب برای پوست های مختلف و سنین مختلف است.

قیمت سایه چشم چقدر است؟

قیمت پالت سایه چشم بسته به نوع برند و موادی که در آن به کار رفته میتواند فرق کند. فروشگاه اینترنتی اسکین بازار، یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه واردکنند لوازم آرایشی باکیفیت است که مجموعه ای کامل از سایه های چشم اصل را در دسترس بانوان ایرانی باقیمت مناسب قرار میدهد که با خرید آنلاین از اسکین بازار میتوانید علاوه بر صرفه جویی در زمان، در هزینه خود صرفه جویی به عمل آورید.

ما در فروشگاه اینترنتی اسکین بازار، قبل از ارائه محصولات مشاوره رایگان لازم جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با پوست و سازگاری آن با شما را میدهیم. در اکثر مواقع فکر میکنیم که اگر قیمت پالت سایه چشم گران باشد، میتواند کیفیت آن نیز خیلی بهتر باشد و بیشتر وقت ها نیز همین طور است.

زیرا در بیشتر سایه هاییکه قیمتی بالاتر از سایر سایه های چشم دارند، پودرهایی استفاده میشود که رنگدانه های آنها ماندگاری بالاتری داشته و کیفیت آنها نیز به طبع بالاتر است.

در خرید سایه چشم آنهم در زمان خرید اینترنتی باید به اصل بودن آن مطمئن باشیم تا دچار تقلب و محصولات فیک نشویم.

از کجا سایه چشم تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی اسکین بازار یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه ارائه خدمات آرایشی بهداشتی بوده که علاوه بر توجه به قیمت، به کیفیت محصولات نیز توجه ویژه ای میکند.

شما در اسکین بازار میتوانید کالای مدنظر خود را با قیمت مناسب خریداری کرده و اطمینان از اصل بودن آن بکنید. در حال حاضر در اسکین بازار دسته های مختلفی از محصولات وجود دارد که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اسکین بازار میتوانید محصولاتی که مدنظر شماست را خریداری کنید.

ما در این فروشگاه برآن هستیم تا محصولات بروزی را برای شما عزیزان عرضه کنیم و در کنار ارائه محصولات، مشاوره آرایشی و بهداشتی رایگان هم ارائه کنیم تا قبل از خرید یک دید مطمئن نسبت به محصولات داشته باشید.

Skinbazar.com

منبع : وب آلفا

حادثه موجب خسارت و مجازات آن

۸ بازديد

وکیل حوادث مشهد: تصادفات یا منجر به خسارت، جراحت یا فوت می شود. برای انتخاب بهترین وکیل تصادف در مشهد به انتخاب وکیلی دقت کنید که قدرت بیان، دانش و تجربه کافی، دانش روز، جسارت و شجاعت، قاطعیت، صداقت و راستگویی، امانتداری و ... را داشته باشد و سابقه معامله داشته باشید. با موارد تصادف اگر فردی در اثر تصادف مجروح شد، باید از وکیلی که آن را در مشهد دارد کمک بگیرید.

 البته باید توجه داشت که تقسیم وکلا به این صورت فقط بر اساس حوزه کاری وکیل انجام می شود و همه وکلا در صورت تمایل می توانند به هر نوع پرونده ای رسیدگی کنند اما به عنوان مثال بهتر است در موارد مربوط به تصادفات در مشهد با یک وکیل مشورت کنید، مطمئن شوید که او تجربه کافی در این زمینه خاص دارد. برای اثبات برخی موارد در دادگاه از جمله اثبات تقصیر طرف مقابل یا اثبات بی گناهی خود، تعدیل مجازات حوادث رانندگی، تسریع در روند رسیدگی و بسیاری موارد دیگر نیاز به مراجعه به وکیل حوادث رانندگی در مشهد دارید.

1 - حادثه موجب خسارت و مجازات آن

در این گونه حوادث پس از اخذ وجه و شناسایی متخلف توسط افسر ذی صلاح پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت بیمه بودن خودرو به بیمه متخلف ارجاع می شود و بیمه گر مربوطه موظف به جبران خسارت وارده (حداکثر تا سقف) می باشد. حد تعهد بیمه شده) پس از بررسی کارشناسی انجام شود. برای پرداخت در صورت عدم توافق یا عدم همکاری مقصر یا در رابطه با خسارت ناشی از تجاوز از سقف بیمه، زیان دیده باید به مرجع قضایی رسیدگی کند و مقام قضایی در این خصوص و پس از اتمام رسیدگی رسیدگی خواهد کرد. تشریفات قانونی تعیین و دستور کارشناسی و نظر کارشناسی در مورد میزان خسارت صادر خواهد شد. لازم به ذکر است که مسئول غرامت به مبلغ 200.000.000 ریال معادل بیست میلیون تومان هیأت حل اختلاف و دادگاه حقوقی مازاد بر آن می باشد.

بدیهی است پس از تکمیل قرار دادرسی و صدور و ابلاغ اجرائیه، خوانده (مقصر علیه) مکلف به پرداخت خسارات وارده و در صورت اعتراض و عدم تقاضای استرداد و تقسیم به خوانده می باشد. محکوم علیه (زیان) می تواند مال را رد کند و در صورت عدم توانایی در تسلیم مال به اعمال ماده 3 قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و دستگیری محکوم علیه.

2- تصادف منجر به جراحت و جریمه آن

در صورت بروز چنین خسارتی مأمور راهنمایی و رانندگی موظف است خودروهای طرفین را توقیف و پس از نصب کروکی به پارکینگ منتقل و مراتب را گزارش و در صورت لزوم اقدامات درمانی و انتقال مصدوم را به بیمارستان مراجعه و به پارکینگ منتقل نماید. طرفین به مرجع ذیصلاح (قوه قضاییه عمومی و انقلاب) و اخذ دستور از مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی و ارجاع مصدومان به پزشکی قانونی و ارائه دستورالعمل ترخیص خودرو.

 

https://www.quora.com/profile/Daisy-Holte

https://www.twitch.tv/daisyholte7

https://www.tripadvisor.com/Profile/DaisyHolte7

https://www.4shared.com/u/fY8CSC80/DaisyHolte7.html

https://www.zillow.com/profile/DaisyHolte7

https://www.behance.net/daisyholte

https://www.indiegogo.com/individuals/30791875

https://giphy.com/channel/DaisyHolte7

https://www.mixcloud.com/DaisyHolte7/

https://www.deviantart.com/daisyholte7

https://www.wattpad.com/user/DaisyHolte7

https://dribbble.com/DaisyHolte7/about

https://www.scoop.it/u/daisy-holte

https://stackoverflow.com/users/20424401/daisy-holte?tab=profile

https://hubpages.com/@daisyholte

https://unsplash.com/@daisyholte7